Kappen nou. Accepteer het nou maar gewoon dat Svensational geen fan is van GTST zoals jij dat bentquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel, meestal ben je iets vlotter van geest, maar snap het wel hoor ik zit ook nog na te shaken van deze aflevering![]()
Je hebt d'r nog nooit gezien toch?!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:52 schreef Airelle het volgende:
Wat was er zo bijzonder aan Dian dan, BVO?
GTST #138: Nick van der Heyde, klein maar fijn!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:53 schreef miss_dynastie het volgende:
Uhhh... Herman-Rien? Wie is dat ook alweer?
Kan je niet lezen ofzo?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:53 schreef Svensational het volgende:
[..]
Omdat GTST kut is en ik dat laat weten, is dat abnormaal
Die verhaallijn en alle verwarringen. Er worden weer zoveel familiebanden overhoop gehaald.quote:
Okee dan geldt dat na shaken alleen voor mij, wij zijn het dus enkel oneens over GTST, ik wens er verder geen persoonlijke kwestie van te makenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:52 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik zit niet na te shaken, de aflevering was uitermate saai.
Lieve mop, het is een soap... Heb je The Bold And The Beautiful wel eens gezien?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:54 schreef Frey het volgende:
[..]
Die verhaallijn en alle verwarringen. Er worden weer zoveel familiebanden overhoop gehaald.
Ik niet, vond hem eigenlijk net zo boeiend als iedere andere afleveringquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:51 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou eigenlijk wel, meestal ben je iets vlotter van geest, maar snap het wel hoor ik zit ook nog na te shaken van deze aflevering![]()
BVOquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo?
Dat je heel de tijd aan het zeiken ben. Tegen Frey enzo. Die flauwe reacties.
Maar goed, never mind, klein kind.
Oh ja...quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:54 schreef Dizer het volgende:
[..]
GTST #138: Nick van der Heyde, klein maar fijn!
Ik bedoelde het goed hoor, jij bent kennelijke een Sven fan, no matter what he says, beetje slap hoorquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Kappen nou. Accepteer het nou maar gewoon dat Svensational geen fan is van GTST zoals jij dat bent
Mee eens. Al vond ik de auto-scene met Yasmin wel leuk.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik niet, vond hem eigenlijk net zo boeiend als iedere andere aflevering(Nou oke, iiietsje boeiender misschien). Er gebeurde eigenlijk niks, behalve dat die Guus het realiseerde over D/A (wisten we al), Sjors een beetje zwijmelend keek en aan dinges dacht, Barbara weet dat Valerie meegaat op vakantie en een paar mensen een ongeluk kregen
Maar goed, als iemand die de spiilers niet kent, is dit gewoon een supercliff hoor.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Ik niet, vond hem eigenlijk net zo boeiend als iedere andere aflevering(Nou oke, iiietsje boeiender misschien). Er gebeurde eigenlijk niks, behalve dat die Guus het realiseerde over D/A (wisten we al), Sjors een beetje zwijmelend keek en aan dinges dacht, Barbara weet dat Valerie meegaat op vakantie en een paar mensen een ongeluk kregen
Dat valt allemaal reuze mee, ik zeik alleen dat GTST kut is. Dat jullie daar niet tegen kunnen is jullie probleem.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:54 schreef BVO het volgende:
[..]
Kan je niet lezen ofzo?
Dat je heel de tijd aan het zeiken ben. Tegen Frey enzo. Die flauwe reacties.
Maar goed, never mind, klein kind.
Nou ik vond die Stefano race wel goed eigenlijkquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Dian samen met Bowien.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:55 schreef Frey het volgende:
[..]
BVO![]()
Jij krijgt in de vakantie veel Dian filmpjes
Dan zijn we het daar over eens.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Okee dan geldt dat na shaken alleen voor mij, wij zijn het dus enkel oneens over GTST, ik wens er verder geen persoonlijke kwestie van te maken![]()
Damn.. lees eens goed.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik bedoelde het goed hoor, jij bent kennelijke een Sven fan, no matter what he says, beetje slap hoor![]()
Ik heb de hele tweede helft op het puntje van mijn bed gezetenquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:56 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nou ik vond die Stefano race wel goed eigenlijk![]()
Nee oke, maar dan was alleen dat ongeluk en Dennis/Arnie spannend geweest. Ik vind dat er in zo'n laatste aflevering echt veel spectaculaire dingen moeten gebeuren, maarja.quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Maar goed, als iemand die de spiilers niet kent, is dit gewoon een supercliff hoor.
Het is dat wij al wisten wat er ging gebeuren.. en das niet zo lekker natuurlijk
precies, dat dusquote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:55 schreef shiNinG_staR het volgende:
Meestal worden dat soort types hier weggebrand, waarom blijf je dan toch rondneuzen in het gtst topic?quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:56 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dat valt allemaal reuze mee, ik zeik alleen dat GTST kut is. Dat jullie daar niet tegen kunnen is jullie probleem.
Vorig jaar was ook veeel en veeeeel beter!quote:Op vrijdag 24 juni 2005 20:57 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Nee oke, maar dan was alleen dat ongeluk en Dennis/Arnie spannend geweest. Ik vind dat er in zo'n laatste aflevering echt veel spectaculaire dingen moeten gebeuren, maarja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |