Ik was het dan ook niet van plan, aangezien ik je eigenlijk een ontzettende klapjosti vindt met al die nietszeggende topics. Was gewoon ff een gebbetje.quote:Op woensdag 18 maart 2015 17:31 schreef vaduz het volgende:
[..]
Jammer Loveless85, het politbureau duldt geen weerstand.
Welke nietszeggende topics?quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:01 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik was het dan ook niet van plan, aangezien ik je eigenlijk een ontzettende klapjosti vindt met al die nietszeggende topics. Was gewoon ff een gebbetje.
Het is "Pourquoi?" of "¿Por qué?", ga maar weer gewoon Duits praten.quote:
http://fr.wiktionary.org/wiki/pour_quequote:Op woensdag 18 maart 2015 18:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is "Pourquoi?" of "¿Por qué?", ga maar weer gewoon Duits praten.
Buiten dat je de spatie bent vergeten slaat je opmerking natuurlijk nergens op.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:28 schreef vaduz het volgende:
[..]
http://fr.wiktionary.org/wiki/pour_que
Moderne spellingsregelsquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buiten dat je de spatie bent vergeten slaat je opmerking natuurlijk nergens op.
PM's kan je naar meerdere mensen tegelijk versturen en kunnen veel langer zijn (DM's zijn maar 255 tekens per bericht), maar DM's krijg je dan weer gelijk als alert op je beeldscherm, werkt dus wat sneller/makkelijker. Er zullen nog wel meer verschillen zijn maar goed.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:48 schreef woxxel het volgende:
Wat is het verschil tussen pm en dm dan?
(Ik mag dat pas over een week gebruiken als ik zou willen)
Als jij door blijft janken over verwijderde posts, het beleid of de moderatie ga ik je geen waarschuwing sturen maar een ban aanvragen.quote:
Pourque = zodatquote:Op woensdag 18 maart 2015 18:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Buiten dat je de spatie bent vergeten slaat je opmerking natuurlijk nergens op.
Bedankt voor de waarschuwing.quote:Op woensdag 18 maart 2015 18:57 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus zet die boobpics maar vast klaar, over een week stromen de verzoeken binnen
Lukt het bij de een niet, vraag ik het wel aan de ander.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:44 schreef Morendo het volgende:
[..]
Open het topic van onze Maris dan even.
quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Lukt het bij de een niet, vraag ik het wel aan de ander.
Topic gaat niet open.
Wie staat er boven jullie in de hiërarchie: probeer ik het daar wel even.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:47 schreef sp3c het volgende:
zodat jullie deze onzin daar kunnen doen en het hele ding nog irrelevanter kunnen maken dan het al was?
dank je feestelijk maar ik denk dat ik het dichtlaat
Als je een topic in FB gaat openen verwijzen ze je gewoon weer hier naartoe.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:48 schreef Morendo het volgende:
[..]
[..]
Wie staat er boven jullie in de hiërarchie: probeer ik het daar wel even.
Ik word hier zo moe van.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:55 schreef woxxel het volgende:
Ik heb weer een vraagje. Waar kan ik die stellen?
Als het over NWS gaat kan het hier.quote:Op woensdag 18 maart 2015 19:55 schreef woxxel het volgende:
dat ligt een beetje aan de vraag, dat kan ik zo niet beantwoordenquote:Op woensdag 18 maart 2015 19:55 schreef woxxel het volgende:
Dan heb je een DM. Direct message. Dm.fok.nl staat dan n bericht.quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:02 schreef woxxel het volgende:
Eerste vraag was. Ik heb nu een blauw rondje met een 1 bij mn naam.
Tweede vraag. Kun je mensen ook blokkeren? (Denk het wel, maar misschien weet morendo het nog niet)
Wat de neuk heb ik daar mee te maken?quote:Op woensdag 18 maart 2015 20:02 schreef woxxel het volgende:
Eerste vraag was. Ik heb nu een blauw rondje met een 1 bij mn naam.
Tweede vraag. Kun je mensen ook blokkeren? (Denk het wel, maar misschien weet morendo het nog niet)
Als je zo moe van iemand word dan kun je misschien de optie blokkeren gebruiken hequote:Op woensdag 18 maart 2015 20:06 schreef Morendo het volgende:
[..]
Wat de neuk heb ik daar mee te maken?
Bedanktquote:Op woensdag 18 maart 2015 20:04 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan heb je een DM. Direct message. Dm.fok.nl staat dan n bericht.
Op dm kan je gebruikers blokkeren. Op het forum alleen dmv het afsluiten van een abbonement
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |