Je weet wat je te doen staat dan.quote:Samson: crisis bij meer dan 35 miljard kuub
„Als er dit jaar meer dan 35 miljard kuub gas wordt gewonnen in het Groninger gasveld, dan volgt er een kabinetscrisis.”
Dat zijn de woorden van PvdA-leider Samsom, aldus de burgemeester van Pekela en vooraanstaand PvdA-lid Meindert Schollema tegen RTV Noord.
Schollema had vrijdagmiddag contact met de PvdA-leider. Schollema zei dat hij woedend was over de uitkomst van het gasdebat van donderdag. In het telefoongesprek gaf Samsom die duidelijkheid. Als er meer dan 35 miljard gas wordt gewonnen, stapt de PvdA uit de regering.
Bron: Telegraaf
Krijgen we hierna een kabinet dat de kraan gewoon weer opendraait.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:23 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, laat het kabinet vallen, daar schieten we vast weer veel mee op.
Of hij nog stemmen krijgt van de Groningers wrs.quote:
En dan? Groningers zijn nog steeds pissig, zijn we weer terug bij af.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Krijgen we hierna een kabinet dat de kraan gewoon weer opendraait.
Nee, Gert.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:27 schreef mig72 het volgende:
[..]
Wat nou fout, tis gewoon Samson en Delila.
Alsof de VVD het kabinet hierover zou laten vallen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:23 schreef Rezania het volgende:
Oh ja, laat het kabinet vallen, daar schieten we vast weer veel mee op.
Weet niet, ligt eraan hoe koppig en idioot iedereen is.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof de VVD het kabinet hierover zou laten vallen.
De enige idioten in dit kabinet zijn Opstelten en Teeven en die hebben hier niets over te zeggen.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet niet, ligt eraan hoe koppig en idioot iedereen is.
PvdA wel?quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Alsof de VVD het kabinet hierover zou laten vallen.
Ah, Brabants woord. Moet je even uitleggen wat dat betekent, denk ik.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:29 schreef john2406 het volgende:
En opeens schijnt hij ballen te hebben, LOL.
Ik geloof er niks van dus, die heeft het bij mij [b]begaaid[/b[ tot achter zijn oren,
Maar wat krijgt hij ervoor terug door het te laten vallen? PVDA staat juist op een historisch dieptepunt qua zetels.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:32 schreef happinessfordogs het volgende:
Een groot deel van het Gronings eloctoraat is PvdA-stemmer. Samsom kan de uitkomst van het gasdebat niet zomaar negeren en verwachten dat zijn trouwe achterban hem blijft steunen. Ik denk dan ook dat de PvdA in dit standpunt bloedserieus is.
Dat heeft ie al gedaan.quote:Op vrijdag 13 februari 2015 22:28 schreef Janneke141 het volgende:
Eens kijken of Samsom nu gaat ontkennen dat hij dit gezegd heeft. Het is op zich niet controleerbaar.
Ook die niet die hebben eerder al een kans gehad daarvoor zelfs aan het begin inkomstenafhankelijke zorgpremie als voorbeeld te noemen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |