Lotte van Dam. Om te zien wat er van haar is terecht gekomen moet je haar naam even zoeken op google en de eerste link aanklikken.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:25 schreef DeTolk het volgende:
Hoe heette die 1e Dian ook alweer?
quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:28 schreef Frey het volgende:
[..]
Lotte van Dam. Om te zien wat er van haar is terecht gekomen moet je haar naam even zoeken op google en de eerste link aanklikken.
Vind jequote:Op donderdag 23 juni 2005 22:51 schreef creno het volgende:
jeemig, ik viel bijna van mijn stoel, die kerel lijkt echt op frits van houten !
Nou je het zegt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 22:51 schreef creno het volgende:
jeemig, ik viel bijna van mijn stoel, die kerel lijkt echt op frits van houten !
onbegrijpelijk dat good old Jef haar vader isquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Zij was een van de beste evil people of all time
Een comeback van Dian zal ook weer een mooie verhaallijn voor Jef kunnen opleverenquote:Op donderdag 23 juni 2005 23:22 schreef Mlose het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat good old Jef haar vader is![]()
Ik zie geen gelijkenisquote:Op donderdag 23 juni 2005 22:51 schreef creno het volgende:
Het grappige is dat Dian 1 niet zo slecht was als Dian 2quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:22 schreef Mlose het volgende:
[..]
onbegrijpelijk dat good old Jef haar vader is![]()
Ja, dat zie je wel vaker, zo'n complete karakterwisseling.quote:Op donderdag 23 juni 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:
[..]
Het grappige is dat Dian 1 niet zo slecht was als Dian 2
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:29 schreef DaMart het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag he...Ik word een beetje misselijk eigenlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Friends don't let friends remain beardless...
quote:Op vrijdag 24 juni 2005 07:29 schreef DaMart het volgende:
Wat ik me trouwens afvraag he...precies, dat vroegen mijn zus en ik ons ook al afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is iets waar we aan denken en speculerenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:39 schreef JohnDDD het volgende:
Wacht even hoor, Dennis de zoon van Robert en Laura?Ik kijk eens een paar weken niet omdat té fucking saai is, en dan krijgen we opeens een lekker incest verhaal? Kan iemand snel vertellen hoe we daar achtergekomen zijn?
Overigens had bij een DNA-test Dennis dan 50% verwantschap met Sil moeten tonen, indien dat kind van Robert en Laura was, net als Robert. Als het kind van Dennis en Laura was, was er 75% verwantschap tussen Dennis en Sil, en ik denk 25% tussen Robert en Sil.
Overigens, Guus en Dennis lijken wel erg op elkaar. Ik zou me ook nog best kunnen voorstellen dat de moeder van Dennis of bijvoorbeeld Laura het kind óók heeft omgewisseld, dus dat Dennis wél Dennis is!
Ok, maar er zijn nog geen grote aanwijzingen voor?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 10:42 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat is iets waar we aan denken en speculeren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |