Lotte van Dam. Om te zien wat er van haar is terecht gekomen moet je haar naam even zoeken op google en de eerste link aanklikken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:25 schreef DeTolk het volgende:
Hoe heette die 1e Dian ook alweer?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Lotte van Dam. Om te zien wat er van haar is terecht gekomen moet je haar naam even zoeken op google en de eerste link aanklikken.
Vind jequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:51 schreef creno het volgende:
jeemig, ik viel bijna van mijn stoel, die kerel lijkt echt op frits van houten !
Nou je het zegt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:51 schreef creno het volgende:
jeemig, ik viel bijna van mijn stoel, die kerel lijkt echt op frits van houten !
onbegrijpelijk dat good old Jef haar vader isquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zij was een van de beste evil people of all time
Een comeback van Dian zal ook weer een mooie verhaallijn voor Jef kunnen opleverenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:22 schreef Mlose het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat good old Jef haar vader is![]()
Ik zie geen gelijkenisquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:51 schreef creno het volgende:
Het grappige is dat Dian 1 niet zo slecht was als Dian 2quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:22 schreef Mlose het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat good old Jef haar vader is![]()
Ja, dat zie je wel vaker, zo'n complete karakterwisseling.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het grappige is dat Dian 1 niet zo slecht was als Dian 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:29 schreef DaMart het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag he...Ik word een beetje misselijk eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:29 schreef DaMart het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag he...precies, dat vroegen mijn zus en ik ons ook al afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is iets waar we aan denken en speculerenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:39 schreef JohnDDD het volgende:
Wacht even hoor, Dennis de zoon van Robert en Laura?Ik kijk eens een paar weken niet omdat té fucking saai is, en dan krijgen we opeens een lekker incest verhaal? Kan iemand snel vertellen hoe we daar achtergekomen zijn?
Overigens had bij een DNA-test Dennis dan 50% verwantschap met Sil moeten tonen, indien dat kind van Robert en Laura was, net als Robert. Als het kind van Dennis en Laura was, was er 75% verwantschap tussen Dennis en Sil, en ik denk 25% tussen Robert en Sil.
Overigens, Guus en Dennis lijken wel erg op elkaar. Ik zou me ook nog best kunnen voorstellen dat de moeder van Dennis of bijvoorbeeld Laura het kind óók heeft omgewisseld, dus dat Dennis wél Dennis is!
Ok, maar er zijn nog geen grote aanwijzingen voor?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is iets waar we aan denken en speculeren
Of Stefano gaat er aanquote:
Ga eens 30 posts terug lezen of zoquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:28 schreef Taurus het volgende:
Charmante man die Sjors op vangtWie is dat? En wie is dat in 't echt?
Ken 'm ergens van..
Kan ook.. Zoals ik al zei, ik heb het gevoel dat Ludo en keuze moet gaan maken wie hij gaat redden, Stefano of Nick?quote:
Je had:quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:34 schreef JohnDDD het volgende:
Die Herman-Rien, die is dat?
Kind van Frits en Trix las ik ofzo? En wie is dan Rien Hoogendoorn? Ik begrijp er niets meer van
Laatste week augustus als ik meniet vergisquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:36 schreef edje34 het volgende:
wanneer begint het nieuwe seizoen weer eigenlijk??
En dan kunnen we ergens in het begin al meteen genieten van een knallende 3000e afleveringquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Laatste week augustus als ik meniet vergis
Trix was de zus van Henk Jan [Joop Wittemans], hij speelde later de concierge in Fort Alphaquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:41 schreef Dizer het volgende:
Trix
Trix was een zusje van "een tijdelijke gozer die geloof ik een vriend was van Daniel en bij Daniel in huis woonde"
en vele anderen [bij voorkeur de mannen van Laura of Roosquote:Linda Dekker
Die heeft het gedaan met zowel Frits, Rien als Herman
Ok I see, dus Herman: kinderen Rien en Frits, Frits: kinderen Sjors en Herman-Rien. Mooi, mooi.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je had:
Herman Hoogendoorn
De vader van Rien Hoogendoorn en Frits van Houten
Rien Hoogendoorn
De halfbroer van Frits van Houten en de zoon van Herman Hoogendoorn
Trix
Trix was een zusje van "een tijdelijke gozer die geloof ik een vriend was van Daniel en bij Daniel in huis woonde" Trix en Frits kregen wat met elkaar en kregen ook een Kind.
Dat kind is afgepakt door Herman Hoogendoorn en naar Amerika gebracht
Herman-Rien van Houten/Hoogendoorn
Het kind van Trix en Frits ook bekend als Jack Woods
Frits van Houten
Je weet wel, een van ultimate evils of all time of Meerdijk. Trix die boos was voor wat er met haar kind is gebeurd, regelt een huurmoordenaar en stuurt hem af op Frits. Maar in plaats van Frits neer te laten schieten, shiet de moordenaar Rien Hoogendoorn neer omdat hij dacht dat hij Frits was omdat Rien in de badjas van Frits en in zijn huis rondliep.
Linda Dekker
quote:GTST: ARNIE EN ZIJN 12 VROUWEN
Vanavond gaat Goede Tijden Slechte Tijden met een spectaculaire cliffhanger de zomerstop in.
Zeker is al dat Robert Alberts komend seizoengewoon terugkeert. Acteur Wilbert Gieske vertolkt hem al 15 jaar: ,,Het is eigenlijk een eendimensionale sukkel.''
Vorig jaar nog stond hij met een onzichtbaar touw om zijn middel op een dak nabij de Aalsmeerse pretfabriek van Endemol. Terwijl Wilbert Gieske (58) in de huid van de door drank, drugs en schuldgevoel labiel geworden Robert Alberts probeerde te kruipen, werd hij steeds weer gegroet door in de lunchpauze langswandelende collega's. Tussen het hand opsteken door werd de cliffhanger van dat seizoen opgenomen: springt Robert of laat hij zich weerhouden door zoon Milan?
Het werd het laatste, waardoor Robert na de zomer gewoon weer terugkeerde. Al voor het 15de jaar; vanavond is Gieske te zien in aflevering 2995 van Goede Tijden Slechte Tijden. Een mijlpaal in de nog korte Nederlandse soapgeschiedenis: samen met zijn tv-ex Jette van der Meij (Laura) is hij de nestor van de vaderlandse soap.
Het was 1990 en casting director Harry Klooster moest naarstig op zoek naar acteurs voor een op het Australische The Restless Years gebaseerde nieuwe serie. Geen makkie: ervaren acteurs leefden liever een aantal maanden van de bijstand dan dat ze zich moesten 'verlagen' tot het toen met veel dédain bekeken zeepgenre. Gieske: ,,producenten vonden het vreemd, recensenten vonden het niks en de grachtengordel vond het genânt.''
Desondanks zei hij ja: ,,In die tijd had ik een hypotheek, een vrouw, twee opgroeiende kinderen. Als freelancer geef je alles een kans. De een stond in Shakespeare, ik deed soap.''
Bovendien zou zijn entree in de wereld waar ongeluk, dood en verderf elkaar tegen een bordkartonnen achtergrond in snel tempo opvolgen toch maar een half jaar duren, had Klooster hem verzekerd. Gieske: ,,De eerste afleveringen draaiden erom dat Robert en Laura hun zoon Arnie (Reinout Oerlemans, red.) moesten vertellen dat ze gingen scheiden. Na een half jaar zouden ze emigreren naar Amerika. Einde oefening. Maar al snel bleek dat Arnie star potential had en wilden ze hem houden. Omdat hij ouders moest hebben, kregen wij ook een eigen verhaallijn. Had Reinout slecht geacteerd, dan had ik er dus al lang niet meer ingezeten.''
Maar ook toen Oerlemans ging, bleef Gieske. Zoals hij ook een batterij andere, door GTST gelanceerde nieuwbakken sterren overleefde: Katja Schuurman, Antonie Kamerling, Angela Schijf, Johnny de Mol, Georgina Verbaan. Want met een opstapje in GTST, met z'n gemiddeld twee miljoen kijkers Neerlands best bekeken soap, was succes verzekerd, zo bleek al snel.
Waardoor steeds meer beginnende acteurs zich aanmelden voor een verblijf in het fictieve Meerdijk. Een optreden dat als de spreekwoordelijke springplank naar sterrenstatus moet dienen. Vreemd, vindt Gieske: ,,Ik heb nog nooit in een productie gewerkt waarin zoveel mensen vooral dromen van wat daarná komt. Film, of gewoon bekend zijn. Dat je een personality wordt en mensen je graag op een feestje willen hebben. Dat snap ik dus niet en soms frustreert het ook: je krijgt steeds weer met nieuwe mensen te maken die je hetzelfde moet leren als een ander drie jaar eerder. Vooral als je weet dat ze na een paar seizoenen toch weer weg zijn.''
Zelf verliet hij de serie vorig seizoen drie maanden: Robert werd opgenomen in een ontwenningskliniek, zodat Wilbert op de planken kon staan in de musical A Chorus Line. 13 Toneelstukken en twee tv-programma's (Sportfreaks en Teleteams voor Veronica) deed hij in die 15 jaar GTST, maar nooit kwam het leven van de zilvergrijze playboy Robert Alberts echt in gevaar. Hoewel: ,,Natuurlijk ben ik wel eens klaar met hem. Drie maanden per jaar om precies te zijn en de andere negen heb ik het uitstekend naar mijn zin.'' Voor angst om zijn carrière als de vleesgeworden Swiebertje te slijten is het al te laat: ,,Ik lééf met het Swiebertje-effect. Robert is bekender dan Wilbert.''
En soms zit dat alter ego flink in de weg. Zoals Wilbert, die in het serieuze gesubsidieerde toneel en stukken van Herman Heijermans speelde, wel eens behoefte heeft aan wat meer diepgang: ,,Robert is eigenlijk een eendimensionale sukkel. Hij loopt eerst zijn pik achterna en wil het daarna zo goed mogelijk doen, maar dat lukt niet. De verhaallijnen zijn altijd even plat: we zien de boosheid van de bedrogen echtgenote, het valse van de maîtresse en tot slot de man die daar dan als een sulletje tussenin staat.''
Hij is het dan ook van harte eens met de man uit wiens amusementsfabriek GTST ontsproot: Joop van den Ende, die ooit op het kantoor van de scriptschrijvers verzuchtte dat het toch mogelijk moest zijn om tenminste één fatsoenlijke relatie in stand te houden. Gieske: ,,In het dagelijks leven zijn we gek op succesvolle mensen, in soap kennelijk niet.''
Écht drama, waarbij de productiedruk van 25 minuten per dag ontbreekt en personages veel meer uitgediept worden, lonkte daarom. Net als een leuke presentatieklus. Maar, erkent Gieske: ,,Ik word er niet meer voor gevraagd. Robert is soms een handicap.''
Dus is de kersvers hertrouwde Gieske op 29 augustus gewoon weer te zien als de snelle reclameman Robert. Zoals Van den Ende het graag gezien had: helemaal gelukkig in de liefde. Al is het dan alwéér met een ex-vrouw van zijn broer en is ze nummer 12 in rij: het blijft tenslotte soap.
12 vrouwen, 6 kinderen
In 15 jaar GTST versleet Wilbert Gieske alias Robert Alberts 12 vrouwen:1. Laura Selmhorst (de moeder van zijn drie kinderen Arnie, Lotje en Sil), 2. Stefanie Kreeft-Stenders (zijn secretaresse uit de allereerste afleveringen van GTST), 3. Karin Alberts (de eerste vrouw van zijn broer Jef), 4. Linda Dekker (de ex van zijn zoon Arnie), 5. Mathilde Carillo (de donkere verpleegster met wie hij kort ging), 6. Bowien Galema (de bitch die uiteindelijk door Ludo wordt vermoord), 7. Mira Brandts-Buis (die zaken deed met Alberts en Alberts en later de moeder van Julian Verduyn bleek te zijn, Roberts pleegzoon), 8. Cynthia (fotomodel), 9. Meike Griffioen (de babe die later Ludo verkoos), 10. Hanneke Mus (de moeder van zijn dochter Daantje), 11. Valerie Fisher (ook zij verliet hem voor Ludo), 12. Barbara Fisher, zijn ex-schoonzus waarmee hij momenteel gelukkig is.
BRON: Algemeen Dagblad
Net zoals je nu een Sanders familie hebt, had je toen de familie Hogendoorn met aan het hoofd Herman Hogendoorn senior en zijn zoon Rien Hogendoorn junior, echter had Herman bij een of andere scharrel Tonnie van Houten een bastaardzoon verwekt: Frits van Houten.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 06:41 schreef Heleen17 het volgende:
Wie is dan die Trix van Houten? En Rien enz.? Ik heb het toen wel gezien, maar kan me er weinig van herrinneren.
A. Henk Jan jah... wat een saaaaie personage zegquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:45 schreef babette21 het volgende:
[..]
Trix was de zus van Henk Jan [Joop Wittemans], hij speelde later de concierge in Fort Alpha
[..]
en vele anderen [bij voorkeur de mannen van Laura of Roos]..............
Miss Dekker was te cool
En met Arnie, Robert, Stan en die Erik, wat een slettebak eigenlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:41 schreef Dizer het volgende:
[..]
Linda Dekker
Ik heb nieuwe wens erbij..quote:
Ja, ik was ook verbaasd. Ik schatte hem eind 40, hoogtens 50, maar 57?? (vorig jaar)quote:
hopelijk duurt die een uurquote:Op vrijdag 24 juni 2005 11:45 schreef Frey het volgende:
[..]
En dan kunnen we ergens in het begin al meteen genieten van een knallende 3000e aflevering![]()
Janine mag niet dood. Hoe saai ze af en toe is.. Mag gewoon niet! Zij is de enige vrouw voor Ludo en zij is gewoon te mooi voor der leeftijdquote:Op vrijdag 24 juni 2005 12:09 schreef JohnDDD het volgende:
Hmm het is duidelijk dat er iemand gaat sterven volgens mij.
Dat kan Ludo zijn...maar Valerie ging geloof ik ook uit de serie. Kan zijn dat zij hem vermoordt, maar het is logischer als Ludo háár laat verdwijnen. Gaat Janine niet dood ofzo? "Per ongeluk" oid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |