Je weet toch dat ik onlogisch reisquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:20 schreef babette21 het volgende:
he Sven, ga je helemaal niet naar Fraser??! en ook niet naar de Whitsunday's?!?!?
Gewoon weggeklikt, dat kruisje rechtsboven. Teveel popups kwam ik daar tegen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 11:35 schreef babette21 het volgende:
weggeklikt?!??!? wat bedoel je?? nah ja gebeurt ook geen drol, iig niet tot 't volgende reisje....
Tja, dat zijn de nieuwe regels. Als je 8 weken niks doet gaat ie in de verkoop. Kost de nieuwe eigenaar wel 300 punten...quote:wist je trouwens dat die etters van 't Net mijn ouwe cluppie gewoon in de verkoop hebben gezet?!
terwijl míjn bestanden er nog opstonden!!!!!!!! echt zo'n kutstreek....
En ik ben iets minder van "Ik wil alle touristische dingen in Oz gezien hebben" Het interesseert me wel een beetje natuurlijk anders was ik nooit hier naar toegekomenquote:Op woensdag 9 maart 2005 11:39 schreef babette21 het volgende:
nee maar ik weet wel wat voor oord me wel trekt en wat niet...
en die partyscene vind ik met reizen een stuk minder boeiend, want die heb je in Nl ook...
maar goed, ik zit je verder maar te stangen want je moet 't uiteraard lekker zelf weten
al snap ik niks van dat reizen van jou, daar heb jij verder natuurlijk geen kont mee te maken
maar 't is zo fucking frustrerend omdat ik gewoon terug wil, en jij daar zit en... nou ja...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |