Is dit weer een voorbeeld van het willen opleggen van de eigen normen en waarden aan de Nederlandse bevolking of heeft hij gewoon een punt? Zijn honden idd onreine dieren die in de natuur thuishoren?quote:Haagse islampartij wil hondenverbod | Spitsnieuws.nl
Het moet verboden worden in Den Haag om een hond als huisdier te hebben. Dat vindt tenminste het Haagse raadslid Hasan Küçük van de Islam Democraten, zo meldt De Telegraaf.
Volgens de moslimpartij horen de viervoeters in de natuur en niet in een huis. Küçük vindt het houden van honden dierenmishandeling en daarom zou het volgens hem strafbaar moeten worden.
Hij reageerde tijdens een debat in de gemeenteraad afgelopen donderdagavond dan ook fel op een voorstel van de Partij voor de Dieren om meer rekening te houden met 's mans beste vriend. Al beschouwen de meeste moslims honden als onreine dieren.
PVV-raadslid Paul ter Linden had er het volgende over te zeggen: "In dit land zijn huisdieren gewoon. Als je daar niets mee hebt, moet je maar in een ander land gaan wonen."
dingen willen verbiedenquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:02 schreef Hathor het volgende:
Moslims verbieden, die maken meer troep dan honden.
Ik weet wel dat een paar jaar geleden ter discussie stond het voeren van oud brood aan vogels, in de grote steden.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:03 schreef bijdehand het volgende:
Was dit een aantal jaren geleden niet ook al in het nieuws?
Vooral niet inhoudelijk op het bericht ingaan, ik herhaal vooral niet inhoudelijk op het bericht ingaan.quote:
Geef het goede voorbeeld. Ik herhaal: geef het goede voorbeeld.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Vooral niet inhoudelijk op het bericht ingaan, ik herhaal vooral niet inhoudelijk op het bericht ingaan.
Misschien heeft de partij het wel over ongelovige honden?quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:04 schreef Hyperdude het volgende:
Deze partij lijkt mij, net zo als IS, wederom een Mossad grapje.
Joodse humor; niet meer wat het ooit was.
Daarom zijn ze nooit alleen.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Snap ik, al die straatmocro's schijten in hun broek voor mensen met honden, die voelen zich zwaar geïntimideerd
Dit soort moslims zouden het liefst zo'n beetje alle regels hier willen aanpassen. Dan kun je inderdaad maar beter in een ander land gaan wonen.quote:
Oh, laat maar, oud nieuws.quote:
quote:PVV-raadslid Paul ter Linden had er het volgende over te zeggen: "In dit land zijn huisdieren gewoon. Als je daar niets mee hebt, moet je maar in een ander land gaan wonen"
Heerlijk is dat, als je langs zo'n groepje tuig loopt dat gelijk tegen de muur kruipt als ze zien dat je een grote herder bij je hebtquote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Snap ik, al die straatmocro's schijten in hun broek voor mensen met honden, die voelen zich zwaar geïntimideerd
Goed te weten.quote:Op vrijdag 20 februari 2015 15:24 schreef Religieisfacisme het volgende:
Ik heb me altijd al afgevraagd waarom moslims zo bang zijn voor honden. Wij hebben een mechelse herder en ik lig elke keer weer dubbel als ik door de buurt loop en de hoofdoekjes in paniek uit elkaar zie stuiven als de hond vrolijk kwispelend op hun af loopt. Een stoere Marokkaanse straatbewoner van 2 meter hoog en bijna even breed die zich plat tegen de muur aandrukt omdat me hond even vriendelijk komt snuffelen.
De islamitische angst en afkeer van honden is tot daar aan toe maar onze honden willen verbieden, en dan ook nog onder valse voorwendselen (dierenmishandeling...right!) is weer eens een stuitend voorbeeld van de islamisering en intolerantie die daar vanuit gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |