Heb de OP ook ff aangepast, laatste 2 topics staan er nu ook bijquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:33 schreef Bupatih het volgende:
Openingspost-bestandje-update voltooid
Sub...Da's mooiquote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:37 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb de OP ook ff aangepast, laatste 2 topics staan er nu ook bij
We kunnen weer verder
Ja waar was je dan om 7 uur?quote:Jee ben ik een halve dag weg, en meneer gaat alweer vreemd.
zowiee: je mag um hebben!
kotsende vrouwen zijn kennelijk heel charmant?!?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 15:40 schreef Airelle het volgende:
Owjeee.... iedereen in de ban van die Nathalie.
edit... Iedereen = Orginal
Nietes!!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:33 schreef BVO het volgende:
Oh, en #80 is de verkeerde.. Moet natuurlijk ShowChat #80: dunn0w, heldin van SC! O+. zijn.
.
Wil niet meerquote:Op dinsdag 8 maart 2005 16:05 schreef Bupatih het volgende:
Mark, edit die OP nog eens. Ik heb het .txt-bestandje weer veranderd
Gewoon hele tekstbestand kopiëren en plakken in de OP.
Duh.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:29 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Alleen maar omdat ik geen vrouw ben hè
En ik zit nog wel Dave McCullen - Bitch te luisterenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:36 schreef Airelle het volgende:
[..]
vandaag wel...
want vandaag is het: tadaaaa vrouwendag.
Artiesten voor Azie - Als je iets kan doen.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:54 schreef timbob het volgende:
dus timbob gaat volle moed even de top40 kijken.. aangezien ik het nooit meer volg..
nr1: Chipz
nr2: snappie
nr3: schanppi
nr4: J.lo met d'r irritante saxefoon
timbob weet genoeg en checkt de komende 18 maanden geen top40 meer..
wat een rampenmuziek.
Goed nummerquote:Op dinsdag 8 maart 2005 18:43 schreef mark_03 het volgende:
[..]
En ik zit nog wel Dave McCullen - Bitch te luisteren
Respect 2 tha girlz
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Artiesten voor Azie - Als je iets kan doen.
Is eigenlijk ook rampenmuziek.
nou!quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Maar wel mooi.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 19:02 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wehe. Hou eens opquote:
Ik vind het een mooi nummer ja. Nu nog steeds heel af en toe.quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:06 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Wehe. Hou eens op![]()
![]()
Dat? Mooie muziek
Zeker omdat Hnd er in voor komt..
Jeez, Beevquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:07 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik vind het een mooi nummer ja. Nu nog steeds heel af en toe.
En ja, als H.'s zin geweest is zap ik vaak weer door. Sneu eigenlijk..
Shakiraquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:10 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Jeez, Beev!!!
En je hield zoveel van Shakira's muziek?!!
Dat is dus net zoiets als Dries Roelvink nummers van Queen gaat coveren?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:14 schreef BVO het volgende:
[..]
Shakira.
!!
Maar Hind haar nieuwe album zal a la Shakira zijn zei ze, dus dat zit wel goed..
Hema-rap?quote:Maar dat artiesten voor Azië nummer is toch best aardig? Ok, die Hema-rap mag ertussenuit
Precies.quote:en sommige "artiesten" hoor ik liever ook niet meer, maar ach, het is voor het goede doel he...
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:17 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Dat is dus net zoiets als Dries Roelvink nummers van Queen gaat coveren?
Bij dat stukje van Ali B gaan m'n haren altijd overiend staan hoor.quote:[..]
Hema-rap?Opzich was, tekstueel gezien, de rap nog het best. Oh men, wat een hoop cliché opmerkingen en standaard metaforen worden er in dat liedje gebruikt!!
De gedachte erachter maakt het mooi toch?!quote:[..]
Precies.Het lijkt wel alsof elk nummer dat voor een goed doel is, meteen een mooi nummer is.
Dat nummer ken ik niet?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:21 schreef babette21 het volgende:
ik ben 't met je eens hoor beev, 't is 'n mooi nummer! en niet alleen omdat 't voor 'n goed doel is
[ooit 't nr van tmf-ers en soapies voor één of andere orkaan gehoord?! was écht niet om aan te horen!!]
quote:maar die Hint-obsessie, daar moet je echt eens iets aan doen![]()
Dat ze zichzelf durft te vergelijken metquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:21 schreef BVO het volgende:. Ik zal d'r citeren
. "Het nieuwe album zal a la Shakira zijn, maar dan op geheel eigen wijze". Oftewel; gewoon popmuziek met veel Arabische invloeden. Ze kan een heel stuk meer dan mensen denken.
.
.
Ali B ja..quote:Bij dat stukje van Ali B gaan m'n haren altijd overiend staan hoor.. Dat van Brainpower gaat nog wel. En de rest van het nummer klinkt toch best aardig?! Tekstueel misschien niet hoogstaand, maar dat hoeft voor mij ook niet altijd.
.
Nee.quote:De gedachte erachter maakt het mooi toch?!.
Ik heb koffie ingeschonken bij Karin Bloemenquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:23 schreef babette21 het volgende:
tekstueel is 't juist wél een goed nr... typische Karin Bloementekst, vanuit 'n orgineel oogpunt
en pardon, Hind is uiteraard met een D aan 't einde..... [voordat je boos of beledigd bent haha]
Smiley-overkillquote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:31 schreef BVO het volgende:
Shakira is erg cool ja..
Ojos Asi
is zo geweldig.
.
Net als Ciega Sordomuda.. Te dejo Madrid.
. Inevitable.
. Underneath my clothes.
. The one.
. De rest
.
Brainpower is wel cool ja. Oh, en hij gaat een duet doen met H..
. Ik vind het gewoon een mooi nummer. En ja, de gedachte erachter maakt het nog mooier.
.
Whehequote:Op dinsdag 8 maart 2005 21:23 schreef babette21 het volgende:
tekstueel is 't juist wél een goed nr... typische Karin Bloementekst, vanuit 'n orgineel oogpunt
en pardon, Hind is uiteraard met een D aan 't einde..... [voordat je boos of beledigd bent haha]
quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:23 schreef Dizer het volgende:
HoiHoe is het met iedereen? Met mij gaat het kut
en, je bent voor of tegen?quote:Op dinsdag 8 maart 2005 23:06 schreef Airelle het volgende:
la-die-da
saai zeg, een betoog over de westerschelde tunnel...
ja ik moet nu nog beginnen.
Je weet toch dat ik onlogisch reisquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:20 schreef babette21 het volgende:
he Sven, ga je helemaal niet naar Fraser??! en ook niet naar de Whitsunday's?!?!?
Gewoon weggeklikt, dat kruisje rechtsboven. Teveel popups kwam ik daar tegen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:35 schreef babette21 het volgende:
weggeklikt?!??!? wat bedoel je?? nah ja gebeurt ook geen drol, iig niet tot 't volgende reisje....
Tja, dat zijn de nieuwe regels. Als je 8 weken niks doet gaat ie in de verkoop. Kost de nieuwe eigenaar wel 300 punten...quote:wist je trouwens dat die etters van 't Net mijn ouwe cluppie gewoon in de verkoop hebben gezet?!
terwijl míjn bestanden er nog opstonden!!!!!!!! echt zo'n kutstreek....
En ik ben iets minder van "Ik wil alle touristische dingen in Oz gezien hebben" Het interesseert me wel een beetje natuurlijk anders was ik nooit hier naar toegekomenquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:39 schreef babette21 het volgende:
nee maar ik weet wel wat voor oord me wel trekt en wat niet...
en die partyscene vind ik met reizen een stuk minder boeiend, want die heb je in Nl ook...
maar goed, ik zit je verder maar te stangen want je moet 't uiteraard lekker zelf weten
al snap ik niks van dat reizen van jou, daar heb jij verder natuurlijk geen kont mee te maken
maar 't is zo fucking frustrerend omdat ik gewoon terug wil, en jij daar zit en... nou ja...
quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
ik heb een nacht niet geslapen!
je reist de hele wereld over..quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:23 schreef Svensational het volgende:
Heb de nachtbus genomen van Roma naar Brisbane en heb toen amper geslapen. Tis nu bijna half elf hier en ben aardig moe.
Dan zou ik nu gaan slapenquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:23 schreef Svensational het volgende:
Heb de nachtbus genomen van Roma naar Brisbane en heb toen amper geslapen. Tis nu bijna half elf hier en ben aardig moe.
Sinds vorige week woensdag?quote:
Nee, het is nu half 12 hier. Te laat om nog een hostel te boeken dus ik zit in een 24-uurs i'net-café. Morgen om 7 uur neem ik de bus naar Surfers, waar ik een hostel boek en ga slapenquote:
Die aflevering waarin Joey dat zegt (met de stroomstoring) is echt mijn favoriete Friends-afleveringquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:19 schreef Duiveltja het volgende:
Ik hoop voor je dat je niet in de "friendzone" zit.
Je wachtwoord van Fok is natuurlijk het belangrijkste om mee te nemen op je reis!quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het is nu half 12 hier. Te laat om nog een hostel te boeken dus ik zit in een 24-uurs i'net-café. Morgen om 7 uur neem ik de bus naar Surfers, waar ik een hostel boek en ga slapen
Ik heb hem laatst veranderdquote:Op woensdag 9 maart 2005 15:56 schreef Nano het volgende:
[..]
Je wachtwoord van Fok is natuurlijk het belangrijkste om mee te nemen op je reis!![]()
Je was fantastisch!quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:06 schreef Christine het volgende:
Deed ik het goed in SOP trouwens, gisteren?
jaaa dat was alweer zo lang geledenquote:Op woensdag 9 maart 2005 17:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
jij niet zo'n goed geheugen hebben.
psssssh: westerscheldetunnel, betoog enz![]()
dat is nou het meest trieste aan het studiehuis.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:18 schreef Timmai het volgende:
[..]
jaaa dat was alweer zo lang geleden![]()
maar een voldoende gehaald?
Nou, hoe is het er mee dan Riann?quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:45 schreef Riann het volgende:
Heeey ik sta nog steeds in de beginpost terwijl ik hier al lang niet meer ben geweest.
Ik vind het wel goed hoor. OOIT ga ik nog wel terug komen hier. Maar ik heb het momenteel erg druk enzo. dus vergeef het me aub.
Nou, organiseer maar. Als het maar niet dat BB-gedoe is.quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:24 schreef BVO het volgende:
Oh, ik zou wel weer een SC-Tournament willen..
JA!!!quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:24 schreef BVO het volgende:
* Orginial is het er 100% mee eens.quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:24 schreef BVO het volgende:
ik zie hier timmai wel eens rondhangenquote:Op woensdag 9 maart 2005 19:40 schreef Svensational het volgende:
ZOWIEE
Christine
Tania18
Duiveltja
Orginial
_bigmac_
bar_rel
mark_03
Airelle
BVO
timbob
Bupatih
niksan
Svensational
Dada
Tom_Tom-
Dizer
Wie vult aan?
Mooi. Ga je een apart topic er voor openen?quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:48 schreef BVO het volgende:
Timmai! babette21! haagse_elfje!
Dan heb je er 20.
Knock-out toernooi lijkt me?quote:Op woensdag 9 maart 2005 19:48 schreef BVO het volgende:
Timmai! babette21! haagse_elfje!
Dan heb je er 20.
Heb je nog een samenvatting van het vorige SC toernooi? Ben wel ff benieuwd wie er toen won en er als eerste uitvloog enzo...quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:34 schreef BVO het volgende:
Kan wel gewoon weer in SC zelf denk ik..
Zat zelf te denken aan 4 groepen van 5 man.
Je stemt in elke groep op je 3 favorieten, de 4 nummers laatst vallen af.
Daarna van 16 naar 8, via 4 naar 2..
Zie de OP.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:36 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Heb je nog een samenvatting van het vorige SC toernooi? Ben wel ff benieuwd wie er toen won en er als eerste uitvloog enzo...
Klinkt goed.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:34 schreef BVO het volgende:
Kan wel gewoon weer in SC zelf denk ik..
Zat zelf te denken aan 4 groepen van 5 man.
Je stemt in elke groep op je 3 favorieten, de 4 nummers laatst vallen af.
Daarna van 16 naar 8, via 4 naar 2..
Je bent trouwens Nano vergeten.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:37 schreef BVO het volgende:
[..]
Zie de OP..
Van topic 25/26 tot en met nummer 41.(in de OP van 41 staat de uitslag).
Haal wegquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:39 schreef BVO het volgende:
Heb de uitslagen nog in excel staan, voila:
Haquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:42 schreef mark_03 het volgende:
Heb net de de OP van ShowChat #41: Het Tournament zit er weer op! ff nagekeken.
De top 16
1. DIZER 35 ( 67,3 % )
2. BVO 32 (61,5%)
3. TANIA18 29 (55,8%)
4 Svensational 33 ( 63,5 % )
5 Dada 13 ( 50 % )
6 timbob 12 ( 46,2 % )
7 Duiveltja 11 ( 42,3 % )
8 Riann 8 ( 30,8 % )
9 dunn0w 6 ( 46,2 % )
10 Christine 6 ( 46,2 % )
11 Tom_Tom- 5 ( 38,5 % )
12 niksan 4 ( 30,8 % )
13 ZOWIEE 4 ( 30,8 % )
14 _bigmac_ 4 ( 30,8 % )
15 static 4 ( 28,6 % )
16 Bupatih 3 ( 23,1 % )
Lijkenpikkerquote:
Whaha, de strijd is begonnenquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lijkenpikker [afbeelding]
Je probeert gewoon zieltjes te winnen he [afbeelding]
Welke strijd? Ik doe waarschijnlijk niet eens mee..quote:
Dat zou ik nooit doenquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:49 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Lijkenpikker [afbeelding]
Je probeert gewoon zieltjes te winnen he [afbeelding]
Best laag?? Een-na-laatste bedoel jequote:Op woensdag 9 maart 2005 20:48 schreef mark_03 het volgende:
Toch wel een verassende uitslag. ZOWIEE ook best nog laag (toch de Showchat queen)
Als alle dames hier dat doen wil ik wel een deal sluitenquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:45 schreef Christine het volgende:
Ik hoef niet te lobbyen hoor.
Ga gewoon een keer met de benen wijd, en ik win wel
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:48 schreef mark_03 het volgende:
[..]
Als alle dames hier dat doen wil ik wel een deal sluiten![]()
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:38 schreef Timmai het volgende:
* Timmai belt met Fok! Radio om te vertellen over de smerige affaire tussen timbob en airelle
Ze had gewoon een héééle lastige loting.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:48 schreef mark_03 het volgende:
Toch wel een verassende uitslag. ZOWIEE ook best nog laag (toch de Showchat queen)
fok radio praat me er niet vanquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:38 schreef Timmai het volgende:
* Timmai belt met Fok! Radio om te vertellen over de smerige affaire tussen timbob en airelle
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:45 schreef Christine het volgende:
Watquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:04 schreef Nano het volgende:
[..]
Je voorraad pizza's is op.Wanneer wordt het weer aangevuld?
Ik stem sowieso wel op je.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:45 schreef Christine het volgende:
Kan mijn debuut nog herineren op fok radio tijdens de eindhoven speciaalquote:
Ik heb pas 2 keer geluisterdquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kan mijn debuut nog herineren op fok radio tijdens de eindhoven speciaal.
Haha komt dat klere kind Brechtje nog steeds elke week voorbijquote:
Nee, niet gehoordquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha komt dat klere kind Brechtje nog steeds elke week voorbij![]()
wat hij zegtquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:21 schreef mark_03 het volgende:
Heb er nog nooit naar geluisterd
quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:50 schreef Timmai het volgende:
[..]
dat weet jij best
Zondag is FoK! de hele dag down![]()
Ik voel me wel heel bruut over het hoofd gezien zo.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:42 schreef BVO het volgende:
Deze mensen zouden mee kunnen doen. Is een uitgebreide lijst, de mensen die hier nooit komen kunnne geschrapt worden, anders duurt het allemaal eeuwen.
ZOWIEE
Christine
Tania18
Duiveltja
Orginial
_bigmac_
bar_rel
mark_03
Airelle
BVO
timbob
Bupatih
niksan
Svensational
Dada
Tom_Tom-
Dizer
Timmai
babette21
haagse_elfje
Nano
toetatoet
Riann
Zijn er 23, het liefst gaan er dus nog 3 af..
Mogen jullie bepalen, ik ben weg..
.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik voel me wel heel bruut over het hoofd gezien zo.![]()
Bedoel je Pacandor?quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:41 schreef Christine het volgende:
[..]
En daarna even mijn fotoboek lezen
Ik kom niet meer bij.
Schrap mij maar hoorquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:42 schreef BVO het volgende:
Zijn er 23, het liefst gaan er dus nog 3 af..
Mogen jullie bepalen, ik ben weg..
.
Ja maar dat is nu niet origineel meerquote:
Ik kom hier sporadisch, de meeste posts die ik hier maak zijn niet relevant op het onderwerp dat loopt.. word ook amper op gereageerdquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar dat is nu niet origineel meer![]()
Aan de andere kant, mijn populariteit is flink gedaald sinds het laatste tournament, dus om mijn reputatie hoog te houden kan ik er beter wel uitstappen
Moeilijk, moeilijk![]()
mwa lekker boeien tochquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar dat is nu niet origineel meer![]()
Aan de andere kant, mijn populariteit is flink gedaald sinds het laatste tournament, dus om mijn reputatie hoog te houden kan ik er beter wel uitstappen
Moeilijk, moeilijk![]()
vandaar dat je gisteravond tot vet laat op msn zat! om je spaans niet te lerenquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:45 schreef ZOWIEE het volgende:Spaans valt uit
en ik had een toets
weer
en ik had niet geleerd
weer
Eigenlijk niet. Misschien even naar de stad, maar verder zal het niet veel worden.quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
mwa lekker boeien toch
Nog plannen vanavond?
Daar heb je dan ook weer gelijk inquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:32 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik kom hier sporadisch, de meeste posts die ik hier maak zijn niet relevant op het onderwerp dat loopt.. word ook amper op gereageerd
veel lager dan mij zal je niet terechtkomen denkik
zit vast in de naamquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:32 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik kom hier sporadisch, de meeste posts die ik hier maak zijn niet relevant op het onderwerp dat loopt.. word ook amper op gereageerd
veel lager dan mij zal je niet terechtkomen denkik
Ja min of meer hetzelfde verhaal. Na werk ga ik waarschijnlijk ff drinken ofzo..quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Misschien even naar de stad, maar verder zal het niet veel worden.
Jij?
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:48 schreef timbob het volgende:
[..]
vandaar dat je gisteravond tot vet laat op msn zat! om je spaans niet te leren
je kon nog wel zo'n mooie kleurplaat gaan maken!quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:00 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Jaop een gegeven moment was er nog maar 1 persoon op msn dus toen ging ik maar slapen
Die had ik toch al gezien johquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:06 schreef timbob het volgende:
[..]
je kon nog wel zo'n mooie kleurplaat gaan maken!
Bewerkte (user) foto's deeltje 20 daar![]()
maar dan heb je wel iets te doenquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:20 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Die had ik toch al gezien joh
En ik kan niet goed kleuren
half 1 word wel weeres wat inderdaad..quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:41 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
In het kader van niet leren bedoel je?
Hehe, het was ook wel bedtijd inmiddels![]()
Huh?quote:Op donderdag 10 maart 2005 13:43 schreef timbob het volgende:
[..]
half 1 word wel weeres wat inderdaad..
Owquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:50 schreef timbob het volgende:
[..]
ja, zo laat was het ongeveer toen ik weg ging..
of bleef je daarna nog een paar uur zitten?
Whaha, prachtigquote:Op donderdag 10 maart 2005 13:06 schreef timbob het volgende:
[..]
je kon nog wel zo'n mooie kleurplaat gaan maken!
Bewerkte (user) foto's deeltje 20 daar![]()
Nog wat beleeft op deze wonderschone donderdagmiddag?quote:
Op je 12e al een ex hebbenquote:Op donderdag 10 maart 2005 14:29 schreef Orginial het volgende:
[..]
Nog wat beleeft op deze wonderschone donderdagmiddag?
Ik wel, me ex wordt beschuldigd van diefstal..![]()
Anyway, ze hebben op de school in de garderobe een camera gehangen omdat er altijd mobiele telefoons verdwijnen. Toen ze de band afspeelden, zagen ze D. Elkenhof in een jas graaien die niet van haar was. Waarschijnlijk wordt ze van school gekickt, want de eigenaresse van die jas haar mobiel is dus nu ook gestolen.quote:
quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:36 schreef Orginial het volgende:
[..]
Anyway, ze hebben op de school in de gaderobe een camera gehangen omdat er altijd mobiele telefoons verdwijnen. Toen ze de band afspeelden, zagen ze D. Elkenhof in een jas graaien die niet van haar was. Waarschijnlijk wordt ze van school gekickt, want de eigenaresse van die jas haar mobiel is dus nu ook gestolen.![]()
"Bassie, doe nou eens rustig. Ik wil niet meer avontuur, daar hebben we geen geld voor!"quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:39 schreef timbob het volgende:
[..]!
dieven mag niet!
kom adriaan! we gaan die pikkediefen pakken!
He Adriaantje, hebben we wel geld voor een slagroomtaart?quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:43 schreef Orginial het volgende:
[..]
"Bassie, doe nou eens rustig. Ik wil niet meer avontuur, daar hebben we geen geld voor!"![]()
Of één van die andere zeik-uitspraken van Adriaan..![]()
Ik ben Adriaan al.quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:47 schreef mark_03 het volgende:
[..]
He Adriaantje, hebben we wel geld voor een slagroomtaart?
Nee Bassie
Mininimimimimimimimimimimim
Adriaan kijkt geirriteerd naar Robin en slaat hem kapot. Bassie begint meteen te janken en Adriaan besluit te stoppen met slaan op het metalen blik en Robin gaat door met zaniken: *Bliep, ik ben Ro-bin*quote:Op donderdag 10 maart 2005 14:55 schreef Nano het volgende:
Ik ben Robin wel!!!
"Mag...ik... mee... doen... met.. jul.. lie?"
Drommels Drommelsquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:00 schreef Orginial het volgende:
[..]
Adriaan kijkt geirriteerd naar Robin en slaat hem kapot. Bassie begint meteen te janken en Adriaan besluit te stoppen met slaan op het metalen blik en Robin gaat door met zaniken: *Bliep, ik ben Ro-bin*![]()
Wat zielig voor al die kleine kindjes die Robin-fan warenquote:Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef Zhenar het volgende:
Brrrrr... eng dat Bassie&Adriaan gehalte hier!
Ik vond het ook vreselijk. Altijd dat gezeik van die Adriaan.quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:07 schreef Zhenar het volgende:
Brrrrr... eng dat Bassie&Adriaan gehalte hier!
Hier niet!quote:Op donderdag 10 maart 2005 15:32 schreef timbob het volgende:
[insert leuk gespreksonderwerp]
het is saai hier
quote:Op donderdag 10 maart 2005 16:41 schreef Nano het volgende:
[..]
Hier niet!
Kijken naar je grote vriend die zich de pleures werkt aan zijn huiswerk is nooit saai!![]()
Straks ff patat halenquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:02 schreef timbob het volgende:
nasi eten
waarom spreek je nasi uit als nassi? en niet als na-sie?
terwijl je het kwua schrijfwijze wel als na-sie uit zou moeten spreken.. of lijkt het dan weer teveel op nazi?
maar noem het dan nassi...
Schrijfwijze heeft vaak niet veel te maken met de wijze waarop je iets uitspreekt.quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:02 schreef timbob het volgende:
nasi eten
waarom spreek je nasi uit als nassi? en niet als na-sie?
terwijl je het kwua schrijfwijze wel als na-sie uit zou moeten spreken.. of lijkt het dan weer teveel op nazi?
maar noem het dan nassi...
En anders zou het nog kwa zijn en niet kwua, maar het is dus quaquote:Op donderdag 10 maart 2005 17:23 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Schrijfwijze heeft vaak niet veel te maken met de wijze waarop je iets uitspreekt.
En al helemaal niet met buitenlandse woorden.
En het is qua. Niet kwua.
Sapristi!quote:Op donderdag 10 maart 2005 17:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
En anders zou het nog kwa zijn en niet kwua, maar het is dus qua
quote:Op donderdag 10 maart 2005 18:57 schreef bar_rel het volgende:
Ik heb helemaal geen tijd meer voor fok!![]()
Stagequote:
Dat gaat allemaal voorquote:Op donderdag 10 maart 2005 19:02 schreef bar_rel het volgende:
[..]
Stageen me werk er bij ook nog eens én alsof het nog niet genoeg is school
http://www.funnygames.nl/quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:14 schreef BVO het volgende:
*verslaafd raakt aan de spelletjes op www.spelpunt.nl.
Doen de mannen ook mee dan??quote:Op donderdag 10 maart 2005 20:56 schreef BVO het volgende:
De SC-babes doen toch wel mee??!.
Userverkiezingen MisterFOK! en MissFOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |