Alsof die drones een noemenswaardige hoeveelheid explosieven + ontstekingsmechanisme kunnen tillen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:11 schreef Feddd het volgende:
[..]
Wat dacht je door er explosieven aan vast te maken?
quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:11 schreef Feddd het volgende:
[..]
Wat dacht je door er explosieven aan vast te maken?
Voor een aanslag hoef je niet perse een heel huizenblok op te blazen ofzo hoor.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja want drones van 1,5 kilo kunnen 50 KG aan explosieven meenemen
Gewoon een paar vlinders op een druk marktplein droppen.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:23 schreef Feddd het volgende:
[..]
Voor een aanslag hoef je niet perse een heel huizenblok op te blazen ofzo hoor.
Een of andere handige harry hangt er een paar Cobra's aan (of hoe heet dat vuurwerk?) en je kunt al aardig wat ravage aanrichten, en misschien nog wel belangrijker chaos.
Boh ja. Dat zou echt gevaarlijk zijn !!quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:23 schreef Feddd het volgende:
Een of andere handige harry hangt er een paar Cobra's aan (of hoe heet dat vuurwerk?) en je kunt al aardig wat ravage aanrichten, en misschien nog wel belangrijker chaos.
Apen nemen het al van ons over.quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:20 schreef KoosVogels het volgende:
Gewoon de mensheid verbieden. Wedden dat er dan geen aanslagen meer worden gepleegd?
http://www.dumpert.nl/med(...)_in_suzuki_alto.htmlquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Boh ja. Dat zou echt gevaarlijk zijn !!
Ik zie de krantenkoppen al voor me;
3 gehoorschades door terroristische aanslag met drone.
En hoe groot was die bom?quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:28 schreef Feddd het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)_in_suzuki_alto.html
Gehoorsschade ja...
Iig geen 50 kilo...quote:
"Vermeend jihadistisch crimineel mastermind blaast 2 prullenbakken op in Stadspark De Oude Veste".quote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:40 schreef Feddd het volgende:
[..]
Iig geen 50 kilo...
Maar mijn punt is meer dat je met relatief kleine explosieven al aanzienlijk wat schade kan aanrichten, en paniek zaaien.
Dus ik zie zeker wel mogelijkheden voor kwaadwillenden om iets te doen met die drones.
Welnee manquote:Op dinsdag 24 februari 2015 11:40 schreef Feddd het volgende:
[..]
Iig geen 50 kilo...
Maar mijn punt is meer dat je met relatief kleine explosieven al aanzienlijk wat schade kan aanrichten, en paniek zaaien.
Dus ik zie zeker wel mogelijkheden voor kwaadwillenden om iets te doen met die drones.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |