ah een filmpje voor het slapen gaan: tof!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:02 schreef Wup het volgende:
GTST 1995, Frits, Dian & Jef ~ [1.59 min; 3.2 Mb] ~
Zo heyquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:02 schreef Wup het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:02 schreef Wup het volgende:
[..]
Nog lang niet, maar ik ga ff wat te knabbelen pakkenquote:
Die ogenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:39 schreef Wup het volgende:
Linda & Dian in blue, GTST 1997
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:39 schreef Wup het volgende:
Linda & Dian in blue, GTST 1997
[afbeelding]
Babette deed ook een stem of enkele stemmen in Alfred J. Kwak, maar ik weet niet welke.quote:
Dat wist ik! Maar ik weet ook niet welkequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Babette deed ook een stem of enkele stemmen in Alfred J. Kwak, maar ik weet niet welke.
En ken je Boes nog.. euh, ik bedoel Victor, de vriend van Lauraquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:46 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat wist ik! Maar ik weet ook niet welke
ik weet geen datum maar Suzanne had Daniel laten oppakken voor kinderlokkerijquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:40 schreef Frey het volgende:
Die ogen![]()
Dit moet ik gezien hebben, dus welke scène is dit precies
Suzanne Daniel laten oppakken???quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:53 schreef Wup het volgende:
[..]
ik weet geen datum maar Suzanne had Daniel laten oppakken voor kinderlokkerij
Janine helemaal over de rooien, dus Dian gooide nog wat olie op het vuur:)
Linda stond erbij & keek ernaar.......
Ja, dat weet ik nogquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:55 schreef Dizer het volgende:
[..]
Suzanne Daniel laten oppakken???
Weet je dat heel zeker??
dat is dan waarschijnlijk haar enige goeie actie geweest....quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 00:53 schreef Wup het volgende:
ik weet geen datum maar Suzanne had Daniel laten oppakken voor kinderlokkerij
those were the daysquote:Janine helemaal over de rooien, dus Dian gooide nog wat olie op het vuur:)
Linda stond erbij & keek ernaar.......
Wat een bullshit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:52 schreef Nano het volgende:
Ik denk dat Dian en Linda juist op een drama gaat uitlopen. Ze passen gewoon niet bij deze tijden meer.![]()
Wat een bullshit.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 10:52 schreef Nano het volgende:
Ik denk dat Dian en Linda juist op een drama gaat uitlopen. Ze passen gewoon niet bij deze tijden meer.![]()
Ik vond het altijd zielig voor Jef dat hij zo'n problemen met zijn kinderen had. John ging dood en Dian en Remco werden evil en gingen er vandoor. Ook Kim was in het begin Bitchy, maar gelukkig werden ze later onafscheidelijkquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:29 schreef babette21 het volgende:
2x "wat hij zegt"
bitchy vrouwtjes passen altijd in gtst...
en Jef is juist wel 'n papa, met Kim en Charlie is hij ook altijd aandoenlijk begaan enzo....
Ja, maar hij wist toen nog niet dat het de vrouw van Jef was, hèquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:41 schreef babette21 het volgende:
Remco dook anders wel met z'n vrouw in bed!!
En daarna als zwerverquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, maar hij wist toen nog niet dat het de vrouw van Jef was, hè
Die scène waar hij voor het eerst de caravan van Jef binnenkwam vond ik erg mooi.
Dat nummer van Arthur was wel tof... een mooie vrouw ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:39 schreef babette21 het volgende:
nog even, nav ons geklets over de film gisteren, een andere gtst-hoogtepuntje
[afbeelding]
Heb je nooit alleen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat nummer van Arthur was wel tof... een mooie vrouw ofzo.
kópennnnnnnn!!!!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:03 schreef Nano het volgende:
Er komt binnekort weer een GTST-CD/DVD uit.![]()
ik weet alleen nog dat er een walgelijk nummer over Utopia opstondquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:01 schreef mark_03 het volgende:
Dat nummer van Arthur was wel tof... een mooie vrouw ofzo.
Pete roeleerde de pan uitquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
oooeeeeh!! Hij was éng!!!
hij had van die enge guppy-ogen, net als Hillard [onm]....
en had hij Bowien niet opgesloten in een container en gruwelijk in elkaar getrimt??
Op het werk stiekem op een forumquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:31 schreef babette21 het volgende:
ben op m'n werk, kijk vanavond wel even
[als ik eraan denk & de pc meewerkt....]
wat moet ik dan? werken?????quote:
[offtopic]quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:01 schreef Frey het volgende:
Ik zou een cd willen hebben met GTST achtergrondmuziek. Het Ludo deuntje, dat mooie Ludo en Janine muziekje, het prachtige Rik en Anita muziekje, het Robert en Laura muziekje. Gewoon alle legendarische achtergrondmuziek
Ja ik heb wat vragen over die kerstreunie, waar ging dat over eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:53 schreef Nano het volgende:
Linda Dekker was voor het laatst in de kerstreunie te zien.![]()
Laura lag in bed samen met Robert, ineens werd ze wakker van allemaal lawaai beneden. Het was kerstavond, en ze ging naar beneden. Daar zag ze Hedwig allemaal hapjes klaarmaken. Even later kwam Koossie, Julian en vele anderen binnen. Ze had geen idee wat er aan de hand was, want heel de cast van "10 jaar GTST" was aanwezig. Frits van Houten was ook teruggekeerd, net als Martine Hafkamp en Herman Hoogendoorn. Ook Sylvia enzo waren weer terug. Uiteindelijk bleek Laura alles gedroomd te hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik heb wat vragen over die kerstreunie, waar ging dat over eigenlijk?
Was het 1 verhaallijn of een paar?![]()
Ik weet daar echt helemaal niets van.
[offtopic]quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[offtopic]
Zoiets moet er ook van Bassie en Adriaan komen
[/offtopic]
Dankjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:07 schreef Nano het volgende:
[..]
Laura lag in bed samen met Robert, ineens werd ze wakker van allemaal lawaai beneden. Het was kerstavond, en ze ging naar beneden. Daar zag ze Hedwig allemaal hapjes klaarmaken. Even later kwam Koossie, Julian en vele anderen binnen. Ze had geen idee wat er aan de hand was, want heel de cast van "10 jaar GTST" was aanwezig. Frits van Houten was ook teruggekeerd, net als Martine Hafkamp en Herman Hoogendoorn. Ook Sylvia enzo waren weer terug. Uiteindelijk bleek Laura alles gedroomd te hebben.
ik heb die aflevering nog op videoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dankje![]()
Is die DVD ergens te koop?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |