ze ging terug naar huis, naar haar kerel in Brazilië...quote:
Ik verwacht dus echt een dood vogeltje.quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
werken doet ze vast niet en wonen zal wel in de Rozenboom zijn, of bij Janine
maar dat doet er allemaal niet toe, 't gaat erom wat ze komt dóen: stennis schoppen!!
please, laat het geen dood vogeltje zijn.... please?!?
Of Barbara en Laura worden ook bitchesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 15:40 schreef Nano het volgende:
Ik verwacht dat Barbara depressief raakt, Linda Dekker terugkeert, Robert verliefd raakt op Linda, er komt wel een bruiloft, maar hij zegt nee.![]()
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Of Barbara en Laura worden ook bitches![]()
Linda pakt Robert ven Barbara af en Barbara wil wraak. Laura, die een verleden heeft met Linda, wil Barbara graag helpen, maar wordt daarbij langzaam maar zeker ook weer verliefd op Robert![]()
Janine kan niet kiezen tussen haar vriendinnen en wordt er helemaal in meegesleurd.
Jef daarentegen, vind het allemaal niet zo erg. Sterker nog, hij helpt Linda op slinkse wijze. Hij wil Barbara namelijk zelf.
Zou best een leuke lijn zijn
En Jack staat in scala, terwijl hij een kamer heeft in de Rozenboomquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:08 schreef Nano het volgende:
Ik denk overigens dat Dian Alberts in de Rozenboom gaat wonen, maar ze staat op de foto met de mensen die bij Laura wonen.
Linda wacht haar kans af en als Barbara, Morris en Charlie weg zijn, gaat zij naar Robert. Ze weet hem te verleiden, midden in de woonkamer. Robert vergeet echter één ding: de camera'squote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:08 schreef Nano het volgende:
[..]De schrijvers van GTST kunnen hun spullen gaan pakken, dit zou inderdaad een tof lijntje zijn.
![]()
Linda en Laura hadden het goedgemaakt op het einde, Laura is ook op Linda's huwelijk geweest toen met die Erik.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:04 schreef Frey het volgende:
[..]
Of Barbara en Laura worden ook bitches![]()
Linda pakt Robert van Barbara af en Barbara wil wraak. Laura, die een verleden heeft met Linda, wil Barbara graag helpen, maar wordt daarbij langzaam maar zeker ook weer verliefd op Robert![]()
Janine kan niet kiezen tussen haar vriendinnen en wordt er helemaal in meegesleurd.
Jef daarentegen, vindt het allemaal niet zo erg. Sterker nog, hij helpt Linda op slinkse wijze. Hij wil Barbara namelijk zelf.
Zou best een leuke lijn zijn
Ligt er natuurlijk ook aan hoe de strijd zal gaan. Als het maar niet eindigt met "Ludo gaat failliet" of "Ludo raakt zijn familie kwijt"quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:36 schreef Nano het volgende:
Ik las in de Televizier dat Dian de strijd aangaat met Ludo, wat een orginele scriptschrijvers zeg.![]()
Dat zal wel. Zucht, ik zit er weer klaar voor..quote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:52 schreef Frey het volgende:
[..]
Ligt er natuurlijk ook aan hoe de strijd zal gaan. Als het maar niet eindigt met "Ludo gaat failliet" of "Ludo raakt zijn familie kwijt"![]()
Ik wil gewoon een stoere verhaallijn waar de familie Alberts en Sanders noodgedwongen zijn samen te werken en het op te nemen tegen een nog machtigere vijandquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:54 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat zal wel. Zucht, ik zit er weer klaar voor..![]()
Ik wil in ieder geval dat de familie Alberts iets van zijn oude roem terugkrijgt en niet meer van die sulletjes zijn die door iedereen gedissed worden.quote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:09 schreef Frey het volgende:
[..]
Ik wil gewoon een stoere verhaallijn waar de familie Alberts en Sanders noodgedwongen zijn samen te werken en het op te nemen tegen een nog machtigere vijand![]()
Terugkerende patronen in GTSTquote:Op woensdag 24 augustus 2005 17:54 schreef Nano het volgende:
[..]
Dat zal wel. Zucht, ik zit er weer klaar voor..![]()
ah traditiesquote:Op woensdag 24 augustus 2005 18:45 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Robert Alberts is getrouwd met Laura: hij gaat vreemd (met Stefanie)
Robert Alberts is getrouwd met Laura: hij gaat vreemd (met Linda)
Robert Alberts is getrouwd met Laura: hij gaat vreemd (met Mira)
Robert Alberts is getrouwd met Laura: hij gaat vreemd (met Bowien)
Robert Alberts is getrouwd met Laura: hij gaat vreemd (met Mathilde)
quote:Op woensdag 24 augustus 2005 20:00 schreef babette21 het volgende:
[..]
ah tradities![]()
een minder geslaagde:
Sjors vraagt Janine of ze thee wil
Sjors vraagt Nina of ze thee wil
Sjors vraagt Charlie of ze thee wil
Sjors vraagt Martine of ze thee wil
Sjors vraagt Milan of hij thee wil
Sjors vraagt Bing of hij thee wil
Sjors vraagt Ray of hij thee wil
Sjors vraagt Ludo of hij thee wil [enz.]