quote:Op woensdag 9 maart 2005 12:55 schreef Svensational het volgende:
ik heb een nacht niet geslapen!
je reist de hele wereld over..quote:Op woensdag 9 maart 2005 13:23 schreef Svensational het volgende:
Heb de nachtbus genomen van Roma naar Brisbane en heb toen amper geslapen. Tis nu bijna half elf hier en ben aardig moe.
Dan zou ik nu gaan slapenquote:Op woensdag 9 maart 2005 13:23 schreef Svensational het volgende:
Heb de nachtbus genomen van Roma naar Brisbane en heb toen amper geslapen. Tis nu bijna half elf hier en ben aardig moe.
Sinds vorige week woensdag?quote:
Nee, het is nu half 12 hier. Te laat om nog een hostel te boeken dus ik zit in een 24-uurs i'net-café. Morgen om 7 uur neem ik de bus naar Surfers, waar ik een hostel boek en ga slapenquote:
Die aflevering waarin Joey dat zegt (met de stroomstoring) is echt mijn favoriete Friends-afleveringquote:Op woensdag 9 maart 2005 14:19 schreef Duiveltja het volgende:
Ik hoop voor je dat je niet in de "friendzone" zit.
Je wachtwoord van Fok is natuurlijk het belangrijkste om mee te nemen op je reis!quote:Op woensdag 9 maart 2005 14:37 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, het is nu half 12 hier. Te laat om nog een hostel te boeken dus ik zit in een 24-uurs i'net-café. Morgen om 7 uur neem ik de bus naar Surfers, waar ik een hostel boek en ga slapen
Ik heb hem laatst veranderdquote:Op woensdag 9 maart 2005 15:56 schreef Nano het volgende:
[..]
Je wachtwoord van Fok is natuurlijk het belangrijkste om mee te nemen op je reis!![]()
Je was fantastisch!quote:Op woensdag 9 maart 2005 16:06 schreef Christine het volgende:
Deed ik het goed in SOP trouwens, gisteren?
jaaa dat was alweer zo lang geledenquote:Op woensdag 9 maart 2005 17:08 schreef Airelle het volgende:
[..]
jij niet zo'n goed geheugen hebben.
psssssh: westerscheldetunnel, betoog enz![]()
dat is nou het meest trieste aan het studiehuis.quote:Op woensdag 9 maart 2005 17:18 schreef Timmai het volgende:
[..]
jaaa dat was alweer zo lang geleden![]()
maar een voldoende gehaald?
Nou, hoe is het er mee dan Riann?quote:Op woensdag 9 maart 2005 18:45 schreef Riann het volgende:
Heeey ik sta nog steeds in de beginpost terwijl ik hier al lang niet meer ben geweest.
Ik vind het wel goed hoor. OOIT ga ik nog wel terug komen hier. Maar ik heb het momenteel erg druk enzo. dus vergeef het me aub.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |