Moet je even alle posts doorlezen+vorige topiquequote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:44 schreef Bupatih het volgende:
Heb ik iets gemist met het toernooi?
Is BVO door? Zhenar? Ik?
Ja, allemaal dusquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:44 schreef Bupatih het volgende:
Heb ik iets gemist met het toernooi?
Is BVO door? Zhenar? Ik?
Weetje wat nog erger is?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, allemaal dus
Oh en ik ben 1 oorbel kwijtdat is ook erg..
Maarrrrrrrrrrrrrrr, dan kan je een achterkantje van een andere oorbel pakken, die je niet draagt, niemand kijkt naar het achterkantjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:56 schreef Airelle het volgende:
[..]
Weetje wat nog erger is?
1 achterkantje van 1 oorbel kwijt zijn!
maar tochquote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:57 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Maarrrrrrrrrrrrrrr, dan kan je een achterkantje van een andere oorbel pakken, die je niet draagt, niemand kijkt naar het achterkantje
Waarom sta ik tegenover Christinequote:Op vrijdag 18 maart 2005 19:51 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, allemaal dus
Oh en ik ben 1 oorbel kwijtdat is ook erg..
doe der de groeten van M.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:03 schreef BVO het volgende:
Ik ga zo naar H., verzinnen jullie dan even een mooi en eerlijk iets voor dat
gelijke spel
.
.
Oh, en Bupatih.. het rondeschema was vooraf al opgesteld, dus is helemaal toeval hoor..
Oh dat is niet fijnquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:09 schreef Timmai het volgende:
[..]
naja, tentamens die pas na 5 weken zijn nagekeken, cijfers die niet kloppen.. etc..
Je mist zeker weer een hoop cijfers? Dat heb ik altijdquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:14 schreef Airelle het volgende:
Ken het ook.
Vandaag me rapport gekregen.
Ze kunnen het ook nooit gewoon in een keer goed doen he?
Nee sterker nog... Schoolexamen cijfer voor ak ... 2 tentamens..... dus tel je die twee cijfers bij elkaar op en deel je door 2..... simple as that.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:15 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Je mist zeker weer een hoop cijfers? Dat heb ik altijd
Nee, inderdaadquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:00 schreef Airelle het volgende:
[..]
ach zeur niet.
ik ben helemaal geen tutje.... en zowiee ook niet denk ik.
tering hoe dom kan je zijnquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee sterker nog... Schoolexamen cijfer voor ak ... 2 tentamens..... dus tel je die twee cijfers bij elkaar op en deel je door 2..... simple as that.
Vergeet die vent gewoon 1 cijfer... nu sta ik voor me schoolexamen het cijfer wat ik heb gehaald vorig jaar november voor me eerste tentamen... niet dat het heel erg is want ik had een 75 maar toch.
Er was al gestemd in het vorige topic en ook op jou ja, dus niet zeurenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:00 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waarom sta ik tegenover Christine
Met die so called "Shok-college" kan ik het wel schudden
Vriendjespolitiek
Een 7,5 voor AKquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:19 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee sterker nog... Schoolexamen cijfer voor ak ... 2 tentamens..... dus tel je die twee cijfers bij elkaar op en deel je door 2..... simple as that.
Vergeet die vent gewoon 1 cijfer... nu sta ik voor me schoolexamen het cijfer wat ik heb gehaald vorig jaar november voor me eerste tentamen... niet dat het heel erg is want ik had een 75 maar toch.
Zo snel mogelijk?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:19 schreef BVO het volgende:
Ach, ik vind alles best hoor.. de vraag is dan alleen weer wanneer enzo he..
Hoi Chaggie ZOWIEEquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Er was al gestemd in het vorige topic en ook op jou ja, dus niet zeuren
Doeiiquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:24 schreef niksan het volgende:
Ik ga weer
Huiswerk enzo
Niet dat jullie me zullen missen ofzo
Ja, dat ben ik jaquote:
Wat is 'college' ten eerste?quote:Maar...maar...Beev had het over de "Shok-college" die wel op hem zou stemmen??
Tuurlijk welquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:24 schreef niksan het volgende:
Ik ga weer
Huiswerk enzo
Weet ik veel.quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:27 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik ja
[..]
Wat is 'college' ten eerste?
En ten tweede snap ik het tournament ook even niet meer
[sub]en toevallig hebben zijn 2 Shok-collega's vorige ronde niet op hem gestemd![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:24 schreef niksan het volgende:
Ik ga weer
Huiswerk enzo
Huh?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:21 schreef niksan het volgende:
[..]
Een 7,5 voor AK
Where did it go wrong
dat laatste geldt voor mij
eng.. die hoor ik op het moment dat ik dit leesquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:27 schreef bar_rel het volgende:
''I just died in your arms tonight!it must have been something you said!''
Okquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:28 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Weet ik veel.Waarschijnlijk bedoelde hij collegae. Of ik las het verkeerd. (
)
Anyway, daar had hij het over. Maar goed, dat is opgelost.
Laat maar.
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Ciao!
Zo zien we maar de harde kern blijft over!
ja nouquote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:33 schreef timbob het volgende:
[..]
harde kern?
ik poste eerder in SC dan jij hoor
ohja, ik was weg
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:30 schreef Timmai het volgende:
[..]
eng.. die hoor ik op het moment dat ik dit lees![]()
ik ben er weer om 22.20quote:Op vrijdag 18 maart 2005 20:40 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Dan zijn wij de harde kern, want ik ga ook nergens heen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |