Dat had ik al veranderd, Henk.quote:Op woensdag 18 februari 2015 22:31 schreef Elfletterig het volgende:
NWS / Persoon onder trein na ruzie in Wijchen
Zie het artikel waarnaar wordt gelinkt in dit bericht.
De topictitel klopt niet meer. De man is niet voor de trein geduwd.
Kennelijk zo'n beetje op hetzelfde moment als dat ik het bericht hier plaatste. In mijn post staat de oude topictitel namelijk nog. Maar goed gehandeld hoorquote:Op woensdag 18 februari 2015 22:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat had ik al veranderd, Henk.
NWS / De etnische zuivering van joden in Europa #2quote:Op donderdag 19 februari 2015 18:09 schreef Szikha het volgende:
Kan iemand voor mij nieuw deeltje openen (indien dit men wenst) van het topic 'de etnische zuivering van joden in Europa'
Ben op mobiel. Merci
Ja klopt, was even nodig.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:01 schreef SureD1 het volgende:
Er wordt in het Oekraïne topic wel heel driftig gemodereerd nu. Hoewel het jammer is dat mijn verwijzing naar Monkey Island moest sneuvelen, begrijp ik dat. Ik begrijp niet waarom een lange genuanceerde post over breuklijnen er aan moet geloven...
Ok...ik heb het wel erger meegemaakt daar...quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja klopt, was even nodig.
De offtopics en persoonlijke aanvallen liepen een beetje door elkaar heen.
Dat kan kloppen, het zou soms wat strenger moeten in dat topic.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:16 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Ok...ik heb het wel erger meegemaakt daar...
Ik moest lachen om het joodse dansje.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 22:53 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kan hier een slotje op?
NWS / Palestijnse kinderen bewust doelwit Israëlische bezetter
Heeft niets met nieuws te maken. Beide bronnen zijn op zijn zachtst gezegd dubieus. En TS met haar aparte visie heeft ook geen behoefte aan een serieuze discussie.
en de ontopic dingen verwijder je ook maar even als het jouw niet aanstaat.Ik vond en vind dat je iets te ver doorschoot.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 20:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja klopt, was even nodig.
De offtopics en persoonlijke aanvallen liepen een beetje door elkaar heen.
Nu dus.quote:Op donderdag 11 december 2014 09:18 schreef Frutsel het volgende:
volgend jaar een nieuwe ronde nieuwe kansen
Het is echt verschrikkelijk.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:31 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nu dus.
NWS / Protestgroep tegen Zwarte Piet start campagne 2015
Ik ben er voor om ergens in september/oktober pas weer een centrale reeks te maken.quote:Op zondag 22 februari 2015 15:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
En het hoort bij Topicreeks: Winkels worstelen met de toekomst van Zwarte Piet
Maar dit hele topic was al mislukt voor het was begonnen.quote:Op maandag 23 februari 2015 01:20 schreef reza1 het volgende:
Andere topics over Israel en Palestina worden daar ook niet heen verhuist..
Wat is eigenlijk nog het nut van een centraal topic dan?quote:Op maandag 23 februari 2015 01:20 schreef reza1 het volgende:
Andere topics over Israel en Palestina worden daar ook niet heen verhuist..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |