Ik vind 'm altijd wel grappigquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:50 schreef Tania18 het volgende:
[afbeelding]
Ter illustratie even een foto van deze geweldige man![]()
Ik weet het niet, ik luister er nooit naar. Zijn laatste tvprogramma vond ik in ieder geval wel irritantquote:
Als het over mooie vrouwen gaatquote:
DIe is ook wel knap, maar wie is die relnicht ernaast manquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:55 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Als het over mooie vrouwen gaat
[afbeelding]
VIV![]()
*Tipquote:
Hij heeft in elk geval een keer in een doos gezetenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 17:56 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
*Tip
Doos dicht doen goed dicht tapen en dan naar iraq ofzo sturen![]()
Paradise hotelquote:
Nou ja, sommige plaatjes zijn nogal groot. Maar die worden toch automatisch weer verkleind, dus maakt het ook niet uitquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:02 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Valt wel mee toch Tan?
hmm, wil ik misschien ook gaan doenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:03 schreef bar_rel het volgende:
Morgen open dag van InHolland in Haarlem voor Media en Management
Oeh, ja! Lekerrrrrrr!quote:
Beetje ordi maar wat een lekker wijfquote:
ja 2 jaar geleden een keer, maar dat was niet specifiek voor die opleiding.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:12 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Stoer! ben je al es naar de open dag geweest of niet ?
Ik ben er iig morgen wel...maar was het wat of niet?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:15 schreef Timmai het volgende:
[..]
ja 2 jaar geleden een keer, maar dat was niet specifiek voor die opleiding.
Maar morgen ga ik niet want dan moet ik werken
Naja de school toen beviel me nietzo, maar nu is er wel nieuwbouw dus dat zit wel goed denk ik. Al hoor ik nog steeds de wildste verhalen over de organisatie van InHollandquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:16 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik ben er iig morgen wel...maar was het wat of niet?
Vertelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 18:49 schreef Timmai het volgende:
[..]
Naja de school toen beviel me nietzo, maar nu is er wel nieuwbouw dus dat zit wel goed denk ik. Al hoor ik nog steeds de wildste verhalen over de organisatie van InHolland
Yes! kom ik weer op een school waar je lekker veel kan spijbelenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:05 schreef timbob het volgende:
inholland was laatst nog in het nieuws
dat een groep leerlingen en leeraren een advocaat hadden ingeschakeld omdat de hele organisatie nergens op sloeg
Moet je even alle posts doorlezen+vorige topiquequote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:44 schreef Bupatih het volgende:
Heb ik iets gemist met het toernooi?
Is BVO door? Zhenar? Ik?
Ja, allemaal dusquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:44 schreef Bupatih het volgende:
Heb ik iets gemist met het toernooi?
Is BVO door? Zhenar? Ik?
Weetje wat nog erger is?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, allemaal dus
Oh en ik ben 1 oorbel kwijtdat is ook erg..
Maarrrrrrrrrrrrrrr, dan kan je een achterkantje van een andere oorbel pakken, die je niet draagt, niemand kijkt naar het achterkantjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Weetje wat nog erger is?
1 achterkantje van 1 oorbel kwijt zijn!
maar tochquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maarrrrrrrrrrrrrrr, dan kan je een achterkantje van een andere oorbel pakken, die je niet draagt, niemand kijkt naar het achterkantje
Waarom sta ik tegenover Christinequote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, allemaal dus
Oh en ik ben 1 oorbel kwijtdat is ook erg..
doe der de groeten van M.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:03 schreef BVO het volgende:
Ik ga zo naar H., verzinnen jullie dan even een mooi en eerlijk iets voor dat
gelijke spel
.
.
Oh, en Bupatih.. het rondeschema was vooraf al opgesteld, dus is helemaal toeval hoor..
Oh dat is niet fijnquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:09 schreef Timmai het volgende:
[..]
naja, tentamens die pas na 5 weken zijn nagekeken, cijfers die niet kloppen.. etc..
Je mist zeker weer een hoop cijfers? Dat heb ik altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:14 schreef Airelle het volgende:
Ken het ook.
Vandaag me rapport gekregen.
Ze kunnen het ook nooit gewoon in een keer goed doen he?
Nee sterker nog... Schoolexamen cijfer voor ak ... 2 tentamens..... dus tel je die twee cijfers bij elkaar op en deel je door 2..... simple as that.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:15 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Je mist zeker weer een hoop cijfers? Dat heb ik altijd
Nee, inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
ach zeur niet.
ik ben helemaal geen tutje.... en zowiee ook niet denk ik.
tering hoe dom kan je zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee sterker nog... Schoolexamen cijfer voor ak ... 2 tentamens..... dus tel je die twee cijfers bij elkaar op en deel je door 2..... simple as that.
Vergeet die vent gewoon 1 cijfer... nu sta ik voor me schoolexamen het cijfer wat ik heb gehaald vorig jaar november voor me eerste tentamen... niet dat het heel erg is want ik had een 75 maar toch.
Er was al gestemd in het vorige topic en ook op jou ja, dus niet zeurenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom sta ik tegenover Christine
Met die so called "Shok-college" kan ik het wel schudden
Vriendjespolitiek
Een 7,5 voor AKquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee sterker nog... Schoolexamen cijfer voor ak ... 2 tentamens..... dus tel je die twee cijfers bij elkaar op en deel je door 2..... simple as that.
Vergeet die vent gewoon 1 cijfer... nu sta ik voor me schoolexamen het cijfer wat ik heb gehaald vorig jaar november voor me eerste tentamen... niet dat het heel erg is want ik had een 75 maar toch.
Zo snel mogelijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:19 schreef BVO het volgende:
Ach, ik vind alles best hoor.. de vraag is dan alleen weer wanneer enzo he..
Hoi Chaggie ZOWIEEquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Er was al gestemd in het vorige topic en ook op jou ja, dus niet zeuren
Doeiiquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:24 schreef niksan het volgende:
Ik ga weer
Huiswerk enzo
Niet dat jullie me zullen missen ofzo
Ja, dat ben ik jaquote:
Wat is 'college' ten eerste?quote:Maar...maar...Beev had het over de "Shok-college" die wel op hem zou stemmen??
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:24 schreef niksan het volgende:
Ik ga weer
Huiswerk enzo
Weet ik veel.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ja
[..]
Wat is 'college' ten eerste?
En ten tweede snap ik het tournament ook even niet meer
[sub]en toevallig hebben zijn 2 Shok-collega's vorige ronde niet op hem gestemd![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:24 schreef niksan het volgende:
Ik ga weer
Huiswerk enzo
Huh?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:21 schreef niksan het volgende:
[..]
Een 7,5 voor AK
Where did it go wrong
dat laatste geldt voor mij
eng.. die hoor ik op het moment dat ik dit leesquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:27 schreef bar_rel het volgende:
''I just died in your arms tonight!it must have been something you said!''
Okquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik veel.Waarschijnlijk bedoelde hij collegae. Of ik las het verkeerd. (
)
Anyway, daar had hij het over. Maar goed, dat is opgelost.
Laat maar.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ciao!
Zo zien we maar de harde kern blijft over!
ja nouquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:33 schreef timbob het volgende:
[..]
harde kern?
ik poste eerder in SC dan jij hoor
ohja, ik was weg
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:30 schreef Timmai het volgende:
[..]
eng.. die hoor ik op het moment dat ik dit lees![]()
ik ben er weer om 22.20quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dan zijn wij de harde kern, want ik ga ook nergens heen
Daar is morgen tijd voorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:41 schreef Timmai het volgende:
Ik ben niet van de harde kern.. want ik ga zuipen
Mên, wat zijn wij een harde kern.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dan zijn wij de harde kern, want ik ga ook nergens heen
Juistquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Mên, wat zijn wij een harde kern.Echt superhard gewoon.
Oh..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:21 schreef Tania18 het volgende:
Ik behoor niet tot de harde kern hoor
Ik ben over vijf minuten weer weg
Unleash The beast..... HARDCORE WILL NEVER DIE!!!!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:25 schreef _ELMaikel_ het volgende:
En ook veel HARDcore natuurlijk
Laat me raden voor vivienne...quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:26 schreef _ELMaikel_ het volgende:
Ik ga naar de zoop fan dag !! .
En niet voor die soap![]()
Juist blij... scheelt weer een zender met zappenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:29 schreef ZOWIEE het volgende:
Ik heb de Box niet, mis ik nu wat?
Of scooter .. ook altijd leuk.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:28 schreef Tania18 het volgende:
Tadaa always hardcore, yeaheeheeyeah
Ook zo'n leuk nummer
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:32 schreef Airelle het volgende:
[..]
Juist blij... scheelt weer een zender met zappen.
ieuwquote:Ze draaien zelfs Marlies bij the box.
Eng man!
Who cares VIV is daar ook en ik neem mijn broertje van 6 wel mee die is verliefd op die blonde met die grote lippenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:27 schreef Airelle het volgende:
[..]
Laat me raden voor vivienne....
Sta je daar tussen die kleuteres... nou leuk.
*zuchtquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:34 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Who cares VIV is daar ook en ik neem mijn broertje van 6 wel mee die is verliefd op die blonde met die grote lippen![]()
Ow, die kontquote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:37 schreef Airelle het volgende:
[..]
Moet gelijk weer denken aan die gore frontpage dinges....
Iew Iew Iew.
ziet er wel skinhead achtig uitquote:
De schrijvers zijn echt slecht bezigquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind GTST echt helemaal niet meer leuk. Ik ben definitief afgehaakt.
Ik kijk al 2 maanden niet meer.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:00 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik vind GTST echt helemaal niet meer leuk. Ik ben definitief afgehaakt.
Tja, dat zal je zien he? Als je tijd over hebt duurt het dagen voor je die krengen binnen hebt.quote:
Ja stelletje losers bij vanleest. Ze vertelden me dat ze problemen hadden met hun database, ja me reet..ik wacht al bijna één weekquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tja, dat zal je zien he? Als je tijd over hebt duurt het dagen voor je die krengen binnen hebt.
Ja, maar ik moest al de hele dag achter de pc voor het zoeken naar bedrijven weet jequote:
Smoesjesquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest al de hele dag achter de pc voor het zoeken naar bedrijven weet jeen dan kan je tussendoor toch wel ff ''posten'' he
hey!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:01 schreef babette21 het volgende:
barrel, is 't nog 'n beetje gelukt met je stage?!
Ik heb ook gemiddels 15 per dagquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:04 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben vandaag naar gemiddeld 14 posts per dag naar 15 posts per dag gegaan
ja met zo'n instelling kan 't nooit wat worden he..... is pure self forfilling prophecy.....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:03 schreef bar_rel het volgende:
Maar ik ga het toch weer verpesten net als mijn vorige gesprekken
Is het niet fullfilling?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja met zo'n instelling kan 't nooit wat worden he..... is pure self forfilling prophecy.....
Ik zit volgens mij al op de 150 vandaagquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb ook gemiddels 15 per dag
Maar vandaag zit ik er wel overheen
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zit volgens mij al op de 150 vandaag![]()
Is dat niet die band met Dave Grohl achter drums? Zo ja dan ken ik 1 nummer van zequote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
De Queens of the Stone Age zijn vet.
Jammer dat je niet na kan tellen, maar ik kan je wel zeggen dat dit de dag is waar ik het meeste ooit heb gepost voor mij doenquote:
Nou dat zie je dan morgen wel he?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jammer dat je niet na kan tellen, maar ik kan je wel zeggen dat dit de dag is waar ik het meeste ooit heb gepost voor mij doen
Dave Grohl had hun vorige album, Songs for the Deaf, ingedrumd ja. Maar dat was maar tijdelijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:08 schreef ZOWIEE het volgende:
Is dat niet die band met Dave Grohl achter drums? Zo ja dan ken ik 1 nummer van ze
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou dat zie je dan morgen wel he?In die lijst.
Aha, ja ik geloof dat dat het was, was een leuk nummerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dave Grohl had hun vorige album, Songs for the Deaf, ingedrumd ja. Maar dat was maar tijdelijk.
En dan ken je waarschijnlijk No One Knows.
Dan mag je wel je best doenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:11 schreef bar_rel het volgende:
[..]idd, maar ja tot 23.59 nog ff flink doorposten want er is zon gast die de 400 posts per dag haalt
![]()
Niet!!!quote:* Tania18 hoort een traumatisch soap-muziekje op de achtergrond en vervolgens Babette die zegt: 'Het kind is van.......... Orginial' waarna Dizer verbaasd neervalt en Babette snikkend naast hem neerstort om te zeggen dat hij toch de enige voor haar is en dat het maar een one-night stand was.
Wáárom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:15 schreef bar_rel het volgende:
Tenzij ik gewoon in elk bestaand topique een woordje zeg![]()
Hun nieuwe album is gooeoeoeoeod!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:14 schreef ZOWIEE het volgende:
Aha, ja ik geloof dat dat het was, was een leuk nummer
Diz en ik hebben 't niet in Show gedaan hoor.... maar gewoon in bed..... [toch? Diz?!]quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:16 schreef bar_rel het volgende:
Ja meteen ff tussendoor:
Wie heeft het nou met wie gedaan hier in Show?
Heb je wat met Diz of had je wat met Diz?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
Diz en ik hebben 't niet in Show gedaan hoor.... maar gewoon in bed..... [toch? Diz?!]![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hun nieuwe album is gooeoeoeoeod!.
En ze staan op Werchter en daar ga ik naartoe..
uhm da's nog niet echt helemaal duidelijk, ligt nogal ingewikkeld....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:20 schreef bar_rel het volgende:
Heb je wat met Diz of had je wat met Diz?
De line-up tot nu toe.quote:
vertelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
uhm da's nog niet echt helemaal duidelijk, ligt nogal ingewikkeld....
Iedereen ( denk ikquote:
Behalve ikquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Iedereen ( denk ik) is weer uit de depressie
nieuwe jongeren?!?!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:25 schreef bar_rel het volgende:
Iedereen ( denk ik) is weer uit de depressie, affaires zijn ontstaan en nieuwe jongeren hebben hun intrede gedaan.
Uuhm.............nee?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Bedoelde ik met iedereen ook jouw dan?
![]()
Wat heeft Wup ermee te maken, de rest snap ik wel een beetjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
wup, dronken, dizer, one-night-stand, zwanger..... en nu?!
zoiets?!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Iedereen ( denk ik) is weer uit de depressie, affaires zijn ontstaan en nieuwe jongeren hebben hun intrede gedaan.
Jouw sig he. Als Fok! offline is kan niemand zien wat je sig is dus heeft het ook geen zin om daarin reclame te maken voor Shok! als Fok! offline is.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:30 schreef Christine het volgende:
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jouw sig he. Als Fok! offline is kan niemand zien wat je sig is dus heeft het ook geen zin om daarin reclame te maken voor Shok! als Fok! offline is..
welke aflevering zijn we nu in NL?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 21:41 schreef bar_rel het volgende:
Lost is echt de beste serie ooit!Naast Desperate Housewives en GTST natuurlijk
Ik weet hetquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:32 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Jouw sig he. Als Fok! offline is kan niemand zien wat je sig is dus heeft het ook geen zin om daarin reclame te maken voor Shok! als Fok! offline is..
Get used to it, babette... zowiee en ik zijn al een keer door de mangel gehaaldquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:34 schreef babette21 het volgende:
ja jeetje he m'n privésorres wordt hier wel uitgeplozen he....
Maar wup is toch een vrouwquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:34 schreef babette21 het volgende:
en dat terwijl ik nog niet eens normaal met Diz heb kunnen praten.....
oke in 't kort ben ik al héél lang met Wup, maar waren we met name in 't begin nogal aan 't knipperen
toen 't weer eens uit was zocht ik troostsex bij Diz, maar die was met Niksan...
later ging 't uit tussen Diz en Niksan maar toen was ik weer bij Wup dus.... weer niks....
maar ergens is 't mis gegaan..... want ik ben nog steeds bij Wup en tevens bezwangerd door Diz...
let's blame it on the wine....
En bovendien is dit het slowchattopic van het grootste roddelforum van fok, dus we willen graag alles wetenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:35 schreef Christine het volgende:
[..]
Get used to it, babette... zowiee en ik zijn al een keer door de mangel gehaald
vertel!!!! [ja, dan jij/jullie ook!!]quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:35 schreef Christine het volgende:
Get used to it, babette... zowiee en ik zijn al een keer door de mangel gehaald
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:38 schreef babette21 het volgende:
Diz is waar mogelijk nog 'n grotere slet dan ik.....
Maar niet zo'n grote als ikquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:38 schreef babette21 het volgende:
Niks maar vanmiddag zei je nl. nog dat je niet op vrouwen viel...of welquote:
Niksan is een vrouwquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:34 schreef babette21 het volgende:
en dat terwijl ik nog niet eens normaal met Diz heb kunnen praten.....
oke in 't kort ben ik al héél lang met Wup, maar waren we met name in 't begin nogal aan 't knipperen
toen 't weer eens uit was zocht ik troostsex bij Diz, maar die was met Niksan...
later ging 't uit tussen Diz en Niksan maar toen was ik weer bij Wup dus.... weer niks....
maar ergens is 't mis gegaan..... want ik ben nog steeds bij Wup en tevens bezwangerd door Diz...
let's blame it on the wine....
Ik bedoel daar dus mee dat ik je niet wil beledigenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:40 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Niks maar vanmiddag zei je nl. nog dat je niet op vrouwen viel...of wel?
Met alle respect hoor
Dat wist je toch welquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:41 schreef Timmai het volgende:
[..]
Niksan is een vrouw![]()
wat een ontdekking op de vrijdagavond
Ja vraag dat maar aan ZOWIEEquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:41 schreef babette21 het volgende:
volgens mij alleen Niksan, en die waren praktisch getrouwd dus da's eigenlijk niet zo sletterig.
híj is iig nooit vreemdgegaan [voor zover ik weet]
andere show-relaties weet ik trouwens niet precies...
was er niet iets tussen Sven en Tania? en Airelle en timbob?!?
en jij barrel, hoe zit 't eigenlijk met jou?!?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:38 schreef babette21 het volgende:
ow ja vandaar mijn reactie eigenlijk, omdat ik dat vanmiddag al had gezegdquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:40 schreef bar_rel het volgende:
Niks maar vanmiddag zei je nl. nog dat je niet op vrouwen viel...of wel?
Met alle respect hoor
ff kijken..quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:42 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Dat wist je toch wel..en wat ben ik
?
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:41 schreef Timmai het volgende:
Niksan is een vrouw![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:41 schreef Timmai het volgende:
[..]
Niksan is een vrouw![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:43 schreef Dizer het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ben alleen met jou, niksan en Christine wezen vrijen in je blootje![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:43 schreef babette21 het volgende:
[..]
ow ja vandaar mijn reactie eigenlijk, omdat ik dat vanmiddag al had gezegd
nee geen vrouwen voor mij hoor, wup is de grote uitzondering...
zoiets als tussen beev en bupa....![]()
![]()
Christine ook?!??! zíj noemt 't alleen maar flirten...... en wanneer was dat danquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:43 schreef Dizer het volgende:
Ik ben alleen met jou, niksan en Christine wezen vrijen in je blootje![]()
donequote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:45 schreef Christine het volgende:
Kan aub iemand ff hier reageren? Ik hou er niet van om in dat topic als laatste post te staan, vooral omdat het mijn (ex)vriendje dan misschien opvalt en ik er niet echt zin heb dat hij het gaat lezen vanavond.
Trio ?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
mijn lief...maar da's Dizer
inmiddels ook.....
Bij mij is het nog steeds 1 pagina hoorquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:48 schreef ZOWIEE het volgende:
Je let even een kwartier niet op en ze zijn al meer dan een pagina verder![]()
Mag ik dan ook meedoenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:50 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat ik daar niet eerder aan gedacht heb......
Ik zie wel een beetje loens trouwensquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:51 schreef bar_rel het volgende:
En zo eindigd 18 maart voor velen toch nog happy![]()
Hoi moppiequote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:46 schreef babette21 het volgende:
[..]
Christine ook?!??! zíj noemt 't alleen maar flirten...... en wanneer was dat dan
geen beschuldiging of verwijten hoor, ik zou niet durven... maar wel nieuwsgierig
hoi trouwens...![]()
Spellen kun je ook nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:51 schreef bar_rel het volgende:
En zo eindigd 18 maart voor velen toch nog happy![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:52 schreef Dizer het volgende:
Ach, wat Christine en ik samen hadden op één avond, was maar een onschuldige knuffelpartij. Het was in de tijd dat het al lang al uit was met niksan en jij mij niet kon geven wat ik wil omdat je met wup bent... Is niks ernistig gebeurd
Nou misschien moeten wij dan maar eens datenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:52 schreef babette21 het volgende:
[..]
er zijn grenzen....
en nu zeg ik er niks meer over.....![]()
Sorryquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je geilt gewoon op mij, geef het maar toe
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:53 schreef Christine het volgende:
[..]![]()
Vertel dan meteen het hele verhaal
Niemand is gebaat bij die halfbakken leugens.
pas op he, glas ijs!!! gelukkig hebben we nog 'n maand of zes om 'n normale naam te bedenkenquote:
tja ik had 't niet vreemd gevonden als 't wel was gebeurd hoor... na al dat hartenbreken...quote:Ach, wat Christine en ik samen hadden op één avond, was maar een onschuldige knuffelpartij. Het was in de tijd dat het al lang al uit was met niksan en jij mij niet kon geven wat ik wil omdat je met wup bent... Is niks ernistig gebeurd
Ach, wie nietquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:53 schreef Dizer het volgende:
[..]
Je geilt gewoon op mij, geef het maar toe
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:53 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Nou misschien moeten wij dan maar eens daten [afbeelding]
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:55 schreef ZOWIEE het volgende:
Snel Bar_rel! Je hebt nog 5 minuten om te posten![]()
Nou, miscshien is jouw definitie van zoenen een beetje anders dan die van mij, aar ik heb andere herinneringen aan onze ontmoeting.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:54 schreef Dizer het volgende:
[..]Er is niks gelogen. Het bleef bij zoenen, en dat weet je
Wat wil jij dan? Roep eens wat namen? kijk eens naar mijn sigquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:54 schreef babette21 het volgende:
pas op he, glas ijs!!! gelukkig hebben we nog 'n maand of zes om 'n normale naam te bedenken
en 't is goed hoor, hij/zij heeft z'n eerste wijntjes op.... [tenminste, sinds zijn/haar bestaan bekend is]
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:54 schreef babette21 het volgende:
tja ik had 't niet vreemd gevonden als 't wel was gebeurd hoor... na al dat hartenbreken...![]()
Hé rustigquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:56 schreef babette21 het volgende:
@ Chris: hoe zit 't dan volgens jou?!
@ barrel: hé!!! wil jij wel even van de vader van m'n kind afblijven!!!!
@ Diz: hij doelde op 'n trio met jij, ik en wup
Ga je gelijk weg?? Wat flauw zegquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:59 schreef bar_rel het volgende:
Mensen ik sluit deze mooie Fok! dag af met een
Nu alquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:59 schreef bar_rel het volgende:
Mensen ik sluit deze mooie Fok! dag af met een
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |