Jammer dat Younes niet de vredelievende boodschap van de Koran tot zich heeft genomen, misschien moeten we voor die jongens gesubsidieerd koranlessen aanbieden om dit probleem op te lossen.quote:Leerling ineengeslagen na ruzie over Charlie Hebdo
Een discussie over de aanslag op Charlie Hebdo heeft tot zware agressie geleid in Anderlecht. Een leerling van 20, Amadou B., werd in elkaar geslagen omdat hij weigerde een petitie te tekenen om het ontslag van een geschiedenisleraar te eisen. Die had gezegd dat kritiek op de tekeningen in Charlie Hebdo geen geldige reden was om mensen te vermoorden.
Younes B. - een leerling uit het zesde jaar automechanica - was het daar niet mee eens en startte de petitie op. Eerder had hij al verkondigd dat hij "de hand van de daders" wou schudden. 18 leerlingen ondertekenden zijn eis, maar Amadou B. weigerde. Daarop werd hij donderdag na school minutenlang bewerkt met een baseballknuppel door meer dan tien daders. Hij werd met zware hoofdwonden naar het ziekenhuis gebracht. De politie onderzoekt de zaak.
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-Charlie-Hebdo.dhtml
Inderdaad wat vreemd ja. Maar waarschijnlijk zijn de in de eerste 4 jaar alleen bezig de jongens zindelijk te krijgen.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:54 schreef RM-rf het volgende:
6e jaar automechanica?
Is dat soms een verlengde master in het autosleutelen en koplampen vervangen dat ze daar leren?
Het was dus niet een dude, maar een complete groep. In elkaar geslagen door meer dan 10 dudes. Lijkt me duidelijk dat het niet een enkeling is die met de Islamistische slagers sympathiseert.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:58 schreef Leandra het volgende:
Sjezus, dus eerst probeer je als kutpuber een leraar ontslagen te laten worden omdat die leraar een tekening geen geldige grond voor moord vindt, en vervolgens sla je ook nog iemand in elkaar die het niet met je eens is dat de leraar ontslagen zou moeten worden?
Wat een gek.
Ja, ook dat nog eens, maar het feit dat hij überhaupt al zo'n petitie gestart was vind ik absurd.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:02 schreef Pharmacist het volgende:
[..]
Het was dus niet een dude, maar een complete groep. In elkaar geslagen door meer dan 10 dudes. Lijkt me duidelijk dat het niet een enkeling is die met de Islamistische slagers sympathiseert.
ik denk een master autobommenquote:Op maandag 2 februari 2015 10:54 schreef RM-rf het volgende:
6e jaar automechanica?
Is dat soms een verlengde master in het autosleutelen en koplampen vervangen dat ze daar leren?
Wat hebben Marokko en Noord-Korea hiermee te maken?quote:Op maandag 2 februari 2015 11:51 schreef Richestorags het volgende:
We kunnen er rustig vanuit gaan dat alle tien de daders Moslims waren. Dit soort Moslims kunnen wij en goedwillende Moslims missen als kiespijn, oftewel we moeten ze voor de keuze stellen:
-Een enkeltje Raqqa
-Een vlucht met Julio P boven de Noordzee
-Een enkeltje Marokko
-Een enkeltje Noord-Korea.
Grote kans dat Younes B. een Marokkaan is. En zijn mededaders ook. Noord-Korea heeft hier niks mee te maken, maar Kim wat verse aanvoer voor zijn werkkampen geven is uiteraard een win-win.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:54 schreef Igen het volgende:
[..]
Wat hebben Marokko en Noord-Korea hiermee te maken?
Maar een subsidie voor een enkele reis Raqqa lijkt me het overwegen waard ja.
Landverraders, dus oprotten.quote:Op maandag 2 februari 2015 10:58 schreef Montagui het volgende:
Mooi zo'n petitie. Ik neem dat die nu in handen is van de politie?
Weer 18 kandidaten om in de gaten te houden.
Juist enige juiste actie, kunnen ze eens ervaren wat het is.quote:Op maandag 2 februari 2015 11:11 schreef Woestijnvos het volgende:
Meteen het vliegtuig opzetten richting het kalifaat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |