Ja, maar hij wist toen nog niet dat het de vrouw van Jef was, hèquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:41 schreef babette21 het volgende:
Remco dook anders wel met z'n vrouw in bed!!
En daarna als zwerverquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:46 schreef Frey het volgende:
[..]
Ja, maar hij wist toen nog niet dat het de vrouw van Jef was, hè
Die scène waar hij voor het eerst de caravan van Jef binnenkwam vond ik erg mooi.
Dat nummer van Arthur was wel tof... een mooie vrouw ofzoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 13:39 schreef babette21 het volgende:
nog even, nav ons geklets over de film gisteren, een andere gtst-hoogtepuntje
[afbeelding]
Heb je nooit alleen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:01 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Dat nummer van Arthur was wel tof... een mooie vrouw ofzo.
kópennnnnnnn!!!!!!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:03 schreef Nano het volgende:
Er komt binnekort weer een GTST-CD/DVD uit.![]()
ik weet alleen nog dat er een walgelijk nummer over Utopia opstondquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:01 schreef mark_03 het volgende:
Dat nummer van Arthur was wel tof... een mooie vrouw ofzo.
Pete roeleerde de pan uitquote:Op maandag 22 augustus 2005 23:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
oooeeeeh!! Hij was éng!!!
hij had van die enge guppy-ogen, net als Hillard [onm]....
en had hij Bowien niet opgesloten in een container en gruwelijk in elkaar getrimt??
Op het werk stiekem op een forumquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 14:31 schreef babette21 het volgende:
ben op m'n werk, kijk vanavond wel even
[als ik eraan denk & de pc meewerkt....]
wat moet ik dan? werken?????quote:
[offtopic]quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:01 schreef Frey het volgende:
Ik zou een cd willen hebben met GTST achtergrondmuziek. Het Ludo deuntje, dat mooie Ludo en Janine muziekje, het prachtige Rik en Anita muziekje, het Robert en Laura muziekje. Gewoon alle legendarische achtergrondmuziek
Ja ik heb wat vragen over die kerstreunie, waar ging dat over eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 11:53 schreef Nano het volgende:
Linda Dekker was voor het laatst in de kerstreunie te zien.![]()
Laura lag in bed samen met Robert, ineens werd ze wakker van allemaal lawaai beneden. Het was kerstavond, en ze ging naar beneden. Daar zag ze Hedwig allemaal hapjes klaarmaken. Even later kwam Koossie, Julian en vele anderen binnen. Ze had geen idee wat er aan de hand was, want heel de cast van "10 jaar GTST" was aanwezig. Frits van Houten was ook teruggekeerd, net als Martine Hafkamp en Herman Hoogendoorn. Ook Sylvia enzo waren weer terug. Uiteindelijk bleek Laura alles gedroomd te hebben.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:30 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ja ik heb wat vragen over die kerstreunie, waar ging dat over eigenlijk?
Was het 1 verhaallijn of een paar?![]()
Ik weet daar echt helemaal niets van.
[offtopic]quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 15:24 schreef mark_03 het volgende:
[..]
[offtopic]
Zoiets moet er ook van Bassie en Adriaan komen
[/offtopic]
Dankjequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:07 schreef Nano het volgende:
[..]
Laura lag in bed samen met Robert, ineens werd ze wakker van allemaal lawaai beneden. Het was kerstavond, en ze ging naar beneden. Daar zag ze Hedwig allemaal hapjes klaarmaken. Even later kwam Koossie, Julian en vele anderen binnen. Ze had geen idee wat er aan de hand was, want heel de cast van "10 jaar GTST" was aanwezig. Frits van Houten was ook teruggekeerd, net als Martine Hafkamp en Herman Hoogendoorn. Ook Sylvia enzo waren weer terug. Uiteindelijk bleek Laura alles gedroomd te hebben.
ik heb die aflevering nog op videoquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:52 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Dankje![]()
Is die DVD ergens te koop?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |