Hier verder.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Ik was eerst nog bezig om jouw doodsverwensingen weg te halen.quote:Op maandag 2 december 2013 21:33 schreef Juicyhil het volgende:
Nou ja die mod die de hele tijd posts van me zat te verwijderen, maar niet van die andere dude. Staat ergens in m'n notes
Ok, in dat geval is het prima.quote:Op maandag 2 december 2013 21:37 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik was eerst nog bezig om jouw doodsverwensingen weg te halen.
Nu is de rest ook weg zag ik.
Plus er is VI dus ik ben wat trager.
Dat topic ja.quote:Op maandag 2 december 2013 21:37 schreef sp3c het volgende:
zeg me alstjeblieft dat dit niet over je notes in dat XTCgebruikerstopic gaat want dan wil ik die minuut die ik hieraan verspild heb echt wel terug
je weet dondersgoed waarom die zijn aangepast
Ik weet waarom ze zijn weggehaald ja. Maar die andere posts van die gast waren niet verwijderd. Dat was mijn punt.quote:Op maandag 2 december 2013 21:37 schreef sp3c het volgende:
zeg me alstjeblieft dat dit niet over je notes in dat XTCgebruikerstopic gaat want dan wil ik die minuut die ik hieraan verspild heb echt wel terug
je weet dondersgoed waarom die zijn aangepast
http://www.youtube.com/results?search_query=doge+meme&sm=3quote:
Matador!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Een tijdje terug werd in NWS-FB opgemerkt wat Trouw vraagt. Iets van 36 cent per woord was het of zo?quote:Op maandag 2 december 2013 22:54 schreef MarkBroflovski het volgende:
Fok moet mij betalen ik zorg voor sensatei nieuws
wanneer mogen we nieuws melden van trouw
niets moetquote:Op maandag 2 december 2013 22:54 schreef MarkBroflovski het volgende:
Fok moet mij betalen ik zorg voor sensatei nieuws
nooitquote:wanneer mogen we nieuws melden van trouw
quote:Op maandag 2 december 2013 23:59 schreef Bluesdude het volgende:
Mag ook gezegd worden (topictitel) dat een nwsmodje betitelen als stasi natuurlijk gigantisch overdreven is. ? Ook al gebeurt dat eenmalig
Net zo overdreven is als dat modje wraak neemt en haar macht misbruikt en die user een ban aannaait voor dit. Binnen 10 minuten.
Die hele zwartepietserie zat vol met honderden bashes....maar dat werd genegeerd.
Mag ik dat zeggen ? Of word deze posting snel verwijderd. Of ben ik in overtreding ?
Ben ik dadelijk weer verbannen ?
Geef mij nu eerst een laatste waarschuwing.... das wel zo prettig.
Ik ben de enige "zij"in NWS dus je hebt het tegen mij? Ik heb geen ban voor je aangevraagd.quote:Op maandag 2 december 2013 23:59 schreef Bluesdude het volgende:
Mag ook gezegd worden (topictitel) dat een nwsmodje betitelen als stasi natuurlijk gigantisch overdreven is. ? Ook al gebeurt dat eenmalig
Net zo overdreven is als dat modje wraak neemt en haar macht misbruikt en die user een ban aannaait voor dit. Binnen 10 minuten.
Die hele zwartepietserie zat vol met honderden bashes....maar dat werd genegeerd.
Mag ik dat zeggen ? Of word deze posting snel verwijderd. Of ben ik in overtreding ?
Ben ik dadelijk weer verbannen ?
Geef mij nu eerst een laatste waarschuwing.... das wel zo prettig.
quote:Op maandag 2 december 2013 23:43 schreef sp3c het volgende:
althans het mag wel, als je ook een andere bron hebt
en dan ook alleen die andere bron vermeld
en geen tekst van trouw overneemt
dan mag het
quote:
Ik ga hier voorquote:
Ik handel gewoon. Reageer niet zo vaak in feedback. Ben altijd al een beetje undercover geweest, maar ben er wel hoor.quote:Op dinsdag 3 december 2013 05:26 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik wist stiekem helemaal niet dat jij hier mod bent
Ik zie je zelden(ligt vast aan mij)
Persona non grata in de SC?quote:Op dinsdag 3 december 2013 05:30 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik handel gewoon. Reageer niet zo vaak in feedback. Ben altijd al een beetje undercover geweest, maar ben er wel hoor.
In dat geval..... als jij mij niet aangaf bij de admins...... verdien je mijn excuses. Sorry hiervoor.quote:Op dinsdag 3 december 2013 04:47 schreef paddy het volgende:
[..]
[..]
Ik ben de enige "zij"in NWS dus je hebt het tegen mij? Ik heb geen ban voor je aangevraagd.
Voor de rest verwijs ik je naar de faq. Wij gaan niet over bans
stel je niet zo aan zegquote:Op dinsdag 3 december 2013 09:15 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
In dat geval..... als jij mij niet aangaf bij de admins...... verdien je mijn excuses. Sorry hiervoor.
Niet sorry voor die keer dat jij voordroeg voor een ban voor een zinnetje als 'islamietenhaat spuien is een Fok-traditie'.
In beide gevallen is het hele foute moderatie.
Er wordt zoveel sterke taal gebezigd op Fok en getolereerd... en dit valt nog ruim binnen de fokmarges.
Maar goed... ik besluit hiermee. Voordat je het weet is er weer een admin/mod die effe wilt laten zien wie er de baas is .
Triest voor Fok
niemand is personan non grata in de SC, zeker Paddy nietquote:
Dan kan heel het topic wel op slot. Als het om zo'n bedrag gaat, is het niet echt nieuwswaardige fraude als het geen opmerkelijk element bevat.quote:Op vrijdag 6 december 2013 08:55 schreef Dagonet het volgende:
NWS / EU geeft 500.000 euro subsidie voor koeien in Farmville
Mag dit aangepast naar iets als tonnen aan fraude met EU-subsidie? Of in ieder geval iets dat niet refereert aan een spel dat verder niets maar dan ook niets met het nieuws te maken heeft, het leidt af van de discussie omdat mensen alleen maar reageren op de TT.
Maar het bevat geen opmerkelijk element.quote:Op vrijdag 6 december 2013 09:00 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Dan kan heel het topic wel op slot. Als het om zo'n bedrag gaat, is het niet echt nieuwswaardige fraude als het geen opmerkelijk element bevat.
Dus kan het op slotquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:22 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Maar het bevat geen opmerkelijk element.
Nee, want je kan altijd nog discussieren over fraude in Roemenië en hoeveel instanties erbij betrokken zijn.quote:
Maak dan een algemener topic om te klagen over frauderende Roemenen, in plaats van daarvoor een topic dat eerst wel en daarna niet een opvallend element heeft, maar verder totaal geen nieuwswaarde heeft te gebruikenquote:Op vrijdag 6 december 2013 09:23 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Nee, want je kan altijd nog discussieren over fraude in Roemenië en hoeveel instanties erbij betrokken zijn.
Waarom op slot gooien? Als het geen discussie is dan zakt het vanzelf, het is niet tegen de policy oid.
agreedquote:Op vrijdag 6 december 2013 08:55 schreef Dagonet het volgende:
NWS / EU geeft 500.000 euro subsidie voor koeien in Farmville
Mag dit aangepast naar iets als tonnen aan fraude met EU-subsidie? Of in ieder geval iets dat niet refereert aan een spel dat verder niets maar dan ook niets met het nieuws te maken heeft, het leidt af van de discussie omdat mensen alleen maar reageren op de TT.
Undercover blauw. At your service!quote:
Nee dat stelt hij niet volgens mij, al kan je het als (bekrompen of achterlijke) mening beschouwen, daar ben je vrij in, maar goed, het is alsnog weg.quote:Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef trancethrust het volgende:
Vader_Aardbei stelt dat racisme pas racisme is wanneer er concentratiekampen bij betrokken zijn. Wanneer daarop aangesproken raakt hij geagiteerd, zoals wel vaker gebeurt bij mensen die worden aangesproken op bizarre gedachtenkronkels.
Schetst mijn verbazing dat mijn reacties worden verwijderd terwijl de initiele banaliteit blijkbaar blijft bestaan. Graag uitleg.
Ik vind de suggestie van Vader_Aardbei dat de betreffende Joodse schilder maar een tijdje in een concentratiekamp moet worden opgesloten buitengewoon smakeloos, maar waarschijnlijk zeggen de Fok! regels niets over de onwenselijk van smakeloze posts. Ik vind echter wel dat als iemand zoiets provocerends opschrijft, anderen ook het recht hebben daar op te reageren.quote:Op maandag 9 december 2013 16:22 schreef trancethrust het volgende:
Vader_Aardbei stelt dat racisme pas racisme is wanneer er concentratiekampen bij betrokken zijn. Wanneer daarop aangesproken raakt hij geagiteerd, zoals wel vaker gebeurt bij mensen die worden aangesproken op bizarre gedachtenkronkels.
Schetst mijn verbazing dat mijn reacties worden verwijderd terwijl de initiele banaliteit blijkbaar blijft bestaan. Graag uitleg.
NWS / Nieuwe baas Russiche staatspersbureau: verbrand organen van homo'squote:Op dinsdag 10 december 2013 12:30 schreef Leandra het volgende:
Mag "terecht" weer weg uit de TT?
De nieuwe TS heeft het aangepast door het woord "terecht" toe te voegen, en de aanpassing lijkt me niet bevorderlijk voor een normale discussie in een nieuwstopic.
NWS / Christen woedend op koopzondag in Zeist #3
Kun je ook nog #2 in de TT van de laatste zetten?quote:
nee dat kan ik nietquote:Op woensdag 11 december 2013 11:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Kun je ook nog #2 in de TT van de laatste zetten?
Bovendien was het geen begrafenis, die is a.s. zondag pas. Het was de herdenkingsdienst. En mag de TT veranderd worden naar iets dat de lading dekt? Wat is die trend de laatste tijd, dat iedereen Tong80-achtige TTs wil gebruiken? Doe dat lekker in ONZ of zo. Laat in NWS uit de TT tenminste een beetje duidelijk worden waar het topic over gaat.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:57 schreef KingKloon het volgende:
Speltfout in TT Beste troll begraFenis Neslon Mandela. Kan iemand dat aanpassen.
Toch wel. Pas op een plek waar genocide gepleegd was kun je inzien wat racisme is, staat er vrij letterlijk. Mijn eerste reactie benadrukte het verschil tussen genocide en racisme waar vervolgens persoonlijk tegenin gegaan werd.quote:Op maandag 9 december 2013 16:57 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Nee dat stelt hij niet volgens mij, al kan je het als (bekrompen of achterlijke) mening beschouwen, daar ben je vrij in, maar goed, het is alsnog weg.
Er waren meerdere reacties verwijderd, ook van hem, ook van jou.
Wat vind je trouwens van je eigen banaliteiten die je daarna uitkraamt? Niet topicbevorderend, kom voortaan dan gelijk voor je reageert aub.
quote:Er is inhoud van www.ibiblio.org, een bekende bron van malware, op deze webpagina ingevoegd. Als je deze website nu bezoekt, is de kans heel groot dat je computer met malware wordt geïnfecteerd.
Medemods hebben het achter neergelegdquote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef Montov het volgende:
Het NWS Cartoon topic geeft een Malware melding in Chrome:
NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #3
[..]
Opgelost.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:18 schreef Montov het volgende:
Het NWS Cartoon topic geeft een Malware melding in Chrome:
NWS / [NWS] / [POL] Cartoons #3
TV / The Hobbit: The Desolation of Smaug (2013)quote:Op zondag 15 december 2013 15:14 schreef KingKloon het volgende:
Sorry, ik heb mijn topic over Smaug en de hobbit in de verkeerde subforum gezet. Zou iemand het kunnen verschillen naar FILM?
quote:Op zondag 15 december 2013 14:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
TS geeft toe dmv zijn TT en OP aan het trollen te zijn.
NWS / Linkse pers geeft prijs aan PvdA-minister
Graag aanpassing daarvan.
wat is de bron van het artikel?quote:Op maandag 16 december 2013 14:25 schreef MarkBroflovski het volgende:
30 jaar is duidelijk
tt is goed papa zit afwisselend dan ziekenhuis dan gevangenis
Aangepast.quote:Op maandag 16 december 2013 15:43 schreef Drugshond het volgende:
NWS / Ontruiming op Harvard na melding explosieven
Moet zijn explosieven.
quote:
Tweede gesloten ondanks dat ie eerder was.quote:Op maandag 16 december 2013 14:13 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Volgens mij is 1 topic hierover wel genoeg:
NWS / Eerste Moslimpartij in Rotterdam
NWS / speculeer wie de lijstrekker van NIDA ( moslimpartij ) word
En dat tweede topic is nou niet echt hoogstaand qua OP of insteek.
Ongeveer dezelfde vragen roept NWS / Instabiel Europa een zegen voor Rusland? En voor ons? #2 op.quote:Op dinsdag 17 december 2013 09:32 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Anaal worden uitgewoond door de babyboomers
TT:
OP
Topic:
mwah OP en topic zelf zijn niet zoveel mis mee, de TT dekt alleen de lading niet meer maar het lijkt me prima te begrijpen verderquote:Op donderdag 19 december 2013 09:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde vragen roept NWS / Anti-EU-krachten in het nieuws op.
Prima oplossing.quote:Op donderdag 19 december 2013 09:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
mwah OP en topic zelf zijn niet zoveel mis mee, de TT dekt alleen de lading niet meer maar het lijkt me prima te begrijpen verder
ik heb het losgekoppeld van de reeks en een nieuw deel 2 geopend
De OP is je niet overzichtelijk genoeg?quote:Op donderdag 19 december 2013 09:28 schreef remlof het volgende:
[..]
Ongeveer dezelfde vragen roept NWS / Anti-EU-krachten in het nieuws op.
Nee, je verneukte een goede reeks in wording met veralgemenisering.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
De OP is je niet overzichtelijk genoeg?
"Verneuken"quote:Op donderdag 19 december 2013 15:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, je verneukte een goede reeks in wording met veralgemenisering.
Ja.quote:Op donderdag 19 december 2013 15:47 schreef Lord_Vetinari het volgende:
VBL / Tottenham Hotspur wil Frank de Boer als coach
---VBL--->
Svp.
Zegt de objectieve OP-schrijverquote:Op donderdag 19 december 2013 15:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
"Verneuken"
Een goede reeks? Het is deel 2 en de originele OP (staat in het topic) was een stuk informatiever?
die heb ik al geslotenquote:Op zondag 22 december 2013 13:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Crisis ? Werkloosheid ?
Niet echt NWS, en een waardeloze OP sowieso. WGR?
die laat ik toe, blijft fok! enzoquote:Op zondag 22 december 2013 13:57 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Rekt het niet dan scheurt het wel
Graag een TT die op het topic slaat.
NRC link erbij gezet.quote:Op maandag 23 december 2013 13:42 schreef Tem het volgende:
Kan één van jullie de volgende bronnen toevoegen aan de OP van NWS / Vriendin van vader Ruben en Julian doet haar verhaal ...#2
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)-jaar-in-het-geding/
http://www.antibjz.nl/pag(...)t-haar-verhaal-r3653
Het gaat nu vaak alle kanten op....
Ahja, begrijpelijk. bedankt.quote:Op maandag 23 december 2013 14:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
NRC link erbij gezet.
Die onderste niet, heb ik gister al verwijderd als originele bron met hun jatwerk.
Ja dat weet ik, is allemaal weg.quote:Op maandag 23 december 2013 22:44 schreef ejfaar het volgende:
Heiden6 doet doodverwensingen in het ruben/julian topic
En achter gerapporteerd neem ik aan ? Zodat een FA er wat mee kan doen? Ik heb ze voor minder een week zien krijgen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, is allemaal weg.
Zie hem anders gewoon doorposten. Vind het vreemd. Voor een trolletje of een verkeerd plaatje posten krijg je een bann, maar voor doodsverwensingen nietquote:Op maandag 23 december 2013 22:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, is allemaal weg.
Vraag je nu een ban aan? Je weet welke straf daarop staat hè...quote:Op maandag 23 december 2013 22:44 schreef ejfaar het volgende:
Heiden6 doet doodverwensingen in het ruben/julian topic
Het ligt achter ja, voor de rest ga ik er niet over.quote:Op maandag 23 december 2013 22:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En achter gerapporteerd neem ik aan ? Zodat een FA er wat mee kan doen? Ik heb ze voor minder een week zien krijgen.
Vraag je nu een ban aan? Je weet welke straaf daar op staat hèquote:Op maandag 23 december 2013 22:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Vraag je nu een ban aan? Je weet welke straf daarop staat hè...
Toppiequote:Op maandag 23 december 2013 22:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het ligt achter ja, voor de rest ga ik er niet over.
Ik rapporteer niemand in dit topic. Jij wel.quote:Op maandag 23 december 2013 22:48 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Vraag je nu een ban aan? Je weet welke straaf daar op staat hè
Volgens mij mag je dat gewoon doen.quote:Op maandag 23 december 2013 22:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik rapporteer niemand in dit topic. Jij wel.
Waarvoor is dit topic danquote:Op maandag 23 december 2013 22:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt mij dat feedback daar voor is he?quote:Op maandag 23 december 2013 22:50 schreef capricia het volgende:
[..]
Niet om ban-aanvragen te doen...quote:
Zegt meer over jou dan over mij dat je hier komt postenquote:Op maandag 23 december 2013 22:51 schreef capricia het volgende:
[..]
Niet om ban-aanvragen te doen...
Aannamens, aannamens...quote:Op maandag 23 december 2013 22:52 schreef ejfaar het volgende:
[..]
Zegt meer over jou dan over mij dat je hier komt posten
Is al gedaan zie ikquote:Op maandag 30 december 2013 11:07 schreef Evertjan het volgende:
NWS / Schumacher gewond bij ski-ongeluk #2
kan iemand er een deel 2 bij zetten bij de topictitel
Trouw wil ook geen link. Ik ook niet meer van hun.Het risico dat users hier teksten uit die link gaan kopiëren en plaatsen is mij te groot. Liever niet. Niet slim van ze, want met een paar regels tekst lok je juist views, maar ik doe het zoals ze willen, want geen zin in gezeur.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:02 schreef freako het volgende:
Is het plaatsen van een link naar een Trouw-artikel ook verboden, of gaat het alleen om quoten van tekst uit dat artikel?
Ja, je DM heb ik gezien. Het is een eigen artikel van Trouw, niet iets dat ze zelf van Novum of het ANP overgenomen hebben.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:11 schreef paddy het volgende:
[..]
Trouw wil ook geen link. Ik ook niet meer van hun.Het risico dat users hier teksten uit die link gaan kopiëren en plaatsen is mij te groot. Liever niet. Niet slim van ze, want met een paar regels tekst lok je juist views, maar ik doe het zoals ze willen, want geen zin in gezeur.
Ja, ik vind het ook jammer. Enkele zinnen van een artikel en dan verwijzen naar de rest van het artikel in de bron zou ikzelf als eigenaar juist toejuichen. Maar we moeten dat gewoon respecterenquote:Op donderdag 2 januari 2014 11:23 schreef freako het volgende:
[..]
Ja, je DM heb ik gezien. Het is een eigen artikel van Trouw, niet iets dat ze zelf van Novum of het ANP overgenomen hebben.
Het is overigens niet bedoeld als OP voor een topic, maar een achtergrondartikel waar ik naar had willen verwijzen in het topic over de ongeregeldheden in Veen afgelopen week. Nou ja, als Trouw moeilijk doet, laten we het maar zitten.
Omdat ze de kop dwars hebben zitten waar het om internet gaat.quote:Op donderdag 2 januari 2014 11:31 schreef arjan1112 het volgende:
Kwaliteitsjournalistiek vergt veel investeringen. Als u een artikel wil delen, gebruik daarom onderstaande link in plaats van de tekst te knippen/kleven. Meer informatie over auteursrechten of intellectuele eigendom vindt u in onze Algemene Voorwaarden. http://help.tijd.be/?op=detail&articleId=8916071&nodeId=3474 Wie bijkomende rechten wil kopen voor collectief of commercieel gebruik, kan terecht bij Reprocopy. http://www.reprocopy.be/ Hierbij vindt u de link die u makkelijk met anderen kan delen: http://www.tijd.be/r/t/1/id/9447631.
Waarom doet Trouw dit ook niet gewoon?
Nieuwe kinderen, wellicht?quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:06 schreef LogiteX het volgende:
NWS / 4 new mids mishandelen conducteur
tikfoutje: moet new Kids zijn
Ik ken de New Kids inderdaad.quote:Op zaterdag 4 januari 2014 16:10 schreef LogiteX het volgende:
[..]
nee, moet "new kids" zijn. (van new kids on the block jeweetwel)
Arjan begon over Ruslandquote:Op zondag 5 januari 2014 20:10 schreef El_Matador het volgende:
Beste mods, goedemiddag.
Kan iemand het offtopic getroll van "WitteMuur" verwijderen, het onderwerp is Mugabe/Zimbabwe:
NWS / Mugabe in elkaar gezakt (geruchten)
Muchísimas gracias!
Jazeker.quote:Op zondag 5 januari 2014 23:47 schreef Ajacied422 het volgende:
NWS / Vitessenaar Mori niet welkom in Abu Dhabi
TT naar
Vitessenaar Mori niet welkom in Abu Dhabi
Kan dat?
Ik wel.quote:Op maandag 6 januari 2014 18:49 schreef Wombcat het volgende:
Kan er eens duidelijk paal en perk gesteld worden aan het offtopic geleuter over wat wel en niet een topsport is in dit topic?:
NWS / Schumacher gewond bij ski-ongeluk #3 Nog nieuws?
Ik vind dat nl. niet echt gepast in een dergelijk topic.
Nou nou, is dit een bedreiging?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 20:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jij moet echt helemaal niks gaan zeggen.
Zo storend is die TT niet.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 18:53 schreef El_Matador het volgende:
Verzoek voor TT-wijziging van:
NWS / Frankrijk wil verbod op shows van komiek
in "Frankrijk wil verbod op shows van Dieudonné"
Argumentatie:
- duidelijk wie de persoon is waar het om gaat in het topic
- de man wordt als "komiek" omschreven door een bepaalde groep. Een grote groep anderen ziet geen "komiek" in deze man
moltes gracies
Dicht.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 20:44 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Mag dit wanstaltige gedrocht van een ' topic' uit zijn lijden worden verlost?
NWS / EU burgers recht op bijstand.
Jouw mening is meer waard dan mijn argumenten? Moeten we een polletje op stellen? Of zijn we gewoon to the point, NWS-waardig, met duiden om wie het gaat in dit topic?quote:
Gracias! Nieuwe update staat er alweer bij.quote:
Kan er misschien eens een keer wat harder tegen dit soort posts worden opgetreden?quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:35 schreef Polyfemos het volgende:
Hopelijk volgen meer bedrijven deze keuze. Die stinkjoden verdienen het. De moderne nazi.
Weg.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:42 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Kan er misschien eens een keer wat harder tegen dit soort posts worden opgetreden?
Tnx.quote:Op woensdag 15 januari 2014 13:45 schreef Specularium het volgende:
[..]
Weg.
Een TR zetten werkt trouwens sneller.
Is dit wel een topic voor NWS, waar feiten toch enigszins de basis van een onderwerp moeten vormen?quote:Een tijd lang hebben er op diverse complotsites theorieën gestaan over de dood van Anass. O.a. satanistische Joden, een suïcidale Pool, een enge man in een grijze joggingsbroek, drie blonde jongens met een Moscowjas en de moeder van Anass samen met haar dochter, en tevens tweelingzus van Anass, genaamd Inass, worden genoemd als degenen die meer weten van de vermeende moord op Anass.
Even een slotje en anders kan de "discussie" in overleg misschien nog elders.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:33 schreef waht het volgende:
De OP van het Anass-topic:
[..]
Is dit wel een topic voor NWS, waar feiten toch enigszins de basis van een onderwerp moeten vormen?
Beetje een TelSell-achtige titel zo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:32 schreef RobertoCarlos het volgende:
Kan de titel in dit draadje NWS / Gevechten in Oekraine: nu ook met doden veranderd worden naar "Protesten in Oekraine: nu ook met doden" ?
Ok, had gezocht maar topic was ver weggezakt.... En ach, 'revolutie' is ook weer wat populistischquote:Op woensdag 22 januari 2014 08:57 schreef Specularium het volgende:
[..]
Beetje een TelSell-achtige titel zo.
Ik heb hem dichtgedaan omdat er al een topic over was.
NWS / Revolutie in Oekraïne?
Die TT moet nog even anders omdat dit nu al een tijdje aan de gang is maar daar kijk ik later wel naar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:08 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ok, had gezocht maar topic was ver weggezakt.... En ach, 'revolutie' is ook weer wat populistisch
quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die TT moet nog even anders omdat dit nu al een tijdje aan de gang is maar daar kijk ik later wel naar.
Maakt niet uit joh, ouwe pik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:51 schreef tong80 het volgende:
Excuses, kon het topic niet vinden.
NWS / Dode liquidatie Amersfoort onbedoeld slachtoffer
Zelfs voor een ouwe pik blijft het lullig.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, ouwe pik.
Weer zo'n kutfries.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:31 schreef Monolith het volgende:
Het lijkt me dat TS hier wel even vriendelijk mag worden verzocht om een fatsoenlijke OP te produceren: NWS / Liefdesverdriet voor Hollande
Ja hij wil bij de jonge gasten horen he? Maar ja op een gegeven moment houdt dat toch ECHT op.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het aandoenlijk dat hij nog steeds doet alsof hij ijshockeyt. Hij houdt zich groot.
Indruk maken op de meisjes, Karina. Net als Rob de Nijs.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja hij wil bij de jonge gasten horen he? Maar ja op een gegeven moment houdt dat toch ECHT op.
Hij heeft nog niet door dat er op FOK! geen meisjes zijn, dat zijn allemaal mannenquote:Op maandag 27 januari 2014 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Indruk maken op de meisjes, Karina. Net als Rob de Nijs.
Ik dacht meer aan PJ Rens.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Indruk maken op de meisjes, Karina. Net als Rob de Nijs.
Laten we hem in de waan laten. Hij heeft het al zwaar genoeg.quote:Op maandag 27 januari 2014 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet door dat er op FOK! geen meisjes zijn, dat zijn allemaal mannenJij en ik ook.
Ja al dat geslowchat in de FB, zwaar leven.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Laten we hem in de waan laten. Hij heeft het al zwaar genoeg.
En allemaal over hem. Hij gaat er vast van blozen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja al dat geslowchat in de FB, zwaar leven.
Dat is dan wel weer schattig, een man die bloostquote:Op maandag 27 januari 2014 23:03 schreef Disana het volgende:
[..]
En allemaal over hem. Hij gaat er vast van blozen.
Dat maakt het weer een beetje goed dat ie oud is.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer schattig, een man die bloost
Nu gaat hij nog meer blozen natuurlijk, want het gaat nog steeds over hemquote:Op maandag 27 januari 2014 23:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat maakt het weer een beetje goed dat ie oud is.
Hij is zijn bezem aan het zoeken. We moeten stoppen voor we ervan langs krijgen met de wandelstok.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu gaat hij nog meer blozen natuurlijk, want het gaat nog steeds over hem
Oe kinky maar wij kunnen toch harder rennen dan die ouwe kerelquote:Op maandag 27 januari 2014 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is zijn bezem aan het zoeken. We moeten stoppen voor we ervan langs krijgen met de wandelstok.
Ik niet, en ik heb geen zin in een pak ransel en een stapel notes. Jij bent mod, jij mag dit.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe kinky maar wij kunnen toch harder rennen dan die ouwe kerel
Neuh hier ben ik gewoon user hoorquote:Op maandag 27 januari 2014 23:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik niet, en ik heb geen zin in een pak ransel en een stapel notes. Jij bent mod, jij mag dit.
Hij zit nu gewoon stilletjes de overtredingen te tellen en dan gaat ie een ban aanvragen.quote:Op maandag 27 januari 2014 23:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Neuh hier ben ik gewoon user hoorZometeen geeft hij me nog een note.
Ik ben groot!quote:Op maandag 27 januari 2014 22:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het aandoenlijk dat hij nog steeds doet alsof hij ijshockeyt. Hij houdt zich groot.
Als er niet te veel pucks het goal ingaan, wil ik proberen om het vol te houden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik ben groot!
Besides ...
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ste-ijshockeyer.html
Gelukkig zijn jij en corrie vrouwen die weten niets van SPorT
Ahum ... wat is deze sc hier allemaal?
terug ontopic potverdikkeme!!!!
Hij draait alleen jouw ridicule gedachtegang om en heeft wel degelijk een punt. Dat jij daar vervolgens niet op ingaat maakt jou ook niet bepaald geloofwaardiger. Dat je dan ook nog pedoseksuelen loopt af te branden met de felheid waar Hitler jaloers op zou zijn, roept al helemaal enig begrip op voor Straatcommando.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:48 schreef Scorpie het volgende:
NWS / Pedoseksueel Sytze van der V. alweer weg uit Amsterdam
Straatcommando, puur aan het trollen, persoonlijke opmerkingen maken, kortom, voegt niks toe aan de discussie.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Hij draait alleen jouw ridicule gedachtegang om en heeft wel degelijk een punt. Dat jij daar vervolgens niet op ingaat maakt jou ook niet bepaald geloofwaardiger. Dat je dan ook nog pedoseksuelen loopt af te branden met de felheid waar Hitler jaloers op zou zijn, roept al helemaal enig begrip op voor Straatcommando.
quote:
quote:Prima ad hominem wel. Verder nog steekhoudende argumenten of is't onderbuikje alweer tevreden?
quote:geoden trollz
![]()
Ja, dat is echt inhoudelijk ingaan op de discussie inderdaad.quote:Kwaliteitstrolletje dit.
Plaats dan ook direct de hele quotes in plaats dit suggestieve knip- en plakwerk.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Ja, dat is echt inhoudelijk ingaan op de discussie inderdaad.
Geen wonder dat je dan kinderachtige meuk terugkrijgt. Dat je dan al helemaal zo kinderachtig bent daar over te gaan zeiken omdat hij heel bijdehand jouw rare manier van denken omdraait en jij het daar schijnbaar moeilijk mee hebt, is geen reden om meteen naar meester modje te lopen.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:26 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Prima pleidooi, je zou de man actief kunnen helpen met het zoeken naar huisvesting. Heb je niet iets in de buurt vrij voor hem?
Laat gaan joh. Ik kwam zelf inderdaad grof uit de hoek met m'n ''oliedomme strontmongolen'' iets wat ik misschien beter achterwege had kunnen laten. Verder ga ik niet inhoudelijk in op trolls en mensen die op de man spelen. Het is gewoon een troll. Wel een goede, moet ik 'm nageven.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Plaats dan ook direct de hele quotes in plaats dit suggestieve knip- en plakwerk.![]()
Zoals ik het zie ben jij degene die direct op de man begint te spelen.
[..]
Geen wonder dat je dan kinderachtige meuk terugkrijgt. Dat je dan al helemaal zo kinderachtig bent daar over te gaan zeiken omdat hij heel bijdehand jouw rare manier van denken omdraait en jij het daar schijnbaar moeilijk mee hebt, is geen reden om meteen naar meester modje te lopen.
Kinderachtige meuk is wat anders dan schelden.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:12 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Geen wonder dat je dan kinderachtige meuk terugkrijgt.
Zoals je zelf kon lezen (of niet) is er vooral gemodereerd op het gebied van scheldwoorden en op de man spelen.quote:Dat je dan al helemaal zo kinderachtig bent daar over te gaan zeiken omdat hij heel bijdehand jouw rare manier van denken omdraait
Ik zou niet weten waarom je niet op een forum een mod mag inschakelen als er grensoverschrijdend gedrag vertoond wordt.quote:en jij het daar schijnbaar moeilijk mee hebt, is geen reden om meteen naar meester modje te lopen.
quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:14 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is gewoon een troll. Wel een goede, moet ik 'm nageven.
Je bent gewoon kinderachtig en kleinzerig aan het doen. Als jij zo slim en geweldig bent zou je er gewoon boven staan in plaats van direct te komen janken in FB.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kinderachtige meuk is wat anders dan schelden.
[..]
Zoals je zelf kon lezen (of niet) is er vooral gemodereerd op het gebied van scheldwoorden en op de man spelen.
[..]
Ik zou niet weten waarom je niet op een forum een mod mag inschakelen als er grensoverschrijdend gedrag vertoond wordt.
Dat mag je vinden. Overigens snap ik niet zo goed waarom ik met jou hierover in gesprek ben aangezien het geen quotes van jou waren.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:17 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
[..]
Je bent gewoon kinderachtig en kleinzerig aan het doen. Als jij zo slim en geweldig bent zou je er gewoon boven staan in plaats van direct te komen janken in FB.
Je laat je wel snel kennen in ieder geval, man man man.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 14:18 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat mag je vinden. Overigens snap ik niet zo goed waarom ik met jou hierover in gesprek ben aangezien het geen quotes van jou waren.
Ok.quote:Op woensdag 29 januari 2014 03:43 schreef porsche1 het volgende:
NWS / nederland heeft 1e homosexuele premier in de wereld denk ik
Flauw, zo'n pareltje dichtgooien.
Wil daar graag even een klacht over indienen.
Nou groetjes.
Doe danquote:Op woensdag 29 januari 2014 03:43 schreef porsche1 het volgende:
NWS / nederland heeft 1e homosexuele premier in de wereld denk ik
Flauw, zo'n pareltje dichtgooien.
Wil daar graag even een klacht over indienen.
Nou groetjes.
Ik heb het FOK! klachtenformulier ingevuld. Hoop dat dit genoeg is.quote:
Is een foutje van de hoge heren van FOK!quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:44 schreef Karina het volgende:
Je bent onderaan vergeten de naam van het bedrijf waar je het formulier 'geleend' hebt weg te halen
Is het nou een fout of nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 17:47 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Is een foutje van de hoge heren van FOK!
Danny heeft naast FOK! nog een deuren bedrijf.
Wist je dat niet?
En dat mag dan mod worden?
Porsche1 4 mod!!
Ik ga in hoger beroep en eis dat een ander modje/FA/A hier nogmaals naar kijkt en hier een uitspraak over doet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:34 schreef timmmmm het volgende:
ik heb er inderdaad even over gedacht, maar toen het pijn ging doen, stopte ik zonder het slotje weg te halen.
Dit is mijn uitspraak en hier zult u het mee moeten doen
quote:In Memoriam: 3-voud.
Je was een kut-user.
Over de doden niets dan goeds, zegt men wel eens. Nou, in dit geval niet. Ik vond de vent een zuigende, vervelende, jammerende rechtse zuurpruim. Alles was verkeerd in zijn kleine valse kraaloogjes. Er was nooit iets goed volgens deze standaardchagerijn. Hij was het type dat 100 miljoen zou kunnen winnen in de euromillions-loterij en dan de rest van zijn leven zou klagen omdat er 25% belasting vanaf moest zodat hij het met een schamele 75 miljoen zou moeten uitzingen. Het was ook altijd de schuld van iemand anders. Van de moslims. De buitenlanders. De overheid. De Paus.
Je was zo'n lamlul die Moeder Theresa de schuld van de ellende in de wereld de schoenen in zou schuiven als ze nog in leven zou zijn. Maar dat is niet zo, en daar zal je wel van hebben gebaald, hè? Klagen dat de uitkeringstrekkers hun verantwoordelijkheid niet nemen, maar zelf consequent de schuld van een misstand bij een ander zoeken. Want oh nee, denk maar niet dat 3-voud zelf iets verkeerd deed. Nee. Die niet van enige zelfoverschatting gespeende soepkip deed nooit iets verkeerd. Nou, nu wel. Je stopte gewoon je hart. Nou ja, alsof zo'n ploert als jij die zou hebben voor iets anders dan je bloedcirculatie door je dichtgeslibte adertjes. Of wou de daarvoor ook al iemand anders de schuld van geven? Nee toch? Want o jee, de overheid zou eens wat richtlijnen over gezond en veiligvoedsel publiceren. Dan maar liever jezelf demonstratief kapotmaken, nietwaar?
Nee, 3-voud, ik ga over de doden dus wel iets slechts zeggen. Je was een kut-user op dit forum. En een kut-user van de bovenste plank nog wel. Je was een vervelend mannetje. Ik weet dan ook niet wat ze met je zouden moeten doen? Je in stukjes hakken en voeren aan de vissen in de stille zuidzee? Je gebruiken als dweil voor de lekbak in de kerncentrales van Fukushima? Want ergens anders lijkt je me niet geschikt voor. Je hebt op dit forum tenminste niks weten neer te zetten waarover mensen het volgende week nog zullen hebben. Hooguit het al eerder geschetste beeld van een chronische zeikerd met constipatie en een lage rugpijn.
Nou ja, ik ga de vlag niet uithangen. Niet thuis. Ik ben meer het type dat de vlaggestok in de anus van je levensloze karkas zou willen rammen zodat je zelf kunt dienen als gat in de grond. Dat is ook eigen verantwoordelijkheid, jij lelijke clownskop. Maar nee, nu wil je zeker weer dat de overheid je kadaver gaat beschermen tegen lijkschennis. Het is dat je de moeite niet waard bent, en dat ik geen zin heb om ook maar één cent uit te geven aan een reisje naar die uithoek van dit land waar jij op je zolderkamer je autistische geouwehoer uit je rectum het internet op kakte, maar anders had ik het dus wel gedaan.
Anyway, ik zal je verbale diarree minder missen dan reguliere sproeipoep, en ik neem dus afscheid van je met een luid Bon Voyage, Sucker! en ik trek een biertje open op je vertrek van dit forum.
Rust zacht, 3-voud, en kom vooral niet terug.
D'r zijn genoeg mensen voor mij geweest die hem voor lul of vervelende user hebben uitgemaakt in dat topic. Die opmerkingen staan er nog steeds. Dus waarom mijn post nou weer weg moet als matige (godverdomme. Dit noem je matig?) troll snap ik niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:21 schreef Worteltjestaart het volgende:
Maar geef toe: écht gepast in dat topic is het niet
Standaardreflex.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg mensen voor mij geweest die hem voor lul of vervelende user hebben uitgemaakt in dat topic. Die opmerkingen staan er nog steeds. Dus waarom mijn post nou weer weg moet als matige (godverdomme. Dit noem je matig?) troll snap ik niet.
Dit matig noemenquote:Op donderdag 6 februari 2014 09:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
D'r zijn genoeg mensen voor mij geweest die hem voor lul of vervelende user hebben uitgemaakt in dat topic. Die opmerkingen staan er nog steeds. Dus waarom mijn post nou weer weg moet als matige (godverdomme. Dit noem je matig?) troll snap ik niet.
Wat ben je toch ook een ongelofelijk kansloze, aandachtsgeil, zwakzinnig kutpubertje.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:13 schreef Ulx het volgende:
Waarom moest mijn In Memoriam van 3-voud weg wegens "matige troll" terwijl ik in die topics meerdere posts zie van andere users waarin ze hem voor ontzettende lul uitmaken en kunnen die gewoon blijven staan?
Ik gaf tenminste nog argumenten en ik deed mijn best voor die kerel. Ik eindigde zelfs nog met een rust zacht.
Het ging om dit. (had al een humorloze plurkenreactie verwacht, vandaar dat ik hem even heb opgeslagen.)
[..]
Geef het een per jaar. Zodra je volwassen bent ga je het wel begrijpen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Mooi. En geheel in de stijl van de betreffende user.quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:13 schreef Ulx het volgende:
Waarom moest mijn In Memoriam van 3-voud weg wegens "matige troll" terwijl ik in die topics meerdere posts zie van andere users waarin ze hem voor ontzettende lul uitmaken en kunnen die gewoon blijven staan?
Ik gaf tenminste nog argumenten en ik deed mijn best voor die kerel. Ik eindigde zelfs nog met een rust zacht.
Het ging om dit. (had al een humorloze plurkenreactie verwacht, vandaar dat ik hem even heb opgeslagen.)
[..]
Gewoon moderen en openlaten imo.quote:
eeeuuh dat deed je ook?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:25 schreef Ulx het volgende:
Hoezo? Ik gaf gewoon mijn onderbouwde mening. Als ik nou had geschreven dat ik blij was dat de man is overleden en dat het zijn verdiende loon was, ja, dan had je een punt. Maar dat deed ik niet.
quote:Anyway, ik zal je verbale diarree minder missen dan reguliere sproeipoep, en ik neem dus afscheid van je met een luid Bon Voyage, Sucker! en ik trek een biertje open op je vertrek van dit forum.
Rust zacht, 3-voud, en kom vooral niet terug.
Yep. Daar staat niet dat ik blij ben dat hij dood is. Alleen dat ik blij ben dat ik zijn bullshitposts niet meer hoef te verwachten op dit forum.quote:
En je vind dat zelf niet heel erg ongepast?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:34 schreef Ulx het volgende:
[..]
Yep. Daar staat niet dat ik blij ben dat hij dood is. Alleen dat ik blij ben dat ik zijn bullshitposts niet meer hoef te verwachten op dit forum.
Als ik jou niet mag in het echte leven, dan ga ik toch ook niet naar jouw begrafenis om daar in het condoleanceregister te schrijven dat ik blij ben van je af te zijn?quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:34 schreef Copycat het volgende:
Want het is of de hemel in prijzen of de grond in boren ... Treurigheid dat je je zo denkt te moeten profileren.
Je hoeft van mij niet weg te blijven of warme gevoelens te veinzen. Maar dit is het andere uiterstequote:Op donderdag 6 februari 2014 12:35 schreef ReplaR het volgende:
Als ik jou niet mag in het echte leven, dan ga ik toch ook niet naar jouw begrafenis om daar in het condoleanceregister te schrijven dat ik blij ben van je af te zijn?
Nee dan blijf je gewoon weg.
De kerel polariseerde de hele boel bij elkaar en nu hij dood is gaan we gezellig met zijn allen de grote grauwe gemene deler uithangen en vooral niemand tegen de haren instrijken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je hoeft van mij niet weg te blijven of warme gevoelens te veinzen. Maar dit is het andere uiterste
Als ik stoer had willen zijn of hem respectloos uit had willen schelden had ik wel gewoon "Hij was een lul. Rip aan de nabestaanden en de hond" gepost. Dan had ik niet de moeite genomen om een In Memoriam te schrijven. Feit is dat ik dat wel deed, en dat dat van meer respect getuigt dan simpelweg meehuilen zonder er ook maar een bal van te menen, of überhaupt niks te posten. Ik zou dat pas beledigend vinden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:51 schreef Copycat het volgende:
Wat is het nut om in zo'n topic mensen tegen de haren in te strijken, buiten provocerend schoppen? Maar voel je vooral een stoertje.
Over de doden niets dan goeds is ook niet bepaald respectvol.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:06 schreef Copycat het volgende:
Meer woorden aan iets besteden, maakt het niet per se respectvol. Maar ieder zijn eigen invulling van respect. Klaar mee.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:34 schreef Copycat het volgende:
Want het is of de hemel in prijzen of de grond in boren ... Treurigheid dat je je zo denkt te moeten profileren.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:38 schreef Copycat het volgende:
Je hoeft van mij niet weg te blijven of warme gevoelens te veinzen. Maar dit is het andere uiterste
Oneens. Iedereen reageert op zijn eigen manier en mensen die meer dan 1 keer in dat topic hebben gepost (afgezien van de mods) die hebben m.i. sowieso allemaal ergens een afslag gemist in hun leven. Van beide kanten that is.quote:Op donderdag 6 februari 2014 12:18 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Oneens. Gewoon wat posts wissen en Ulx op z'n sodemieter geven was genoeg geweest.
Zoiets heet virtueel over iemands graf pissen en is in dat topic volledig misplaatst,quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:25 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ik had vrij weinig met 3-voud. Heb dan ook gewoon niets gepost. Wel met enige interesse gelezen en me behoorlijk geërgerd aan een aantal mensen dat zich over de rug van een dooie meent te moeten profileren. Ik vind het van een ontzettende droefheid als je je zo moet laten gelden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:21 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Oneens. Iedereen reageert op zijn eigen manier en mensen die meer dan 1 keer in dat topic hebben gepost (afgezien van de mods) die hebben m.i. sowieso allemaal ergens een afslag gemist in hun leven. Van beide kanten that is.
Een overlijdenstopic is m.i. een plek waar je nog 1 keer je persoonlijke gedachten laat gaan naar iemand (positief of negatief), maar verder niet gaat discusseren....maar goed....daar zal ik wel heel ouderwets in zijn.
Same here.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:30 schreef IntensiveGary het volgende:
[..]
Ik had vrij weinig met 3-voud. Heb dan ook gewoon niets gepost.
Op dat punt zitten we dus iets anders in elkaar. Ik erger me vooral aan het feit dat mensen een overlijdenstopic gebruiken als discussietopic. Op een forum is het vrij normaal dat mensen hun punt willen maken of hun gelijk willen halen, maar daar vind ik persoonlijk een overlijdenstopic geen geschikte plek voor.quote:Wel met enige interesse gelezen en me behoorlijk geërgerd aan een aantal mensen dat zich over de rug van een dooie meent te moeten profileren. Ik vind het van een ontzettende droefheid als je je zo moet laten gelden.
Neuh, we zijn het aardig eens, denk ik. Het gejammer of een herdenkingstopic al dan niet terecht is, hoeft niet in dat topic. De 'leuk' bedoelde opmerkingen zijn wat mij betreft ook niet echt gepast en de Kroon der Treurnis gaat natuurlijk naar Ulx met z'n achterlijke gedrag.quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Same here.
[..]
Op dat punt zitten we dus iets anders in elkaar. Ik erger me vooral aan het feit dat mensen een overlijdenstopic gebruiken als discussietopic. Op een forum is het vrij normaal dat mensen hun punt willen maken of hun gelijk willen halen, maar daar vind ik persoonlijk een overlijdenstopic geen geschikte plek voor.
Zet je gedachten aan de overledene neer als je daar behoefte aan heb en ga de discussie over wat wel/niet gepast zou zijn ergens anders aan....zoals jij (en ik ook) dus nu hier doet.
Uiteraard, ik haat dat soort topics, van die apen van de niet-pvda-usersquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:45 schreef porsche1 het volgende:
NWS / Opvallend apenfilmpje van de racisten van de PvdA.
waarom is dit pareltje gesloten?
Ik bericht gewoon over de racisten van de PvdA. Het staat zelfs op de NOS, een site die toch wel iets beter is als dit FOK! forum. Dus dan lijkt me dat het wel waardevol nieuws is.
Of jullie zijn zeker allemaal PVV racisten die niets van de PvdA willen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 13:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Uiteraard, ik haat dat soort topics, van die apen van de niet-pvda-usersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wacht maar tot GL een filmpje maakt over nichten, de dochters van je oom.
Wedde dat jij je dan ook voelt aangesproken, doordat het woord nicht een dubbele betekenis heeft.Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
Nee dann haben wir es 'nicht' gewusstquote:Op donderdag 6 februari 2014 13:49 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wacht maar tot GL een filmpje maakt over nichten, de dochters van je oom.
Wedde dat jij je dan ook voelt aangesproken, doordat het woord nicht een dubbele betekenis heeft.
etc etcquote:Ik ben meer het type dat de vlaggestok in de anus van je levensloze karkas zou willen rammen zodat je zelf kunt dienen als gat in de grond. Dat is ook eigen verantwoordelijkheid, jij lelijke
clownskop.
Voor verdere drama verwijs ik je gewoon naar de FA's. Ik heb mijn uitleg van moderatie gegevenquote:Op donderdag 6 februari 2014 12:34 schreef Copycat het volgende:
Omdat je niet door moet gaan over privezaken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom wordt mijn reactie op die van LXIV weggemod in het 3-voud topic, maar blijft die van hem wel gewoon staan?
FOK! wordt bekostigd door inkomsten uit google-ads. Google verbiedt de door jou genoemde inhoud. Daarom is dat op FOK! niet toegestaan, want anders hebben we geen google-ads meer en daarmee geen FOK!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 03:08 schreef Kees22 het volgende:
Aangaande mijn avatar:
Het is niet toegestaan afbeeldingen te gebruiken die seksueel getinte, gewelddadige of schokkende inhoud bevatten!
Wat een FOK!-onwaardige eis.
Ik ga wel verder praten bij de Libelle of de Margriet of zo.
Mijn avatar was de borstpartij van een actrice die zelf bij elke gelegenheid begon over haar borsten: Tatjana Simic. Dus niet beledigend voor haar of onbekend voor het grote publiek.
Kan iemand mij vertellen waarom die avatar kennelijk geblokkeerd is? Dat is vast wel een groot FOK-beleid. En nu weerhoud ik mij met enige moeite van diverse snerende suggesties.
En avatars met de vlag van Israel, China of de VSvA, met een portret van een dictator of zo?
Dat tieten daarom niet mogen, prima, maar dat maakt die andere avatars niet minder smakeloosquote:Op zaterdag 8 februari 2014 07:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
FOK! wordt bekostigd door inkomsten uit google-ads. Google verbiedt de door jou genoemde inhoud. Daarom is dat op FOK! niet toegestaan, want anders hebben we geen google-ads meer en daarmee geen FOK!
Wil je daar graag over in discussie gaan, zou ik naar forum@fok.nl mailen, of probeer het in FB. Alleen ik kan je nu al vertellen dat dat beleid niet gaat veranderen.
Klopt. Smakeloos vind ik geen reden tot verwijdering. Maar sowieso gaan wij mods niet over avatars, daarvoor moet je bij (F)A's zijnquote:Op zaterdag 8 februari 2014 09:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Dat tieten daarom niet mogen, prima, maar dat maakt die andere avatars niet minder smakeloos
Kom je daar nu pas achter?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:43 schreef Ringo het volgende:
Wat jij (of een FA) wel of niet een smakeloze avatar vindt, is sowieso niet relevant hier. FOK! zit onder de knoet van een corporate geldmonster.
Nee, maar je moet het die brave modjes af en toe onder de neus duwen.quote:
Discussiëren had je moeten doen vóórdat je de voorwaarden accepteerde. Het mag niet. Klaar.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:56 schreef Kees22 het volgende:
@sp3c: daar moeten we OVERAL over discussiëren! Godverdomme!
Iedereen loopt godverdomme aan de lopende band te klagen over censuur door moslims met hun bommen en dan gaat godverdegodver een of andere idioot uit de VSvA met zijn geld uitmaken wat wij als avatar gebruiken?
Ik wil niemand dood hebben of de mond snoeren, maar ik wil wel zelf kunnen zeggen wat ik wil.
The land of the free and the home of the brave, durven ze dan nog te brallen ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |