Wat een idioten.quote:Jeugdspelers Ajax gaan agente te lijf
Amsterdam -
Drie jeugdspelers van Ajax zijn donderdagavond gearresteerd vanwege het mishandelen van een politieagente in burger. Het drietal versperde de agente op de Oudekerkerdijk de weg. Toen de politievrouw enkele malen claxonneerde, stormden de drie op haar af, trokken de agente uit de auto, smeten haar hardhandig tegen de grond en gingen ervandoor.
De politie sloeg meteen alarm en vroeg het publiek via Burgernet om hulp bij het zoeken naar de daders. Na een tip van een buurtbewoner kon het drietal in de buurt van de Van der Madeweg worden ingerekend. Het gaat om Ajax A1-aanvaller Zakaria El A., aanvoerder en ’talent van de toekomst’ Ashraf El M. en de 19-jarige spits Samet B. De agente liep een sleutelbeenbreuk en diverse schaafwonden en bloeduitstortingen op.
„Ajax is op de hoogte van het incident”, aldus een woordvoerder. „Het is een ernstige zaak, maar voor we een standpunt kunnen innemen, willen we weten wat er precies is gebeurd en wie wat heeft gedaan."
Marco Bakker daarentegen nietquote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:52 schreef aloa het volgende:
Zal wel meevallen.
kluivert heeft het ook gehaald.
Hoe achterlijk kun je zijn, ik vraag me echt af wat in die hoofden van die 3 mongolen om ging/gaat.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:52 schreef RedFever007 het volgende:
Dus het eeuwige argument "het ligt aan hun slechte jeugd" kan van tafel en hoeven we ook niet meer als excuus aan te horen. Kan mij namelijk niet voorstellen dat deze kanslozen een echt slechte jeugd hebben![]()
Precies.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe achterlijk kun je zijn, ik vraag me echt af wat in die hoofden van die 3 mongolen om ging/gaat.
Heb je een ontzettende hoopvolle toekonst in het vizier waarbij je misschien na je 36ste nooit meer hoeft te werken, gooi je het weg doordat iemand op je toeterde. Godverdomme, wat een kneuzen.
Wellicht niet alle 3, maar een deel van dit trio zien we over een aantal jaar nog wel eens op Opsporing Verzocht, mark-my-words. Kwestie van logisch nadenken; toekomst naar de klote, toch snel geld proberen te maken, criminaliteit.
Ze denken niet na...tegenwoordig gaan ze meteen schoppen en slaan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe achterlijk kun je zijn, ik vraag me echt af wat in die hoofden van die 3 mongolen om ging/gaat.
Heb je een ontzettende hoopvolle toekonst in het vizier waarbij je misschien na je 36ste nooit meer hoeft te werken, gooi je het weg doordat iemand op je toeterde. Godverdomme, wat een kneuzen.
Wellicht niet alle 3, maar een deel van dit trio zien we over een aantal jaar nog wel eens op Opsporing Verzocht, mark-my-words. Kwestie van logisch nadenken; toekomst naar de klote, toch snel geld proberen te maken, criminaliteit.
Beetje incompleet lijkt me. De OP rept alleen over 'werd uit haar auto getrokken'.quote:
Ach, weet je wat, eigenlijk valt het best wel allemaal mee.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:01 schreef Re het volgende:
is een sleutelbeenbreuk tegenwoordig al zwaargewond? en wat schaafplakken...
zwaargewond is overdreven, maar een sleutelbeenbreuk vind ik vrij heftig.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:01 schreef Re het volgende:
is een sleutelbeenbreuk tegenwoordig al zwaargewond? en wat schaafplakken...
maar goed, apart verhaal om en beetje treurig van te worden
quote:Even voorstellen, Zakaria El Azzouzi, Ashraf El Mahdioui en Samet Bulut, van de Ajax-jeugdselectie. Geen onverdienstelijke spelers, met vooral een sterk staaltje verdediging in de benen. Zelfs een toeterende politieauto met een agente in burger komt niet door hun linie heen. Hun gepatenteerde verdedigingstechniek? Jank die trut van een chauffeur uit haar coureursstoel, zodat zij "diverse schaafwonden, meerdere bloeduitsortingen en een gebroken sleutelbeen" oploopt. Ja, en toen bleek het dus ineens een agente in burger, da's nou jammer. Haar collega's sloegen alarm via Burgernet, waarna het drietal gearresteerd werd na een tip van een buurtbewoner. Lollig van die vermelding 'Voornaam, Initiaal', want met de combinatie 'jeugdspeler Ajax' heeft Google de schoffelaars snel uit de selectie geplukt. Met de kwoot "Ajax is op de hoogte (...). Het is een ernstige zaak, maar voor we een standpunt kunnen innemen, willen we weten wat er precies is gebeurd en wie wat heeft gedaan", duikt de voetbalclub laf onder een onmiddellijke veroordeling van dit achterlijk agressieve gedrag van hun godenzoontjes. Maar veel verder dan het bankje van de rechter, en het bankje langs de zijlijn, zullen de drie delinquente hooligans toch voorlopig niet komen.
Hoezo niet? Omdat ze toevallig voetballen?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 08:52 schreef RedFever007 het volgende:
Dus het eeuwige argument "het ligt aan hun slechte jeugd" kan van tafel en hoeven we ook niet meer als excuus aan te horen. Kan mij namelijk niet voorstellen dat deze kanslozen een echt slechte jeugd hebben![]()
ik zeg nergens dat het wel meevalt of dat het normaal is, maar zwaargewond lijkt me een overstatement, en niemand weet nog wat er precies is gebeurd... of was iedereen er bij dan?quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:05 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach, weet je wat, eigenlijk valt het best wel allemaal mee.
Laten we dit gewoon normaal vinden.
Slotje !
Omdat een club als Ajax hun de faciliteiten bied om topsporter te worden, daarom.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hoezo niet? Omdat ze toevallig voetballen?
Ja precies. Daar moet meer gebeurd zijn. Ik heb nog nooit gehoord dat iemand in elkaar geslagen is vanwege toeteren naar mensen die op de weg staan.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:04 schreef 2dope het volgende:
[..]
Beetje incompleet lijkt me. De OP rept alleen over 'werd uit haar auto getrokken'.
Daarvan raak je niet zwaargewond, of je moet wel heel ongelukkig terecht komen.
Dat heeft natuurlijk helemaal niets te maken met of je een goede jeugd hebt of niet. Je kan 5 dagen in de week trainen en dan nog elke avond door je alcoholistenpaps in elkaar getimmerd worden of nog elke avond seksueel misbruikt worden.quote:Op vrijdag 13 maart 2015 09:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Omdat een club als Ajax hun de faciliteiten bied om topsporter te worden, daarom.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |