I second that, maar vergeet niet dat Do van Vliet ook een enorme draak is. Wat kan die chick zich aanstellen, zeg. Bij De Zwakste Schakel: "En Dominique, hoe gaat het met je?" Antwoord: "Zwaar kut, want ik ben de kloten op gejaagd, maar ik mag niet klagen! Graaaaw!" Intussen slaat ze nog wat met die paardenkop heen en weer.......quote:Marjolein Keuning is als actrice nogal te behappen maar dat presenteren moet ze echt niet doen. Walgelijk zoals ze zichzelf in het middenpunt zet. Zoals bij "het gevoel van"... "oh kijk mij eens leuk zingen...."
Joyce 1 was wel meer bitchy dan Joyce 2; Annemieke mag van mij best wat meer scherpe randjes aan haar personage meegeven...
ai Iwan toch..... of heb je dat verdrongen?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:47 schreef babette21 het volgende:
Je bent Arthur vergeten!!!!!!!!!
Ik vind de OP maar een verzameling van nutteloze bavianenkoppen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:47 schreef babette21 het volgende:
Je bent Arthur vergeten!!!!!!!!!
verder mooie OP hoor!!
Mijn onderbewustzijn hoopt stiekem dat hij nog terugkomt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:48 schreef Wup het volgende:
ai Iwan toch..... of heb je dat verdrongen?
Ach, het was een vrij simpel programma en ik vind dat ze aardig zingtquote:Marjolein Keuning is als actrice nogal te behappen maar dat presenteren moet ze echt niet doen. Walgelijk zoals ze zichzelf in het middenpunt zet. Zoals bij "het gevoel van"... "oh kijk mij eens leuk zingen...."
Joyce 1 was wel meer bitchy dan Joyce 2; Annemieke mag van mij best wat meer scherpe randjes aan haar personage meegeven...
Oh... ik wou het net weer eens gaan proberen hierquote:Wup zei:
ik denk dat je wel weer kan gaan lurken nu
Ben ik helemaal met je eens!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wups op's zijn beter...
Ja en? Dat heeft Gert-Jan Mulder (Brainpower) ook, maar hij is lang niet zo irri.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:50 schreef babette21 het volgende:
Do heeft geen kapsonus maar ADHD... da's heel wat anders (hoewel af en toe minstens zo irritant)
Jouw op's zijn gewoon kut.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:52 schreef Iwan1976 het volgende:
Ben ik helemaal met je eens!![]()
Er komt een nieuwe reeks. Dat meldt Essent Info Txt.quote:Of is De Erfenis ineens op DVD verschenen?
En dan niet zo'n lijntje waarin ze samen met een psychopateriater pruimen op sap zet. Bah! Ranzig! Ouwe verlepte tang, die Joyce. Dan heb ik nog liever 10 (Dr.) Slettebakken.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:55 schreef babette21 het volgende:
Over Joyce ben ik 't met je eens, ze moeten haar gauw iets te doen geven anders mag ze wat mij betreft uitgezwaaid worden...
We bootsen ONM zo veel mogelijk na. We zijn elkaars vrienden en naaien elkaar (figuurlijk) als het ons beter uitkomt. We beschimpen elkaar, maar houden de hand boven iemands hoofd als het zo uitkomt. Alleen die Aafke, die kunnen we hie niet nabootsen, want wij zijn geen mensen die normen en waarden prediken en die tegelijk een twintigstehandse relatie hebben.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:56 schreef Lemijn het volgende:
Oh die sfeer, hoe kon ik zolang wegblijven :')
quote:Ik vind de OP best mooi, of gooi ik nu te hard mn eigen glazen in...
dat waren echt ranzige scenes, heel slecht gedaan dat.... wat heb ik me daaraan geergerd zegquote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
En dan niet zo'n lijntje waarin ze samen met een psychopateriater pruimen op sap zet. Bah! Ranzig! Ouwe verlepte tang, die Joyce. Dan heb ik nog liever 10 (Dr.) Slettebakken.
Kewl man! Hebben ze Duuk inelkaargeslagen? Werd tijd! Issie weer blind! Kan Suzy haar elektrasyndroom op 'm botvieren. Duuk merkt het toch niet meer.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:00 schreef babette21 het volgende:
"je loopt op straat en je ziet dat er iemand in elkaar geslagen wordt.... blablabla"
wie is dit?!?! ik word er echt niet goed van, ik weet gewoon zeker dat 't een onm-er is....
Duukie
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:04 schreef weet_ik_veel het volgende:
We bootsen ONM zo veel mogelijk na. We zijn elkaars vrienden en naaien elkaar (figuurlijk) als het ons beter uitkomt. We beschimpen elkaar, maar houden de hand boven iemands hoofd als het zo uitkomt. Alleen die Aafke, die kunnen we hie niet nabootsen, want wij zijn geen mensen die normen en waarden prediken en die tegelijk een twintigstehandse relatie hebben.
ik weet het nog steeds niet zo met dit jochie, hoe oud is hij?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:01 schreef babette21 het volgende:
De eerste plukjes is ie iig snel kwijt... nu de rest nog!!
asap graagquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:03 schreef babette21 het volgende:
't blijft een monstertje.... wanneer mogen we hem uitzwaaien???
Ik hoop dat ze Tante Betje een paar knallen verkoopt, voor mijn part zelfs gratis aanbiedt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:05 schreef babette21 het volgende:
Op één of andere manier heb ik bij Liesje altijd een beetje het gevoel alsof ze elk moment Donald Duck kan gaan aankondigen.... Maar goed,ik hoop iig dat ze nu wel in de leader zit, dat heeft ze wel verdiend na 10 jaar...
KLOOTZAK! Dat is Nikkie Plessen!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:07 schreef Iwan1976 het volgende:
VRAAG: Welke acteur uit ONM heeft een tweede navel?
Liesje hoort op de achtergrond te blijven en afgekat te worden,quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:05 schreef babette21 het volgende:
Op één of andere manier heb ik bij Liesje altijd een beetje het gevoel alsof ze elk moment Donald Duck kan gaan aankondigen.... Maar goed,ik hoop iig dat ze nu wel in de leader zit, dat heeft ze wel verdiend na 10 jaar...
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:55 schreef babette21 het volgende:
Al zingt ze sterren van de hemel, het gaat mij om de walgelijke manier waarop ze zichzelf op de voorgrond plaatst. Sindsdien heb ik echt een enorme antipathie tegen dat mens... een come-back in ONM zou dus heel lastig kijken worden...
Als hij zich heeft verhangen, omdat ik Lizzy van 'm afbietste.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:03 schreef babette21 het volgende:
't blijft een monstertje.... wanneer mogen we hem uitzwaaien???
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:11 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
dat ie nog maar heeeeeeeeeeel lang mag blijven (wat vast niet gaat gebeuren)...
Zo lang hij maar niet met zijn blote pens staat de boksen en zo lang hij niet met Claire of een andere snollebol ligt, zit of staat te bekken.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:11 schreef babette21 het volgende:
En ze moet een doos hebben (met een surprise).quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:12 schreef babette21 het volgende:
Lisetje moet ab-so-luut op de achtergrond blijven, afgezeken worden én af en toe een paperjam () te hebben..... Maar ze verdient wél een plekkie in de leader!!
dat suggereerde ik laatst ook al, volgens mij heeft Robert de la Haye er best snel genoeg van, echt leuke dingen krijgt hij ook niet meer doen.....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:11 schreef babette21 het volgende:
Geef die rol maar aan Iwan. Mag hij nog lang tegen Nikkie's tweede navel aankijken! Voor hem is dat een straf! Voor haar ook .... dat hij in haar buurt moet zijn!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:14 schreef Wup het volgende:
ik vind Niels echt een Hugo geworden, wie wil er nou een Hugo spelen?
lol!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:05 schreef babette21 het volgende:
Op één of andere manier heb ik bij Liesje altijd een beetje het gevoel alsof ze elk moment Donald Duck kan gaan aankondigen....
quote:Van de yorin-site:
Typisch Tara
Tara is snel verveeld en enigszins egocentrisch. Ze is niet snel onder de indruk van iets of iemand.
Je vergeet er nog bij te zeggen dat Taar plat en hoerig is, ik bedoel de ouwe Taar, want de nieuwe is lekkerderlekkerdelekker.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:19 schreef babette21 het volgende:
van die gast krijg ik nou echtquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Pim Reitsema (#2)[/sup]
Jaja, lul je er maar uit! Het was weer een sneer naar het sexy kinkuiltje van mijn Nikkie!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:20 schreef Iwan1976 het volgende:
Antwoord op de vraag: Pim Reitsema (#2)
Dat was inderdaad een foute recast... gluiperige vent... misschien een rol voor WIV?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:21 schreef MirSus het volgende:
van die gast krijg ik nou echt-neigingen!!!
getsie Iwan.....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[vies plaatje van buik]
Ja bah!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:23 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een foute recast... gluiperige vent...
Ik ben benieuwd hou die tractor zich heeft gehouden toen die over haar kuil reed.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:22 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jaja, lul je er maar uit! Het was weer een sneer naar het sexy kinkuiltje van mijn Nikkie!
net als Frank2, Margot2...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:23 schreef Iwan1976 het volgende:
Dat was inderdaad een foute recast... gluiperige vent...
De tractor kreeg een stijve .... trekhaak ... en bleef net bijtijds hangen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:24 schreef Iwan1976 het volgende:
Ik ben benieuwd hou die tractor zich heeft gehouden toen die over haar kuil reed.![]()
Margootje 2 was lekker. Gewoon een lekker en lief mens.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:27 schreef Wup het volgende:
net als Frank2, Margot2...
maar Pim1 was toch wel de leukste van het stel
Frank2 was ook wel fout inderdaad, maar niet zo gluiperig als die Pim recast!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:27 schreef Wup het volgende:
[..]
net als Frank2, Margot2...
maar Pim1 was toch wel de leukste van het stel
Ja, of dat envelopje vorig jaar bij de laatste aflevering van het seizoen. Toen was er die poll voor wie de tofste werknemer was, en dat was zij, maar de uitslag werd nooit openbaar gemaakt omdat toen net de Couwenbergs en de van Walsums op de vuist gingen... zo herinner ik het me iig.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:22 schreef Wup het volgende:
de vrolijke doos van Liesje, ONM 15 januari 2004
ik krijg bij Wendy Brouwer dezelfde neigingen als jij bij Marjolein Keuning, wat was ik blij toen dat mens aftaaide zeg....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:30 schreef MirSus het volgende:
Frank2 was ook wel fout inderdaad, maar niet zo gluiperig als die Pim recast!
Margot2 vond ik wel(vond haar in 't begin ook niet echt iets..maar op den duur vond ik haar niet meer zo erg
)
die mishandelde screencaps die op de yorinsite staan?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:31 schreef weet_ik_veel het volgende:
Oh Wup: de nieuwe leader van ONM bestaat uit jouw pics.....
De Couwendwergjes en de van Pletwalsums hebben elkaar nooit muilperen gegeven. Behalve Joyce, want klapte op Tuurs bek en ze trok de pruik van Huug los.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:31 schreef Lemijn het volgende:
Ja, of dat envelopje vorig jaar bij de laatste aflevering van het seizoen. Toen was er die poll voor wie de tofste werknemer was, en dat was zij, maar de uitslag werd nooit openbaar gemaakt omdat toen net de Couwenbergs en de van Walsums op de vuist gingen... zo herinner ik het me iig.
Arme Lisette!
Oh, en toen ze verliefd was op Duuk, zo zielig! Domme doos!
hihi ja ik kan me er wel iets bij voorstellen want dat had ik in 't begin ook altijd bij Wendy... maar op de een of andere manier sinds een jaartje of 2 niet meer! (zal me overigens bij Jasmine/Kyra vást niet gebeuren, daar zal ik altijd dezelfde neigingen bij houdenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:33 schreef Wup het volgende:
[..]
ik krijg bij Wendy Brouwer dezelfde neigingen als jij bij Marjolein Keuning, wat was ik blij toen dat mens aftaaide zeg....
Ja, maar jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen. Laat dat nou aan een man (ik) over!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:35 schreef MirSus het volgende:
hihi ja ik kan me er wel iets bij voorstellen want dat had ik in 't begin ook altijd bij Wendy... maar op de een of andere manier sinds een jaartje of 2 niet meer! (zal me overigens bij Jasmine/Kyra vást niet gebeuren, daar zal ik altijd dezelfde neigingen bij houden)
tering wat nep, die wond... stelletje amateurs hebben ze toch af en toe in dienst.....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:20 schreef Iwan1976 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Antwoord op de vraag: Pim Reitsema (#2)
Op Wendy heb ik nu ook niks meer aan te merken hoor!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ja, maar jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen. Laat dat nou aan een man (ik) over!
Ja, maar jij bent een vrouw en kunt dat niet beoordelen. Laat dat nou aan een man (ik) over!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:38 schreef MirSus het volgende:
Op Wendy heb ik nu ook niks meer aan te merken hoor!![]()
Jasmine daarentegen ga ik maar niet eens meer over beginnen![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:41 schreef babette21 het volgende:
* Babette vond Margot2 altijd wel oké!!
Margot 1 vond ik in elk geval niks!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:41 schreef babette21 het volgende:
* Babette vond Margot2 altijd wel oké!!
Tja, jij bent een vrouw en kunt dat perfect beoordelen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:44 schreef MirSus het volgende:
Margot 1 vond ik in elk geval niks!Margot2 was een stuk beter!
Ik zal hier verder maar weer niet op gaan happen hèquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Tja, jij bent een vrouw en kunt dat perfect beoordelen.
Toe, hap eens lekker.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:46 schreef MirSus het volgende:
Ik zal hier verder maar weer niet op gaan happen hè![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:48 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Toe, hap eens lekker.
Kor de Sneeuw?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:47 schreef Iwan1976 het volgende:
VRAAG: Welke acteur in ONM was te zien met een raket?![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:49 schreef MirSus het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Tja, jij bent een vrouw en kunt dat perfect beoordelen.
Ed "Orion" Raket?????quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:47 schreef Iwan1976 het volgende:
VRAAG: Welke acteur in ONM was te zien met een raket?![]()
Is er geen geen smiley die kan pissen?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:50 schreef babette21 het volgende:
(wiv, ik hoop dat je begrijpt dat dit een moment om te koesteren is!!)
Dat was bij "Verona" : Ed Raket In Het Kabinet.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:51 schreef babette21 het volgende:
Ed "Orion" Raket?????
zitten we een keer - soort van - op één lijn, is 't weer niet goed..... *zucht*quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
Is er geen geen smiley die kan pissen?
Dat was Vic Kever. Persoonlijk door Gyman afgeschoten op Betjes cowboyverjaardag.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:52 schreef babette21 het volgende:
Ik weet wel wie er te zien was met een pijl door zijn hoofd!!!!!!
Als je me kunt zeggen wanneer het ongeveer was heb ik vast wel een pic.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:52 schreef babette21 het volgende:
Ik weet wel wie er te zien was met een pijl door zijn hoofd!!!!!!
Echt balen dat ik daar geen pic van heb... Iwan, jij wel toevallig?!??!
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was bij "Verona" : Ed Raket In Het Kabinet.
2001. Olaf had the hots for Betje en werd er door Tante Betje voor betaald.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:55 schreef Iwan1976 het volgende:
Als je me kunt zeggen wanneer het ongeveer was heb ik vast wel een pic.
klopt helemaal, op 't surprise-feestje... in april of mei 2001quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dat was Vic Kever. Persoonlijk door Gyman afgeschoten op Betjes cowboyverjaardag.
Of die keiharde paal van "Frank" toen hij Lara onder de lakens had?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:59 schreef babette21 het volgende:
over die raket: bedoel je een space-shuttle of een waterijsje???
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:59 schreef babette21 het volgende:
over die raket: bedoel je een space-shuttle of een waterijsje???
Jij hebt echt geen leven, hè?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:00 schreef Iwan1976 het volgende:
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jij hebt echt geen leven, hè?
2x ...of is dit een strikvraag en moeten we nu 3x antwoorden omdat ze nu Pamela ook aan 't vervangen is volgens jou?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
VRAAG : Hoe vaak speelde Guuske Kotte de rol van Bettina Wertheimer?
2 periodes... 10x in seizoen 7 en 33x in seizoen 8.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:08 schreef weet_ik_veel het volgende:
VRAAG : Hoe vaak speelde Guuske Kotte de rol van Bettina Wertheimer?
Jij bent de sterkste schakel!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:14 schreef Iwan1976 het volgende:
2 periodes... 10x in seizoen 7 en 33x in seizoen 8.
Nee, haar gok staat scheef na veel te sterke Absinth.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Ellen weet het (nog) niet
Nee hoor, Bet stond door toedoen van Ed onder hypnose. Hij wilde haar meenemen naar "Orion".quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:20 schreef babette21 het volgende:
Bet onder hypnose?! Kan ik me niks van herinneen... bij Duuk zeker?? En kwam ze zo van die straatvrees af.... flauw hoor....
Ik heb in Spanje Absinth gedronken. Dat was toch iets te sterk voor mijquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:20 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Nee, haar gok staat scheef na veel te sterke Absinth.
Ach, je bent een liefhebber van paardenpis?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:27 schreef Svensational het volgende:
Dat was toch iets te sterk voor mijIk hou het maar bij bier(Jupiler ofzo
)
Geen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
VRAAG : Welke rol speelde Jop de Vries in de eerste aflevering van de derde reeks van Coasta?
Man! Zeik toch niet over die kuttikfouten?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:28 schreef Svensational het volgende:
Geen.
Hij speelde wel een rol in Costa als bedrijfsleider van de Poco Loco. Hij nam Greetje (Kim-Lian) aan als schoonmaker.
En hij ontsloeg Ice (Sylvie Meis)! De flikker!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:28 schreef Svensational het volgende:
Geen.
Hij speelde wel een rol in Costa als bedrijfsleider van de Poco Loco. Hij nam Greetje (Kim-Lian) aan als schoonmaker.
nee dat was geen hypnose, maar narcose.....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
Nee hoor, Bet stond door toedoen van Ed onder hypnose. Hij wilde haar meenemen naar "Orion".
Vic op slippertjes!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:31 schreef Svensational het volgende:
vic in costa
Zeurpiet! In ONM worden termen te pas en te onpas gebruikt. Zo was Duuk psycholoog, maar toen hij pilletjes ging uitdelen was hij psychiater om vervolgens weer psycholoog te zijn.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:32 schreef babette21 het volgende:
nee dat was geen hypnose, maar narcose.....
Orion was echt de beste verhaallijn in ONM ever!!!!!
en dan durf je Goudkust een kutserie te noemen.......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
VRAAG : Welke rol speelde Jop de Vries in de eerste aflevering van de derde reeks van Costa?
Alleen staan die niet op de fotoquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:33 schreef babette21 het volgende:
[..]
Vic op slippertjes!!!
Orion was echt lachen.......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:32 schreef babette21 het volgende:
Orion was echt de beste verhaallijn in ONM ever!!!!!
"Pisa" was rond 1981 of 1982 een geweldig komisch / satirisch programma van de VARA, met Henk Spaan en Harry Vermeegen. De naam "Popie Jopie" komt van hen en ook "kopje koffie, glazenwasser?".quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:34 schreef babette21 het volgende:
pisa?? wa's dat??
Ik heb Goudkust alleen in het begin gevolgd. Toen vond ik het wel leuk, maar het werd steeds minder...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:34 schreef Wup het volgende:
[..]
en dan durf je Goudkust een kutserie te noemen.......
... geweldig kut, ja......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:38 schreef BVO het volgende:
Goudkust was geweldig
Wat heeft dat met onze prachtige soap te maken?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:41 schreef Svensational het volgende:
Nu allemaal naar Inge de Bruijn gaan kijken!
ohja dat, was idd lachuh!!! is toch ook van "doe een stapje naar voren??" En al die naakte wijven in een brandweerkazerne. Of is dat van later? (iig wel van Spaan en Vermeegen)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:37 schreef weet_ik_veel het volgende:
"Pisa" was rond 1981 of 1982 een geweldig komisch / satirisch programma van de VARA, met Henk Spaan en Harry Vermeegen. De naam "Popie Jopie" komt van hen en ook "kopje koffie, glazenwasser?".
niks.... maar ik ga wél kijken!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:41 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat heeft dat met onze prachtige soap te maken?
De rol van de naakte liftster..... dat zou je van Bettina niet verwachten, maar zij was 't echt....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:42 schreef babette21 het volgende:
ohja dat, was idd lachuh!!! is toch ook van "doe een stapje naar voren??" En al die naakte wijven in een brandweerkazerne. Of is dat van later? (iig wel van Spaan en Vermeegen)
Ik wist niet dat jij graag naar vrouwen in een badpak kijkt?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:44 schreef babette21 het volgende:
niks.... maar ik ga wél kijken!!![]()
Da's voldoende voor een breedbekkikker.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:49 schreef Svensational het volgende:Zilver...
Sander Foppelequote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:52 schreef weet_ik_veel het volgende:
VRAAG: Hoe luidt de volledige naam van Daan?
Is dit leuk? 1, 2, 3, ha ha ha!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:53 schreef babette21 het volgende:
Sander Foppele![]()
Hij heet Daniel Evert Starrenburg.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:57 schreef Noa-lynn het volgende:
Daan Starrenburg (Misschien iets van Daniël nog?)
van de verdwenen ONM mannen mis ik hem toch wel het meestquote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:18 schreef Iwan1976 het volgende:
Een paar flashbacks uit seizoen 8:
[gaaf Serge screenshot]
Een "tokkelbaan"? Maakt men daar "tokkelroom"?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:57 schreef babette21 het volgende:
* Bet heeft vandaat eigen angsten overwonnen op tokkelbaan en is zichzelf niet helemaal.... *
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:01 schreef babette21 het volgende:
[afbeelding]
De eerste plukjes is ie iig snel kwijt... nu de rest nog!!
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:58 schreef weet_ik_veel het volgende:
Hij heet Daniel Evert Starrenburg.
Ik mis Margot en nu ook al Aafke. Serge mag voor mijn part voorgoed dood.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 19:58 schreef Wup het volgende:
van de verdwenen ONM mannen mis ik hem toch wel het meest
oh god, daar hebben we ons kwijlbeest ook weer....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:00 schreef Riann het volgende:![]()
van de dames Daphne en bij voorbaat natuurlijk La Clairequote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:00 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik mis Margot en nu ook al Aafke.
in ONM kan je nooit definief dood.........quote:Serge mag voor mijn part voorgoed dood.
Wil jij eens kappen met het afzeiken van Riann!? Riann is lief.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:02 schreef babette21 het volgende:
oh god, daar hebben we ons kwijlbeest ook weer....![]()
een sprongetje van 16 meter hoog naar beneden, met een kabelbaan....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:00 schreef Wup het volgende:
* Wup weet niet wat een tokkelbaan is
ow da's wel stoer van je dan...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:04 schreef babette21 het volgende:
een sprongetje van 16 meter hoog naar beneden, met een kabelbaan....
oke, je zit wel vast maar voor iemand met hoogtevrees zijn zweethandjes niet te voorkomen...
ik vond 't enger dan parachutespringen.... echt weer wat voor mij...
Daphne was na haar zeurpietperiode leuk. LaClaire kan gaan. Er zijn hoertjes zat.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:02 schreef Wup het volgende:
van de dames Daphne en bij voorbaat natuurlijk La Claire
Bij Goudkust wel. Vooral degene die zich met baby en al opblies.quote:in ONM kan je nooit definief dood.........
Brabbelebetje was altijd al stoer.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:06 schreef Wup het volgende:
ow da's wel stoer van je dan...
ik zag je al achter kippen aanrennen ofzo.....
Die Roeland de Brauw (gespeeld door Peter Post) was een taaie hoor!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Bij Goudkust wel. Vooral degene die zich met baby en al opblies.
WAT?????? Joyce is geen Ouwe verlepte tang!!!!!!!!!!!!!11quote:Op donderdag 19 augustus 2004 17:59 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
En dan niet zo'n lijntje waarin ze samen met een psychopateriater pruimen op sap zet. Bah! Ranzig! Ouwe verlepte tang, die Joyce. Dan heb ik nog liever 10 (Dr.) Slettebakken.
Joyce heeft een uitgedroogde pruim. Daardoor houdt de vrucht niet......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:37 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
WAT?????? Joyce is geen Ouwe verlepte tang!!!!!!!!!!!!!11Begrepen
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
oh god, daar hebben we ons kwijlbeest ook weer....
VUILE ACHTERBAKSE WACHT MAAR IK WEET WAAR JE AUTO STAATquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:39 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Joyce heeft een uitgedroogde pruim. Daardoor houdt de vrucht niet......
Wat ben jij goed, zeg! Ik heb geeneens een auto meer......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:41 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
VUILE ACHTERBAKSE WACHT MAAR IK WEET WAAR JE AUTO STAAT![]()
nouen????? dat mag ze!!! vraag maar aan Vrollemans die dacht ook al dat ze is aangenomen om iedereen aftezeikenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 18:35 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
De Couwendwergjes en de van Pletwalsums hebben elkaar nooit muilperen gegeven. Behalve Joyce, want klapte op Tuurs bek en ze trok de pruik van Huug los.
Verliefde Liesje vond ik niet zo erg, vooral toen ze in het restaurant zat, met haar zwarte pakkie waar ze bijkans uitkraakte. Joycepesten is okay, want als die met Duuk ligt te stampen moet ze ook eens worden geplaagd. Bovendien deed Joyce lullig en lacherig tegen Liesje.
Je bedoelt Pik Frommelmans?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:42 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
nouen????? dat mag ze!!! vraag maar aan Vrollemans die dacht ook al dat ze is aangenomen om iedereen aftezeiken
die ja en wat die auto betref ik verbouw jou gezicht welquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:44 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Je bedoelt Pik Frommelmans?
Op de foto kom je heel wat liever en aantrekkelijker over. Maar ja.... op een foto houd je je grote mond dicht, hahahahahahahaha!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:45 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
die ja en wat die auto betref ik verbouw jou gezicht wel![]()
bedankt voor compliment straks gaan we elkaar nog mogen stel je voorquote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:49 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Op de foto kom je heel wat liever en aantrekkelijker over. Maar ja.... op een foto houd je je grote mond dicht, hahahahahahahaha!
Ik houd nu al van je.... en ook van Wup en van Lizzy......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:50 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
bedankt voor compliment straks gaan we elkaar nog mogen stel je voor![]()
ach wat schattig liefjequote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:51 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik houd nu al van je.... en ook van Wup en van Lizzy......
Daphne moet gewoon om de zoveel tijd weer even terugkomen om het hystericagehalte wat op te voeren...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:06 schreef weet_ik_veel het volgende:
Daphne was na haar zeurpietperiode leuk.
* Wup negeert dit maarquote:LaClaire kan gaan. Er zijn hoertjes zat.
Roeland...... was maar een bijrolletje, bijrolletjes kunnen altijd dood.quote:Bij Goudkust wel. Vooral degene die zich met baby en al opblies.
Ik heb op een A4'tje jouw foto naast die van Lizzy gedrukt en ik heb mezelf prima in slaap gesust......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:54 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
ach wat schattig liefje![]()
![]()
nu kan ik vanavond weer goed slapen(NOT)
Peter Post. Een bijzondere man. Van wielrenner tot ploegleider van Ralleigh en nu acteur...... wat een carrièremove.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:01 schreef Svensational het volgende:
Peter Post heeft dus in alledrie de soaps gespeeld? In Onm was hij namelijk de verzorger van Reina's moeder..
Ik weet dat je van me houd sweetheartquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:02 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Ik heb op een A4'tje jouw foto naast die van Lizzy gedrukt en ik heb mezelf prima in slaap gesust......
* Wup weet dat niet meer....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:01 schreef Svensational het volgende:
Peter Post heeft dus in alledrie de soaps gespeeld? In Onm was hij namelijk de verzorger van Reina's moeder..
houdTquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:03 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
Ik weet dat je van me houd sweetheart
Tot zover deze aflevering van "Hoe zorg ik er voor dat Wup zich koest houdt".quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:56 schreef Wup het volgende:
* Wup negeert dit maar
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:48 schreef Joyce_en_Roxylovertje het volgende:
http://www.clubid.nl/clubs.php?clubid=8220
Heeft Roxy&Joyceknuffeltje gesjoept?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:13 schreef babette21 het volgende:
![]()
pics van Wup en achtergrond van mijzelf...... en dan moet je nog lid worden ook......![]()
hysterisch en labiel, da's Daphne op d'r best!!!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 20:56 schreef Wup het volgende:
Daphne moet gewoon om de zoveel tijd weer even terugkomen om het hystericagehalte wat op te voeren...
quote:Roeland......
wel sexy man trouwens
voor mensen met darmproblemen, toch?!?!?quote:ze verkoopt tegenwoordig vage yoghurtdrankjes, ik krijg het echt op mn heupen van dat mens....
beste recast allertijden was dat
quote:ps:
Fok is wel gammel sinds de overstap zeg........
Oh? En ik maar denken dat jij je alleen maar aan mij stoort!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:16 schreef babette21 het volgende:
yep, zit ik me ook al een uur aan te storen![]()
haha, met fok-reclame ... mn beste actie ooitquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:13 schreef babette21 het volgende:
pics van Wup en achtergrond van mijzelf...... en dan moet je nog lid worden ook......![]()
Waar haal jij het vandaan om mij "tuig" te noemen???????quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:18 schreef Wup het volgende:
Babette negeer dat tuig toch gewoon...
ik vind je vandaag eigenlijk wel amusant...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:18 schreef weet_ik_veel het volgende:
Oh? En ik maar denken dat jij je alleen maar aan mij stoort!![]()
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:20 schreef babette21 het volgende:
ik vind je vandaag eigenlijk wel amusant...![]()
de jongens van het net zijn het grootste tuig van internet...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:21 schreef weet_ik_veel het volgende:
En Wup vindt dat ik "tuig" ben....... net nou ik haar zo lief begin te vinden.....
Ik ben ook een jongen en ik zit ook op het net, dus ben ik per definitie een punk? Zo! Lul je er maar eens uit......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:24 schreef Wup het volgende:
de jongens van het net zijn het grootste tuig van internet...
de kotssmiley is ervoor uitgevonden
* Wup kruipt bang weg in een hoekje......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:26 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik ben ook een jongen en ik zit ook op het net, dus ben ik per definitie een punk? Zo! Lul je er maar eens uit......![]()
Des te gemakkelijker voor mij, want in een hoekje kun je niet voor me wegrennen als ik er aan kom!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:29 schreef Wup het volgende:
* Wup kruipt bang weg in een hoekje......
quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:29 schreef babette21 het volgende:
Iwan, je remix is
nu heb ik nog meer zin in 't nieuwe seizoen!!!!
ook maar vast een avatar update.....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat gaat het topic trouwens hard! En het nieuwe seizoen moet nog beginnen.![]()
Van mij mag hij terugkomen. Hij speelt altijd van die irritante, gemene rollen. Jammer dat die verhaallijn met Kyra niet verder is uitgewerkt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:46 schreef Wup het volgende:
nog maar eentje voor de Goudkusthaters, een persfoto uit die dagen....
[afbeelding]
maar jullie waren ook al geen Levi Duynstee voorstanders geloof ik...
* Wup wel
Wat denk je waarom de server zich zo vaak verslikt?quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:46 schreef Iwan1976 het volgende:
Wat gaat het topic trouwens hard! En het nieuwe seizoen moet nog beginnen.![]()
Het wordt hoog tijd dat jij eens een pictogram neemt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:48 schreef Wup het volgende:
ook maar vast een avatar update.....
En het mooie van dit alles is: je favoriete forum wordt er alleen maar leuker op!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:48 schreef Wup het volgende:
ook maar vast een avatar update.....
Als jij wilt dat het forum leuker wordt, moet je de clearasilkop van Joost weghalen.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
En het mooie van dit alles is: je favoriete forum wordt er alleen maar leuker op!![]()
hij heeft ook een heerlijk valse kop daarvoor...quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:51 schreef Iwan1976 het volgende:
Van mij mag hij terugkomen. Hij speelt altijd van die irritante, gemene rollen. Jammer dat die verhaallijn met Kyra niet verder is uitgewerkt.
geen commentaar;)quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:54 schreef Iwan1976 het volgende:
En het mooie van dit alles is: je favoriete forum wordt er alleen maar leuker op!![]()
Graag Aafke terugquote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:57 schreef Wup het volgende:
Graag Levi terug ja
en voor straf nog een Goudkust persfoto van iemand die absoluut terug moet komen in ONM.....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:03 schreef weet_ik_veel het volgende:
En opzouten met Dr. Slettebak! WEG! NU!
Oh. Vroeger noemden we dat een gigantische geilheidsaanval.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:11 schreef Wup het volgende:
* Wup heeft een intense heimwee naar Goudkust-aanval
Correctie.....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:14 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik ben bang blij dat we die allemaal niet meer terug krijgen hoor.
wie wequote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
Oh. Vroeger noemden we dat een gigantische geilheidsaanval.
Mijn generatie. Je weet wel ... die nog verstand had.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:17 schreef Wup het volgende:
wie we
Ja, en dan zeker mijn verhalen die ik hier plaats jatten en misbruiken!? Al mijn verhalen worden vanaf nu van een W_i_v-logo voorzien.quote:
Doe dat maar! Ik ben ooit mijn verstand verloren. (Toen ben ik getrouwd).quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:24 schreef Wup het volgende:
ik zal mijn taal kuisen zodat je 'verstand' een beetje in zijn hok blijft
mja pas maar op voor die snaai jongens, die jatten alles wat los en vast zit en dan zetten ze nog een eigen handtekening eronder ook.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:27 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ja, en dan zeker mijn verhalen die ik hier plaats jatten en misbruiken!? Al mijn verhalen worden vanaf nu van een W_i_v-logo voorzien.
het was mij ook al opgevallen dat ze de oude site hebben laten staan, maaar niet voor lang denk ik dus ik zou eea. maar ophalen als je het wilt bewarenquote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:36 schreef Iwan1976 het volgende:
Voor iedereen die heimwee heeft naar het vorige seizoen
Ik heb de oude (en de nieuwe) site al lang en breed gestript.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 22:43 schreef Wup het volgende:
het was mij ook al opgevallen dat ze de oude site hebben laten staan, maaar niet voor lang denk ik dus ik zou eea. maar ophalen als je het wilt bewaren
vage organisaties in de catacomben van een kerk... that's my city.......quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:10 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jp is geen barman meer. Bovendien is het atheïst:
Ambtenaar zet per ongeluk kerk onder water
Vraag 't haar zelf.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:18 schreef Svensational het volgende:
wiv, plaatts die foto van joyce en roxy eens!
Ze zou er één nemen als Claire dmv een spectaculaire dood de serie zou verlaten!quote:Op donderdag 19 augustus 2004 21:53 schreef weet_ik_veel het volgende:
[..]
Het wordt hoog tijd dat jij eens een pictogram neemt.
Claire gaat de lichtgewonde Lizzy vervangen, in de film van Joost. Helaas slaat de tractor weer op hol, maar dit maal met een dodelijke afloop. We zagen in de preview achter de cliff dat er mensen in het ziekenhuis worden binnengebracht. Eén van die mensen is Claire.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:34 schreef Noa-lynn het volgende:
Nou we weten niet of Clairetje dood gaat hè!
Ik verwacht eigenlijk van niet.Ze stapt op naar een ander land denk ik.
Ze zal haar zus Daphne wel op gaan zoeken.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:34 schreef Noa-lynn het volgende:
Dan neemt Wup dus geen iconquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:34 schreef Noa-lynn het volgende:
Ik denk dat ze haar hobby gaat beoefenen: ze gaat naar Zuid - Afrika en pikt daar Maurice en Koen in. Aafke, inmiddels vervangen door Gepke Witteveen, en Margot komen verdrietig naar Nederland terug.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze zal haar zus Daphne wel op gaan zoeken.
argg... mag het ietsje minder voorspelbaar aub....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:39 schreef Iwan1976 het volgende:
Ze zal haar zus Daphne wel op gaan zoeken.
en onderweg duwt Aafke Margot uit het vliegtuigquote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:42 schreef weet_ik_veel het volgende:
Ik denk dat ze haar hobby gaat beoefenen: ze gaat naar Zuid - Afrika en pikt daar Maurice en Koen in. Aafke, inmiddels vervangen door Gepke Witteveen, en Margot komen verdrietig naar Nederland terug.
* Wup ligt dan echt de komende 3 jaar huilend onder bank te snikken.....quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wup: als je nou na het afscheid van Claire liefdesverdriet hebt, mag je wel even bellen. Ik ben intussen ook een halve psychiater / maatschappelijk werker.
Nee, dat zou Aafke nooit doen. Bovendien moet ze er voor oppassen dat ze geen klapkop in het vliegtuig krijgt. Aafke houdt zich wel koest.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:44 schreef Wup het volgende:
en onderweg duwt Aafke Margot uit het vliegtuig
Okay, dan komen Iwan en ik je daar beurtelings troosten. We willen immers niet dat 'n Wup zich onprettig voelt.quote:Op donderdag 19 augustus 2004 23:47 schreef Wup het volgende:
* Wup ligt dan echt de komende 3 jaar huilend onder bank te snikken.....
Wup, Babette en Joyce_en_Roxylovertje zijn bij mij op de borrel en de rest zal wel in bed liggen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:28 schreef Svensational het volgende:
Waar is iedereen?
Ik wil niet liegen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 00:33 schreef Svensational het volgende:
Waarom verbaast dit antwoord mij niet?.
de valse zus van Liesje lijkt me wel een optiequote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:30 schreef Svensational het volgende:
misschien kan wiv nog een leuke recast verzinnen
Ik weet nog wel iets anders dat leuk is. Een andere zus van Claire en Daphne komt op de proppen. Het blijk dat de vrouw een seropositieve heroïnehoer is. Lijkt ze half op Claire.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:30 schreef Svensational het volgende:
misschien kan wiv nog een leuke recast verzinnen
Dan liever de tweelingzus van Liesje. Een dubbelrol van Melline Mollerus. Ze kan meer dan ze mag laten zien.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 01:34 schreef Wup het volgende:
de valse zus van Liesje lijkt me wel een optie
nee juist niet, niet meer Melline Mollerus, verhaallijntjes moet ze juist niet krijgen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
Dan liever de tweelingzus van Liesje. Een dubbelrol van Melline Mollerus. Ze kan meer dan ze mag laten zien.
mjaaaa een stoere Simons vrouw moeten we hebben, hoe meer hoe beterquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 02:43 schreef weet_ik_veel het volgende:Ik weet nog wel iets anders dat leuk is. Een andere zus van Claire en Daphne komt op de proppen.
Jawel, ze moet eens gaan asskicken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:09 schreef Wup het volgende:
nee juist niet, niet meer Melline Mollerus, verhaallijntjes moet ze juist niet krijgen.
De Simonsvrouwen die we tot nu toe kennen zijn hoeren. LaDaphne heeft tig kerels gehad en LaClaire ook. Dat is ordinair hoerengedrag. Een andere Simonsmeid zal geen haar beter zijn. Nog even en ze kunnen een hoerenkot openen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:11 schreef Wup het volgende:
mjaaaa een stoere Simons vrouw moeten we hebben, hoe meer hoe beter
nee dat kan ze niet, sorry, dat lijntje op zoek naar een vent/verliefd op Duuk ging haar te slecht af.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:12 schreef weet_ik_veel het volgende:
Jawel, ze moet eens gaan asskicken.
niet zo nieuwsgierig jij......quote:Btw.: wat doe jij nog zo laat uit je beddezak?
houden zo, soapdames mogen best wat rondsnuffelen, dat staat ze goed.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:15 schreef weet_ik_veel het volgende:
LaDaphne heeft tig kerels gehad en LaClaire ook. Een andere Simonsmeid zal geen haar beter zijn.
Wat heb jij toch met hoerige sletten? Kijk, dat ik er op val is okay, maar van een nette dame als jij (kuch!) had ik iets anders verwacht.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:22 schreef Wup het volgende:
houden zo, soapdames mogen best wat rondsnuffelen, dat staat ze goed.
Duffe dozen zijn er al genoeg.
We gaan gewoon voor een nieuw Simons zusje met originele La Simons eigenschapjes........
Mag ik dan bij Lizzy mijn territorium afzeiken?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:22 schreef Wup het volgende:
houden zo, soapdames mogen best wat rondsnuffelen, dat staat ze goed.
haha, jij ziet dat wat anders dan een Wupje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:28 schreef weet_ik_veel het volgende:
Wat heb jij toch met hoerige sletten? Kijk, dat ik er op val is okay, maar van een nette dame als jij (kuch!) had ik iets anders verwacht.
* Wup vindt La Claire helemaal geen hoer....quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 03:45 schreef weet_ik_veel het volgende:
--- of bedoelde je iets anders? ---
haha, sorry, shoppen dusquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 04:13 schreef weet_ik_veel het volgende:
Claire dreef Daphne en Maurice uiteen, Claire popte met Vic Kever, Claire popte met Huug, Claire popte met Sid Vicious, Claire popte weer met Huug, Claire popte met Niels en als klap op de vuurpijl gaat ze het in de achtste week van het nieuwe seizoen met Bram doen. Vandaar de definitieve breuk tussen Bram en Ellen.
Hey! Je bent 18- ? Toe! Kom eens langs......quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 04:22 schreef Wup het volgende:
want mijn arme kinderzieltje kan dit toch echt niet meer aan.
Nou! Dan flikker je toch op?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 04:24 schreef Wup het volgende:
ps: ik ben uitgeprutst dus ik ga u nu verlaten.....
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:16 schreef Svensational het volgende:
Nieuwsdienst Svensational:
Tanja Jess zal terugkeren in soapland. Dit maal niet als bitch Bowien in GTST maar als co-assistent in ONM![]()
Het is een koude, mistige novemberavond...quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 04:22 schreef Wup het volgende:
haha, sorry, shoppen dus
je moet echt een beetje liever gaan doen over mn Claire nu want mijn arme kinderzieltje kan dit toch echt niet meer aan.... Bram... dat is wel hele zware Clairemishandeling......
.
Ik denk dat Frida terugkomt en Claire met een leuk baantje in een of ander maf land weglokt in ruilvoor wat vriendendienstjes:)
Goed nieuws! Hopelijk gaat ze weer een bitch spelen.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:16 schreef Svensational het volgende:
Nieuwsdienst Svensational:
Tanja Jess zal terugkeren in soapland. Dit maal niet als bitch Bowien in GTST maar als co-assistent in ONM![]()
Tsskquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Goed nieuws! Hopelijk gaat ze weer een bitch spelen.
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:49 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Goed nieuws! Hopelijk gaat ze weer een bitch spelen.
quote:Ik zal Billy vreselijk missen"
Superbitch wordt schatje
door Petra Boots
AMSTERDAM - Ongelooflijk, maar waar. Vanaf aanstaande maandag wandelt Tanja Jess weer vrolijk de draaideur van de Endemol Studio's in Aalsmeer door. En dat een keer of vier, vijf per week. Dezelfde deur die ze exact vier jaar geleden nog met een beslist gebaar achter zich dicht had getrokken. Het voelt als een reünie, maar dat is het niet. Neehee, superbitch Bowien Galema uit Goede Tijden Slechte Tijden zal niet uit haar gruwelijke dood herrijzen. Maar wat dan wel? Houd u vast, want als de mooie Marjolein Curie zal Tanja de komende maanden bij Yorin gestalte geven aan een mooie en uiterst sympathieke co-assistente in... Onderweg Naar Morgen .
Tanja Jess
Met zoonlief Billy op haar ene arm, een volgepropte tas in de andere en met haar heup de kinderwagen voortduwend, bereikt Tanja Jess puffend het terras van haar Amstelveense sportschool. "Raar weer toch, in Nederland. Ze voorspellen regen en veel wind en kijk eens: er is nauwelijks nog een plek in de zon te vinden." Tanja is helemaal in shape. Volledig hersteld van een herniaoperatie heeft de sexy actrice er net een uurtje flink zweten opzitten. "Heerlijk dat ik weer voluit mag trainen. Billy is nu vijftien maanden en eindelijk kan ik zeggen dat ik mijn lichaam van vóór de zwangerschap terug heb."
Precies op tijd dus om weer dagelijks voor de nietsontziende camera's te kunnen verschijnen. Tanja grinnikt: "Alsof ik na de geboorte van Billy alleen nog maar luiers heb verschoond. Maar ja, zo is het wel in Nederland, hè. Na Bowien heb ik onder andere een musical gedaan, een filmprogramma gepresenteerd, een hoofdrol gehad in Bonbini Beach en meegespeeld in de films Shouf Shouf Habibi en Kees de Jongen. Maar dat pikt men dan blijkbaar niet op. Voor velen ben en blijf ik, hoewel ik er inmiddels alweer vier jaar uit ben, nog steeds mannenverslindster Bowien uit GTST."
"Maar, ik merk de laatste tijd wel dat ik steeds vaker gewoon bij mijn naam word aangesproken. Dat is al heel wat, hè? Ach, aan de andere kant, je zou ze de kost moeten geven die me nog naroepen met: 'Hé Bowien '! Mijn God, denk ik dan, dat is al een eeuwigheid geleden."
What's in a name? Vanaf volgende week ben je Marjolein. Nooit gedacht jou nog een keer in een soap terug te zien. Terwijl ze Billy, die zich overigens voorbeeldig gedraagt, een schone luier geeft, legt Tanja uit: " Ik ben destijds met GTST gestopt omdat ik zin had in een andere rol. Bowien had ik wel een keer gezien. En ja, ik heb gezegd dat het spelen in een soap op de lange termijn frustrerend werkt. En zo denk ik er nog steeds over."
Iwan bedankt, dit wordt de topscene van seizoen 12 dat lijkt me duidelijk.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:48 schreef Iwan1976 het volgende:
Het is een koude, mistige novemberavond...
Inmiddels is Daphne overgekomen naar Amsterdam om haar zus over te halen om met haar mee te gaan naar Italië. Voordat Claire vertrekt wil ze Arthur in de gevangenis opzoeken, waarop Arthur haar met chirurgische precisie harteloos de nek omdraait... gevolgd door een van zijn vele meesterlijke oneliners.
Misschien de nieuwe liefde van Renée? Co-assistent krijgt relatie met begeleider.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:58 schreef Svensational het volgende:Ze wordt een schattig meisje, geen bitch. Ze heet Marjolein en ze krijgt een relatie in het ziekenhuis die veel stof zal doen opwaaien...
erg veel inspiratie hebben ze niet daar he?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:02 schreef Svensational het volgende:
Er zijn wel veel co-assistenten ja...
Vreemd ja... Tanja Jess behoort intussen ook al weer tot de fossielen van de soap.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:04 schreef Wup het volgende:
erg veel inspiratie hebben ze niet daar he?
beetje vreemd dat ze Tanja Jess bij het grut indelen.....
haha, da's wel weer wat grof maar co-assistentjes krijgen we wel genoeg dus ze hadden wel wat originelers kunen bedenken.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:05 schreef Iwan1976 het volgende:
Vreemd ja... Tanja Jess behoort intussen ook al weer tot de fossielen van de soap.
Het enigste stof dat Bram gaat doen opwaaien is... als zijn as wordt uitgestrooid.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:08 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, ze krijgt dus een relatie die veel stof zal doen opwaaien. Wie zou het zijn? Ik ga voor Bram..
erg veel leuks wensen jullie haar niet toe he:)quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:08 schreef Svensational het volgende:
Maar goed, ze krijgt dus een relatie die veel stof zal doen opwaaien. Wie zou het zijn? Ik ga voor Bram..
Ik wou eigenlijk Arthur zeggen maar die is al helemaal wegquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:13 schreef Wup het volgende:
[..]
erg veel leuks wensen jullie haar niet toe he:)
Ik denk dat ze Bram mis loopt hoor.... hij is daar al weg nu.
nope, helaas, ook al weg.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:18 schreef Svensational het volgende:
Misschien wel LaClaireDie blijft nog even...
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:27 schreef Wup het volgende:
[..]
nope, helaas, ook al weg.
Kim Pieters, Dominique van Vliet en Dennis Overeem zijn gelijktijdig vertrokken dat werd notabene gemeld door de Svensational nieuwsdienst:)
wiv is valse rotopmerkingen over Claire aan het verzinnenquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:24 schreef Svensational het volgende:
Waar is trouwens wiv om het topic vol te spammen?
mja lief he?quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:30 schreef Svensational het volgende:Jij kwam met een interview van Kim uit de Televizier ofzo waarin stond dat ze nog een tijdje bleef...
Ja, erg lief maar het was dus niet de Svensational nieuwsdienstquote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:30 schreef Wup het volgende:
[..]
mja lief he?
ach natuurlijk wel, als Tanja Jess komende week begint zal zal ze dus pas over een maand of 2 in beeld verschijnen. En dan ligt Claire al in haar grafje.quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 12:32 schreef Svensational het volgende:
Ja, erg lief maar het was dus niet de Svensational nieuwsdienst
quote:Op vrijdag 20 augustus 2004 10:48 schreef Iwan1976 het volgende:
[..]
Het is een koude, mistige novemberavond...
.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |