quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
mergeverzoek looptquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal het ook maar even hier melden. Twee topics over precies hetzelfde onderwerp:
NWS / Jejoen (en Dimitri) Bontinck: "de jadicalisejing" - deze was er al
NWS / Afwijzing in talentenjacht leidt tot radicalisering - deze is erbij gekomen
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:20 schreef Xa1pt het volgende:
Je bent mod-onwaardig, FA wordt op de hoogte gesteld. Hop, balans in ere hersteld.
Dat Specularium een plaatje plaatste van een jongen met het syndroom van Down die een beker toont (goh, ik zie 'm nu ook in de OP) maakt hem geen slechte NWS-mod. En als Xa1pt je slecht vindt, is dat eigenlijk gewoon een compliment.quote:
Koop een nieuwe sarcasme-meter, brompot.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat Specularium een plaatje plaatste van een jongen met het syndroom van Down die een beker toont (goh, ik zie 'm nu ook in de OP) maakt hem geen slechte NWS-mod. En als Xa1pt je slecht vindt, is dat eigenlijk gewoon een compliment.
Klopt, dat doe ik ook niet meer, veel plezier met je monologen en moslimhunt. Moge je vele stijve piemels krijgen bij het verkondigen van je dagelijkse dosis moslimhaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
Een jaar of 7 geleden is geprobeerd om het M-woord in NWS taboe te verklaren, maar dat is bijzonder slecht bevallen. Als je topics over de islam of moslims ziet, ben je niet verplicht om ze aan te klikken.
Wel een M-userquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:10 schreef sp3c het volgende:
er is nooit geprobeert een M-woord te bannen in NWS
Mani, maar dat is niet gelukt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:10 schreef sp3c het volgende:
er is nooit geprobeert een M-woord te bannen in NWS
Kwaliteitsuser:quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mani, maar dat is niet gelukt.
Ah, daar is de man die zich het leed van alle moslims in de wereld aantrekt, ook weer. De man die zich altijd aangesproken voelt als er kritiek is op moslim-extremisten, terwijl hij naar eigen zeggen gematigd is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:04 schreef Mutant01 het volgende:
Klopt, dat doe ik ook niet meer, veel plezier met je monologen en moslimhunt. Moge je vele stijve piemels krijgen bij het verkondigen van je dagelijkse dosis moslimhaat.
Hoeveel hits heeft NWS wel niet gekregen dankzij mij. Ze mogen me wel dankbaar zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kwaliteitsuser:
NWS / IS: Islam is geloof van het zwaard, gematigde moslims zijn ketters.
NWS / Groot deel Europese moslims zijn fundamentalist.
NWS / Leerling zwaar mishandeld na ruzie over Charlie Hebdo.
NWS / Lesbische lerares schaart leerlinge.
NWS / Lichtgetinte jongetjes (13 a 14) steken vrouw neer bij overval.
NWS / Geile lerares seksuele voorlichting nam praktijk examens af.
NWS / Moslims verwoesten 45 kerken in Niger.
NWS / Emile Ratelband onderweg naar West-Afrika.
NWS / VN: IS jaagt op en executeert goed opgeleide vrouwen.
NWS / 2 geile leraressen volgeyoghurt op strand door leerlingen.
NWS / Kindsoldaat IS executeert Russische spionnen.
NWS / Opa krijgt steen door de ruit om Je Suis Charlie steunbetuiging.
NWS / Enorme wapenlevering voor Nederlandse MC onderschept.
NWS / Verstandelijk beperkte jongen mishandeld na groet
Ik zou los van de naam geen enkele politicus serieus nemen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 08:13 schreef timmmmm het volgende:
Gezellig hier.
Overigebs neem ik samson beduidend serieuzer dan samsom, wellicht was het voor de naamsverandering beter
That's the spirit!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 08:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zou los van de naam geen enkele politicus serieus nemen.
Da wit ik toch nie. m'n hartelijke excuses. In deze.quote:
Het gaat om een tweet van een adviseur van Obama, zelfs Chief of Staff van Clinton. Lijkt mij nieuwswaarde hebben. De OP komt wat ik zo snel zie van de washington post. Ook niet de minste als het om het beoordelen van nieuwswaarde gaat.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:54 schreef Jigzoz het volgende:
NWS / Adviseur van Obama: "Weer gefaald om UFO documenten openbaar te maken"
Een dergelijk Niburu-topic lijkt me meer iets voor een Niburu-subforum dan voor NWS.
dezequote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da wit ik toch nie. m'n hartelijke excuses. In deze.
Omdat het Valentijnsdag is.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Even koppelen gaarne
NWS / Schietpartij in Kopenhagen
NWS / Schietpartij in Kopenhagen #2
quote:
Drie keer geprobeerd maar ik krijg hem niet terug. Je ziet alleen nu zoveel % gewijzigd door Karinaquote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:22 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Thx. Heb het idd wel paar keer eerder gehad, maar m.n. in een OP is het lastig.
Gooi hem maar dicht dan, dan maak ik een nieuwe, ik kan er ook niets meer in plaatsen... thx.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:29 schreef Karina het volgende:
Even op de goede plek
[..]
Drie keer geprobeerd maar ik krijg hem niet terug. Je ziet alleen nu zoveel % gewijzigd door Karina
En door Specularium dus
Ow misschien is dat de oplossing voor een volgende keer. Eerst slotje en dan proberen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:34 schreef Specularium het volgende:
Hmm, nu lukte het wel weer tijdens een slotje.
Dat werkte laatst bij een ander topic ook ineens op die manier.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:35 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow misschien is dat de oplossing voor een volgende keer. Eerst slotje en dan proberen.
OK ga ik onthouden mocht ik het ooit tegenkomen.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat werkte laatst bij een ander topic ook ineens op die manier.
Dat kan kloppen. Gebeurt vaker.quote:Op dinsdag 17 februari 2015 14:38 schreef Ryan3 het volgende:
Klein bugje dus?
Ik had laatst paar keer dat ik iets editte en dat de boel ook ineens weg was, bij een gewone post...
Neuh dat ligt niet aan jou ....quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:19 schreef Janneke141 het volgende:
Ik snap dat Tong80 cultureel erfgoed is op Fok! enzo, maar ik vind de manier waarop hij zijn eigen topic over een dode vader van 2 kleine kinderen vergald met allerlei flauwigheden niet bijster grappig.
Maar dat zal wel weer aan mij liggen, ofzo.
quote:Op dinsdag 17 februari 2015 22:03 schreef polderturk het volgende:
PizzaMizza vindt het geen probleem dat Israël genocidaal bezig is tegen de Palestijnen. Laatst hebben ze nog woonwijken gebombardeerd.
Weg.quote:Op woensdag 18 februari 2015 11:59 schreef PizzaMizza het volgende:
Ik accepteer niet dat mensen bullshit over mij schrijven en mij zomaar beschuldigen. Ik heb zulke dingen NOOIT goed gevonden en heb altijd open gestaan voor een 2-statenoplossing.
[..]
Hou dat soort opmerkingen dan voor je.quote:Op woensdag 18 februari 2015 15:59 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom edit je mijn post; beter pak je zelf de eerste trein?
Als in zelfmoord of waar denk je dat ik op doelde? Nou nee. Als je dat topic had gelezen had je begrepen dat ik dat niet gepast vind in dezen.
Nou sorry hoor, rustig aan. Ik bedoelde; als je wil praten pak je maar de eerste trein naar Eindje.quote:Op woensdag 18 februari 2015 16:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hou dat soort opmerkingen dan voor je.
Dat had ik al veranderd, Henk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / Persoon onder trein na ruzie in Wijchen
Zie het artikel waarnaar wordt gelinkt in dit bericht.
De topictitel klopt niet meer. De man is niet voor de trein geduwd.
Kennelijk zo'n beetje op hetzelfde moment als dat ik het bericht hier plaatste. In mijn post staat de oude topictitel namelijk nog. Maar goed gehandeld hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had ik al veranderd, Henk.
NWS / De etnische zuivering van joden in Europa #2quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:09 schreef Szikha het volgende:
Kan iemand voor mij nieuw deeltje openen (indien dit men wenst) van het topic 'de etnische zuivering van joden in Europa'
Ben op mobiel. Merci
Ja klopt, was even nodig.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:01 schreef SureD1 het volgende:
Er wordt in het Oekraïne topic wel heel driftig gemodereerd nu. Hoewel het jammer is dat mijn verwijzing naar Monkey Island moest sneuvelen, begrijp ik dat. Ik begrijp niet waarom een lange genuanceerde post over breuklijnen er aan moet geloven...
Ok...ik heb het wel erger meegemaakt daar...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja klopt, was even nodig.
De offtopics en persoonlijke aanvallen liepen een beetje door elkaar heen.
Dat kan kloppen, het zou soms wat strenger moeten in dat topic.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:16 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ok...ik heb het wel erger meegemaakt daar...
Ik moest lachen om het joodse dansje.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kan hier een slotje op?
NWS / Palestijnse kinderen bewust doelwit Israëlische bezetter
Heeft niets met nieuws te maken. Beide bronnen zijn op zijn zachtst gezegd dubieus. En TS met haar aparte visie heeft ook geen behoefte aan een serieuze discussie.
en de ontopic dingen verwijder je ook maar even als het jouw niet aanstaat.Ik vond en vind dat je iets te ver doorschoot.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja klopt, was even nodig.
De offtopics en persoonlijke aanvallen liepen een beetje door elkaar heen.
Nu dus.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:18 schreef Frutsel het volgende:
volgend jaar een nieuwe ronde nieuwe kansen
Het is echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nu dus.
NWS / Protestgroep tegen Zwarte Piet start campagne 2015
Ik ben er voor om ergens in september/oktober pas weer een centrale reeks te maken.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
En het hoort bij Topicreeks: Winkels worstelen met de toekomst van Zwarte Piet
Maar dit hele topic was al mislukt voor het was begonnen.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:20 schreef reza1 het volgende:
Andere topics over Israel en Palestina worden daar ook niet heen verhuist..
Wat is eigenlijk nog het nut van een centraal topic dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 01:20 schreef reza1 het volgende:
Andere topics over Israel en Palestina worden daar ook niet heen verhuist..
Done.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:59 schreef StateOfMind het volgende:
http://www.gelderlander.nl/thema/Tag/mariska%20peters
Kan bovenstaande link worden toegevoegd aan de OP van het Mariska Peters topic?
Staan relevante artikelen in over deze zaak uit de regionale krant.
Nee, maar dat is niet heel erg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:17 schreef reza1 het volgende:
NWS / Aanslag met drones in 3...2...1...
Titel klopt niet echt..
En waarom bij mijn topic wel?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar dat is niet heel erg.
Is geen NWS nee, gevraagd of het kan verhuizen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:46 schreef Dance99Vv het volgende:
NWS / Maatschappelijk werk community
Dit topic lijkt mij in een ander subforum thuis te horen.
Geen nieuws of achtergrond topic , kan een mod hier een oordeel over vellen.
Omdat je door je foutieve TT een gigantische backfire kreeg wat betreft je bedoelde jodenbash.quote:
goeie zaak, hoop dat ts er ook blij mee is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is geen NWS nee, gevraagd of het kan verhuizen.
Staat nu in WGR.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
goeie zaak, hoop dat ts er ook blij mee is.
heb niks tegen het topic opzich, vond het alleen op de verkeerde plaats
Of dat nu het juiste forum er voor is laat ik in het midden, maar dankquote:
R&P had ook nog gekund maar goed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:04 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Of dat nu het juiste forum er voor is laat ik in het midden, maar dank
Geen nederlandse bronquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Frutsel mag mijn topic weer open? Er was geen Nederlandstalige bron te vinden en ik wil mijn mening en bron best delen in de OP. Ik heb er zelfs geblurde pics bij gezet ipv de NSFW plaatjes!
NWS / Blonde lerares met tieten pijpt leerlingen en stuurt naaktofo's rond.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen nederlandse bronBloedmooie juf (37) pijpt scholier
Djeez is je altijd voor als het om pijpende juffen gaat.
NWS / [NWS FeedBack] Kom hier met al uw frustraties.quote:De FP was bijv de/een Nederlandstalige bron
Zou wat zijn, als ik op NWS mijn eigen artikelen van de FP niet goed genoeg zou vindenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Ok ik wist niet dat FOK bronnen ook goed waren, meestal gaan mensen dan weer zeuren om nu.nl of ANP ofzo.
Ik vond die twee artikelen dan ook nog wel aardig jaquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zou wat zijn, als ik op NWS mijn eigen artikelen van de FP niet goed genoeg zou vinden
Nee jij bent leuk.quote:Op woensdag 25 februari 2015 20:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Grappig interview met Zlatan..
Vond ik helemaal niet grappig
Ja.quote:Op woensdag 25 februari 2015 22:54 schreef El_Matador het volgende:
Dit topic:
NWS / Studenten vallen Maagdenhuis binnen #2
Mag deze nuttige post/informatie in de OP en die onzinnige kotssmilies en onzinnige aanvallen jegens die studenten eruit?
Oh ja, en het is "Maagdenhuis".
Danke, gracias ende shukran.quote:
quote:Op zondag 1 maart 2015 11:32 schreef Arcee het volgende:
NWS / 'Eerst hoofddoek af, dan pas vonnis'
NWS / 'Eerst hoofddoek af, dan pas vonnis' #2 dat legt je geen windeieren...
Reeks graag.
Eens.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:10 schreef Richestorags het volgende:
Kan een modje even kijken naar het topic over hennepteelt? Die fs180 gaat echt helemaal nergens over.
Ik was al in het topic, gaat inderdaad nergens over.quote:Op maandag 2 maart 2015 15:10 schreef Richestorags het volgende:
Kan een modje even kijken naar het topic over hennepteelt? Die fs180 gaat echt helemaal nergens over.
52.000 is het zelfs.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 13:35 schreef Smack10 het volgende:
Kan iemand de TT hiervan wijzigen:
NWS / Annemieke Traag, D66 Gelderland liegt over inspiratiereis van ¤52.000
¤ 33.000 moet zijn: ¤ 50.000
Heb een merge aangevraagd. Is een vervolg.quote:Op dinsdag 3 maart 2015 16:08 schreef Disana het volgende:
NWS / Oehoe teistert Prinsenstichting: 'cliënten worden aangevallen'
NWS / Terreuruil in Purmerend inmiddels wereldnieuws
Ik zie nu pas dat er twee oehoes aan het rellen zijn.
quote:Op vrijdag 6 maart 2015 13:17 schreef Frutsel het volgende:
NWS / WANTED: Levensgevaarlijk crimineel duo
Dit is de laatste die ik zo kan vinden...
Maak anders maar een nieuwe met verwijzing naar die
Gewoon weer een dagje dicht, helaas.quote:Op zaterdag 7 maart 2015 19:47 schreef marsan het volgende:
Kan er misschien iets gedaan worden aan dat turkije-gelul in t syrie-topic?
T hele topic gaat zo naar de kloten.
Bovenste is dicht.quote:Op maandag 9 maart 2015 22:22 schreef Disana het volgende:
Dit topic
NWS / Opstelten en Teeven stappen op !
was eerder, maar
NWS / Urgent: persconferentie, Opstelten en Teeven stappen op #4
is al een reeks.
En dan is er nog deze
NWS / Teeven sloot miljoenendeal met drugscrimineel
die al een weekje oud is.
Beetje veel?
Dan ken jij mijn moeder nietquote:Op dinsdag 10 maart 2015 00:20 schreef Specularium het volgende:
Er werden dan ook pics gepost van vrouwen die dikker waren dan je moeder.
OK!quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:17 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / Opstelten en Teeven stappen op #6
Misschien is het een idee om zo onderhand de woorden "Urgent" en "persconferentie" uit de topictitel weg te halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 11 maart 2015 17:44 schreef reza1 het volgende:
[..]
Ik wacht nog op je bron voor het verhaal dat Houthi's een Nederlander in een Koranschool hadden vermoord in Jemen.
Edit: Thnxquote:Op woensdag 11 maart 2015 17:45 schreef Omar_Faroek het volgende:
http://nos.nl/artikel/571004-adammer-gedood-bij-strijd-jemen.html
http://journalistiek.npo.(...)ielde-ibrahim-el-bey
Hier heb je bronnen en zoek maar verder door.
Welke berichten zijn dat dan allemaal, die onduidelijk zijn?quote:Op donderdag 12 maart 2015 23:27 schreef Rica het volgende:
Zou het een goed idee zijn om nieuws op te delen in internationaal en nationaal?
[INT]
[NED]
Zoiets?
Het maakt nogal een verschil waar iets gebeurt. Dat is context.
Al die "nieuwtjes" uit verweggistan hebben niet dezelfde waarde dan een voorval om de hoek in Schieringermeer.
Dat mag jij vinden, maar wij denken daar anders over. Nederlands forum, Nederlands nieuws. Engels kunnen we nog wel accepteren bij gelegenheid, als er geen Nederlandse bron is. Dat kunnen mensen namelijk nog wel begrijpen, meer dan Duits. Je moet ergens de grens trekken.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:31 schreef vaduz het volgende:
Sp3c sluit mijn topic en beschuldigt mij valselijk van het posten in de Duitse taal. Overigens vind ik dat je hier ook nieuws in het Duits mag posten.
Onjuist.quote:Immers zou een Nederlander die de school heeft afgerond, toch minstens alle officielen talen van de benelux + Engels moeten kunnen lezen.
Of je zegt Nederlands forum en houdt alles in het Nederlands, of je accepteert buitenlandse bronnen. Half NWS heeft Engelstalige bronnen. Verder ben ik nogal benieuwd of jij de school wel hebt afgemaakt, want dan zou je toch onderwijs in vreemde talen gehad moeten hebben.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat mag jij vinden, maar wij denken daar anders over. Nederlands forum, Nederlands nieuws. Engels kunnen we nog wel accepteren bij gelegenheid, als er geen Nederlandse bron is. Dat kunnen mensen namelijk nog wel begrijpen, meer dan Duits. Je moet ergens de grens trekken.
[..]
Onjuist.
Jij spreekt dus vloeiend Lëtzebuergesch?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:31 schreef vaduz het volgende:
Sp3c sluit mijn topic en beschuldigt mij valselijk van het posten in de Duitse taal. Overigens vind ik dat je hier ook nieuws in het Duits mag posten. Immers zou een Nederlander die de school heeft afgerond, toch minstens alle officielen talen van de benelux + Engels moeten kunnen lezen.
Ik begrijp niet waarom dat hier van belang is, aangezien mijn posten over het lezen van talen ging.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:55 schreef DonJames het volgende:
[..]
Jij spreekt dus vloeiend Lëtzebuergesch?
Ik heb mijn school afgemaakt. Daar was engels+één vreemde taal gebruikelijk om eindexamen in te doen. Echter is géén vreemde taal of twee vreemde talen ook mogelijk. Wellicht kan je op het gymnasium zelfs Frans, Duits én zo'n gekke dooie taal leren. In ieder geval is Engels+één vreemde taal al een flinke tijd de standaard.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:53 schreef vaduz het volgende:
[..]
Of je zegt Nederlands forum en houdt alles in het Nederlands, of je accepteert buitenlandse bronnen. Half NWS heeft Engelstalige bronnen. Verder ben ik nogal benieuwd of jij de school wel hebt afgemaakt, want dan zou je toch onderwijs in vreemde talen gehad moeten hebben.
Omdat jij beweert dat iedere Nederlander die z'n school heeft afgemaakt alle officiële talen van de Benelux + Engels zou moeten kunnen lezen. Lëtzebuergesch is een officiële taal van Luxemburg, dus ik neem aan dat je nu ook wel inziet dat je gewoon poep praat?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:58 schreef vaduz het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom dat hier van belang is, aangezien mijn posten over het lezen van talen ging.
Nee, ik vind dat je als je je school normaal afrond nieuwsberichten in het Lëtzebuergesch geen beletsel mogen vormen voor de nieuwsvergaring.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:01 schreef DonJames het volgende:
[..]
Omdat jij beweert dat iedere Nederlander die z'n school heeft afgemaakt alle officiële talen van de Benelux + Engels zou moeten kunnen lezen. Lëtzebuergesch is een officiële taal van Luxemburg, dus ik neem aan dat je nu ook wel inziet dat je gewoon poep praat?
Ik snap dat je hier een punt wil maken enzo, maar kan je niet gewoon een NEderlandse bron voor je nieuws vinden?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:02 schreef vaduz het volgende:
[..]
Nee, ik vind dat je als je je school normaal afrond nieuwsberichten in het Lëtzebuergesch geen beletsel mogen vormen voor de nieuwsvergaring.
Was het maar Duits...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb mijn school afgemaakt. Daar was engels+één vreemde taal gebruikelijk om eindexamen in te doen. Echter is géén vreemde taal of twee vreemde talen ook mogelijk. Wellicht kan je op het gymnasium zelfs Frans, Duits én zo'n gekke dooie taal leren. In ieder geval is Engels+één vreemde taal al een flinke tijd de standaard.
In ieder geval, als je maar een of jaartjes Frans of Duits krijgt op de middelbare school, kan je natuurlijk geen nieuwsberichten begrijpend lezen. Bij de taal die je afgerond hebt met een examen, zou je dat wel moeten kunnen verwachten. Echter is dat voor velen niet het geval.
Hoe dan ook, geen duitse bronnen aub
Waarom zou dat niet moeten kunnen? Waarom denk je anders dat die talen gedoceert worden? Dat je de keuze hebt tegenwoordig om in je profiel deel aanvullende competenties te ontwikkelen, neemt niet weg dat je een basis niveau dient te beheersen, voldoende voor nieuwsvergaring.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:59 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb mijn school afgemaakt. Daar was engels+één vreemde taal gebruikelijk om eindexamen in te doen. Echter is géén vreemde taal of twee vreemde talen ook mogelijk. Wellicht kan je op het gymnasium zelfs Frans, Duits én zo'n gekke dooie taal leren. In ieder geval is Engels+één vreemde taal al een flinke tijd de standaard.
In ieder geval, als je maar een of jaartjes Frans of Duits krijgt op de middelbare school, kan je natuurlijk geen nieuwsberichten begrijpend lezen. Bij de taal die je afgerond hebt met een examen, zou je dat wel moeten kunnen verwachten. Echter is dat voor velen niet het geval.
Hoe dan ook, geen duitse bronnen aub
Nee is er niet, als dat het beleid is kun je de helft von de topics hier in NWS wel sluiten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:03 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap dat je hier een punt wil maken enzo, maar kan je niet gewoon een NEderlandse bron voor je nieuws vinden?
Van iemand die er prat op gaat z'n school te hebben afgemaakt zou ik verwachten dat hij werkwoorden kan vervoegen en het spatiegebruik onder de knie zou hebben. Misschien moet je je daar eerst even op richten voordat je in vreemde talen gaat posten.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:05 schreef vaduz het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet moeten kunnen? Waarom denk je anders dat die talen gedoceert worden? Dat je de keuze hebt tegenwoordig om in je profiel deel aanvullende competenties te ontwikkelen, neemt niet weg dat je een basis niveau dient te beheersen, voldoende voor nieuwsvergaring.
Nu kan ik natuurlijk een flauw grapje maken dat jij ook niet veel van je Nederlands hebt opgestoken en dat het 'gedoceerd' is. Compleet met hetzelfde verontwaardigde 'heb je je school wel afgemaakt?' waar je bij mij mee aankwam net.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:05 schreef vaduz het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet moeten kunnen? Waarom denk je anders dat die talen gedoceert worden? Dat je de keuze hebt tegenwoordig om in je profiel deel aanvullende competenties te ontwikkelen, neemt niet weg dat je een basis niveau dient te beheersen, voldoende voor nieuwsvergaring.
Opmerkingen over mijn Nederlands vind ik hier niet ter discussie staan, hoewel ik toegeef dat er stomme fouten/slordigheden in voorkomen, wat gedeeltelijk ook een gevolg is van het niet dagelijks gebruik van de Nederlandse taal. De talen worden zeker niet enkel voor de door jou aangegeven reden gedoceert.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:10 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nu kan ik natuurlijk een flauw grapje maken dat jij ook niet veel van je Nederlands hebt opgestoken en dat het 'gedoceerd' is. Compleet met hetzelfde verontwaardigde 'heb je je school wel afgemaakt?' waar je bij mij mee aankwam net.
Maar dat gaan we allemaal niet doen. die talen worden gegeven omdat je anders in de gegeven uren niet genoeg tijd hebt tot het gewenste niveau te komen aan het einde van de rit, tijdens het examen. Wat ook de reden is dat Frans als in de eerste klassen gegeven wordt en Duits pas in de tweede klassen.
We kunnen ook lang en breed over het gewenste niveau na een jaartje onderwijs hebben en dat vind ik hartstikke gezellig, maar feit blijft dat we nieuws in het Duits/Frans/Chinees/Arabisch/Luxemburgs allemaal niet gaan doen. FOK! is voor iedereen toegankelijk en daarom enkel Nederlands. Met, zoals gezegd, af en toe een kleine uitzondering voor het Engels. Maar ook dat liever niet.
Als je me even de linkjes doet van nieuwsberichten met enkel een Engelse OP, zal ik er eens Nederlandse berichten bij zoeken. Dat hebben we namelijk het liefst.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:15 schreef vaduz het volgende:
[..]
Opmerkingen over mijn Nederlands vind ik hier niet ter discussie staan, hoewel ik toegeef dat er stomme fouten/slordigheden in voorkomen, wat gedeeltelijk ook een gevolg is van het niet dagelijks gebruik van de Nederlandse taal. De talen worden zeker niet enkel voor de door jou aangegeven reden gedoceert.
Als jullie niet hypocriet willen wezen, dienen jullie ook topics in het Engels te sluiten te meer omdat het niet slechts over 'enkele topics' gaat.
Alsof de gemiddelde Nederlander wel Engels beheerst op 'Oxford' niveau. Wat betreft voorbeelden: die komen hier met tientallen per week voorbij.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:19 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als je me even de linkjes doet van nieuwsberichten met enkel een Engelse OP, zal ik er eens Nederlandse berichten bij zoeken. Dat hebben we namelijk het liefst.
Hoewel ik niet van mening ben dat er iets hypocriet is aan de regel dat Nederlands eigenlijk moet en Engels in beperkte mate mag maar we talen die de gemiddelde Nederlander niet zo goed beheerst liever niet zien.
Dat zeg ik niet, en dat hoeft ook niet. De gemiddelde Nederlander kan Engelse nieuwsberichten wel acceptabel begrijpen. Ook maar net hoor. Dat durf ik over Duitse of Luxemburgse berichten te betwijfelen. Ik niet in ieder geval, en ik beschouw mezelf toch alleszins als gemiddeldquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:22 schreef vaduz het volgende:
[..]
Alsof de gemiddelde Nederlander wel Engels beheerst op 'Oxford' niveau. Wat betreft voorbeelden: die komen hier met tientallen per week voorbij.
Dat vind ik dan vrij opmerkelijk, gezien het feit dat het vocabulair van Nederlands meer met het Duits overeenkomt dan met het Engels. Natuurlijk hebben betreffende actieve vaardigheden Nederlanders een voorsprong in de Engelse taal mede door de discriminatie binnen het onderwijs en de invloed van imperalistische media. Overigens heb ik het idee, dat Nederlanders uit de Randstad/ het westen van Nederland minder competent zijn in vreemde talen. Echter kan ik dit niet met cijfers staven, maar zou zeker interessant zijn als je aan zou kunnen geven of je uit een van deze gebieden afkomstig bent.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, en dat hoeft ook niet. De gemiddelde Nederlander kan Engelse nieuwsberichten wel acceptabel begrijpen. Ook maar net hoor. Dat durf ik over Duitse of Luxemburgse berichten te betwijfelen. Ik niet in ieder geval, en ik beschouw mezelf toch alleszins als gemiddeld
Ik kom uit het zuiden des lands. Maar je hoeft er natuurlijk niet voor geleerd te hebben om te vermoeden dat men in het oosten, dicht bij de Duitse grens dus, de Duitse taal beter machtig is. Je komt er immers vaker mee in aanrakingquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:34 schreef vaduz het volgende:
[..]
Dat vind ik dan vrij opmerkelijk, gezien het feit dat het vocabulair van Nederlands meer met het Duits overeenkomt dan met het Engels. Natuurlijk hebben betreffende actieve vaardigheden Nederlanders een voorsprong in de Engelse taal mede door de discriminatie binnen het onderwijs en de invloed van imperalistische media. Overigens heb ik het idee, dat Nederlanders uit de Randstad/ het westen van Nederland minder competent zijn in vreemde talen. Echter kan ik dit niet met cijfers staven, maar zou zeker interessant zijn als je aan zou kunnen geven of je uit een van deze gebieden afkomstig bent.
Welk topic?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:39 schreef Specularium het volgende:
Frutsel kan heel goed Duits, de rest van het forum niet dus kan niemand het topic lezen.
In mijn ervaring zijn mensen in het zuiden des lands zeer competent.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kom uit het zuiden des lands. Maar je hoeft er natuurlijk niet voor geleerd te hebben om te vermoeden dat men in het oosten, dicht bij de Duitse grens dus, de Duitse taal beter machtig is. Je komt er immers vaker mee in aanraking
Het schijnt trouwens Luxemburgs te zijn, maar voor mij is het allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:39 schreef Specularium het volgende:
Frutsel kan heel goed Duits, de rest van het forum niet dus kan niemand het topic lezen.
Dank jequote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:40 schreef vaduz het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn mensen in het zuiden des lands zeer competent.
Maakt mij niet zoveel uit, kan het toch niet lezen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens Luxemburgs te zijn, maar voor mij is het allemaal hetzelfde
Waar is er dan een Duitstalig topic dichtgegooid?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die dicht is gegooid, waar gaat het anders over?
Het schijnt gevoelig te liggenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit, kan het toch niet lezen.
Jawohl!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:39 schreef Specularium het volgende:
Denken dat ik een bericht in het Duits heb geplaatst.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:31 schreef sp3c het volgende:
ik had niet helemaal verwacht dat dit een hele discussie op zou leveren
topic is dicht om 2 redenen
1: het is een linkdump waar verder totaal geen moeite in is gestoken
2: het is in een vreemde taal
nu kan ik je reactie al haast horen en nee die regels zijn niet in steen gebeiteld maar contextgevoelig
maw als wij vinden dat het wel kan dan kan het gewoon, in NWS moet je dan al snel denken aan de nieuwswaarde ... als er een keer iets belangrijks gebeurt in fucking luxemburg dan vind ik het niet erg als het eerste bericht dat je erover kunt vinden in het grieks of voor mijn part in het chinees gedumpt wordt maar de hoeveelheid asielaanvragen in luxemburg in februari in het duits kan echt niemand ene kut schelen
vertaal het, geef je mening en een mooie aanleiding voor een discussie en je mag het van mij proberen maar dit sloeg nergens op ... dan zitten we strax met een totaal onleesbaar komkommerNWS in 37 verschillende talen
Ik vind dit soort topics toch wel beter.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:21 schreef vaduz het volgende:
[..]
Denken dat ik een bericht in het Duits heb geplaatst.*450
Wat heeft dat met NWS te maken? Wil je er een nieuwsbericht over schrijven? Wil je mij interviewen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dit soort topics toch wel beter.
40+ / recordpoging
Misschien een topic in het Duits over openen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:27 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wat heeft dat met NWS te maken? Wil je er een nieuwsbericht over schrijven? Wil je mij interviewen?
voor iemand die claimed zijn school afgemaakt te hebben kom je een tikje kinderlijk over nuquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:21 schreef vaduz het volgende:
[..]
Denken dat ik een bericht in het Duits heb geplaatst.*450
Ik zag hem ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:15 schreef reza1 het volgende:
NWS / 14 maanden cel voor 'Erdogan is dictator'
Kan dicht, zie nu pas dat er al een topic over is.
Misschien dat een mod ook wat kan doen aan extreem smerige opmerkingen zoals "Alsof je virtueel met een foto van het dode kind je reet af staat te vegen ten overstaan van iedereen in dit topic" en dat op basis van KEIHARDE leugens zoals "je loopt hier mensen tokkie te noemen", etc.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:39 schreef Scorpie het volgende:
NWS / Automobilist gevlucht na doodrijden baby in Lutten
Krekker (en ik) gaan weer offtopic. Kan een mod het weghalen?
Ik zou nog harder tekeer gaan en lopen schelden, doet je zaak echt goed.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Misschien dat een mod ook wat kan doen aan extreem smerige opmerkingen zoals "Alsof je virtueel met een foto van het dode kind je reet af staat te vegen ten overstaan van iedereen in dit topic" en dat op basis van KEIHARDE leugens zoals "je loopt hier mensen tokkie te noemen", etc.
Gatver, misselijk word ik van die opmerking over dat dode kind, ik word niet snel boos, maar dit gaat mij echt VEEL te ver.
En dan hier een beetje schijnheilig gaan lopen doen, walgelijk figuur ben jij.
Jij bent hier degene die met een smerige lastercampagne bezig is. Geef eerst die smerige leugens van je toe ipv hier de schijnheil gaan lopen uithangen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik zou nog harder tekeer gaan en lopen schelden, doet je zaak echt goed.
Wat ben jij voor kind dan? Je bent heel popi jopi de stoere vent aan het uithangen in een topic over een dode baby, begint mensen te jennen om hun mening, krijgt vervolgens daarop tegengas van mij en nu ga je als de facking kleuter die je daadwerkelijk bent een partij lopen huilen? Rot toch gauw een eind op met je zelfreflectie van een naaktslak joh, infantiel. Zoveel stoere praatjes heb je nu niet meer nu je ontmaskert bent als een grote aansteller hè?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:50 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jij bent hier degene die met een smerige lastercampagne bezig is. Geef eerst die smerige leugens van je toe ipv hier de schijnheil gaan lopen uithangen.
Tegengas prima, gaan liegen en letterlijk stellen dat iemand iets zegt wat hij niet gezegd heeft, dat gaat te ver. Net zoals de opmerking over reet afvegen met foto...quote:Op vrijdag 13 maart 2015 19:54 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Wat ben jij voor kind dan? Je bent heel popi jopi de stoere vent aan het uithangen in een topic over een dode baby, begint mensen te jennen om hun mening, krijgt vervolgens daarop tegengas van mij en nu ga je als de facking kleuter die je daadwerkelijk bent een partij lopen huilen? Rot toch gauw een eind op met je zelfreflectie van een naaktslak joh, infantiel. Zoveel stoere praatjes heb je nu niet meer nu je ontmaskert bent als een grote aansteller hè?
quote:
Nog één keer dit soort opmerkingen die mij heel verdrietig maken en ik stuur Uccie met Marianne Rosenberg op jullie af.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:39 schreef Specularium het volgende:
#Kingstownquote:Op vrijdag 13 maart 2015 22:34 schreef Kingstown het volgende:
[..]
[..]
Nog één keer dit soort opmerkingen die mij heel verdrietig maken en ik stuur Uccie met Marianne Rosenberg op jullie af.
#TeamLiechtenstein
Urgente toevoeging:
Een half topic vollachen vanwege gebrekkig engels in een rouwkaartje was meer ontopic idd.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:10 schreef Loveless85 het volgende:
Kan iemand nu AJB de aluhoedjes in het Mariska topic even naar BNW bonjouren? Zeker zolang ze geen enkele concrete bron of stukje bewijs hebben. Gisteren al en TR gedaan toen de Vaatstra vergelijkingen werden getrokken, maar schijnbaar moet er eerst echt 100+ posts onzin in zo'n topic staan?
Net zulke onzin, maar in ieder geval nog op iets concreets gebaseerd, even goed offtopic.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 10:26 schreef Rica het volgende:
[..]
Een half topic vollachen vanwege gebrekkig engels in een rouwkaartje was meer ontopic idd.
Heeft genoeg nieuwswaarde voor een apart topic.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 07:30 schreef reza1 het volgende:
NWS / Regime Assad martelde 13000 mensen dood
Hoort dit niet in het Syrië topic? Zo niet waarom mijn topic wel?
Ja.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:06 schreef superniger het volgende:
NWS / Schippers: VVD wordt moedwillig beschadigd
Kan iemand hier een fatsoenlijke TT van maken?
Waarom mijn topic niet dan?quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:22 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heeft genoeg nieuwswaarde voor een apart topic.
Engelstalig bericht over een onderdeel van het gewapende conflict.quote:
Omdat ik straks even ga kijken hoe erg het met het topic is.quote:Op zaterdag 14 maart 2015 17:48 schreef woxxel het volgende:
Waarom kan ik niet meer reageren in het stuk van mariska peters?
Ik had de TT aangepast, dan kan die hele discussie over diezelfde TT wel weg.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Is het tegenwoordig al verboten om iets van de aids-titels van Tong te zeggen?
Ja, ik zag het te laat. Excuses daarvoor.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had de TT aangepast, dan kan die hele discussie over diezelfde TT wel weg.
Ha ha ha. aids-titels. Zulke woorden zal ik nooit gebruiken.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Is het tegenwoordig al verboten om iets van de aids-titels van Tong te zeggen?
Ah, ik zie dat het aangepast is. Waarvoor dank.
Helemaal niks, ik heb het weggehaald.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:33 schreef marsan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat t gevoel van Zlatan te maken heeft met t conflict in Syrie?
Of hij zich meer Bosnier zou voelen of meer kroaat
Dank u.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal niks, ik heb het weggehaald.
Bedankt Fylax. En even voor de modjes; lees ajb even terug en ga niet gelijk in op de krijser(s) in dat topic. Er wordt inderdaad eea vanuit een (tot eergisteren) openbare facebookgroep gepost, of openbare facebookprofielen van de familie. Daar komen dan reacties op, die meer dan eens in de trant zijn van 'wat een tokkies'. Das een beetje alles eigenlijk. Vervolgens komen mensen uit die groep zich hier registreren en nu gaat het een topic al zo'n beetje over en weer tussen die groepen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:17 schreef Fylax het volgende:
Gaat wel lekker in het Mariskatopic. Kan er even duidelijkheid komen wat nou wel en wat niet gepost mag worden?
Duidelijkheid qua wat?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:17 schreef Fylax het volgende:
Gaat wel lekker in het Mariskatopic. Kan er even duidelijkheid komen wat nou wel en wat niet gepost mag worden?
Er is met name een grote schreeuwlelijk die het onacceptabel vindt dat er dingen van OPENBARE groepen en pagina's op FOK! worden besproken. Met nadruk op openbaar. En er kwam (overigens al 2 topics geleden) nogal wat commentaar op de Engelstalige rouwkaart, die zat vol taal- en spelfouten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Duidelijkheid qua wat?
Ik ga het vanmiddag nalezen.
Precies, dat is een beetje het hele 'probleem'. Van hier uit is men op geen enkele wijze bezig richting die groep en/of de familie. Ze wilden notabene zelf een 'extra groep' oprichten voor speculatie. Maar dan pakken ze teksten van hier en gaan ze die vervolgens op die pagina plempen om te klagen dat dat ze hier tokkies worden genoemd bv.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:45 schreef woxxel het volgende:
En zij doen precies hetzelfde he. Teksten van fok kopiëren en op fb zetten.
Maar wat als er wel weer nieuws is, al dan niet van openbare Facebookprofielen, aangezien bv. de moeder er ook gewoon dingen meldde over sterfdatum etc.? Het is niet het eerste topic waar 'nieuws' gewoon van andere bronnen komt dan nieuwssites, alleen nu wordt het ineens een probleem omdat een helder licht die topics daar ging linken, en er uiteraard in die topics wat (onnodige) opmerkingen waren op het voorkomen van familie en omgeving.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:55 schreef Specularium het volgende:
Ik heb het gelezen, maar het is inmiddels een grote bash over en weer geworden tussen het topic en een facebookpagina die inmiddels besloten is.
Verder is er geen nieuws. Topic blijft dus dicht.
Dit ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:16 schreef dimmak het volgende:
Jongens, jongens. Wacht op iets nieuws, dan mogen jullie weer een topic openen.
Nogmaals, wat als er dan iets op een OPENBAAR Facebookprofiel verschijnt wat als 'nieuws' gezien kan worden? Niet al het nieuws komt gelijk op nu.nl ofzo...quote:
Dan krijgen we eerst 35 posts over hoe beroerd de grammatica is.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nogmaals, wat als er dan iets op een OPENBAAR Facebookprofiel verschijnt wat als 'nieuws' gezien kan worden? Niet al het nieuws komt gelijk op nu.nl ofzo...
Waarom is het topic gesloten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan krijgen we eerst 35 posts over hoe beroerd de grammatica is.
Maak maar een topic als er echt nieuws is.
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:55 schreef Specularium het volgende:
Ik heb het gelezen, maar het is inmiddels een grote bash over en weer geworden tussen het topic en een facebookpagina die inmiddels besloten is.
Verder is er geen nieuws. Topic blijft dus dicht.
Hierzo, gewoon openen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Maar naast Duits en Luxemburgs mag er dus ook al geen tokkies als taal vd bron? Waar is vaduz als je 'm nodig hebt
Ik was het dan ook niet van plan, aangezien ik je eigenlijk een ontzettende klapjosti vindt met al die nietszeggende topics. Was gewoon ff een gebbetje.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:31 schreef vaduz het volgende:
[..]
Jammer Loveless85, het politbureau duldt geen weerstand.
Welke nietszeggende topics?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik was het dan ook niet van plan, aangezien ik je eigenlijk een ontzettende klapjosti vindt met al die nietszeggende topics. Was gewoon ff een gebbetje.
Het is "Pourquoi?" of "¿Por qué?", ga maar weer gewoon Duits praten.quote:
http://fr.wiktionary.org/wiki/pour_quequote:Op woensdag 18 maart 2015 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is "Pourquoi?" of "¿Por qué?", ga maar weer gewoon Duits praten.
Buiten dat je de spatie bent vergeten slaat je opmerking natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:28 schreef vaduz het volgende:
[..]
http://fr.wiktionary.org/wiki/pour_que
Moderne spellingsregelsquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buiten dat je de spatie bent vergeten slaat je opmerking natuurlijk nergens op.
PM's kan je naar meerdere mensen tegelijk versturen en kunnen veel langer zijn (DM's zijn maar 255 tekens per bericht), maar DM's krijg je dan weer gelijk als alert op je beeldscherm, werkt dus wat sneller/makkelijker. Er zullen nog wel meer verschillen zijn maar goed.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:48 schreef woxxel het volgende:
Wat is het verschil tussen pm en dm dan?
(Ik mag dat pas over een week gebruiken als ik zou willen)
Als jij door blijft janken over verwijderde posts, het beleid of de moderatie ga ik je geen waarschuwing sturen maar een ban aanvragen.quote:
Pourque = zodatquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buiten dat je de spatie bent vergeten slaat je opmerking natuurlijk nergens op.
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus zet die boobpics maar vast klaar, over een week stromen de verzoeken binnen
Lukt het bij de een niet, vraag ik het wel aan de ander.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Open het topic van onze Maris dan even.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lukt het bij de een niet, vraag ik het wel aan de ander.
Topic gaat niet open.
Wie staat er boven jullie in de hiërarchie: probeer ik het daar wel even.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:47 schreef sp3c het volgende:
zodat jullie deze onzin daar kunnen doen en het hele ding nog irrelevanter kunnen maken dan het al was?
dank je feestelijk maar ik denk dat ik het dichtlaat
Als je een topic in FB gaat openen verwijzen ze je gewoon weer hier naartoe.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Wie staat er boven jullie in de hiërarchie: probeer ik het daar wel even.
Ik word hier zo moe van.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:55 schreef woxxel het volgende:
Ik heb weer een vraagje. Waar kan ik die stellen?
Als het over NWS gaat kan het hier.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:55 schreef woxxel het volgende:
dat ligt een beetje aan de vraag, dat kan ik zo niet beantwoordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:55 schreef woxxel het volgende:
Dan heb je een DM. Direct message. Dm.fok.nl staat dan n bericht.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:02 schreef woxxel het volgende:
Eerste vraag was. Ik heb nu een blauw rondje met een 1 bij mn naam.
Tweede vraag. Kun je mensen ook blokkeren? (Denk het wel, maar misschien weet morendo het nog niet)
Wat de neuk heb ik daar mee te maken?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:02 schreef woxxel het volgende:
Eerste vraag was. Ik heb nu een blauw rondje met een 1 bij mn naam.
Tweede vraag. Kun je mensen ook blokkeren? (Denk het wel, maar misschien weet morendo het nog niet)
Als je zo moe van iemand word dan kun je misschien de optie blokkeren gebruiken hequote:Op woensdag 18 maart 2015 20:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat de neuk heb ik daar mee te maken?
Bedanktquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heb je een DM. Direct message. Dm.fok.nl staat dan n bericht.
Op dm kan je gebruikers blokkeren. Op het forum alleen dmv het afsluiten van een abbonement
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |