abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:27:58 #51
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_29810801
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 14:03 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Ja maar glady's ging naar MTV maar hoe ze is gtst ook al weer uitgegaan?
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:32:03 #52
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_29810908
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 14:13 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Of die van het blad 'Quast'
Die met die telefoon is ook droog
Gaat ie gewoon door: "Ludo Sanders hier. We hebben geen verbinding. De batterijen liggen op de grond"

En als ie een ruimte zoekt: "Hoeveel vierkante kilo... Ik had gezegd een appartementje"
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_29811015
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 14:27 schreef Frey het volgende:

[..]

[afbeelding]
Geweldig die CD-Rom

Maar Frey is het je opgevallen dat er in seizoen 3 bij de bio's een Ron Rozenboom wordt beschreven, hoe kan dat nou!
De Rosegarden was al jaren in handen van de familie Kortenaer
Een heer met stijl
  zaterdag 20 augustus 2005 @ 14:37:12 #54
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_29811068
quote:
Op zaterdag 20 augustus 2005 14:35 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Geweldig die CD-Rom

Maar Frey is het je opgevallen dat er in seizoen 3 bij de bio's een Ron Rozenboom wordt beschreven, hoe kan dat nou!
De Rosegarden was al jaren in handen van de familie Kortenaer
Ja, sommige dingen begrijp ik ook niet helemaal
Vooral omdat ik toen nog niet keek.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_29826132
Hoe zijn Gerda, Willem en de rest uit GTST gegaan?
pi_29826967
Overigens staat er in de biografie van Dian Alberts dat Chris Jolles de rol overnam van Lotte van Dam, maar Lotte van Dam daarna voor enkele maanden de rol van Dian weer speelde, en vervolgens Chris Jolles voor altijd. Hoe zit dat?
  zondag 21 augustus 2005 @ 00:00:22 #57
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_29827191
Chris nam de rol van Lotte over,
maar tijdens haar zwangerschap viel Lotte weer een paar maanden in [helaas...]
  zondag 21 augustus 2005 @ 00:22:54 #58
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_29827824
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:00 schreef babette21 het volgende:
Chris nam de rol van Lotte over,
maar tijdens haar zwangerschap viel Lotte weer een paar maanden in [helaas...]
Soms laten ze mensen tijdelijk vervangen als het nergens voor nodig is. Waar sloeg de recast van Harmsen op, als hij er toch al uit was? Hij kreeg niet eens een boeiende verhaallijn.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 21 augustus 2005 @ 08:03:30 #59
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29831976
Die laatste Harmsen vervanger was echt te fout gewoon
Friends don't let friends remain beardless...
pi_29834416
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 00:00 schreef babette21 het volgende:
Chris nam de rol van Lotte over,
maar tijdens haar zwangerschap viel Lotte weer een paar maanden in [helaas...]
Wat was de reden hiervan?
pi_29835413
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 11:50 schreef Nano het volgende:

[..]

Wat was de reden hiervan?
Die ander was toch zwanger
Als je dat in de serie niet bent dan word je wel eens tijdelijk vervangen.
You and me baby ain't nothin' but mammals
So let's do it like they do on the Discovery Channel
Do it again now
You and me baby ain't nothin' but mammals
  zondag 21 augustus 2005 @ 12:31:06 #62
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29835498
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 12:28 schreef _ELMaikel_ het volgende:

[..]

Die ander was toch zwanger
Als je dat in de serie niet bent dan word je wel eens tijdelijk vervangen.
Maar dat was ze dus wel!! Maar Chris moest tijdelijk de serie uit vanwege de bevalling. Een vrouw is meestal niet binnen 2 dagen op de voeten na de bevalling hoor
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 21 augustus 2005 @ 15:54:41 #63
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_29840766
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 08:03 schreef Dizer het volgende:
Die laatste Harmsen vervanger was echt te fout gewoon
Maar zijn verhaallijn ook

Harmsen 3, Pascale, Tracey
Dat vond ik echt een dieptepunt voor de cast.
En ook Morris en Milan de hele tijd tegen elkaar
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 21 augustus 2005 @ 17:42:35 #64
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_29843978


Als je het zo bekijkt, dan heeft RTL4 het logo toch best vaak veranderd.
Persoonlijk vind ik de 2e het beste
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
  zondag 21 augustus 2005 @ 17:45:24 #65
22273 Dizer
Save the beard!
pi_29844076
De eerste
Friends don't let friends remain beardless...
  zondag 21 augustus 2005 @ 18:36:25 #66
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_29845657
quote:
Op zondag 21 augustus 2005 17:45 schreef Dizer het volgende:
De eerste
Die heb ik denk ik niet meer meegemaakt
Maar dat derde logo is door de jaren heen lichter geworden, dat zie je pas als je ze naast elkaar zet
Maar ik vind het niet zo'n mooi logo. Het nieuwe logo vind ik dan beter, maar niet zo goed als de echte oude logo's
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_29847938
Tijdens het Google-en vond ik toevallig een PDF-bestand over de multimediale mogelijkheden van GTST:
quote:
GTST Seizoen 2005-2006

Categorie: Soap

Station: RTL 4

Producent: Endemol Nederland bv

Uitzendperiode*: 29 augustus 2005 tot en met 01 juli 2006

Uitzenddagen: maandag tot en met vrijdag

Uitzendtijdstip: tussen circa 20.00 en 20.30 uur

Herhaling: tussen circa 10.45 en 11.15 uur

Gemiddelde kijkdichtheid**: 13,7% (13+), 15,1% (Boodschappers 20-49), 18,1% (Vrouw 20-34)

* Uitzendperiode, -dagen en -tijdstippen gelden onder voorbehoud van wijzigingen.
** Bron: SKO, periode 30 augustus 2004 tot en met 23 juni 2005 (inclusief herhaling).


Programmaomschrijving
Goede Tijden, Slechte Tijden begon op 1 oktober 1990 als een bewerking van de Australische soapserie The Restless Years. Na een tijdje beseften de Nederlandse schrijvers dat de kijker zich slecht kon identificeren met de verhaallijnen in de soap. Daarom hebben zij besloten zelf de afleveringen te gaan schrijven en dit bleek een groot succes. De dagelijkse soap leidt ons rond in het leven van de familie Alberts en hun vrienden op vaste locaties, waaronder thuis bij de familie Alberts, Hotel & Restaurant De Rozeboom en het huis van Ludo Sanders. Elke dag belandt de serie weer hoog in de Kijk Topvijf en veertien jaar later is Goede Tijden, Slechte Tijden met bijna 2 miljoen kijkers per dag dan ook de best bekeken soap van Nederland!

Multimediaal platform
In de loop der jaren is GTST uitgegroeid tot een multimediaal platform met een breed scala aan commerciële mogelijkheden. Hieronder stippen we de verschillende elementen van het multimediale pakket even kort aan.

Sponsoringmogelijkheden
Binnen Goede Tijden, Slechte Tijden bestaat een tweetal productgebruiksmogelijkheden:

a. Productplacement
Dit is het plaatsen van het product in de set van de serie, waarbij het product in een scène op
een natuurlijke wijze in beeld wordt gebracht.

b. Gebruiksmoment
Dit is het verwerken van het product of de dienst van de sponsor in de serie waarbij het door een of meerdere acteurs ‘ter hand’ wordt genomen. Hierbij valt te denken aan het op een natuurlijke wijze gebruik maken van het product of de dienst tijdens één of meerdere scènes in Goede Tijden, Slechte Tijden.

Licensing
Door middel van licensing wordt (buiten de serie) aangehaakt bij het programma. De volgende ideeën geven een beeld geven van wat er allemaal mogelijk is:
  • GTST claimen in advertenties en andere communicatieuitingen (gezien bij GTST etc.)
  • GTST licentieproduct - Een product van de sponsor is tijdelijk verkrijgbaar in een exclusieve GTST uitvoering. Uitgevoerd met het herkenbare logo, en belangrijker: aan het product zijn bestaande of tailormade GTST premiums toegevoegd. Denk aan een speciaal voor de sponsor samengestelde DVD, een GTST online shop waardebon, toegang tot de fandag met twee personen, etc.
  • GTST retailactie: De sponsor kan een exclusieve GTST actie organiseren met een retailketen. Koppeling met GTST kan zorgen voor optimale zichtbaarheid op de winkelvloer. Koppel hieraan een prijsvraag waarbij unieke prijzen te winnen zijn en traffic is verzekerd.
  • De bovenstaande acties kunnen worden aangevuld met een unieke hoofdprijs: maak kans op een figurantenrol, meet & greet of een setbezoek (in overleg met de producent).

    GTST Fandag
    Dit jaar (oktober / november, onder voorbehoud) wordt de eerste echte GTST georganiseerd. Hier kan de ware fan niet alleen oog in oog komen te staan personage, maar ook er ook mee op de foto, scènes naspelen in het originele casting doen, een VIP meet & greet ruimte, zich laten opmaken door de echte etc. Hoogtepunt is het concert, dat door een deel van de huidige cast wordt verschijnt tevens een CD van, later gevolgd door een special op TV en een verschillende sponsormogelijkheden, variërend van sponsoring van een onderdeel acties waarbij kaartjes voor de fandag kunnen worden weggegeven.

    Internetmogelijkheden GTST.nl
    Bezoekers zijn grotendeels vrouwelijk (91%) en
  • Banners en skyscrapers
  • Interstitial
  • Streamspots
  • Aanhaken bij de nieuwsbrief
  • Vaste sponsorvermelding d.m.v. een button
  • Adoptie van de GTST quiz
  • Ontwikkeling van een thematische corner
  • Membership en loyaltyprogramma

    TEXT
    TEXT is 24 uur per dag, 7 dagen per week direct oproepbaar in maar liefst 98% van alle Nederlandse huishoudens. RTL 4 TEXT heeft een dagbereik van 2.300.000 unieke kijkers*!
    Via de GTST rubriek op RTL 4 TEXT met dagelijks 433.000 unieke bezoekers* kan de kijker zich informeren over de volgende onderwerpen: Vandaag, acteurs, TV programmering, TEXT chat, GTST-prijsvraag, SMS etc.

    Commerciële mogelijkheden TEXT:
  • Naamsvermelding op de indexpagina van de GTST rubriek
  • Wisselbalken onder drie redactionele pagina’s
  • Een eigen commerciële hoofdpagina met een uniek nummer
  • Optie: Wisselbalk onder de TV gids pagina van GTST
    (Bron: TNS Nipo februari 2005)

    Radio RTL FM
    GTST propositie op RTL FM

    De commerciële mogelijkheden op RTL FM zijn onder te verdelen in twee proposities.

    1. Een dagelijkse vooruitblik op RTL FM, waarbij de sponsor als afzender wordt genoemd.
    Dagelijks zal er in de commerciële zendtijd op RTL FM een terug blik / vooruitblik worden gegeven van de aflevering die op dezelfde avond is te zien. Deze promo wordt afgesloten met de tekst ‘Deze GTST update werd je aangeboden door DE SPONSOR’. De spotlengte van deze promo zal ongeveer 60 seconden bedragen en wordt twee keer per dag uitgezonden in het tijdvak 07.00-19.00 uur. Om de actie ‘fris’ op de zender te laten blijven klinken, zal de frequentie van de periode respectievelijk 11 en 22 weken zijn. Er kan gekozen worden voor bijvoorbeeld ‘twee weken op, twee weken af’.

    2. De GTST Quiz
    Afhankelijk van de sponsorperiode zal er vijf of tien keer op vrijdag op RTL FM ‘de GTST Quiz’ worden gebracht. In het programma van Menno Vroom (uitzendtijdvak: 13.00-16.00 uur) wordt de luisteraar een vraag gesteld die gericht is op de afleveringen van diezelfde week. De luisteraar kan hiermee een spectaculaire prijs winnen. De luisteraars van RTL FM worden dagelijks op de hoogte gesteld van de GTST Quiz middels aankondigingspromo’s. Denk hierbij aan de volgende tekstuele invulling: luister vrijdag tussen 13.00 uur en 16.00 uur naar Menno Vroom, doe mee aan de GTST Quiz en maak kans op DE PRIJS. Als tag-on: De GTST Quiz wordt mede mogelijk gemaakt door DE SPONSOR. Deze aankondigingspromo’s zullen in een frequentie van vier spots per dag worden uitgezonden in het tijdvak 07.00-19.00 uur.

    Goede Tijden Slechte Tijden zal ook komend seizoen weer een absolute kijkcijferhit worden, waarop u als adverteerder kunt meeliften. Door middel van de sterke communicatiemix bereikt u optimaal uw doelgroep!
    Mocht u geïnteresseerd zijn in de multimediale sponsormogelijkheden in en rondom Goede Tijden, Slechte Tijden, dan maken wij daartoe graag een persoonlijke afspraak.

    Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Marieke van de Crommenacker (sponsoring), Jeannine Lafèbre (Licensing), René Betlem (Internet) of Alex Goudsmith (TEXT) op telefoonnummer 035 - 711 38 38.

    © RTL Nederland/IPN s.a. 2005
    Alle rechten voorbehouden. Niets uit deze format mag worden verveelvoudigd, opgeslagen in een geautomatiseerd gegevensbestand, of openbaar gemaakt, in enige vorm of op enige wijze, hetzij mechanisch, door fotokopieën, opnamen of enige andere manier, zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van RTL Nederland/IPN s.a.


    BRON
  • Samenvatting:
  • Seizoen 16 zal lopen tot en met 1 juli 2006.
  • In oktober/november 2005 zal voor het eerst een echte GTST fandag georganiseerd worden.
  • Een deel van de huidige cast geeft een concert.
  • Dit concert verschijnt op cd, dvd en als tv-special.

    EDIT: 1 juli 2006 moet volgens mij 30 juni zijn aangezien 1 juli op een zaterdag valt.

    [ Bericht 0% gewijzigd door Iwan1976 op 21-08-2005 19:54:04 ]
  •   zondag 21 augustus 2005 @ 19:54:59 #68
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_29848212
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 19:48 schreef Iwan1976 het volgende:
    Tijdens het Google-en vond ik toevallig een PDF-bestand over de multimediale mogelijkheden van GTST:
    [..]

    Samenvatting:
  • Seizoen 16 zal lopen tot en met 1 juli 2006.
  • In oktober/november 2005 zal voor het eerst een echte GTST fandag georganiseerd worden.
  • Een deel van de huidige cast geeft een concert.
  • Dit concert verschijnt op cd, dvd en als tv-special.

    EDIT: 1 juli 2006 moet volgens mij 30 juni zijn aangezien 1 juli op een zaterdag valt.
  • Grappig..
    Friends don't let friends remain beardless...
    pi_29849586
    Iemand enig idee hoe de nieuwe site van GTST toch nog toegangelijk is? Eerst kon je er gewoon via deze alle links op. Nu alleen via deze: http://www.rtl.nl/soaps/g(...)/interviewjoris1.xml
      zondag 21 augustus 2005 @ 20:37:54 #70
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_29849961
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 20:29 schreef Nano het volgende:
    Iemand enig idee hoe de nieuwe site van GTST toch nog toegangelijk is? Eerst kon je er gewoon via deze alle links op. Nu alleen via deze: http://www.rtl.nl/soaps/g(...)/interviewjoris1.xml
    Gewoon een media passpoort aanmaken en daarmee inloggen. Tegenwoordig is GTST.nl gratis geworden
    Friends don't let friends remain beardless...
      zondag 21 augustus 2005 @ 20:38:11 #71
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_29849973
    GTST fandag !

    Ik wil op de foto met Ludo !
    Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
      zondag 21 augustus 2005 @ 20:39:39 #72
    22273 Dizer
    Save the beard!
    pi_29850029
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 20:38 schreef Frey het volgende:
    GTST fandag !

    Ik wil op de foto met Ludo !
    Janine
    Barbara
    Linda

    Friends don't let friends remain beardless...
      zondag 21 augustus 2005 @ 20:41:41 #73
    62455 Frey
    Ludo Sanders
    pi_29850107
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 20:39 schreef Dizer het volgende:

    [..]

    Janine
    Barbara
    Linda

    Ik wil met iedereen op de foto
    Maar het zal er wel erg druk zijn
    Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
    pi_29850139
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 20:37 schreef Dizer het volgende:

    [..]

    Gewoon een media passpoort aanmaken en daarmee inloggen. Tegenwoordig is GTST.nl gratis geworden
    Nee, de nieuwe site
    pi_29850230
    quote:
    Op zondag 21 augustus 2005 20:42 schreef Nano het volgende:

    [..]

    Nee, de nieuwe site
    Ik kom dan op deze website:



    Die eigenlijk pas vanaf 2 september toegangelijk is.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')