Tja, dat zal je zien he? Als je tijd over hebt duurt het dagen voor je die krengen binnen hebt.quote:
Ja stelletje losers bij vanleest. Ze vertelden me dat ze problemen hadden met hun database, ja me reet..ik wacht al bijna één weekquote:Op vrijdag 18 maart 2005 22:53 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Tja, dat zal je zien he? Als je tijd over hebt duurt het dagen voor je die krengen binnen hebt.
Ja, maar ik moest al de hele dag achter de pc voor het zoeken naar bedrijven weet jequote:
Smoesjesquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:01 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ja, maar ik moest al de hele dag achter de pc voor het zoeken naar bedrijven weet jeen dan kan je tussendoor toch wel ff ''posten'' he
hey!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:01 schreef babette21 het volgende:
barrel, is 't nog 'n beetje gelukt met je stage?!
Ik heb ook gemiddels 15 per dagquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:04 schreef bar_rel het volgende:
Ik ben vandaag naar gemiddeld 14 posts per dag naar 15 posts per dag gegaan
ja met zo'n instelling kan 't nooit wat worden he..... is pure self forfilling prophecy.....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:03 schreef bar_rel het volgende:
Maar ik ga het toch weer verpesten net als mijn vorige gesprekken
Is het niet fullfilling?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:04 schreef babette21 het volgende:
[..]
ja met zo'n instelling kan 't nooit wat worden he..... is pure self forfilling prophecy.....
Ik zit volgens mij al op de 150 vandaagquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:04 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ik heb ook gemiddels 15 per dag
Maar vandaag zit ik er wel overheen
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:07 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ik zit volgens mij al op de 150 vandaag![]()
Is dat niet die band met Dave Grohl achter drums? Zo ja dan ken ik 1 nummer van zequote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:06 schreef Tom_Tom- het volgende:
De Queens of the Stone Age zijn vet.
Jammer dat je niet na kan tellen, maar ik kan je wel zeggen dat dit de dag is waar ik het meeste ooit heb gepost voor mij doenquote:
Nou dat zie je dan morgen wel he?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:09 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Jammer dat je niet na kan tellen, maar ik kan je wel zeggen dat dit de dag is waar ik het meeste ooit heb gepost voor mij doen
Dave Grohl had hun vorige album, Songs for the Deaf, ingedrumd ja. Maar dat was maar tijdelijk.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:08 schreef ZOWIEE het volgende:
Is dat niet die band met Dave Grohl achter drums? Zo ja dan ken ik 1 nummer van ze
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:10 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Nou dat zie je dan morgen wel he?In die lijst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |