Denk ik ook niet, zou te voorspelbaar zijn.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:58 schreef babette21 het volgende:
maarrrrrrrr: Yasmin is NIET dood..... dat zweer ik jullie
Dat lijkt me een uitstekend ideequote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:57 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik bedoel, negeer het gewoon en praat lekker over GTST en laat hem zeiken. Sven houdt van zeiken en daarom houden we ook van hem
Je bent erg zeker van je zaak... Hoezo?? Vertel.. ik ken je langer als vandaag.. je achterhoudt iets...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:58 schreef babette21 het volgende:
[..]
precies, dat dus
en daarnaast was Stefano ultra-irritant en was Yasmin gordelloos [nee, geen gordelroos]
maarrrrrrrr: Yasmin is NIET dood..... dat zweer ik jullie
Dit is een topic om je mening over GTST te geven, positief of negatief. Learn to live with it.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:58 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Meestal worden dat soort types hier weggebrand, waarom blijf je dan toch rondneuzen in het gtst topic?
Lekker GTST fans provoceren ofzo, laat me een beetje denken aan dat ettertje uit de klas die het voor iedereen verpestte![]()
Ik heb het ook een keer voor je opgenomen hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:55 schreef Frey het volgende:
[..]
BVO![]()
Jij krijgt in de vakantie veel Dian filmpjes
Ja,d at viel me ook een beetje tegen. Op een gegeven moment dacht ik dat Frits tegenover em zat.quote:
quote:en Meer Valerie gedoe
Ludo filmpjes zeker??quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik heb het ook een keer voor je opgenomen hoor![]()
quote:
Rien was de zoon van Herman net als Frits. Rien zat bij Arnie in de klas, toch?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Uhhh... Herman-Rien? Wie is dat ook alweer?
Da's waar maar je hebt je mening geven en je mening geven hequote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dit is een topic om je mening over GTST te geven, positief of negatief. Learn to live with it.
LOL je taal raakt helemaal van slag....quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:59 schreef Dizer het volgende:
Je bent erg zeker van je zaak... Hoezo?? Vertel.. ik ken je langer als dan vandaag.. je achterhoudt iets achter...
Hij vraagt om Herman-Rien en niet Rienquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:01 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Rien was de zoon van Herman net als Frits. Rien zat bij Arnie in de klas, toch?
Dat is Rien, het gaat hier om Herman-Rien. Dat is de zoon van Frits en Trix.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:01 schreef J.A.N.A. het volgende:
[..]
Rien was de zoon van Herman net als Frits. Rien zat bij Arnie in de klas, toch?
Ik ben nog aan het shaken van GTST, vandaarquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
LOL je taal raakt helemaal van slag....
oh en eh.... vrouwelijk intuïtie.....
DUDE!! Dat zei BVO 10 minuten geleden ookquote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:02 schreef Frey het volgende:
Yasmins mobieltje ligt nu op de grond en daarop staat nog het mmsje van Isabella. Wat als Ludo die vindt![]()
die was erg sterk ja..... Bowien aan die cliff vond ik trouwens ook stoerquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:59 schreef Dizer het volgende:
Cliff van vorig jaar vond ik dan ook eigenlijk toch de beste van allemaal
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 21:03 schreef Frey het volgende:
Laat ze maar kletsen Heer_van_Bartolhoven
Wij trouwe (Ludo) Sanders fans hebben altijd onze eigen mening![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |