Aha, ja ik geloof dat dat het was, was een leuk nummerquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:10 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Dave Grohl had hun vorige album, Songs for the Deaf, ingedrumd ja. Maar dat was maar tijdelijk.
En dan ken je waarschijnlijk No One Knows.
Dan mag je wel je best doenquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:11 schreef bar_rel het volgende:
[..]idd, maar ja tot 23.59 nog ff flink doorposten want er is zon gast die de 400 posts per dag haalt
![]()
Niet!!!quote:* Tania18 hoort een traumatisch soap-muziekje op de achtergrond en vervolgens Babette die zegt: 'Het kind is van.......... Orginial' waarna Dizer verbaasd neervalt en Babette snikkend naast hem neerstort om te zeggen dat hij toch de enige voor haar is en dat het maar een one-night stand was.
Wáárom zou je dat doen?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:15 schreef bar_rel het volgende:
Tenzij ik gewoon in elk bestaand topique een woordje zeg![]()
Hun nieuwe album is gooeoeoeoeod!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:14 schreef ZOWIEE het volgende:
Aha, ja ik geloof dat dat het was, was een leuk nummer
Diz en ik hebben 't niet in Show gedaan hoor.... maar gewoon in bed..... [toch? Diz?!]quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:16 schreef bar_rel het volgende:
Ja meteen ff tussendoor:
Wie heeft het nou met wie gedaan hier in Show?
Heb je wat met Diz of had je wat met Diz?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
Diz en ik hebben 't niet in Show gedaan hoor.... maar gewoon in bed..... [toch? Diz?!]![]()
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Hun nieuwe album is gooeoeoeoeod!.
En ze staan op Werchter en daar ga ik naartoe..
uhm da's nog niet echt helemaal duidelijk, ligt nogal ingewikkeld....quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:20 schreef bar_rel het volgende:
Heb je wat met Diz of had je wat met Diz?
De line-up tot nu toe.quote:
vertelquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:22 schreef babette21 het volgende:
[..]
uhm da's nog niet echt helemaal duidelijk, ligt nogal ingewikkeld....
Iedereen ( denk ikquote:
Behalve ikquote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Iedereen ( denk ik) is weer uit de depressie
nieuwe jongeren?!?!quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:25 schreef bar_rel het volgende:
Iedereen ( denk ik) is weer uit de depressie, affaires zijn ontstaan en nieuwe jongeren hebben hun intrede gedaan.
Uuhm.............nee?quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:28 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Bedoelde ik met iedereen ook jouw dan?
![]()
Wat heeft Wup ermee te maken, de rest snap ik wel een beetjequote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
wup, dronken, dizer, one-night-stand, zwanger..... en nu?!
zoiets?!
quote:Op vrijdag 18 maart 2005 23:25 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Iedereen ( denk ik) is weer uit de depressie, affaires zijn ontstaan en nieuwe jongeren hebben hun intrede gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |