quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
mergeverzoek looptquote:Op donderdag 12 februari 2015 13:05 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zal het ook maar even hier melden. Twee topics over precies hetzelfde onderwerp:
NWS / Jejoen (en Dimitri) Bontinck: "de jadicalisejing" - deze was er al
NWS / Afwijzing in talentenjacht leidt tot radicalisering - deze is erbij gekomen
quote:
quote:Op donderdag 12 februari 2015 13:20 schreef Xa1pt het volgende:
Je bent mod-onwaardig, FA wordt op de hoogte gesteld. Hop, balans in ere hersteld.
Dat Specularium een plaatje plaatste van een jongen met het syndroom van Down die een beker toont (goh, ik zie 'm nu ook in de OP) maakt hem geen slechte NWS-mod. En als Xa1pt je slecht vindt, is dat eigenlijk gewoon een compliment.quote:
Koop een nieuwe sarcasme-meter, brompot.quote:Op donderdag 12 februari 2015 15:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat Specularium een plaatje plaatste van een jongen met het syndroom van Down die een beker toont (goh, ik zie 'm nu ook in de OP) maakt hem geen slechte NWS-mod. En als Xa1pt je slecht vindt, is dat eigenlijk gewoon een compliment.
Klopt, dat doe ik ook niet meer, veel plezier met je monologen en moslimhunt. Moge je vele stijve piemels krijgen bij het verkondigen van je dagelijkse dosis moslimhaat.quote:Op dinsdag 10 februari 2015 23:03 schreef Elfletterig het volgende:
Een jaar of 7 geleden is geprobeerd om het M-woord in NWS taboe te verklaren, maar dat is bijzonder slecht bevallen. Als je topics over de islam of moslims ziet, ben je niet verplicht om ze aan te klikken.
Wel een M-userquote:Op donderdag 12 februari 2015 21:10 schreef sp3c het volgende:
er is nooit geprobeert een M-woord te bannen in NWS
Mani, maar dat is niet gelukt.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:10 schreef sp3c het volgende:
er is nooit geprobeert een M-woord te bannen in NWS
Kwaliteitsuser:quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Mani, maar dat is niet gelukt.
Ah, daar is de man die zich het leed van alle moslims in de wereld aantrekt, ook weer. De man die zich altijd aangesproken voelt als er kritiek is op moslim-extremisten, terwijl hij naar eigen zeggen gematigd is.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:04 schreef Mutant01 het volgende:
Klopt, dat doe ik ook niet meer, veel plezier met je monologen en moslimhunt. Moge je vele stijve piemels krijgen bij het verkondigen van je dagelijkse dosis moslimhaat.
Hoeveel hits heeft NWS wel niet gekregen dankzij mij. Ze mogen me wel dankbaar zijn.quote:Op donderdag 12 februari 2015 21:18 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kwaliteitsuser:
NWS / IS: Islam is geloof van het zwaard, gematigde moslims zijn ketters.
NWS / Groot deel Europese moslims zijn fundamentalist.
NWS / Leerling zwaar mishandeld na ruzie over Charlie Hebdo.
NWS / Lesbische lerares schaart leerlinge.
NWS / Lichtgetinte jongetjes (13 a 14) steken vrouw neer bij overval.
NWS / Geile lerares seksuele voorlichting nam praktijk examens af.
NWS / Moslims verwoesten 45 kerken in Niger.
NWS / Emile Ratelband onderweg naar West-Afrika.
NWS / VN: IS jaagt op en executeert goed opgeleide vrouwen.
NWS / 2 geile leraressen volgeyoghurt op strand door leerlingen.
NWS / Kindsoldaat IS executeert Russische spionnen.
NWS / Opa krijgt steen door de ruit om Je Suis Charlie steunbetuiging.
NWS / Enorme wapenlevering voor Nederlandse MC onderschept.
NWS / Verstandelijk beperkte jongen mishandeld na groet
Ik zou los van de naam geen enkele politicus serieus nemen.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 08:13 schreef timmmmm het volgende:
Gezellig hier.
Overigebs neem ik samson beduidend serieuzer dan samsom, wellicht was het voor de naamsverandering beter
That's the spirit!quote:Op zaterdag 14 februari 2015 08:29 schreef Megumi het volgende:
[..]
Ik zou los van de naam geen enkele politicus serieus nemen.
Da wit ik toch nie. m'n hartelijke excuses. In deze.quote:
Het gaat om een tweet van een adviseur van Obama, zelfs Chief of Staff van Clinton. Lijkt mij nieuwswaarde hebben. De OP komt wat ik zo snel zie van de washington post. Ook niet de minste als het om het beoordelen van nieuwswaarde gaat.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:54 schreef Jigzoz het volgende:
NWS / Adviseur van Obama: "Weer gefaald om UFO documenten openbaar te maken"
Een dergelijk Niburu-topic lijkt me meer iets voor een Niburu-subforum dan voor NWS.
dezequote:Op zaterdag 14 februari 2015 10:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Da wit ik toch nie. m'n hartelijke excuses. In deze.
Omdat het Valentijnsdag is.quote:Op zaterdag 14 februari 2015 18:34 schreef LTVDK het volgende:
Even koppelen gaarne
NWS / Schietpartij in Kopenhagen
NWS / Schietpartij in Kopenhagen #2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |