ninja gaiden is volgens mij wel leuk, ik heb hem nog nooit echt goed gespeelt.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:10 schreef Gamedemon het volgende:
tis geen bagger...dat zeker niet...maar tis ook geen super spel ofzo...
Ninja gaiden daarintegen...das het beste xbox spel dat er is
Halo owend alles, ook Ninja Gaiden, met gemak zelfs.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:10 schreef Gamedemon het volgende:
tis geen bagger...dat zeker niet...maar tis ook geen super spel ofzo...
Ninja gaiden daarintegen...das het beste xbox spel dat er is
starwars is bagger, ninja gaiden is misschien tof, halo is baggerquote:Op donderdag 30 september 2004 23:12 schreef Tain het volgende:
Ninja Gaiden is ook gewoon baggerKotOR is het beste xbox spel
heb ik al verteld dat halo bagger is?quote:Op donderdag 30 september 2004 23:14 schreef Gamedemon het volgende:
nuff bluffs ofzo? halo is een opeenhoping van Copy+paste
Laat maar, de enige reden waarom je dit nog volhoudt is omdat je geen slecht figuur wilt slaan.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:14 schreef Gamedemon het volgende:
nuff bluffs ofzo? halo is een opeenhoping van Copy+paste
ik vond the assault on the control room ofzo anders best grappig...behalve die ronde stukken tussendoor...iedere verdieping hetzelfde...en dan de library...jezus wat een kutlevel was datquote:Op donderdag 30 september 2004 23:20 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
Laat maar, de enige reden waarom je dit nog volhoudt is omdat je geen slecht figuur wilt slaan.
Halo repetatief? Misschien, maar wat is daar erg aan als dat herhaalde stukje steeds weer supervet is?
rot dan op newbiequote:Op donderdag 30 september 2004 23:29 schreef LinuxCultVapor het volgende:
Wat 'n bagger topic.
hoe subtielquote:Op donderdag 30 september 2004 23:31 schreef capibar het volgende:
[..]
rot dan op newbie![]()
heb net ook assault on the control room weer eens uitgespeeld, inderdaad vaak dezelfde circelvormige ruimtes, maar dat neemt voor mij de uitdaging om iedereen flawless af te maken niet weg.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:24 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ik vond the assault on the control room ofzo anders best grappig...behalve die ronde stukken tussendoor...iedere verdieping hetzelfde...en dan de library...jezus wat een kutlevel was dat
Of gewoon als een gek er door heen rennen.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
heb net ook assault on the control room weer eens uitgespeeld, inderdaad vaak dezelfde circelvormige ruimtes, maar dat neemt voor mij de uitdaging om iedereen flawless af te maken niet weg.
Het voelt heerlijk als jij een kamer uit kan stappen met niets dan lijken op de grond, bloed aan de muur en hersens tegen het plafon.
tuurlijk is het leuk om te winnen en dat te zien...maar dat kon toch wel ff andersquote:Op donderdag 30 september 2004 23:33 schreef -Mzraki- het volgende:
[..]
heb net ook assault on the control room weer eens uitgespeeld, inderdaad vaak dezelfde circelvormige ruimtes, maar dat neemt voor mij de uitdaging om iedereen flawless af te maken niet weg.
Het voelt heerlijk als jij een kamer uit kan stappen met niets dan lijken op de grond, bloed aan de muur en hersens tegen het plafon.
wij hebben het hier niet zo op newbiesquote:Op donderdag 30 september 2004 23:32 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
hoe subtiel![]()
Dat is dus voor ieder persoon anders.quote:Op donderdag 30 september 2004 23:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tuurlijk is het leuk om te winnen en dat te zien...maar dat kon toch wel ff anders
Moet jij geen teamsurvival spelen?quote:Op donderdag 30 september 2004 23:37 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
tuurlijk is het leuk om te winnen en dat te zien...maar dat kon toch wel ff anders
was ik mee bezig...1 potje van de 7 ofzo dood gegaan..toen wou kwarts niet meerquote:Op donderdag 30 september 2004 23:43 schreef GinaG het volgende:
[..]
Moet jij geen teamsurvival spelen?
quote:Op donderdag 30 september 2004 23:45 schreef Rodie83 het volgende:
Beetje kutterig ja. Hmz. Moet gaan slapen helaas. Morgen weer Sterfen
Sorry dat ik wegging, ik moest ff RTL Boulevard kijkenquote:Op donderdag 30 september 2004 23:45 schreef Rodie83 het volgende:
Beetje kutterig ja. Hmz. Moet gaan slapen helaas. Morgen weer verder
* voelt aan Mr.Noodle's voorhoofdquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 05:20 schreef Mr.Noodle het volgende:Goeiemorgen
Rise & Shine
Effe douchen, kop koffie erbij, heerlijk
Ik dacht laat ik eens als eerste op zijn en iedereen alvast een goede morgen wensen
Ik ga de eerste 20 min van school even spijbelen om Halo 2: LE te preorderen bij de lokale gamesboerquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:07 schreef DinoPK het volgende:
God wat ben ik blij om te lezen dat jullie allemaal halo2 niet gaan halen, want halo is toch wel zo vreselijk bagger...
* -Mzraki- vindt Halo nog steeds 1 van de beste xbox games
zoals het hoort.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:10 schreef SailingAce het volgende:
Natuurlijk haal ik HALO2 .. ik lig die nacht van release voor de deur te slapen van de winkel.
* Rahl gaat halo 2 inderdaad niet halenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:07 schreef DinoPK het volgende:
God wat ben ik blij om te lezen dat jullie allemaal halo2 niet gaan halen, want halo is toch wel zo vreselijk bagger...
* Rahl vindt Halo nog steeds 1 van de beste xbox games
vanmiddag om 4 uur jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:04 schreef Sharkdoggie het volgende:
Weekend!
Voor mij gister al...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:04 schreef Rahl het volgende:
[..]
vanmiddag om 4 uur ja
hondquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Voor mij gister al...![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:05 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Voor mij gister al...![]()
Hmmm volgens mij gaat er iets niet zoals het moetquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:03 schreef DinoPK het volgende:
Zo hey, GinaG is een beetje verslaafd aan Black Arrow zo te zien, het lijkt Twi met Burnout 3 wel
Toch geinig dat soort bugjes.
Ik ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 08:10 schreef SailingAce het volgende:
Natuurlijk haal ik HALO2 .. ik lig die nacht van release voor de deur te slapen van de winkel.
Geef nou maar gewoon toe dat je de hele nacht geBA'ed hebtquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hmmm volgens mij gaat er iets niet zoals het moet![]()
Nee man dat kan ik niet doen, dan krijg ik pkwarts, Rodie83 en HomerJ op mijn nek. Ik heb hun gister ''verlaten'' zonder wat te zeggen en ben lekker RTL Boulevard gaan kijkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:13 schreef Tain het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je de hele nacht geBA'ed hebt
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee man dat kan ik niet doen, dan krijg ik pkwarts, Rodie83 en HomerJ op mijn nek. Ik heb hun gister ''verlaten'' zonder wat te zeggen en ben lekker RTL Boulevard gaan kijken![]()
Ook niet gedaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:20 schreef Tain het volgende:
[..]
je had dan op zijn minst gedag kunnen zeggen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ook niet gedaanpkwarts kwam overigens verhaal halen via msn, heb gewoon getyped dat ik RTL Boulevard ging kijken, heb hem geen gedag of welterusten toegewenst
![]()
Ik had je uit de FOK! clan geschoptquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ook niet gedaanpkwarts kwam overigens verhaal halen via msn, heb gewoon getyped dat ik RTL Boulevard ging kijken, heb hem geen gedag of welterusten toegewenst
![]()
Oow shit pkwarts kan dat hequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:24 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik had je uit de FOK! clan geschopt![]()
![]()
helaas voor jou wel ja, maar aangezien we niet echt een clan zijn zal het wel meevallenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
Oow shit pkwarts kan dat heNou, ja ik maak het wel goed met hem
![]()
Maar zijn er serieus clans die leden om die redenen eruit zouden trappenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:28 schreef Tain het volgende:
[..]
helaas voor jou wel ja, maar aangezien we niet echt een clan zijn zal het wel meevallen
denk het wel ja, trieste puber aan de leiding en je wordt er zonder reden uitgeschoptquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:30 schreef GinaG het volgende:
[..]
Maar zijn er serieus clans die leden om die redenen eruit zouden trappen![]()
Het is geen bugje, ik heb gewoon mijn xbox aan laten staan denk ikquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:32 schreef DinoPK het volgende:
Yep sinds gisteravond al
volgens mij schakelt je xbox automatisch uit als je heel lang niks doetquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Het is geen bugje, ik heb gewoon mijn xbox aan laten staan denk ik![]()
De mijne kennelijk nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:35 schreef Tain het volgende:
[..]
volgens mij schakelt je xbox automatisch uit als je heel lang niks doet
Kan inderdaad, maar is een setting die ook uitgeschakeld kan staan.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:35 schreef Tain het volgende:
[..]
volgens mij schakelt je xbox automatisch uit als je heel lang niks doet
Die setting zal ik dan wel per ongeluk uitgeschakeld hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:37 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Kan inderdaad, maar is een setting die ook uitgeschakeld kan staan.
ja weet ik, maar hoeveel mensen hebben die instelling veranderd en denk niet dat GinaG veel instellingen veranderd heeft in d'r xboxjequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:37 schreef DinoPK het volgende:
[..]
Kan inderdaad, maar is een setting die ook uitgeschakeld kan staan.
Tuurlijk, staat waarschijnlijk nog steeds aanquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:39 schreef Tain het volgende:
Heeft je pc/laptop met de usb modem ook de hele nacht aangestaan eigenlijk?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
Tuurlijk, staat waarschijnlijk nog steeds aan![]()
Ga dan aan het werk, Vort !quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:07 schreef Rahl het volgende:
ik hoor net dat als ik vandaag mn werk afmaak ik volgende week zo goed als vrij ben
Dan hoop ik voor hem dat ie dan nog steeds uitbetaalt krijgtquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:13 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ga dan aan het werk, Vort !
ik doe school, niet werk hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:22 schreef Tain het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor hem dat ie dan nog steeds uitbetaalt krijgt
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:07 schreef Rahl het volgende:
ik hoor net dat als ik vandaag mn werk afmaak ik volgende week zo goed als vrij ben
Dan moet je het ook niet over werk hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik doe school, niet werk hoor
ik bedoelde schoolwerkquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:31 schreef Tain het volgende:
[..]
[..]
Dan moet je het ook niet over werk hebben
dan moet je dat opschrijvenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik bedoelde schoolwerk
Zeg dat dan meteen knulliequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:34 schreef Rahl het volgende:
[..]
ik bedoelde schoolwerk
huillie...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 10:36 schreef Rahl het volgende:
gemenerds
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:31 schreef mordradead het volgende:
wil ik een spelletje doen online.... zijn er helemaal geen servers
zou ik ook doenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 12:37 schreef Frankeinstein het volgende:
fijn ik had 4 tussenuren.. normaal was ik na het 2e vrij maar ik moest zonodig wiskunde herkansen en dat is het 7e![]()
Ik ben maar gewoon even naar huis gegaan om wat te eten en relaxen enzo![]()
een echte klassieke topper: command & conquer tiberiun sun: firestorm..... raar hequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 11:39 schreef Tain het volgende:
[..]
welk spelletje?
Ik haat canadezen en postbodes trouwens, breng mij mijn Tales of Symphonia en City of Heroes een keertje!!!![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:08 schreef jercovski het volgende:
hij speelt alleen happy pony online (mordra)
en die jah...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:08 schreef mordradead het volgende:
[..]
een echte klassieke topper: command & conquer tiberiun sun: firestorm..... raar he
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:08 schreef jercovski het volgende:
hij speelt alleen happy pony online (mordra)
respect...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:32 schreef mordradead het volgende:
[..]
jij bent gewoon jaloers omdat ik nu al my little pony's paardenfarm en slaughtershouse heb en jij moet nog tot sinterklaas wachten
dit is mijn site: http://members.aol.com/abishort/little/playset.htm
(nu snap je waarom hij zo jaloers is)
kom je morgen weer spelen??? moet je wel je eigen pony's meenemen hequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:52 schreef jercovski het volgende:
[..]
respect...![]()
ja en dan nog ook nog 2 spellen die bij 2 verschillende bedrijven vandaan komen, dus of ze hebben gebundeld of het is maar voor 1 spel.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:49 schreef mordradead het volgende:
voor 2 spelletjes??? wat een onzin zeg.... van mij mogen die douaniers even van de games afblijven
http://www.writeaprisoner.com/allcustomers.htmquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:56 schreef mordradead het volgende:
ik wil ook post krijgen
je bent tog geen homoquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:53 schreef mordradead het volgende:
[..]
kom je morgen weer spelen??? moet je wel je eigen pony's meenemen he
ook als ik er geen postzegels op plak?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
http://www.writeaprisoner.com/allcustomers.htm
Zijn vaak blij met post en schrijven terug![]()
allemaal kansloze mannen die op deze manier nog wat aandacht van bejaarde negerinnen op eisen IMHOquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
* adres gegevens van GinaG opzoektquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 13:59 schreef GinaG het volgende:
[..]
ben jij dat ginag?quote:Incarcerated For: nvoluntary manslaughter
jij een stijvequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:05 schreef mordradead het volgende:
yeah, ik heb net post gekregen
Ik schrijf al met een gedetineerdequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:02 schreef Tain het volgende:
[..]
* Tain adres gegevens van GinaG opzoekt
Zo even een leuke brief schrijven naar een gedetineerde in naam van GinaG
Heb je ff gevoeld dan dat je dat zo goed weetquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:07 schreef jercovski het volgende:
[..]
jij een stijve![]()
dat niet... maar ik kan me goed indenken dat iemand als mordra best opgewonden kan raken van zo'n sociaal lichtpuntje in het duister...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Heb je ff gevoeld dan dat je dat zo goed weet![]()
Ssst dat is geheimquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:04 schreef mordradead het volgende:
wat lees ik nou
[..]
ben jij dat ginag?
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:12 schreef jercovski het volgende:
[..]
dat niet... maar ik kan me goed indenken dat iemand als mordra best opgewonden kan raken van zo'n sociaal lichtpuntje in het duister...
Maar niet op de manier dat ik dat ga doen onder jou naamquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik schrijf al met een gedetineerde![]()
Zo laat jij vandaag es je duistere kant eens zienquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:20 schreef Tain het volgende:
[..]
Maar niet op de manier dat ik dat ga doen onder jou naam![]()
Misschien een hele domme vraag hoor, maar waarom zou je je sleutelbos op de kluisjes willen gooienquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:32 schreef RaymanNL het volgende:
Ik was dom
Ik ging m'n sleutelbos op de kluisje gooien op school en toe vviel die erg achter, Nu ben ik voor altijd die bos kwijt, kost me 19 euries
welke sterveling kan vermoeden wat er in het hoofd van de gevreesde raymannl omgaat?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag hoor, maar waarom zou je je sleutelbos op de kluisjes willen gooien![]()
Zodat tie weer naar benedeglijd en dat ik hem dan weer kan opvangenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:36 schreef GinaG het volgende:
[..]
Misschien een hele domme vraag hoor, maar waarom zou je je sleutelbos op de kluisjes willen gooien![]()
Vakantie?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:38 schreef taart het volgende:
VAKANTIE
ooh ok nu is het helemaal duidelijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zodat tie weer naar benedeglijd en dat ik hem dan weer kan opvangenKon altijd maar i kwist niks van die speelt die er achter zat
Dubbele weekend hierzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:46 schreef taart het volgende:
[..]
2 dagen vakantie
De boven kant van de kluisjes lopen schuin af !quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:44 schreef GinaG het volgende:
[..]
ooh ok nu is het helemaal duidelijk![]()
![]()
wow, wat een schokkend nieuwsquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:32 schreef RaymanNL het volgende:
Ik was dom
En jij hebt altijd in de veronderstelling verkeerd dat de kluisjes en muur waar ze tegenaanstaan, 1 geheel vormenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:51 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
De boven kant van de kluisjes lopen schuin af !
Jep, ik heb dat vaker gedaan! Maar toen vielen ze niet, Ik dacht dat de kluisjes tegen de muur aan stondenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
En jij hebt altijd in de veronderstelling verkeerd dat de kluisjes en muur waar ze tegenaanstaan, 1 geheel vormen![]()
please.... make ...... it ......stopquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep, ik heb dat vaker gedaan! Maar toen vielen ze niet, Ik dacht dat de kluisjes tegen de muur aan stonden
Het was gewoon simpel weg dom van me
wow! bijna geen fouten!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jep, ik heb dat vaker gedaan! Maar toen vielen ze niet, Ik dacht dat de kluisjes tegen de muur aan stonden
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik voel me fijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 06:49 schreef Tain het volgende:
[..]
* voelt aan Mr.Noodle's voorhoofd
Ben je wel helemaal lekker om 5:20 gaan posten... Maar goedemorgen
* Mr.Noodle iets van bomberman's quote mompelt....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:42 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zodat tie weer naar benedeglijd en dat ik hem dan weer kan opvangenKon altijd maar i kwist niks van die speelt die er achter zat
Nog een half uurtje.. je kan het!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:26 schreef Rahl het volgende:
k, nu zitten we met de hele klas te wachten tot het 4 uur is
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:27 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Nog een half uurtje.. je kan het!!
Je doet je best maarquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:33 schreef Rahl het volgende:
ik hou het niet meer vol
even wachten, waarom gooi jij je sleutels op de kluisjesj, doe je het voor de kick, zoals parachut springen ofzo?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:01 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Laat hij maar niet met parachute springen beginnen, zal je zien dat hij daar weer een domme actie uithaaltquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:53 schreef capibar het volgende:
[..]
even wachten, waarom gooi jij je sleutels op de kluisjesj, doe je het voor de kick, zoals parachut springen ofzo?![]()
Hoezo heb je het geweigerd als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:53 schreef Mr.Noodle het volgende:
GinaG ik heb het contract-voorstel geweigerd... en het werk gaat nu dus niet door...
Ze hadden me minimumloon aangeboden... voor iemand die 4 jaar HBO gedaan heeft en anderhalf jaar werkervaring had. Ik probeerde nog enigszins te bemiddelen dat ik nog niet een volledig startsalaris in het begin nodig had, maar dat minimumloon toch wel weer het uiterste was. Blijkbaar viel daarin niet te bemiddelen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:55 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hoezo heb je het geweigerd als ik vragen mag?
atomiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiic BOMBERMAN!!!!!!!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
* pkwarts iets van bomberman's quote mompelt....
You're a Stupid Man's Idiot![]()
minimumloon hoe laag is dat ook alweer?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze hadden me minimumloon aangeboden... voor iemand die 4 jaar HBO gedaan heeft en anderhalf jaar werkervaring had. Ik probeerde nog enigszins te bemiddelen dat ik nog niet een volledig startsalaris in het begin nodig had, maar dat minimumloon toch wel weer het uiterste was. Blijkbaar viel daarin niet te bemiddelen...
Geef mij ook eens een slokjequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:05 schreef Tain het volgende:
ohja bier heeft![]()
¤1264,-quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:05 schreef Tain het volgende:
[..]
minimumloon hoe laag is dat ook alweer?
kom maar halen, er staan nog 3 blikjes in de koelkast, dus je moet opschietenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:09 schreef GinaG het volgende:
[..]
Geef mij ook eens een slokje
Ok, maar zou je dan niet evt. ''snel'' stijgen qua loon?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ze hadden me minimumloon aangeboden... voor iemand die 4 jaar HBO gedaan heeft en anderhalf jaar werkervaring had. Ik probeerde nog enigszins te bemiddelen dat ik nog niet een volledig startsalaris in het begin nodig had, maar dat minimumloon toch wel weer het uiterste was. Blijkbaar viel daarin niet te bemiddelen...
daar kom je je bed niet vooruit nee als je je hbo hebt afgerondquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:09 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
¤1264,-
Hoi.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:05 schreef Tain het volgende:
ohja bier heeft![]()
Welke HBO opleiding heb je afgerond?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die zekerheid kreeg ik niet en wat nog het ergste was...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ok, maar zou je dan niet evt. ''snel'' stijgen qua loon?
ICTquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:13 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Welke HBO opleiding heb je afgerond?
Lieve, lieve pkwartsquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:10 schreef pkwarts het volgende:
vandaag zijn overigens de evaluaties over de leden van de FOK! clan.Twi, demon en ik zullen goed kijken wie wat heeft uit gehaald enzo
Klilnkt bheoorlijk bizarquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:14 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Die zekerheid kreeg ik niet en wat nog het ergste was...
Ik moest qua ziektekosten verzekering m'n eigen particuliere verzekering vast houden.
Ziekenfonds zat er niet eens in, wat ik heel bizar vond...
Ik drink bier uit principe alleen uit een flesjequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:10 schreef Tain het volgende:
[..]
kom maar halen, er staan nog 3 blikjes in de koelkast, dus je moet opschieten
zo hoort het ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik drink bier uit principe alleen uit een flesje![]()
bier is bier en ze verkopen geen gekoelde flesjes hier bij de appiequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:23 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik drink bier uit principe alleen uit een flesje![]()
i knowquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Lieve, lieve pkwarts![]()
Had ik je al gezegd dat ik je erg aardig vind![]()
Lieve, lieve pkwartsquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:33 schreef pkwarts het volgende:
[..]
i know
anyway, de puntentelling:
-andere leden uit schelden -1
-andere leden expres tegenwerken -1
-zeggen dat je zal joinen, maar daarintegen een bagger programma als rtl boulevard gaan kijken -43
die eerste twee sloegen niet op jou.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:37 schreef GinaG het volgende:
[..]
ik scheld nooit andere leden uit![]()
over het expres tegenwerken, uhmmm een ongelukje zit in een klein hoekje![]()
ik had gister toch niet gezegd dat ik zou gaan joinen, ik was gewoon opeens weg
, rtl boulevard is geen baggerprogramma
![]()
ps pkwarts![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:39 schreef pkwarts het volgende:
[..]
die eerste twee sloegen niet op jou.
rodie en ik zaten echt van WTF?! rtl boulevard kijken?! we vonden hem iig wel erg origineel.
Ik ging echt RTL Boulevard kijken waarom geloven jullie me nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:42 schreef mordradead het volgende:
oke gina, genoeg gelachen.... nu serieus waar ging je opeens heen
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:10 schreef pkwarts het volgende:
vandaag zijn overigens de evaluaties over de leden van de FOK! clan.Twi, demon en ik zullen goed kijken wie wat heeft uit gehaald enzo
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:33 schreef pkwarts het volgende:
[..]
-zeggen dat je zal joinen, maar daarintegen een bagger programma als rtl boulevard gaan kijken -43
pkwarts hoeveel strafpunten zijn er voor pubertjes die vage berichtjes inspreken in de inbox van anderen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:45 schreef HomerJ het volgende:
[..]
![]()
Ik heb niet gezegd dat ik zou joinen, ik was gewoon wegquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:46 schreef capibar het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
10 pluspuntenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
pkwarts hoeveel strafpunten zijn er voor pubertjes die vage berichtjes inspreken in de inbox van anderen?![]()
Hoeveel voor oude bejaarde vrouwen die absoluut niet kunnen schieten en mij irriteren?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:46 schreef GinaG het volgende:
[..]
pkwarts hoeveel strafpunten zijn er voor pubertjes die vage berichtjes inspreken in de inbox van anderen?![]()
watch it.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:50 schreef HomerJ het volgende:
[..]
Hoeveel voor oude bejaarde vrouwen die absoluut niet kunnen schieten en mij irriteren?![]()
Als je geen vrouw, was dan had ik je geslagen.... je bent irri bezig GinaGquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:41 schreef GinaG het volgende:
[..]
RTL Boulevard
(als Albert of Beau er niet was, dan was ik gewoon bij jullie gebleven)
Hallo, mag ik ook zo mijn dubieuze voorkeuren hebbenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:51 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Als je geen vrouw, was dan had ik je geslagen.... je bent irri bezig GinaG
RTL Boulevard grmmbbll
Ik ben maar wat aan het dollenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:50 schreef pkwarts het volgende:
[..]
watch it.
ja maar maximaal maar 2.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:53 schreef GinaG het volgende:
[..]
Hallo, mag ik ook zo mijn dubieuze voorkeuren hebben![]()
er moet ook een beetje citroen bijquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:56 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja maar maximaal maar 2.
ruins is 1
warme jus d'orange met honing is 2
Het moet niet gloeiend heet zijn ofzo hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:58 schreef mordradead het volgende:
warme sinaasappelsap met honing![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:56 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja maar maximaal maar 2.
ruins is 1
warme jus d'orange met honing is 2
boulevard neemt 17 plaatsen in beslag....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
er moet ook een beetje citroen bij![]()
Maar dat drankje heb ik onddanks mijn voornemen niet gehad, dus dan kan daarRTL Boulevard
voor in de plaats
![]()
zo zaten tain en ik nou ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:59 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]![]()
![]()
Lieve, lieve pkwartsquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
boulevard neemt 17 plaatsen in beslag....
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:00 schreef GinaG het volgende:
[..]
![]()
Dan maak je toch een uitzondering voor mij![]()
ps:![]()
![]()
Weet jij veel misschien smaakt het dan extra lekkerquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:01 schreef mordradead het volgende:
[..]een kusje van iemand die net warme sinaasappelsap met honing heeft gehad zeker
OUT OF QUESTION !quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:03 schreef pkwarts het volgende:
als je nou die jus d'orange weglaat en je jezelf met honing overgiet.......
dammit.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:04 schreef GinaG het volgende:
[..]
OUT OF QUESTION !
![]()
jus de orange pwnt jus de pommes dik man!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:01 schreef mordradead het volgende:
[..]
jus de pommes daarentegen
Sexquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat kunnen we doen om je van RTL Boulevard weg te krijgen GinaG
Volgens mij zijn die gasten niet bepaald blank te noemen, maar goed het kan ook zo zijn dat jij kleurenblind bent natuurlijkquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:11 schreef mordradead het volgende:
ze moeten wiggers zijn
ik heb niet eens de moeite genomen om te kijkenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die gasten niet bepaald blank te noemen, maar goed het kan ook zo zijn dat jij kleurenblind bent natuurlijk![]()
Okee dus je valt op van die gare gangsters die hun vrouw slaanquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:12 schreef GinaG het volgende:
[..]
Volgens mij zijn die gasten niet bepaald blank te noemen, maar goed het kan ook zo zijn dat jij kleurenblind bent natuurlijk![]()
Dat betwijfel ik....tijdens een avondje vrijen op de bank en zodra je de RTL Boulevard tune hoort, schop je je vent al weer van je af...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:10 schreef GinaG het volgende:
[..]
Sex![]()
als je wilt weten hoe de vrijwilligers die zich daarvoor willen aanmelden (voor zover die erzijn uiteraard) eruit moeten zien, check mijn fotoboek
Niet zo bevooroordeeld jongenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:14 schreef peristilius het volgende:
[..]
Okee dus je valt op van die gare gangsters die hun vrouw slaan![]()
nee... ze schoppen ookquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Niet zo bevooroordeeld jongen![]()
Veel plezier daarmee.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 17:25 schreef -Mzraki- het volgende:
PU is er, net eventjes wat gelezen, ik kan straks zelf Killzone gaan previewen
Dat was inderdaad echt een wtf momentquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:59 schreef pkwarts het volgende:
[..]
zo zaten tain en ik nou ook
Ja zoiets! Het idee! Dat je hem gewoon weer op kan vangen! Gewoon een kick ja! Net als een stuiter bal!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 15:53 schreef capibar het volgende:
[..]
even wachten, waarom gooi jij je sleutels op de kluisjesj, doe je het voor de kick, zoals parachut springen ofzo?![]()
Stoer!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
WTF? Ik heb een tagje.
Legolas_Greenleaf (Nieuwsposter Sport)
Code #125quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
WTF? Ik heb een tagje.
Check.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:50 schreef taart het volgende:
[..]
leuk man! Ik heb geen tag!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:51 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Check.
Dude, ik ben net 1 uur crew. (Als in tagje hebben.)
en de toegevoegde waarde hiervan was......quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:53 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
leuk man! Ik heb geen tag!
dat ie dat met ons wou delen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:54 schreef pkwarts het volgende:
[..]
en de toegevoegde waarde hiervan was......
Jepm, ik wou graag deze informatie met jullie delen!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:58 schreef Tain het volgende:
[..]
dat ie dat met ons wou delen...
als het tot 19:30 duurt dan denk ik dat ze nog steeds aan het kijken is jaquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Jepm, ik wou graag deze informatie met jullie delen!
Is GinaG nog steeds RTL Boulevard aan het kijken?
ik kan dat ook....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 09:25 schreef GinaG het volgende:
[..]
Oow shit pkwarts kan dat heNou, ja ik maak het wel goed met hem
![]()
en nu zonder tiepvauten...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:32 schreef RaymanNL het volgende:
Ik was dom
Ik ging m'n sleutelbos op de kluisje gooien op school en toe vviel die erg achter, Nu ben ik voor altijd die bos kwijt, kost me 19 euries
één type fout maarquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en nu zonder tiepvauten...
en taalfoutenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:09 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
en nu zonder tiepvauten...
quote:de kluisje
en wat ben ik dan?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 16:20 schreef GinaG het volgende:
[..]
Had ik je al gezegd dat ik je erg aardig vind![]()
Ohw die zag ik niet!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:11 schreef Tain het volgende:
[..]
en taalfouten
[..]
![]()
-2 generalisatiequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:12 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ohw die zag ik niet!! Ik lijk zo wel een buitenlander!
* oordopjes indoetquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:14 schreef Rahl het volgende:
THEEEE WORLD IS A SMOKING GUN THAT IS LOADED!!!! AND SOON IT'S GONNA BLOW YOU AWAY!!!!
*zingt
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 14:32 schreef RaymanNL het volgende:
Ik was ben dom.
Ik ging m'n mijn sleutelbos op de kluisjes gooien bij mij op school en toen vviel die erg achter, Nu ben ik voor altijd die bos kwijt, en dat kost me 19 euries
Eeeh, ik weet het niet.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:08 schreef Tain het volgende:
* haat nuFRS TPG KPN Douane Mensen die domme vragen stellen
wat ben ik nog vergeten?
en toen viel die er achter.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:17 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
thanks...zag ik over het hoofd...het zijn er ook zoveelquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:18 schreef Tain het volgende:
[..]
en toen viel die er achter.
Pennywisequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:18 schreef Sharkdoggie het volgende:
Pennywise![]()
Bedankt allemaal voor het corrigeren van mijn berichtquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:18 schreef Tain het volgende:
[..]
en toen viel die er achter.
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:22 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
thanks...zag ik over het hoofd...het zijn er ook zoveel
oe ik weet het, mag ik het zeggen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:24 schreef Rahl het volgende:
ik cha ff drgonbal Z buus furie uistpele!
wie doe ik na?
Gefeliciteerd Legolasquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 18:45 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
WTF? Ik heb een tagje.
echt he rtl boulevard is afgelopen en GinaG komt weer tevoorschijnquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Legolas![]()
![]()
Nee was ff aan de telefoon, ik kijk vanavond welquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Is GinaG nog steeds RTL Boulevard aan het kijken?
Is RTL boulevard afgelopen?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Gefeliciteerd Legolas![]()
![]()
ja maargoed ik blijf niet editen...dat jochie moet bij de AA...anonieme analfabetenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:23 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik zie nog een paar komma's en punten die verkeerd staan of omgedraaid zijn enzo
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:27 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee was ff aan de telefoon, ik kijk vanavond wel![]()
Bovendien ontvang ik geen RTL 4quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:27 schreef Tain het volgende:
[..]
echt he rtl boulevard is afgelopen en GinaG komt weer tevoorschijn
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:24 schreef Rahl het volgende:
ik cha ff drgonbal Z buus furie uistpele!
wie doe ik na?
whehehequote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:27 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
ja maargoed ik blijf niet editen...dat jochie moet bij de AA...anonieme analfabeten
lee rda nis teipeno fzoquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
dus je KAN het wel, foutloos typenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:29 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
![]()
dus je kan het wel?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:28 schreef GinaG het volgende:
[..]
Bovendien ontvang ik geen RTL 4Dus ik heb 1,5 jaar zonder RTL Boulevard moeten leven
![]()
![]()
Niemand die dan ook zegt ofzo dat het op Yorin tegenwoordig herhaald wordt![]()
Ik kan dat hardstikke goed!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:30 schreef Rahl het volgende:
[..]
dus je KAN het wel, foutloos typen
Lekker boeiend. Wij zijn de tel al lang kwijt... hoewel... iemand een idee hoeveelste [GAM]slowchat topic dit is?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:30 schreef RaymanNL het volgende:
Nou jongens! DIt topic kan voor 20.00 dicht!
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:31 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Ik kan dat hardTstikke goed!
je hebt er niet eerder naar gekekenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:31 schreef GinaG het volgende:
Mensen ik had idd mijn xbox aan laten staan![]()
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:31 schreef GinaG het volgende:
Mensen ik had idd mijn xbox aan laten staan![]()
doe je straks ff mee?quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:32 schreef Tain het volgende:
[..]
kzou zeggen : als je nix te doen hebt...of je verveelt je...maak dan eens linkjes naar alle slowchatsquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:32 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Lekker boeiend. Wij zijn de tel al lang kwijt... hoewel... iemand een idee hoeveelste [GAM]slowchat topic dit is?
Lieve, lieve pkwartsquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:31 schreef pkwarts het volgende:
ik zet om 8 uur ff wat teamsurvival op.
join allen!
Ik ben net een uurtje binnen, waarvan ik er weer 45 minuten van aan de telefoon heb gehangenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:32 schreef pkwarts het volgende:
[..]
je hebt er niet eerder naar gekeken
je kan mischien wel slijmen bij hem...maar ik kan jou net zo hard uit de clan gooien als pkwarts kan hoorquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:33 schreef GinaG het volgende:
[..]
Ik heb net mijn pizza in de oven gedaanIk ben dus wat later, hou je een plekje voor me vrij
![]()
lekkere tonijnpizza met rode uien enzo![]()
![]()
meer..zeker meer...twas er voor mijn tijd...gemiddeld 1 topic per 2 dagen...quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:36 schreef pkwarts het volgende:
we zitten denk ik tegen de 100 topics aan.
Jij bent ze ff gaan tellenquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:36 schreef pkwarts het volgende:
ach waarom niet... brbquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:33 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
kzou zeggen : als je nix te doen hebt...of je verveelt je...maak dan eens linkjes naar alle slowchats
quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij bent ze ff gaan tellen![]()
Denken.....quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:36 schreef pkwarts het volgende:
search. slowchat is ongeveer 95 topics, sommige heten GAM SC, gok zo 2030, dan nog een paar die heel anders heten (scummbar, slowsjet)quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:38 schreef GinaG het volgende:
[..]
Jij bent ze ff gaan tellen![]()
Zal straks een lijst posten. Mogen jullie checken of ik niets vergeten ben.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:41 schreef pkwarts het volgende:
ach, ik weet het niet
vergeet de RTS slowchat nietquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:45 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Zal straks een lijst posten. Mogen jullie checken of ik niets vergeten ben.![]()
wow, dat ik dat niet eerder had bedachtquote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:46 schreef RaymanNL het volgende:
Je kunt ze zo tellen!
In de search!
briljant!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:46 schreef RaymanNL het volgende:
Je kunt ze zo tellen!
In de search!
Oké nu weet ik het wel!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:52 schreef capibar het volgende:
[..]
briljant!
Ik heb ff voor het gemak alle Slowchats met een valse start weggelaten.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:47 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
vergeet de RTS slowchat nieten de scumm/scrummbars
dat zijn ze zeker niet allemaal.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 19:56 schreef Sharkdoggie het volgende:
[..]
Ik heb ff voor het gemak alle Slowchats met een valse start weggelaten.
[GAM Slowchat] Het Gamecube Bouwpakket
[GAM Slowchat] "The Scumm Bar" Deel 6
[GAM Slowchat] De hell with the Scumm Bar
[SlowChat]Gamers heersen eigenlijk wel, Deel 6
[Slowchat]The Gamers are going on in 2004
[Slow-Slowchat] De GAM arcadehal
[Slowchat] Continue? Press Start!
[Slow-Slowchat] Insert Coin to Play
[GAM Slow-Slowchat]To continue, insert coin...
[Gam Slowchat] Continue? 9.8.7.6.5.4.3.2.1 Yes.
[slow-slowchat]De Scumm Bar (Gamers Bar)
[slowchat] *insert orginele titel*
[slowchat]resident evil dining room
[G&C Slowchat] Post hier een foto van je huisdier.
[G&C slowchat] onderschriften ruleren
[SLOWCHAT] Thanks for Playing!
[SLOWCHAT] Game never over!
[SLOWCHAT] Nu met TT goed gespelT
[GAM Slowchat] Continue? 10 ... 9 ... 8 ...
[CAM slowchat] met het vernieuwde OP plaatje!!
[CAM slowchat] waar slowchatten centraal staat
[CAM slowchat] the OC: original capibar, of orange county
[GAM SlowChat] protest editie
[GAM SlowChat] EK editie: GO GRIEKENLAND!
[GAM SLOWCHAT] GAMEN UBER ALLES
[GAM SLOWCHAT] Bruderlich zusammenhalt
[GAM slowchat] mja....
[GAM slowchat] Return of the evil capibar
{GAM Slowchat]Waar men geen slaap nodig heeft
[GAM slowchat] waar men een goed slaapritme nodig heeft...
[GAM slowchat] hallo
slowchat
[GAM slowchat] attack of the newbies
[GAM Slowchat]Waar Capibar nooit een baan zal krijgen
[GAM slowchat] ZOMERVAKANTIE!!!!!!!!!!
[GAM Slowchat]Waar we nog wél van oranje houden!
[GAM slowchat] videobeeldopnamer®
[GAM slowchat] gitaarbox® , de nieuwe capibar uitvinding
[GAM Slowchat]no roy, no joy
[slowchat]ijsselmuiden zuigt
[GAM slowchat] wij zijn trotste walktrough gebruikers!
[SlowChat] de enige echte Scummbar!
[GAM slowchat] gamers onder elkaar
[GAM slowchat] de skrumbar ofzo
[GAM slowchat] idols lookalike contest
[GAM slowchat] Grog me, barkeep!
[GAM Slowchat] Waar alle etters op vakantie zijn
[SlowChat] Verzamelplaats van kooplustige
[slowchat] Waar we iedereens lengte bespreken...
[slowchat] Waar we met de fiets en trein naar Utrecht gaan !
[Slowchat GAM] Maakt niet uit waar je woont...
[Capibar, Rockstah & RaymanNL Slowchat] The beginning
[GAM SlowChat] te koop: teddybeer "Pablo"
[GAM SlowChat] vrouwen maken roti!
[GAM SlowChat] show hier je huisdier off!
[GAM Slowchat] Rockstah kan niet typen
[GAM SlowChat] rockstah kan niet typen - part 2
[GAM Slowchat] Rockstah kan niet typen - Part 2
[GAM SlowChat] just games
[GAM SlowChat] Rockstah kan waarschijnlijk nog niet typen...
[GAM slowchat] Ouderwets gezellig!
[GAM Slowchat] Waar men levend galgje een k*tspel vinden
[GAM Slowchat] Niet zeiken maar posten
[GAM slowchat] De Scummbar: Bewonder hier tiepvauten
SLOWCHAT!
*O*GAM SLOWCHAT *O* Hawaii pizza's zijn lekker :D
[GAM slowchat] de zondag editie.
[GAM slowchat] de maandag editie
[GAM] Slowchat: De sluiter opent
[GAM slowchat] show je gamescollectie!
[GAM slowchat] appeltaart.....
[GAM Slowchat] Lekker gezellig!
[GAM slowchat] waarschijnlijk gezellig
[GAM SlowChat] superrrrrr slowchat!
[GAM SlowChat] SLoooooooooooowwwchat!
[Gam slowchat] silent slowchat
[GAM SlowChat] Opticients zijn vaag :)
[GAM Slowchat] Waar het voorlopig droog is
[GAM] Slowchat: Noobies, be gone!
[GAM] de noob-loze Slowchat
[gam slowchat] ja.
Ik kwam uit op 81 (heb alleen nog gezocht op slowchat).
The Scumm Bar ® [Het GAM Café] Deel 1.quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:00 schreef mordradead het volgende:
ga door..... ga door
Heb er nog een paar gevonden. (20 extra)quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 20:07 schreef Sharkdoggie het volgende:
Ik kom nu uit op 88
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |