Done.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:59 schreef StateOfMind het volgende:
http://www.gelderlander.nl/thema/Tag/mariska%20peters
Kan bovenstaande link worden toegevoegd aan de OP van het Mariska Peters topic?
Staan relevante artikelen in over deze zaak uit de regionale krant.
Nee, maar dat is niet heel erg.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 13:17 schreef reza1 het volgende:
NWS / Aanslag met drones in 3...2...1...
Titel klopt niet echt..
En waarom bij mijn topic wel?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar dat is niet heel erg.
Is geen NWS nee, gevraagd of het kan verhuizen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:46 schreef Dance99Vv het volgende:
NWS / Maatschappelijk werk community
Dit topic lijkt mij in een ander subforum thuis te horen.
Geen nieuws of achtergrond topic , kan een mod hier een oordeel over vellen.
Omdat je door je foutieve TT een gigantische backfire kreeg wat betreft je bedoelde jodenbash.quote:
goeie zaak, hoop dat ts er ook blij mee is.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is geen NWS nee, gevraagd of het kan verhuizen.
Staat nu in WGR.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 14:57 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
goeie zaak, hoop dat ts er ook blij mee is.
heb niks tegen het topic opzich, vond het alleen op de verkeerde plaats
Of dat nu het juiste forum er voor is laat ik in het midden, maar dankquote:
R&P had ook nog gekund maar goed.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 15:04 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Of dat nu het juiste forum er voor is laat ik in het midden, maar dank
Geen nederlandse bronquote:Op woensdag 25 februari 2015 15:40 schreef Mani89 het volgende:
Frutsel mag mijn topic weer open? Er was geen Nederlandstalige bron te vinden en ik wil mijn mening en bron best delen in de OP. Ik heb er zelfs geblurde pics bij gezet ipv de NSFW plaatjes!
NWS / Blonde lerares met tieten pijpt leerlingen en stuurt naaktofo's rond.
quote:Op woensdag 25 februari 2015 16:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Geen nederlandse bronBloedmooie juf (37) pijpt scholier
Djeez is je altijd voor als het om pijpende juffen gaat.
NWS / [NWS FeedBack] Kom hier met al uw frustraties.quote:De FP was bijv de/een Nederlandstalige bron
Zou wat zijn, als ik op NWS mijn eigen artikelen van de FP niet goed genoeg zou vindenquote:Op woensdag 25 februari 2015 16:23 schreef Mani89 het volgende:
Ok ik wist niet dat FOK bronnen ook goed waren, meestal gaan mensen dan weer zeuren om nu.nl of ANP ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |