In mijn ervaring zijn mensen in het zuiden des lands zeer competent.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik kom uit het zuiden des lands. Maar je hoeft er natuurlijk niet voor geleerd te hebben om te vermoeden dat men in het oosten, dicht bij de Duitse grens dus, de Duitse taal beter machtig is. Je komt er immers vaker mee in aanraking
Het schijnt trouwens Luxemburgs te zijn, maar voor mij is het allemaal hetzelfdequote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:39 schreef Specularium het volgende:
Frutsel kan heel goed Duits, de rest van het forum niet dus kan niemand het topic lezen.
Dank jequote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:40 schreef vaduz het volgende:
[..]
In mijn ervaring zijn mensen in het zuiden des lands zeer competent.
Maakt mij niet zoveel uit, kan het toch niet lezen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:41 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het schijnt trouwens Luxemburgs te zijn, maar voor mij is het allemaal hetzelfde
Waar is er dan een Duitstalig topic dichtgegooid?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die dicht is gegooid, waar gaat het anders over?
Het schijnt gevoelig te liggenquote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:42 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maakt mij niet zoveel uit, kan het toch niet lezen.
Jawohl!quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:39 schreef Specularium het volgende:
Frutsel kan heel goed Duits, de rest van het forum niet dus kan niemand het topic lezen.
Denken dat ik een bericht in het Duits heb geplaatst.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 11:31 schreef sp3c het volgende:
ik had niet helemaal verwacht dat dit een hele discussie op zou leveren
topic is dicht om 2 redenen
1: het is een linkdump waar verder totaal geen moeite in is gestoken
2: het is in een vreemde taal
nu kan ik je reactie al haast horen en nee die regels zijn niet in steen gebeiteld maar contextgevoelig
maw als wij vinden dat het wel kan dan kan het gewoon, in NWS moet je dan al snel denken aan de nieuwswaarde ... als er een keer iets belangrijks gebeurt in fucking luxemburg dan vind ik het niet erg als het eerste bericht dat je erover kunt vinden in het grieks of voor mijn part in het chinees gedumpt wordt maar de hoeveelheid asielaanvragen in luxemburg in februari in het duits kan echt niemand ene kut schelen
vertaal het, geef je mening en een mooie aanleiding voor een discussie en je mag het van mij proberen maar dit sloeg nergens op ... dan zitten we strax met een totaal onleesbaar komkommerNWS in 37 verschillende talen
Ik vind dit soort topics toch wel beter.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:21 schreef vaduz het volgende:
[..]
Denken dat ik een bericht in het Duits heb geplaatst.*450
Wat heeft dat met NWS te maken? Wil je er een nieuwsbericht over schrijven? Wil je mij interviewen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:25 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik vind dit soort topics toch wel beter.
40+ / recordpoging
Misschien een topic in het Duits over openen.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:27 schreef vaduz het volgende:
[..]
Wat heeft dat met NWS te maken? Wil je er een nieuwsbericht over schrijven? Wil je mij interviewen?
voor iemand die claimed zijn school afgemaakt te hebben kom je een tikje kinderlijk over nuquote:Op vrijdag 13 maart 2015 16:21 schreef vaduz het volgende:
[..]
Denken dat ik een bericht in het Duits heb geplaatst.*450
Ik zag hem ja.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 18:15 schreef reza1 het volgende:
NWS / 14 maanden cel voor 'Erdogan is dictator'
Kan dicht, zie nu pas dat er al een topic over is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |