abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 23 juni 2005 @ 22:19:24 #151
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_28176531
Ik had het laatst nog met mijn moeder over GTST, zij heeft het ook jaren lang gevolgd. Haar grote favoriet is Harmsen

Maar goed, we hadden het laatst over Dian en ze zei dat de eerste Dian zo lelijk was als de nacht
"De Dian met het rode haar" vond ze veel beter
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  donderdag 23 juni 2005 @ 22:25:44 #152
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28176731
Hoe heette die 1e Dian ook alweer?
  donderdag 23 juni 2005 @ 22:28:54 #153
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_28176828
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 22:25 schreef DeTolk het volgende:
Hoe heette die 1e Dian ook alweer?
Lotte van Dam. Om te zien wat er van haar is terecht gekomen moet je haar naam even zoeken op google en de eerste link aanklikken.
  donderdag 23 juni 2005 @ 22:33:02 #154
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_28176979
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 22:28 schreef Frey het volgende:

[..]

Lotte van Dam. Om te zien wat er van haar is terecht gekomen moet je haar naam even zoeken op google en de eerste link aanklikken.
  donderdag 23 juni 2005 @ 22:51:53 #155
16874 creno
born this way
pi_28177604
jeemig, ik viel bijna van mijn stoel, die kerel lijkt echt op frits van houten !
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  donderdag 23 juni 2005 @ 22:53:08 #156
22273 Dizer
Save the beard!
pi_28177649
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 22:51 schreef creno het volgende:
jeemig, ik viel bijna van mijn stoel, die kerel lijkt echt op frits van houten !
Vind je
Friends don't let friends remain beardless...
pi_28177989
quote:
Nou je het zegt.
  donderdag 23 juni 2005 @ 23:08:08 #158
22273 Dizer
Save the beard!
pi_28178158
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:02 schreef Iwan1976 het volgende:

[..]

Nou je het zegt.
Nu ik ook kijk, die ogen, dat mond
pi_28178652
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 22:11 schreef Dizer het volgende:

[..]

Zij was een van de beste evil people of all time
onbegrijpelijk dat good old Jef haar vader is
You won't know the facts until you've seen the fiction
  donderdag 23 juni 2005 @ 23:42:16 #160
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_28179424
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:22 schreef Mlose het volgende:

[..]

Een comeback van Dian zal ook weer een mooie verhaallijn voor Jef kunnen opleveren
pi_28179437
quote:
Ik zie geen gelijkenis
  donderdag 23 juni 2005 @ 23:52:27 #162
22273 Dizer
Save the beard!
pi_28179843
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:22 schreef Mlose het volgende:

[..]

Het grappige is dat Dian 1 niet zo slecht was als Dian 2
pi_28180166
die rien deed me een beetje denken aan jude law in de film alfie
  vrijdag 24 juni 2005 @ 00:14:24 #164
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_28180671
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:

[..]

Het grappige is dat Dian 1 niet zo slecht was als Dian 2
Ja, dat zie je wel vaker, zo'n complete karakterwisseling.
John (van die nachttent) werd een zeikerd.
Rutger werd evil.
Jop werd openlijker.
En Morris... lijkt me duidelijk.

Laten we het dan maar niet over Harmsen hebben
pi_28181950
Jaaaa! Als het Mathijs van kicken wordt.... die speelde echt geweldig zo'n superirritante arrogante bal
pi_28181971
Morgen de laatste!
Back in business.
pi_28183333
Wie is dan die Trix van Houten? En Rien enz.? Ik heb het toen wel gezien, maar kan me er weinig van herrinneren.
  Moderator vrijdag 24 juni 2005 @ 07:29:07 #168
42184 crew  DaMart
pi_28183459
Wat ik me trouwens afvraag he...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 07:41:53 #169
22273 Dizer
Save the beard!
pi_28183527
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 07:29 schreef DaMart het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik word een beetje misselijk eigenlijk
  vrijdag 24 juni 2005 @ 08:55:36 #170
40091 Meiske78
lang niet gezien
pi_28184175
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 07:29 schreef DaMart het volgende:
SPOILER
precies, dat vroegen mijn zus en ik ons ook al af
Nee jij trekt volle zalen!
Mijn reviews op de FOK! Frontpage
C'est le ton qui fait la musique
pi_28184456
pi_28186665
Wacht even hoor, Dennis de zoon van Robert en Laura? Ik kijk eens een paar weken niet omdat té fucking saai is, en dan krijgen we opeens een lekker incest verhaal? Kan iemand snel vertellen hoe we daar achtergekomen zijn?

Overigens had bij een DNA-test Dennis dan 50% verwantschap met Sil moeten tonen, indien dat kind van Robert en Laura was, net als Robert. Als het kind van Dennis en Laura was, was er 75% verwantschap tussen Dennis en Sil, en ik denk 25% tussen Robert en Sil.

Overigens, Guus en Dennis lijken wel erg op elkaar. Ik zou me ook nog best kunnen voorstellen dat de moeder van Dennis of bijvoorbeeld Laura het kind óók heeft omgewisseld, dus dat Dennis wél Dennis is!
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_28186692
P.S. Op de frontpage van GTST.nl staat "De bio... van Rien Hoogendoorn"
  vrijdag 24 juni 2005 @ 10:42:56 #174
22273 Dizer
Save the beard!
pi_28186760
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 10:39 schreef JohnDDD het volgende:
Wacht even hoor, Dennis de zoon van Robert en Laura? Ik kijk eens een paar weken niet omdat té fucking saai is, en dan krijgen we opeens een lekker incest verhaal? Kan iemand snel vertellen hoe we daar achtergekomen zijn?

Overigens had bij een DNA-test Dennis dan 50% verwantschap met Sil moeten tonen, indien dat kind van Robert en Laura was, net als Robert. Als het kind van Dennis en Laura was, was er 75% verwantschap tussen Dennis en Sil, en ik denk 25% tussen Robert en Sil.

Overigens, Guus en Dennis lijken wel erg op elkaar. Ik zou me ook nog best kunnen voorstellen dat de moeder van Dennis of bijvoorbeeld Laura het kind óók heeft omgewisseld, dus dat Dennis wél Dennis is!
Dat is iets waar we aan denken en speculeren
pi_28187073
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 10:42 schreef Dizer het volgende:

[..]

Dat is iets waar we aan denken en speculeren
Ok, maar er zijn nog geen grote aanwijzingen voor?

Het klinkt op zich wel aannemelijk, zeker als je bedenkt dat Guus en Laura met elkaar dat hele verhaal aan het delen waren over hoe ze beiden een kind waren verloren etc. Ik moet zeggen dat het toen ook al in me opkwam maar dat idee heb ik niet verder uitgebouwd.
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:22:38 #176
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_28187856
Ik vind dat ze gewoon van Arnie af moeten blijven: Hij is de zoon van Laura en Robert
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:23:26 #177
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_28187879
Arnie is toch 't kind van de Postcodeloterij??
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:27:05 #178
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_28188006
Ik had gisteren trouwens best wel willen zien hoe Harmsen naar Ludo was gegaan om hem te vertellen wat hij er allemaal van vond. Zou een geweldige scène geweest zijn
pi_28188077
Charmante man die Sjors op vangt Wie is dat? En wie is dat in 't echt? Ken 'm ergens van..
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:31:09 #180
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28188154
quote:
Op donderdag 23 juni 2005 20:42 schreef Dizer het volgende:

[..]

Hoezo weet je dat zeker???
Of Stefano gaat er aan
Geeft de leugen je geen vleugels
Raakt de waarheid in de war
Dan zijn de keizers slechts helpers en huilt de oude nar.
(Hans teeuwen)
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:32:24 #181
22273 Dizer
Save the beard!
pi_28188189
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:28 schreef Taurus het volgende:
Charmante man die Sjors op vangt Wie is dat? En wie is dat in 't echt? Ken 'm ergens van..
Ga eens 30 posts terug lezen of zo Dan weet je alles erover Geen zin om het nog een keer te vertellen
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:33:02 #182
22273 Dizer
Save the beard!
pi_28188209
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:31 schreef edje34 het volgende:

[..]

Of Stefano gaat er aan
Kan ook.. Zoals ik al zei, ik heb het gevoel dat Ludo en keuze moet gaan maken wie hij gaat redden, Stefano of Nick?
pi_28188249
Die Herman-Rien, die is dat?

Kind van Frits en Trix las ik ofzo? En wie is dan Rien Hoogendoorn? Ik begrijp er niets meer van
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:36:23 #184
83411 edje34
Breda de`` gekste``
pi_28188319
wanneer begint het nieuwe seizoen weer eigenlijk??
(Hans teeuwen)
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:41:36 #185
22273 Dizer
Save the beard!
pi_28188533
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:34 schreef JohnDDD het volgende:
Die Herman-Rien, die is dat?

Kind van Frits en Trix las ik ofzo? En wie is dan Rien Hoogendoorn? Ik begrijp er niets meer van
Je had:

Herman Hoogendoorn
De vader van Rien Hoogendoorn en Frits van Houten

Rien Hoogendoorn
De halfbroer van Frits van Houten en de zoon van Herman Hoogendoorn

Trix
Trix was een zusje van "een tijdelijke gozer die geloof ik een vriend was van Daniel en bij Daniel in huis woonde" Trix en Frits kregen wat met elkaar en kregen ook een Kind.
Dat kind is afgepakt door Herman Hoogendoorn en naar Amerika gebracht

Herman-Rien van Houten/Hoogendoorn
Het kind van Trix en Frits ook bekend als Jack Woods

Frits van Houten
Je weet wel, een van ultimate evils of all time of Meerdijk. Trix die boos was voor wat er met haar kind is gebeurd, regelt een huurmoordenaar en stuurt hem af op Frits. Maar in plaats van Frits neer te laten schieten, shiet de moordenaar Rien Hoogendoorn neer omdat hij dacht dat hij Frits was omdat Rien in de badjas van Frits en in zijn huis rondliep.

Linda Dekker
Die heeft het gedaan met zowel Frits, Rien als Herman
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:41:51 #186
22273 Dizer
Save the beard!
pi_28188546
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:36 schreef edje34 het volgende:
wanneer begint het nieuwe seizoen weer eigenlijk??
Laatste week augustus als ik meniet vergis
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:45:15 #187
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_28188681
quote:
Op vrijdag 24 juni 2005 11:41 schreef Dizer het volgende:

[..]

Laatste week augustus als ik meniet vergis
En dan kunnen we ergens in het begin al meteen genieten van een knallende 3000e aflevering
  vrijdag 24 juni 2005 @ 11:45:47 #188
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_28188703
quote:
Trix
Trix was een zusje van "een tijdelijke gozer die geloof ik een vriend was van Daniel en bij Daniel in huis woonde"
Trix was de zus van Henk Jan [Joop Wittemans], hij speelde later de concierge in Fort Alpha
quote:
Linda Dekker
en vele anderen [bij voorkeur de mannen van Laura of Roos ]..............
Miss Dekker was te cool
pi_28188841
quote:

[..]

Je had:

Herman Hoogendoorn
De vader van Rien Hoogendoorn en Frits van Houten

Rien Hoogendoorn
De halfbroer van Frits van Houten en de zoon van Herman Hoogendoorn

Trix
Trix was een zusje van "een tijdelijke gozer die geloof ik een vriend was van Daniel en bij Daniel in huis woonde" Trix en Frits kregen wat met elkaar en kregen ook een Kind.
Dat kind is afgepakt door Herman Hoogendoorn en naar Amerika gebracht

Herman-Rien van Houten/Hoogendoorn
Het kind van Trix en Frits ook bekend als Jack Woods

Frits van Houten
Je weet wel, een van ultimate evils of all time of Meerdijk. Trix die boos was voor wat er met haar kind is gebeurd, regelt een huurmoordenaar en stuurt hem af op Frits. Maar in plaats van Frits neer te laten schieten, shiet de moordenaar Rien Hoogendoorn neer omdat hij dacht dat hij Frits was omdat Rien in de badjas van Frits en in zijn huis rondliep.

Linda Dekker
Ok I see, dus Herman: kinderen Rien en Frits, Frits: kinderen Sjors en Herman-Rien. Mooi, mooi.

Thanks
pi_28188937
quote:
GTST: ARNIE EN ZIJN 12 VROUWEN

Vanavond gaat Goede Tijden Slechte Tijden met een spectaculaire cliffhanger de zomerstop in.

Zeker is al dat Robert Alberts komend seizoengewoon terugkeert. Acteur Wilbert Gieske vertolkt hem al 15 jaar: ,,Het is eigenlijk een eendimensionale sukkel.''

Vorig jaar nog stond hij met een onzichtbaar touw om zijn middel op een dak nabij de Aalsmeerse pretfabriek van Endemol. Terwijl Wilbert Gieske (58) in de huid van de door drank, drugs en schuldgevoel labiel geworden Robert Alberts probeerde te kruipen, werd hij steeds weer gegroet door in de lunchpauze langswandelende collega's. Tussen het hand opsteken door werd de cliffhanger van dat seizoen opgenomen: springt Robert of laat hij zich weerhouden door zoon Milan?

Het werd het laatste, waardoor Robert na de zomer gewoon weer terugkeerde. Al voor het 15de jaar; vanavond is Gieske te zien in aflevering 2995 van Goede Tijden Slechte Tijden. Een mijlpaal in de nog korte Nederlandse soapgeschiedenis: samen met zijn tv-ex Jette van der Meij (Laura) is hij de nestor van de vaderlandse soap.

Het was 1990 en casting director Harry Klooster moest naarstig op zoek naar acteurs voor een op het Australische The Restless Years gebaseerde nieuwe serie. Geen makkie: ervaren acteurs leefden liever een aantal maanden van de bijstand dan dat ze zich moesten 'verlagen' tot het toen met veel dédain bekeken zeepgenre. Gieske: ,,producenten vonden het vreemd, recensenten vonden het niks en de grachtengordel vond het genânt.''

Desondanks zei hij ja: ,,In die tijd had ik een hypotheek, een vrouw, twee opgroeiende kinderen. Als freelancer geef je alles een kans. De een stond in Shakespeare, ik deed soap.''

Bovendien zou zijn entree in de wereld waar ongeluk, dood en verderf elkaar tegen een bordkartonnen achtergrond in snel tempo opvolgen toch maar een half jaar duren, had Klooster hem verzekerd. Gieske: ,,De eerste afleveringen draaiden erom dat Robert en Laura hun zoon Arnie (Reinout Oerlemans, red.) moesten vertellen dat ze gingen scheiden. Na een half jaar zouden ze emigreren naar Amerika. Einde oefening. Maar al snel bleek dat Arnie star potential had en wilden ze hem houden. Omdat hij ouders moest hebben, kregen wij ook een eigen verhaallijn. Had Reinout slecht geacteerd, dan had ik er dus al lang niet meer ingezeten.''

Maar ook toen Oerlemans ging, bleef Gieske. Zoals hij ook een batterij andere, door GTST gelanceerde nieuwbakken sterren overleefde: Katja Schuurman, Antonie Kamerling, Angela Schijf, Johnny de Mol, Georgina Verbaan. Want met een opstapje in GTST, met z'n gemiddeld twee miljoen kijkers Neerlands best bekeken soap, was succes verzekerd, zo bleek al snel.

Waardoor steeds meer beginnende acteurs zich aanmelden voor een verblijf in het fictieve Meerdijk. Een optreden dat als de spreekwoordelijke springplank naar sterrenstatus moet dienen. Vreemd, vindt Gieske: ,,Ik heb nog nooit in een productie gewerkt waarin zoveel mensen vooral dromen van wat daarná komt. Film, of gewoon bekend zijn. Dat je een personality wordt en mensen je graag op een feestje willen hebben. Dat snap ik dus niet en soms frustreert het ook: je krijgt steeds weer met nieuwe mensen te maken die je hetzelfde moet leren als een ander drie jaar eerder. Vooral als je weet dat ze na een paar seizoenen toch weer weg zijn.''

Zelf verliet hij de serie vorig seizoen drie maanden: Robert werd opgenomen in een ontwenningskliniek, zodat Wilbert op de planken kon staan in de musical A Chorus Line. 13 Toneelstukken en twee tv-programma's (Sportfreaks en Teleteams voor Veronica) deed hij in die 15 jaar GTST, maar nooit kwam het leven van de zilvergrijze playboy Robert Alberts echt in gevaar. Hoewel: ,,Natuurlijk ben ik wel eens klaar met hem. Drie maanden per jaar om precies te zijn en de andere negen heb ik het uitstekend naar mijn zin.'' Voor angst om zijn carrière als de vleesgeworden Swiebertje te slijten is het al te laat: ,,Ik lééf met het Swiebertje-effect. Robert is bekender dan Wilbert.''

En soms zit dat alter ego flink in de weg. Zoals Wilbert, die in het serieuze gesubsidieerde toneel en stukken van Herman Heijermans speelde, wel eens behoefte heeft aan wat meer diepgang: ,,Robert is eigenlijk een eendimensionale sukkel. Hij loopt eerst zijn pik achterna en wil het daarna zo goed mogelijk doen, maar dat lukt niet. De verhaallijnen zijn altijd even plat: we zien de boosheid van de bedrogen echtgenote, het valse van de maîtresse en tot slot de man die daar dan als een sulletje tussenin staat.''

Hij is het dan ook van harte eens met de man uit wiens amusementsfabriek GTST ontsproot: Joop van den Ende, die ooit op het kantoor van de scriptschrijvers verzuchtte dat het toch mogelijk moest zijn om tenminste één fatsoenlijke relatie in stand te houden. Gieske: ,,In het dagelijks leven zijn we gek op succesvolle mensen, in soap kennelijk niet.''

Écht drama, waarbij de productiedruk van 25 minuten per dag ontbreekt en personages veel meer uitgediept worden, lonkte daarom. Net als een leuke presentatieklus. Maar, erkent Gieske: ,,Ik word er niet meer voor gevraagd. Robert is soms een handicap.''

Dus is de kersvers hertrouwde Gieske op 29 augustus gewoon weer te zien als de snelle reclameman Robert. Zoals Van den Ende het graag gezien had: helemaal gelukkig in de liefde. Al is het dan alwéér met een ex-vrouw van zijn broer en is ze nummer 12 in rij: het blijft tenslotte soap.

12 vrouwen, 6 kinderen

In 15 jaar GTST versleet Wilbert Gieske alias Robert Alberts 12 vrouwen:

• 1. Laura Selmhorst (de moeder van zijn drie kinderen Arnie, Lotje en Sil),

• 2. Stefanie Kreeft-Stenders (zijn secretaresse uit de allereerste afleveringen van GTST),

• 3. Karin Alberts (de eerste vrouw van zijn broer Jef),

• 4. Linda Dekker (de ex van zijn zoon Arnie),

• 5. Mathilde Carillo (de donkere verpleegster met wie hij kort ging),

• 6. Bowien Galema (de bitch die uiteindelijk door Ludo wordt vermoord),

• 7. Mira Brandts-Buis (die zaken deed met Alberts en Alberts en later de moeder van Julian Verduyn bleek te zijn, Roberts pleegzoon),

• 8. Cynthia (fotomodel),

• 9. Meike Griffioen (de babe die later Ludo verkoos),

• 10. Hanneke Mus (de moeder van zijn dochter Daantje),

• 11. Valerie Fisher (ook zij verliet hem voor Ludo),

• 12. Barbara Fisher, zijn ex-schoonzus waarmee hij momenteel gelukkig is.

BRON: Algemeen Dagblad
  • pi_28189093
    quote:
    Op vrijdag 24 juni 2005 06:41 schreef Heleen17 het volgende:
    Wie is dan die Trix van Houten? En Rien enz.? Ik heb het toen wel gezien, maar kan me er weinig van herrinneren.
    Net zoals je nu een Sanders familie hebt, had je toen de familie Hogendoorn met aan het hoofd Herman Hogendoorn senior en zijn zoon Rien Hogendoorn junior, echter had Herman bij een of andere scharrel Tonnie van Houten een bastaardzoon verwekt: Frits van Houten.
    Frits maakte een of andere Trix Gerritse (die ook nog een broer Jan Henk had staat me nog bij) zwanger maar wilde dat kind niet en dwong haar tot een abortus.
    Trix vond dat een kutstreek en stuurde een huurmoordenaar op Frits af die Rien doodschoot, Herman ontvoerde het kind van Trix en Frits en noemde hem Herman-Rien met doel het zijn opvolger te maken.

Zoiets toch?
    Een heer met stijl
      vrijdag 24 juni 2005 @ 11:57:11 #192
    67997 babette21
    Tais-toi et sois beau
    pi_28189151
    is Wilbert al 58?!?!?!!??!?
      vrijdag 24 juni 2005 @ 11:58:16 #193
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_28189205
    quote:
    Op vrijdag 24 juni 2005 11:45 schreef babette21 het volgende:

[..]

Trix was de zus van Henk Jan [Joop Wittemans], hij speelde later de concierge in Fort Alpha
    [..]

en vele anderen [bij voorkeur de mannen van Laura of Roos ]..............
    Miss Dekker was te cool
    A. Henk Jan jah... wat een saaaaie personage zeg Ik weet dat hij iemand wou doodrijden een keer of zo

B. Exxen van L Dekker:"

- Arnie Alberts
    - Rien Hoogendoorn
    - Herman Hoogendoorn
    - Frits van Houten
    - Robert Alberts
    - Stan Nijholt

En als laatst, haar grote liefde Erik Hamans
    Met mijn favoriete verhaallijn alltime!! Linda vast in Barzilie en ontmoet Erik
    pi_28189244
    quote:

[..]

Linda Dekker
    En met Arnie, Robert, Stan en die Erik, wat een slettebak eigenlijk

Edit [ Je was me net voor]
    Een heer met stijl
    pi_28189293
    Dorothea en Jef
    En die nieuwe gozer.. hij deed me ook denken aan Jude Law als Alfie
    Ben echt benieuwd wat hij van plan is met dat mes.. ik hoop dat het vanavond in de cliff al duidelijk gaat worden
      vrijdag 24 juni 2005 @ 12:01:30 #196
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_28189352
    quote:
    Op vrijdag 24 juni 2005 11:57 schreef babette21 het volgende:
    Ik heb nieuwe wens erbij..
    Ik wil op hem lijken qua jong zijn op die leeftijd
      vrijdag 24 juni 2005 @ 12:06:37 #197
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_28189523
    quote:
    Op vrijdag 24 juni 2005 11:57 schreef babette21 het volgende:
    Ja, ik was ook verbaasd. Ik schatte hem eind 40, hoogtens 50, maar 57?? (vorig jaar)
      vrijdag 24 juni 2005 @ 12:08:04 #198
    83411 edje34
    Breda de`` gekste``
    pi_28189581
    quote:
    Op vrijdag 24 juni 2005 11:45 schreef Frey het volgende:

[..]

En dan kunnen we ergens in het begin al meteen genieten van een knallende 3000e aflevering
    hopelijk duurt die een uur
    (Hans teeuwen)
    pi_28189636
    Hmm het is duidelijk dat er iemand gaat sterven volgens mij.

Dat kan Ludo zijn...maar Valerie ging geloof ik ook uit de serie. Kan zijn dat zij hem vermoordt, maar het is logischer als Ludo háár laat verdwijnen. Gaat Janine niet dood ofzo? "Per ongeluk" oid?
      vrijdag 24 juni 2005 @ 12:22:02 #200
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_28190047
    quote:
    Op vrijdag 24 juni 2005 12:09 schreef JohnDDD het volgende:
    Hmm het is duidelijk dat er iemand gaat sterven volgens mij.

Dat kan Ludo zijn...maar Valerie ging geloof ik ook uit de serie. Kan zijn dat zij hem vermoordt, maar het is logischer als Ludo háár laat verdwijnen. Gaat Janine niet dood ofzo? "Per ongeluk" oid?
    Janine mag niet dood. Hoe saai ze af en toe is.. Mag gewoon niet! Zij is de enige vrouw voor Ludo en zij is gewoon te mooi voor der leeftijd
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')