twitter:KeesBerghuis twitterde op maandag 09-03-2015 om 21:32:28Opstelten maakt dadelijk zijn aftreden bekend, hoor ik. reageer retweet
Dat het zo mag zijn!twitter:
Als ik in die positie zou zijn, zou ik hetzelfde doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:19 schreef Frutsel het volgende:
Denken dat dit alleen bij de VVD voorkomt
We gaan gewoon de Grieken achter na... lekker graaien
Wat?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:11 schreef Garfield1985 het volgende:
'OM verdenkt VVD'ers Rob Bats en Piet Ploeg van corruptie
Nee hoor, ook bij de CDA...quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:19 schreef Frutsel het volgende:
Denken dat dit alleen bij de VVD voorkomt
quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:12 schreef Infection het volgende:
Prachtig om al die VVD'ers met bosjes te zien vallen.
Buma's volle zakken?quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:58 schreef Konijntjuh het volgende:
Geen avonturen meer van Boy(oversized)wonder en The Grey Knight.
Welke comic moet ik nu volgen, waarin de echte helden nog vechten( graaien) voor Volk en Vaderland.
Nee hij heeft aangegeven wat het bedrag was, en zeker niet meer, dan had hij moeten zeggen: ik weet niet exact meer over welk bedrag het gaat.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 14:25 schreef icloud het volgende:
Gezien justitie alle bewijzen heeft opgeruimd, kon opstelten onmogelijk weten hoe de vork precies in de steel zat.
Naar mijn idee heeft hij de kamer dan ook naar eer en geweten ingelicht.
lnik?quote:
Stel nu dat zijn ambtenaren zijn terug gekomen met het verhaal: excelentie we hebben het onderzocht en zover wij kunnen achterhalen is get niet meer dan 2miljoen.quote:Op dinsdag 10 maart 2015 15:38 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee hij heeft aangegeven wat het bedrag was, en zeker niet meer, dan had hij moeten zeggen: ik weet niet exact meer over welk bedrag het gaat.
Overigens kan ik me voorstellen dat het niet zeker was of die informatie boven water te halen was, een legacy systeem optuigen na 15 jaar is niet makkelijk.
Geen idee, kan je politiek 24 niet gewoon streamen? Of pakt de NPO 1/2/3 het op?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |