dank babettequote:Op dinsdag 23 augustus 2005 20:03 schreef babette21 het volgende:
Televizier wil graag dat we volgende week naar GTST kijken....
Ik wel en dan eigenlijk meer voor de gevolgen. Wat gaat Nick nu doen? En komt nu eindelijk eens voor iedereen uit wat de 6 boobs gedaan hebben?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:16 schreef Airelle het volgende:
Ik ben trouwens totaal NIET benieuwd hoe de cliff afloopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: http://www.rtl.nl/(/exper(...)home/programma_2.xml
Als dat het huwelijk maar niet in de weg staatquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:59 schreef Nano het volgende:
Ik vond het eerst nogal zoetsappig dat Valerie en Barbara het goed gaan maken, maar ik ben er wel benieuwd naar. En Barbara zal wel weer depressief raken na de dood van Valerie enzo.![]()
Linda kwam nog even terug om weer eens uit de dood herrezen Simon op te halen ...quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 21:15 schreef Nano het volgende:
In het artikel staat trouwens dat Linda met Simon naar Brazilie vertrok. Maar Linda vertrok toch met Eric naar Brazilie?
En het was Ludo die haar liet overkomenquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:13 schreef Wup het volgende:
[..]
Linda kwam nog even terug om weer eens uit de dood herrezen Simon op te halen ...
ik vond - even los van de hereniging tussen Linda & Simon - die return niet zo een succes...quote:
Heb je inmiddels de filmpjes van Pete al bekekenquote:
Voor Ludo wel mooi opgeruimd, hoeft hij niet eens moeite te doen. Aan de andere kant weer jammer, geen kans voor wraak.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:42 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Charlie krijgt zeker ook een breakdown.
Yasmine dood .
Valerie dood
Isabella voor altijd weg.
goed dat je het zegt!quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 22:27 schreef Frey het volgende:
Heb je inmiddels de filmpjes van Pete al bekeken![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |