Ja, ik zag het te laat. Excuses daarvoor.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik had de TT aangepast, dan kan die hele discussie over diezelfde TT wel weg.
Ha ha ha. aids-titels. Zulke woorden zal ik nooit gebruiken.quote:Op maandag 16 maart 2015 16:56 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Is het tegenwoordig al verboten om iets van de aids-titels van Tong te zeggen?
Ah, ik zie dat het aangepast is. Waarvoor dank.
Helemaal niks, ik heb het weggehaald.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:33 schreef marsan het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat t gevoel van Zlatan te maken heeft met t conflict in Syrie?
Of hij zich meer Bosnier zou voelen of meer kroaat
Dank u.quote:Op maandag 16 maart 2015 23:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Helemaal niks, ik heb het weggehaald.
Bedankt Fylax. En even voor de modjes; lees ajb even terug en ga niet gelijk in op de krijser(s) in dat topic. Er wordt inderdaad eea vanuit een (tot eergisteren) openbare facebookgroep gepost, of openbare facebookprofielen van de familie. Daar komen dan reacties op, die meer dan eens in de trant zijn van 'wat een tokkies'. Das een beetje alles eigenlijk. Vervolgens komen mensen uit die groep zich hier registreren en nu gaat het een topic al zo'n beetje over en weer tussen die groepen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:17 schreef Fylax het volgende:
Gaat wel lekker in het Mariskatopic. Kan er even duidelijkheid komen wat nou wel en wat niet gepost mag worden?
Duidelijkheid qua wat?quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:17 schreef Fylax het volgende:
Gaat wel lekker in het Mariskatopic. Kan er even duidelijkheid komen wat nou wel en wat niet gepost mag worden?
Er is met name een grote schreeuwlelijk die het onacceptabel vindt dat er dingen van OPENBARE groepen en pagina's op FOK! worden besproken. Met nadruk op openbaar. En er kwam (overigens al 2 topics geleden) nogal wat commentaar op de Engelstalige rouwkaart, die zat vol taal- en spelfouten.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Duidelijkheid qua wat?
Ik ga het vanmiddag nalezen.
Precies, dat is een beetje het hele 'probleem'. Van hier uit is men op geen enkele wijze bezig richting die groep en/of de familie. Ze wilden notabene zelf een 'extra groep' oprichten voor speculatie. Maar dan pakken ze teksten van hier en gaan ze die vervolgens op die pagina plempen om te klagen dat dat ze hier tokkies worden genoemd bv.quote:Op woensdag 18 maart 2015 12:45 schreef woxxel het volgende:
En zij doen precies hetzelfde he. Teksten van fok kopiėren en op fb zetten.
Maar wat als er wel weer nieuws is, al dan niet van openbare Facebookprofielen, aangezien bv. de moeder er ook gewoon dingen meldde over sterfdatum etc.? Het is niet het eerste topic waar 'nieuws' gewoon van andere bronnen komt dan nieuwssites, alleen nu wordt het ineens een probleem omdat een helder licht die topics daar ging linken, en er uiteraard in die topics wat (onnodige) opmerkingen waren op het voorkomen van familie en omgeving.quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:55 schreef Specularium het volgende:
Ik heb het gelezen, maar het is inmiddels een grote bash over en weer geworden tussen het topic en een facebookpagina die inmiddels besloten is.
Verder is er geen nieuws. Topic blijft dus dicht.
Dit ja.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:16 schreef dimmak het volgende:
Jongens, jongens. Wacht op iets nieuws, dan mogen jullie weer een topic openen.
Nogmaals, wat als er dan iets op een OPENBAAR Facebookprofiel verschijnt wat als 'nieuws' gezien kan worden? Niet al het nieuws komt gelijk op nu.nl ofzo...quote:
Dan krijgen we eerst 35 posts over hoe beroerd de grammatica is.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:30 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nogmaals, wat als er dan iets op een OPENBAAR Facebookprofiel verschijnt wat als 'nieuws' gezien kan worden? Niet al het nieuws komt gelijk op nu.nl ofzo...
Waarom is het topic gesloten?quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dan krijgen we eerst 35 posts over hoe beroerd de grammatica is.
Maak maar een topic als er echt nieuws is.
quote:
quote:Op woensdag 18 maart 2015 14:55 schreef Specularium het volgende:
Ik heb het gelezen, maar het is inmiddels een grote bash over en weer geworden tussen het topic en een facebookpagina die inmiddels besloten is.
Verder is er geen nieuws. Topic blijft dus dicht.
Hierzo, gewoon openen.quote:Op woensdag 18 maart 2015 16:47 schreef Loveless85 het volgende:
Maar naast Duits en Luxemburgs mag er dus ook al geen tokkies als taal vd bron? Waar is vaduz als je 'm nodig hebt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |