abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 maart 2015 @ 08:22:40 #1
7889 tong80
Spleenheup
pi_150625462
Minister Schippers zegt dat bepaalde krachten achter de affaires zitten die de VVD voor de verkiezingen parten spelen. Welke krachten dat zijn, weet ze niet precies, zegt ze in een interview met De Telegraaf. Het kan de onderwereld zijn, de advocatuur of krachten op het ministerie zelf.

Schippers, die ook in het campagneteam van de VVD zit, noemt het geen toeval dat vlak voor de verkiezingen een bonnetje, dat 15 jaar zoek was,opduikt.

Als Opstelten en Teeven doelbewust door krachten op het ministerie pootje zijn zijn gelicht, moet de bezem door het departement, zegt Schippers.

http://nos.nl/teletekst#107

Totaal gestoord en de weg kwijt. :D

:P

De affaires die de afgelopen tijd rond de VVD naar buiten zijn gekomen zijn bewaard voor de campagne voor de Provinciale Statenverkiezingen. Dat zegt minister Schippers, ook lid van het VVD-campagneteam, vandaag in een interview met De Telegraaf.

Liever een korte, hevige klap dan een pijnlijk en eindeloos debat. En dus maakte premier Rutte - ondanks zijn speciale band met hem - een einde aan het ministerschap van Opstelten. Een reconstructie.

Het is volgens de minister geen toeval dat juist de afgelopen periode belastende publicaties verschenen over de partij. Zo kostte informatie werd over het declaratiegedrag van VVD-Kamerlid Verheijen hem zijn baan, kwam de partij in Stichtse Vecht in opspraak door lekken over de benoeming van de burgemeester en werden de details over de deal met drugscrimineel Cees H. bekend. Die kostten VVD-staatssecretaris Teeven en Minister Opstelten van Veiligheid en Justitie de kop.

'Als een bonnetje van vijftien jaar geleden een week voor de verkiezingen opdoemt, dan is mijn conclusie dat het niet voor niets nú gebeurt, zegt Schippers in De Telegraaf. Wie er achter zit, weet de minister niet. 'De een zegt: het is de onderwereld. De ander zegt: het zijn krachten bij justitie. Een derde zegt: het zijn krachten uit de advocatuur. Ik kan dat niet beoordelen. Maar er zit ergens een kracht achter'

Mocht de informatie over de deal van Teeven met Cees H. afkomstig zijn van het Ministerie van Veiligheid en Justitie, dan moet de bezem rigoureus door dat ministerie, zegt ze. Daarbij noemt Schippers de naam van minister Kamp als geschikte bewindspersoon. Kamp is nu minister van Economische Zaken en werd al vaker genoemd als opvolger van Opstelten. Zelf zei Kamp daar tot dusver niets over.

Via Nieuwsuur werd deze week bekend dat er met de deal tussen Teeven, in zijn tijd als officier van justitie, en Cees H. 4,7 miljoen gulden was gemoeid. Niet 1,25 miljoen, zoals Opstelten de Kamer had verteld.

http://www.volkskrant.nl/(...)beschadigd~a3903683/

:T

[ Bericht 54% gewijzigd door tong80 op 14-03-2015 08:28:14 ]
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_150625473
Ha ha
pi_150625474
Geef dat mens toch TBS.
Ура для россии
  zaterdag 14 maart 2015 @ 08:28:10 #4
308438 Ser_Ciappelletto
Semi-professionele SJW
pi_150625514
Als de onderwereld, de advocatuur of krachten op het ministerie zelf achter de affaire zitten die ervoor hebben gezorgd dat Opstelten en Teeven oprotten, moeten we die mensen een lintje geven. Zij hebben met één actie meer gedaan voor Nederland dan Opstelten en Teeven in de afgelopen vier jaar.
pi_150625518

Leef je uit met paint of photoshop.
pi_150625561
Zou je haar doen tong?
pi_150625636
Stel dat het waar is, zou dat dan erg zijn?
Somebody that I used to know
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 maart 2015 @ 08:40:30 #8
7889 tong80
Spleenheup
pi_150625639
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 08:32 schreef TUFKAL het volgende:
Zou je haar doen tong?
Echt nooit en te nimmer. Ben niet kieskeurig. En val niet over leeftijd. Maar ik vind haar vies en lelijk.

Dom ook nog eens. Katja mag wel langskomen voor een stukje verwerkingsvlees.

:T
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_150625683
Ik verbaas me er altijd over dat die VVD'ers vaak zo'n typische uitstraling hebben.
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 maart 2015 @ 08:51:22 #10
7889 tong80
Spleenheup
pi_150625730
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 08:46 schreef Galgeras het volgende:
Ik verbaas me er altijd over dat die VVD'ers vaak zo'n typische uitstraling hebben.
Die minzame grimas ook altijd. Zo van. 'Ik heb schijt aan het klootjes volk.'

pi_150625781
Beetje typisch weer. Ja, het zou me niks verbazen als Opstelten is genaaid door een/enkele van zijn ambtenaren, maar daar heeft hij het kennelijk naar gemaakt. Zelfde geldt natuurlijk voor Verheijen, die had gewoon netjes en onkreukbaar moeten blijven.
pi_150625784
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 08:51 schreef tong80 het volgende:

[..]

Die minzame grimas ook altijd. Zo van. 'Ik heb schijt aan het klootjes volk.'

Precies, zo komt het op mij ook altijd over. De ergste vind ik nog wel Stef Blok. Als ik die vent op tv zie zap ik gelijk weg.

Ken je deze video, Tong80?

pi_150625805
Ook al zitten die krachten er achter, men heeft geen pistool op hun hoofd gezet om de VVD bestuurders hun niet etische gedragingen te laten doen. Door de niet ethische gedragingen zijn de rest behalve Opstelten &co in opspraak gekomen.
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 maart 2015 @ 09:05:52 #14
7889 tong80
Spleenheup
pi_150625893
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 08:56 schreef Galgeras het volgende:

[..]

Precies, zo komt het op mij ook altijd over. De ergste vind ik nog wel Stef Blok. Als ik die vent op tv zie zap ik gelijk weg.

Heb er al topics over geopend. Te triest. Deze video kende ik nog niet.

pi_150625924
Ja, want die VVD'ers zijn helemaal niet fout of zo, het zijn 'bepaalde krachten' die dit soort problemen veroorzaken.

En ja, natuurlijk komt het de rest mooi uit als dit juist nu in het nieuws komt.
  zaterdag 14 maart 2015 @ 09:12:47 #16
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_150625943
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 08:28 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als de onderwereld, de advocatuur of krachten op het ministerie zelf achter de affaire zitten die ervoor hebben gezorgd dat Opstelten en Teeven oprotten, moeten we die mensen een lintje geven. Zij hebben met één actie meer gedaan voor Nederland dan Opstelten en Teeven in de afgelopen vier jaar.
Nou nou nou nou nou nou nou, als je naar de misdaadcijfers kijkt, zijn ze niet enkel slecht bezig geweest
Laffe huichelaar
  zaterdag 14 maart 2015 @ 09:14:37 #17
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_150625956
Verder natuurlijk een geweldige vorm van grootheidswaanzin, als de enige manier waarop je kan accepteren dat jouw partij er slecht opstaat is omdat er een uitgebreid, diepgaand complot gaande is.

Schippers verdient een schopje BNW :')
Laffe huichelaar
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 maart 2015 @ 09:17:27 #18
7889 tong80
Spleenheup
pi_150625978
  Trouwste user 2022 zaterdag 14 maart 2015 @ 09:18:08 #19
7889 tong80
Spleenheup
pi_150625986
Akkermans viel niet zozeer op door zijn uiterlijk. Hij zag eruit als een doorsnee corpsbal: blauw blazertje, stropdas met klassiek motiefje, duur horloge en een modieuze bril. Nee, meer indruk maakte zijn bevroren glimlach, zijn hoog uitschietende stem en zijn ronduit stuitende ijdelheid.
Het typetje was meteen neergezet: het ging hier om een zelfingenomen, opgeblazen, over het paard getilde ijdeltuit. Iemand die het volkomen vanzelfsprekend vond dat hij gevraagd zou worden als staatssecretaris of als minister. Natuurlijk werd hij genoemd, want hij maakte deel uit van het old boys netwerk, dat kon je zo zien.

Op de cover van Elsevier
Akkermans maakte ogenblikkelijk furore. Nog geen drie weken later prijkte hij al voor het eerst op de cover van Elsevier. Breed grijnzend voor zijn goedgevulde boekenkast, de armen losjes over elkaar.

In de jaren daarna dook Akkermans regelmatig op. In april 1990 – bij de laatste uitzending van Keek op de Week – meldde Kees van Kooten in de VPRO-gids dat Akkermans aan de Open

Akkermans
Universiteit een leerstoel Simplisme had gekregen. Eén jaar later, in november 1991, berichtte NRC Handelsblad dat prof. dr.ir. Akkermans, net benoemd tot staatssecretaris voor het midden- en kleinbedrijf, bij Laag Keppel in Gelderland een paaltje had geramd. De aanleiding voor dit fakebericht was een ongelukje van Lubbers.

Afgezien van aprilgrappen was dit van de weinige keren, dat NRC Handelsblad – nota bene op de voorpagina – een nepbericht plaatste.

pi_150626261
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 08:56 schreef Galgeras het volgende:

[..]

Wim de Bie. O+
  zaterdag 14 maart 2015 @ 10:10:50 #21
359712 GrumpyFish
ga je mee zwemmen?
pi_150626604
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 09:12 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Nou nou nou nou nou nou nou, als je naar de misdaadcijfers kijkt, zijn ze niet enkel slecht bezig geweest
Valt wel mee toch?
It ain't what you don't know that gets you into trouble. It's what you know for sure that just ain't so - Mark Twain
  zaterdag 14 maart 2015 @ 10:12:56 #22
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_150626650
Was een leuze van de VVD niet iets over 'eigen verantwoordelijkheid'?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_150626699
Phoehee.
Voor al uw dwaze oneliners en geavanceerde sofisterij
  zaterdag 14 maart 2015 @ 10:16:51 #24
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_150626724
Wanneer hadden die akkefietjes dan openbaar gemaak moeten worden...?

Oh, wacht....
pi_150626727
Kamp noemen als opvolger van Opstelten... Van de regen in de drup.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')