Ze had gewoon een héééle lastige loting.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:48 schreef mark_03 het volgende:
Toch wel een verassende uitslag. ZOWIEE ook best nog laag (toch de Showchat queen)
fok radio praat me er niet vanquote:Op woensdag 9 maart 2005 21:38 schreef Timmai het volgende:
* Timmai belt met Fok! Radio om te vertellen over de smerige affaire tussen timbob en airelle
quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:45 schreef Christine het volgende:
Ik hoef niet te lobbyen hoor.
Ga gewoon een keer met de benen wijd, en ik win wel
Watquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:04 schreef Nano het volgende:
[..]
Je voorraad pizza's is op.Wanneer wordt het weer aangevuld?
Ik stem sowieso wel op je.quote:Op woensdag 9 maart 2005 21:45 schreef Christine het volgende:
Ik hoef niet te lobbyen hoor.
Ga gewoon een keer met de benen wijd, en ik win wel
Kan mijn debuut nog herineren op fok radio tijdens de eindhoven speciaalquote:
Ik heb pas 2 keer geluisterdquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:11 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Kan mijn debuut nog herineren op fok radio tijdens de eindhoven speciaal.
Haha komt dat klere kind Brechtje nog steeds elke week voorbijquote:
Nee, niet gehoordquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:14 schreef _ELMaikel_ het volgende:
[..]
Haha komt dat klere kind Brechtje nog steeds elke week voorbij![]()
wat hij zegtquote:Op woensdag 9 maart 2005 22:21 schreef mark_03 het volgende:
Heb er nog nooit naar geluisterd
quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:50 schreef Timmai het volgende:
[..]
dat weet jij best
Zondag is FoK! de hele dag down![]()
Ik voel me wel heel bruut over het hoofd gezien zo.quote:Op woensdag 9 maart 2005 20:42 schreef BVO het volgende:
Deze mensen zouden mee kunnen doen. Is een uitgebreide lijst, de mensen die hier nooit komen kunnne geschrapt worden, anders duurt het allemaal eeuwen.
ZOWIEE
Christine
Tania18
Duiveltja
Orginial
_bigmac_
bar_rel
mark_03
Airelle
BVO
timbob
Bupatih
niksan
Svensational
Dada
Tom_Tom-
Dizer
Timmai
babette21
haagse_elfje
Nano
toetatoet
Riann
Zijn er 23, het liefst gaan er dus nog 3 af..
Mogen jullie bepalen, ik ben weg..
.
quote:Op donderdag 10 maart 2005 01:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik voel me wel heel bruut over het hoofd gezien zo.![]()
Bedoel je Pacandor?quote:Op donderdag 10 maart 2005 08:41 schreef Christine het volgende:
[..]
En daarna even mijn fotoboek lezen
Ik kom niet meer bij.
Schrap mij maar hoorquote:Op woensdag 9 maart 2005 20:42 schreef BVO het volgende:
Zijn er 23, het liefst gaan er dus nog 3 af..
Mogen jullie bepalen, ik ben weg..
.
Ja maar dat is nu niet origineel meerquote:
Ik kom hier sporadisch, de meeste posts die ik hier maak zijn niet relevant op het onderwerp dat loopt.. word ook amper op gereageerdquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar dat is nu niet origineel meer![]()
Aan de andere kant, mijn populariteit is flink gedaald sinds het laatste tournament, dus om mijn reputatie hoog te houden kan ik er beter wel uitstappen
Moeilijk, moeilijk![]()
mwa lekker boeien tochquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:12 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Ja maar dat is nu niet origineel meer![]()
Aan de andere kant, mijn populariteit is flink gedaald sinds het laatste tournament, dus om mijn reputatie hoog te houden kan ik er beter wel uitstappen
Moeilijk, moeilijk![]()
vandaar dat je gisteravond tot vet laat op msn zat! om je spaans niet te lerenquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:45 schreef ZOWIEE het volgende:Spaans valt uit
en ik had een toets
weer
en ik had niet geleerd
weer
Eigenlijk niet. Misschien even naar de stad, maar verder zal het niet veel worden.quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:37 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
mwa lekker boeien toch
Nog plannen vanavond?
Daar heb je dan ook weer gelijk inquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:32 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik kom hier sporadisch, de meeste posts die ik hier maak zijn niet relevant op het onderwerp dat loopt.. word ook amper op gereageerd
veel lager dan mij zal je niet terechtkomen denkik
zit vast in de naamquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:32 schreef timbob het volgende:
[..]
Ik kom hier sporadisch, de meeste posts die ik hier maak zijn niet relevant op het onderwerp dat loopt.. word ook amper op gereageerd
veel lager dan mij zal je niet terechtkomen denkik
Ja min of meer hetzelfde verhaal. Na werk ga ik waarschijnlijk ff drinken ofzo..quote:Op donderdag 10 maart 2005 12:48 schreef Tania18 het volgende:
[..]
Eigenlijk niet. Misschien even naar de stad, maar verder zal het niet veel worden.
Jij?
Jaquote:Op donderdag 10 maart 2005 12:48 schreef timbob het volgende:
[..]
vandaar dat je gisteravond tot vet laat op msn zat! om je spaans niet te leren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |