http://www.nrc.nl/nieuws/(...)iticus-van-het-jaar/quote:Jeroen Dijsselbloem (PvdA) is verkozen tot politicus van het jaar door de parlementaire pers. Het was de elfde keer dat de pers de verkiezing hield. De minister van Financiën was genomineerd naast onder anderen minister van Volksgezondheid Edith Schippers (VVD) en D66-leider Alexander Pechtold.
Dijsselbloem kreeg een kristallen beeld bij zijn onderscheiding. “Ik denk altijd dat dit soort prijzen naar mensen gaan die vooraan staan”, zei de PvdA-minister in een reactie.
Bij een rondgang langs politieke kopstukken werd Dijsselbloem eerder al aangewezen als de gedoodverfde winnaar van de eervolle titel. Zowel PvdA-collega Diederik Samsom als D66-leider Alexander Pechtold gaven de voorkeur aan de minister. Vorig jaar werd PvdA-voorman Diederik Samsom uitgeroepen tot politicus van het jaar.
Het 59-jarige GroenLinks-Kamerlid Bram van Ojik werd benoemd tot politiek talent van het jaar.
Aan het trollen?quote:Op zondag 15 december 2013 13:48 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)iticus-van-het-jaar/
Weer een duidelijk onderonsje van de grachtengordel-kliek die niet van de baantjes-carrousel af wil komen. Bij welke krant mag Dijsselbloem hierna een commissariaatje van een paar ton op gaan strijken??!
Het verbaast mij dat het geen D666 politicus was die heeft gewonnen trouwens. Inmiddels draait het allemaal om de EUSSR tegenwoordig. Maar goed, Dijsselbloem is een hoge piet in de Europse Politiek, dus dat verklaart het!!
misschien leef jij nog in 1998, maar in 2013 gaat het heel slecht met alle kranten. Ook de rechtse Telegraaf doet mindere zaken dan 15 jaar geleden. Dus een commissariaatje bij een krant levert je helemaal niets op, daar is geen geld voor.quote:Op zondag 15 december 2013 13:48 schreef De_Coulance het volgende:
Bij welke krant mag Dijsselbloem hierna een commissariaatje van een paar ton op gaan strijken??!
Trollen? Artistieke satirische vrijheid heet dat.quote:
Wat een vreselijk domheidquote:Weer een duidelijk onderonsje van de grachtengordel-kliek die niet van de baantjes-carrousel af wil komen. Bij welke krant mag Dijsselbloem hierna een commissariaat van een paar ton op gaan strijken??!
Het verbaast mij dat het geen D666 politicus was die heeft gewonnen trouwens. Inmiddels draait het allemaal om de EUSSR tegenwoordig. Maar goed, Dijsselbloem is een hoge piet in de Europese Politiek, dus dat verklaart het!!
Ik geloof niet dat er mensen zijn die beweren dat Dijsselbloem deze prijs gekregen heeft vanwege een links onderonsje. Sterker, de meeste mensen zijn het wel eens dat hij deze prijs gekregen heeft.quote:Op zondag 15 december 2013 13:57 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Trollen? Artistieke satirische vrijheid heet dat.
Er zijn ook weinig mensen die beweren wat er in de De Speld artikelen staat.quote:Op zondag 15 december 2013 14:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat er mensen zijn die beweren dat Dijsselbloem deze prijs gekregen heeft vanwege een links onderonsje. Sterker, de meeste mensen zijn het wel eens dat hij deze prijs gekregen heeft.
Probeer je nu de reaguurders van powned met fok!-users te vergelijken? Probeer dan iig de vergelijking met de reacties op de frontpage te maken, dan zit je er al dichterbij.quote:Op zondag 15 december 2013 14:13 schreef De_Coulance het volgende:
[..]
Er zijn ook weinig mensen die beweren wat er in de De Speld artikelen staat.
Maar goed, je kan je nog eens vergissen manager. Lees de reacties hier maar:
http://www.powned.tv/nieu(...)liticus_van_het.html
Nee ik probeer dat niet. Je snapt het duidelijk niet. Ik heb echter wel een gevoelige snaar geraakt zie ik.quote:Op zondag 15 december 2013 14:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Probeer je nu de reaguurders van powned met fok!-users te vergelijken? Probeer dan iig de vergelijking met de reacties op de frontpage te maken, dan zit je er al dichterbij.
Moslims eisen verbod op alcohol
Maar ook dan zit je er nog ver vanaf.
2007: Geert Wildersquote:LINKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS bla bla bla etcetera
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |