nog wel jaquote:Op maandag 23 augustus 2004 16:39 schreef FlyingFox het volgende:
Kijken er überhaupt nog mensen naar die troep?
de afgelopen twee maanden heb ik het eerlijk gezegd wat minder gevolgd, maar vanaf vandaag ga ik denk ik maar weer eens kijken...quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:39 schreef FlyingFox het volgende:
Motje klappuh!? Hoe durf jij onze favo-soap zo te beledigen!? Scheer je weg hier!quote:Op maandag 23 augustus 2004 16:39 schreef FlyingFox het volgende:
Voor 20 euro per tape maak ik een kopie voor je. Ben je helemaal up to date.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:42 schreef babette21 het volgende:
de afgelopen twee maanden heb ik het eerlijk gezegd wat minder gevolgd, maar vanaf vandaag ga ik denk ik maar weer eens kijken...![]()
knap van je, dat jij de afgelopen 2 maanden ONM hebt kunnen opnemen....quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Voor 20 euro per tape maak ik een kopie voor je. Ben je helemaal up to date.
Door mijn contacten met Endemol heb ik de eerste drie maanden van het nieuwe seizoen al op dvd. Relatiegeschenkje. Limited edition.quote:Op maandag 23 augustus 2004 17:54 schreef babette21 het volgende:
knap van je, dat jij de afgelopen 2 maanden ONM hebt kunnen opnemen....
nooit gehoord * Wup doet niet aan radioquote:Op maandag 23 augustus 2004 18:11 schreef babette21 het volgende:
Worden jullie ook zo gestoord van al die radiocommercials met Jop Joris (Joost dus)?????
Iets dat hij zelf nooit gebruikt: antipukkelcreme.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:12 schreef Wup het volgende:
nooit gehoord * Wup doet niet aan radio
wat verkoopt ie?
ja dat was een tijdje terug toch? ik dacht dat dat voor TV was toen.quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Iets dat hij zelf nooit gebruikt: antipukkelcreme.
Niet dat er wat nieuws in staat...quote:'Onderweg naar Morgen' wordt met ingang van het nieuwe seizoen volledig vernieuwd. Vanaf maandag 30 augustus gaat de Yorin-soap, die op werkdagen tussen 19.30 en 20.00 uur wordt uitgezonden, als 'ONM' door het leven.
Maar dat is misschien nog wel de minst in het oog springende verandering. Ook de verhaallijnen, cast, cameravoering en vormgeving worden dynamischer en avontuurlijker. In 'ONM' staan voortaan de liefdes, ruzies, vriendschappen en intriges van een groep jonge ziekenhuismedewerkers centraal.
Hiermee samenhangend maakt een flink aantal nieuwe gezichten zijn debuut in 'ONM'. Zo maakt 'Idols'-finalist Eric Bouwman, bekend van zijn vertolking van 'Mr. Bojangles', zijn opwachting als de voormalige bajesklant Tonnie de Vries. Eric krijgt gezelschap van de gerenommeerde acteur Sander de Heer (bekend van 'Vrienden voor het leven', 'Jansen, Jansen'), die het nieuwe karakter Marnix Klein gestalte geeft.
Verder debuteren de jonge acteurs Annelieke Bouwers, Petra Kagchelland, Katarina Justic en Gürkan Küçüksentürk.
In de laatste uitzending van de 'ONM' voor de zomerstop dreigde er een groot drama voor Lizzy Vehmeijer. Tijdens de opnames van de film die haar vriendje Joost van Walsum maakte, werd zij door haar liefdesconcurrente Nico (Ilse Heus) neergeslagen en stond een enorme tractor op het punt haar te overrijden. Ondertussen hield het Beatrix Ziekenhuis een open dag voor het nieuwe studiejaar. Wat een feestelijke aangelegenheid had moeten worden, eindigde in een drama. Geneeskundig Directeur Arthur van Walsum (Hidde Maas) wordt ten overstaan van de nieuwe lichting artsen in opleiding door de politie afgevoerd.
Hoe het met Lizzy en Arthur afloopt, ziet de Yorin-kijker vanaf maandag 30 augustus, als het volledig vernieuwde 'ONM' van start gaat.
In de week hieraan voorafgaand, vandaag beginnend dus, herhaalt Yorin op werkdagen als warming-up de laatste vijf afleveringen van het vorige seizoen op 19:20 uur.
ik denk dat Bas gaat winnen....quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
Onze soapies zijn nu bij De Zwakste Schakel op RTL4.
wat heb jij toch met Mimi?quote:Op maandag 23 augustus 2004 18:48 schreef babette21 het volgende:
Mimi moet terug in ONM
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |