Ben ik mee bezig, heb alles gefixed, maar hij werkt dus niet. Hij wil niet wijzigen. Excuses hoor, nog even geduld, maar hij wil niet invoeren.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:44 schreef BMH het volgende:
En nu de op nog fixen.
De op kun je al vanaf de nieuwe versie van her forum niet (vaak) meer editen.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:45 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, heb alles gefixed, maar hij werkt dus niet. Hij wil niet wijzigen. Excuses hoor, nog even geduld, maar hij wil niet invoeren.
Was er al achter. Ik haal er even een mod bij..quote:Op donderdag 30 december 2004 12:48 schreef BMH het volgende:
[..]
De op kun je al vanaf de nieuwe versie van her forum niet (vaak) meer editen.
Pas dan op! Het is zeer waarschijnlijk nep.quote:Nintendo wenst jou een prettige jaarwisseling toe!
En om de jaarwisseling hélemaal prettig te maken geeft Nintendo 1000 sterren weg! Dat noemt Nintendo nou een jaar goed afsluiten! Maar om die 1000 te ontvangen moet je natuurlijk wel eerst iets doen:
- Een VIP-acount aanmaken via de 1000-Knop.
~ Als jij het enigste e-mailtje met de 10000-Knop in plaatst van de 1000-Knop hebt dan begint het nieuwe jaar voor jou hélemaal goed, want dat betekend dat je géén 1000 krijgt als jij je registreerd als VIP, maar wel liefst 10.000!
Naar het Resident Evil 4: FMV becomes playable [56k= neen] . het centrale Cube topic spoiler free houden plz.quote:
Je krijgt het pak uit Metroid Fusion voor MP & Metroid (1) is speelbaar met metroid fusion.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:38 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Zie net dat Metroid Prime compatible is met Metroid Fusion die ik (nog) niet heb...
iemand die ze allebei heeft en gelinked heeft?
welke voordelen heeft het? (geen spoilers a.u.b.)
maar het is geen must...?quote:Op donderdag 30 december 2004 13:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Je krijgt het pak uit Metroid Fusion voor MP & Metroid (1) is speelbaar met metroid fusion.
Absoluut niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:55 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
maar het is geen must...?
Force gems en hartjes houd je niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:16 schreef P8R het volgende:
Blijf je bij Four Swords Adv. eigenlijk elk level weer opnieuw beginnen met je 'stats', of ga je een keer wel iets omhoog?
Onthoud: hoe verder je in het spel komt hoe beter hij word.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:46 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
heb me net ff belezen op metroid prime (het boekje dat erbij zit)
zal wel ff in het verhaal moeten komen en anders de besturing wel...
of lijkt dat alleen maar moeilijk?
heb er iig zin in![]()
je denkt toch niet dat ik 30¤ aan een spel ga uitgeven en 'm dan niet uit spelen ?quote:Op donderdag 30 december 2004 16:48 schreef BMH het volgende:
[..]
Onthoud: hoe verder je in het spel komt hoe beter hij word.
Ga er lekker voor ziiten, en lees alles wat je scant. Je zult versteld staan van de coolheid waarin alles is geschreven. Het is net alsof je een geschiedenisboek leest over een eeuwenoude cultuur. Prachtig gedaan.quote:Op donderdag 30 december 2004 16:54 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
je denkt toch niet dat ik 30¤ aan een spel ga uitgeven en 'm dan niet uit spelen ?![]()
volgens mij is dit verhaal echt iets voor mij, dus als het niet voor de gameplay wordt, dan wordt het voor het verhaal![]()
zou je misschien perongeluk de link kunnen leggen tussen Myst en Metroid Prime qua het ontdekken en lezen van geschiedenis, want dan ga ik 'm echt geweldig vinden !quote:Op donderdag 30 december 2004 17:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Ga er lekker voor ziiten, en lees alles wat je scant. Je zult versteld staan van de coolheid waarin alles is geschreven. Het is net alsof je een geschiedenisboek leest over een eeuwenoude cultuur. Prachtig gedaan.
Ben je bekend met de metroid geschiedenis?quote:Op donderdag 30 december 2004 17:24 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
zou je misschien perongeluk de link kunnen leggen tussen Myst en Metroid Prime qua het ontdekken en lezen van geschiedenis, want dan ga ik 'm echt geweldig vinden !![]()
plus dat er hier een stevige dosis actie aan tegevoegd is
w00t! volgende week alleen thuis overdag ! dat wordt gamen geblazen !
ik heb het boekje doorgelezen en ik weet ongeveer in welke volgorde de games afspelenquote:Op donderdag 30 december 2004 17:55 schreef BMH het volgende:
[..]
Ben je bekend met de metroid geschiedenis?
Hij moet 60Hz aankunnen, geen NTSC.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:13 schreef Max-Westerman het volgende:
Stel ik een import een spel uit de VS of zo NTSC dus
En ik wil hem op me cube spelen via Freeloade, heb ik het spel dan wel in kleur?
Me TV kan namelijk geen NTSC aan
Bekijk deze leuke doc maar eens van Gamespot.quote:Op donderdag 30 december 2004 17:58 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
ik heb het boekje doorgelezen en ik weet ongeveer in welke volgorde de games afspelen
in het boekje stond wel hele handige info over de gescheidenis enz. maar is erg beknopt
thnx voor de linkquote:Op donderdag 30 december 2004 18:17 schreef BMH het volgende:
[..]
Bekijk deze leuke doc maar eens van Gamespot.
Geeft je een goed idee over het verhaal.
40 euro? Bron?quote:Op donderdag 30 december 2004 19:32 schreef Ruzbeh het volgende:
RE4 komt in Maart in europa, voor 40 euro te koop.
Of was dat al bekend?
kan ook in je eentjequote:Op donderdag 30 december 2004 19:42 schreef Anthraxx het volgende:
Is Four Swords alleen maar multiplayer? Of is het ook gewoon te spelen in je eentje?
40 pond niet euro.quote:Op donderdag 30 december 2004 19:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Of was dat al bekend?
snap niet wat je er leuk aan vind...quote:Op donderdag 30 december 2004 17:00 schreef BMH het volgende:
[..]
Ga er lekker voor ziiten, en lees alles wat je scant. Je zult versteld staan van de coolheid waarin alles is geschreven. Het is net alsof je een geschiedenisboek leest over een eeuwenoude cultuur. Prachtig gedaan.
Ik heb hem in januari voor 36 euro.. Of was dat al bekend?quote:Op donderdag 30 december 2004 19:32 schreef Ruzbeh het volgende:
Of was dat al bekend?
Mits je hem op tijd besteld hebt en hij op voorraad isquote:Op vrijdag 31 december 2004 00:28 schreef speknek het volgende:
Whehe, ik wist het wel.
[..]
Ik heb hem in januari voor 36 euro.. Of was dat al bekend?.
Inderdaad enorm goede koop! Als je nog twijfelt of je TS3 gaat halen koop deze eerst(voor die spotgoedkope prijs)quote:Op vrijdag 31 december 2004 00:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Mits je hem op tijd besteld hebt en hij op voorraad is
Overigens iedereen die Timesplitters 2 nog niet heeft:
http://www.play.com/play247.asp?pa=mchp&page=title&title=105168&r=GC
Voor 8 pond koop je één van de beste Cube games, single EN multiplayer
vind je het hele spel niks of alleen het onderdeel van het geschiedenis lezen?quote:Op donderdag 30 december 2004 21:02 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
snap niet wat je er leuk aan vind...
ik wil gamen...niet bakken met info lezen...
als er verhaal inzit zie ik et liever via FMV of maak ik het mee terwijl het beweegt...als ik geschiedenis enzo wil lezen pak ik wel een boek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het scannen e.d. vind ik erg tof, gewoon een beetje ontdekken wat er aan de hand is etc.
ik mis wel wat aan het bewegen van samus omdat ik heel erg lang half life heb gespeeld en dat net wat soepeler liep naar mijn gevoel, maar dat kan nog veranderen
ik ga hier echt nog zoveel plezier aan beleven![]()
quote:Op donderdag 30 december 2004 23:25 schreef Roi het volgende:
Komt dit iemand bekend voor?
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |