Ben ik mee bezig, heb alles gefixed, maar hij werkt dus niet. Hij wil niet wijzigen. Excuses hoor, nog even geduld, maar hij wil niet invoeren.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:44 schreef BMH het volgende:
En nu de op nog fixen.
De op kun je al vanaf de nieuwe versie van her forum niet (vaak) meer editen.quote:Op donderdag 30 december 2004 12:45 schreef Thomper het volgende:
[..]
Ben ik mee bezig, heb alles gefixed, maar hij werkt dus niet. Hij wil niet wijzigen. Excuses hoor, nog even geduld, maar hij wil niet invoeren.
Was er al achter. Ik haal er even een mod bij..quote:Op donderdag 30 december 2004 12:48 schreef BMH het volgende:
[..]
De op kun je al vanaf de nieuwe versie van her forum niet (vaak) meer editen.
Pas dan op! Het is zeer waarschijnlijk nep.quote:Nintendo wenst jou een prettige jaarwisseling toe!
En om de jaarwisseling hélemaal prettig te maken geeft Nintendo 1000 sterren weg! Dat noemt Nintendo nou een jaar goed afsluiten! Maar om die 1000 te ontvangen moet je natuurlijk wel eerst iets doen:
- Een VIP-acount aanmaken via de 1000-Knop.
~ Als jij het enigste e-mailtje met de 10000-Knop in plaatst van de 1000-Knop hebt dan begint het nieuwe jaar voor jou hélemaal goed, want dat betekend dat je géén 1000 krijgt als jij je registreerd als VIP, maar wel liefst 10.000!

Naar het Resident Evil 4: FMV becomes playable [56k= neen] . het centrale Cube topic spoiler free houden plz.quote:
Je krijgt het pak uit Metroid Fusion voor MP & Metroid (1) is speelbaar met metroid fusion.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:38 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
Zie net dat Metroid Prime compatible is met Metroid Fusion die ik (nog) niet heb...
iemand die ze allebei heeft en gelinked heeft?
welke voordelen heeft het? (geen spoilers a.u.b.)
maar het is geen must...?quote:Op donderdag 30 december 2004 13:50 schreef BMH het volgende:
[..]
Je krijgt het pak uit Metroid Fusion voor MP & Metroid (1) is speelbaar met metroid fusion.
Absoluut niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 13:55 schreef Wacko-Dreamer het volgende:
[..]
maar het is geen must...?
Force gems en hartjes houd je niet.quote:Op donderdag 30 december 2004 15:16 schreef P8R het volgende:
Blijf je bij Four Swords Adv. eigenlijk elk level weer opnieuw beginnen met je 'stats', of ga je een keer wel iets omhoog?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |