Voor vader Dimitri Bontinck is het niet de eerste keer dat hij opzien baart met een televisie-optreden, eerder al ontstond ophef rond zijn rol in de media na een interview door Sven Kockelman voor het kro-programma Oog in Oog:quote:Jejoen Bontinck, de jadicalisejing - pajt 1
03/02/2015
Als winnaar van de Televisiester voor Beste Informatieprogramma kan De Ideale Wereld uiteraard niet om het probleem van de toenemende radicalisering heen. Daarom pakken we aan het begin van het nieuwe seizoen uit met een dubbele special over radicalisering in Vlaanderen.
Misdaadreporter Jelle De Beule zoomt hierbij specifiek in op het onthutsende verhaal van Jejoen Bontinck en zijn vader Dimitri Bontinck. Aan de hand van uniek beeldmateriaal wist hij het radicaliseringsproces van Vlaanderens bekendste Syriėstrijder nauwgezet te reconstrueren. Een unieke reportage die onze kijk op extremisme in Vlaanderen voorgoed zal veranderen.
Als je je er nu nog over moet verbazen dat die jongen Jejoen heet, heb je kennelijk een paar jaar onder een steen geleefd of zo.quote:
Schijnbaar heb ik een paar jaar onder een steen geleefd. Of zo. Jejoenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je je er nu nog over moet verbazen dat die jongen Jejoen heet, heb je kennelijk een paar jaar onder een steen geleefd of zo.
Ik had dat interview bij Oog In Oog nog nooit gezien, maar het heeft er alle schijn van dat hij zijn eigen heldendaden graag wat aandikt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 07:40 schreef Jigzoz het volgende:
Eerste keer dat ik die vader zie trouwens. Die is echt volslagen gestoord.
...en dan dat gedrag van die vader... Met z'n zonnebril. Wat een figuur. Dat moest bijna wel uit de klauwen lopen. Die leeft echt in zijn eigen werkelijkheid.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:07 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had dat interview bij Oog In Oog nog nooit gezien, maar het heeft er alle schijn van dat hij zijn eigen heldendaden graag wat aandikt.
Kijk, dat die Jejoen ten prooi is gevallen aan Sharia4Belgium wil ik nog best geloven, maar waarom was uitgerekend die jongen daar nou zo vatbaar voor?
Je ontkomt toch niet aan de indruk dat z'n opvoeding weinig bevorderlijk is geweest voor z'n welzijn. Die beelden van de dans-auditie zijn, hoewel op satirische toon gebracht, eigenlijk schokkend en diep triest. Het joch was toen pas 14 en werd toen al op een ziekelijke manier door z'n vader gepusht.
Als je puur in het belang van Jejoen zou willen handelen, zou je de invloed van zijn vader op hem aanzienlijk moeten beperken. Die jongen heeft de nodige psychologische hulp nodig. Ik pleit hem echt niet 100 procent vrij (hij heeft ook een eigen verantwoordelijkheid), maar het is overduidelijk dat hij mede door toedoen van z'n vader een emotioneel wrak is geworden, met alle gevolgen van dien.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
...en dan dat gedrag van die vader... Met z'n zonnebril. Wat een figuur. Dat moest bijna wel uit de klauwen lopen. Die leeft echt in zijn eigen werkelijkheid.
Jezus, zijn we het alweer eens. Het moet niet gekker worden.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je puur in het belang van Jejoen zou willen handelen, zou je de invloed van zijn vader op hem aanzienlijk moeten beperken. Die jongen heeft de nodige psychologische hulp nodig. Ik pleit hem echt niet 100 procent vrij (hij heeft ook een eigen verantwoordelijkheid), maar het is overduidelijk dat hij mede door toedoen van z'n vader een emotioneel wrak is geworden, met alle gevolgen van dien.
Ok. Tja dat zal idd best. De Belgische talentshows / showbizz volg ik niet echt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 00:52 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Als je je er nu nog over moet verbazen dat die jongen Jejoen heet, heb je kennelijk een paar jaar onder een steen geleefd of zo.
Verder spoort die Bontinck senior niet. Jejoen heeft zijn bizarre gedrag niet van een vreemde.
Nu je hem Jezus noemt lijkt mij het hoogtepunt qua gekte wel bereikt.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 11:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Jezus, zijn we het alweer eens. Het moet niet gekker worden.
Hij kan juist helemaal niet liegenquote:Op zaterdag 7 februari 2015 01:39 schreef SuicideErrorist het volgende:
JejoenNoem je kind dan gewoon meteen Lepra of zo.
Edit: Ik zit nu die Oog in Oog afl. te bekijken en dit is gewoon sensationele televisie.En dan noemt 'ie de Volkskrant ook nog eens een roddelkrant. Dit is echt geniaal.
Hij kan trouwens wel echt voortreffelijk goed liegen.
Ja topoplossing weerquote:[b]Op zaterdag 7 februari 2015 12:51 schreef sp3c het volgende:
hier heeftie hulp van nodig:
[ afbeelding ]
Raar programma vind ik dat. Je nodigt iemand uit omdat je zijn verhaal wilt horen en dan ga je je gast (zo noemen ze ze nota bene) zo extreem ongastvrij behandelen.quote:Op zaterdag 7 februari 2015 13:26 schreef VeX- het volgende:
Haha, dat interview met Sven.
Wat een held.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |