abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_134287591
quote:
Jeroen Dijsselbloem (PvdA) is verkozen tot politicus van het jaar door de parlementaire pers. Het was de elfde keer dat de pers de verkiezing hield. De minister van Financiën was genomineerd naast onder anderen minister van Volksgezondheid Edith Schippers (VVD) en D66-leider Alexander Pechtold.

Dijsselbloem kreeg een kristallen beeld bij zijn onderscheiding. “Ik denk altijd dat dit soort prijzen naar mensen gaan die vooraan staan”, zei de PvdA-minister in een reactie.

Bij een rondgang langs politieke kopstukken werd Dijsselbloem eerder al aangewezen als de gedoodverfde winnaar van de eervolle titel. Zowel PvdA-collega Diederik Samsom als D66-leider Alexander Pechtold gaven de voorkeur aan de minister. Vorig jaar werd PvdA-voorman Diederik Samsom uitgeroepen tot politicus van het jaar.

Het 59-jarige GroenLinks-Kamerlid Bram van Ojik werd benoemd tot politiek talent van het jaar.
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)iticus-van-het-jaar/

Weer een duidelijk onderonsje van de grachtengordel-kliek die niet van de baantjes-carrousel af wil komen. Bij welke krant mag Dijsselbloem hierna een commissariaatje van een paar ton op gaan strijken??!
Het verbaast mij dat het geen D666 politicus was die heeft gewonnen trouwens. Inmiddels draait het allemaal om de EUSSR tegenwoordig. Maar goed, Dijsselbloem is een hoge piet in de Europse Politiek, dus dat verklaart het!!
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
pi_134287678
Onzin. Dijsselbloem is nou eenmaal verreweg de beste minister geweest de laatste tijd. Heeft gewoon gezegd: obligatiehouders moeten niet denken dat ze niks kunnen verliezen. Gaf een schokgolf door de financiële sector die echt nodig was.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_134287686
Wie had de prijs dan moeten krijgen?

Henk uit de Oosterparkbuurt, omdat die zegt waar het op staat en niet bij de baantjes-carroussel van de grachtengordel hoort?

Edit: En vooral ook wat MouzurX zegt. :)

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 15-12-2013 13:52:54 ]
pi_134287834
quote:
15s.gif Op zondag 15 december 2013 13:48 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

http://www.nrc.nl/nieuws/(...)iticus-van-het-jaar/

Weer een duidelijk onderonsje van de grachtengordel-kliek die niet van de baantjes-carrousel af wil komen. Bij welke krant mag Dijsselbloem hierna een commissariaatje van een paar ton op gaan strijken??!
Het verbaast mij dat het geen D666 politicus was die heeft gewonnen trouwens. Inmiddels draait het allemaal om de EUSSR tegenwoordig. Maar goed, Dijsselbloem is een hoge piet in de Europse Politiek, dus dat verklaart het!!
Aan het trollen?
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 december 2013 @ 13:57:53 #5
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_134287931
quote:
15s.gif Op zondag 15 december 2013 13:48 schreef De_Coulance het volgende:
Bij welke krant mag Dijsselbloem hierna een commissariaatje van een paar ton op gaan strijken??!
misschien leef jij nog in 1998, maar in 2013 gaat het heel slecht met alle kranten. Ook de rechtse Telegraaf doet mindere zaken dan 15 jaar geleden. Dus een commissariaatje bij een krant levert je helemaal niets op, daar is geen geld voor.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_134287932
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 13:55 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Aan het trollen?
Trollen? Artistieke satirische vrijheid heet dat.
We live at a time when emotions and feelings count more than truth, and there is a vast ignorance of science. - James Lovelock
  zondag 15 december 2013 @ 13:59:02 #7
225540 Pugg
Friends forever
pi_134287964
quote:
Weer een duidelijk onderonsje van de grachtengordel-kliek die niet van de baantjes-carrousel af wil komen. Bij welke krant mag Dijsselbloem hierna een commissariaat van een paar ton op gaan strijken??!
Het verbaast mij dat het geen D666 politicus was die heeft gewonnen trouwens. Inmiddels draait het allemaal om de EUSSR tegenwoordig. Maar goed, Dijsselbloem is een hoge piet in de Europese Politiek, dus dat verklaart het!!
Wat een vreselijk domheid :r
pi_134288269
quote:
5s.gif Op zondag 15 december 2013 13:57 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Trollen? Artistieke satirische vrijheid heet dat.
Ik geloof niet dat er mensen zijn die beweren dat Dijsselbloem deze prijs gekregen heeft vanwege een links onderonsje. Sterker, de meeste mensen zijn het wel eens dat hij deze prijs gekregen heeft.
pi_134288467
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 14:07 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat er mensen zijn die beweren dat Dijsselbloem deze prijs gekregen heeft vanwege een links onderonsje. Sterker, de meeste mensen zijn het wel eens dat hij deze prijs gekregen heeft.
Er zijn ook weinig mensen die beweren wat er in de De Speld artikelen staat.

Maar goed, je kan je nog eens vergissen manager. Lees de reacties hier maar:
http://www.powned.tv/nieu(...)liticus_van_het.html
pi_134288508
Lekker boeiend wie die prutsprijs krijgt
Helden die het hun leven kostte: Che Guevara (1928-1967), Thomas Sankara (1949-1987), Moammar Gadaffi (1942-2011), Nicolae Ceaușescu (1918-1989), Salvador Allende (1908-1973), Slobodan Milo¨ević (1941-2006)
pi_134288951
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 14:13 schreef De_Coulance het volgende:

[..]

Er zijn ook weinig mensen die beweren wat er in de De Speld artikelen staat.

Maar goed, je kan je nog eens vergissen manager. Lees de reacties hier maar:
http://www.powned.tv/nieu(...)liticus_van_het.html
Probeer je nu de reaguurders van powned met fok!-users te vergelijken? Probeer dan iig de vergelijking met de reacties op de frontpage te maken, dan zit je er al dichterbij.
Moslims eisen verbod op alcohol
Maar ook dan zit je er nog ver vanaf.
pi_134289019
Gewoon een gepaste waarde (geen) toewijzen aan dit soort prijsjes. Het is niets anders dan wat veertjes in iemands reet proppen. Niet meer, niet minder.
Conscience do cost.
  zondag 15 december 2013 @ 14:25:55 #13
348078 Veldkamp
Gerechtigheid en vrede
pi_134289110
In elk geval zijn de besluiten van Jeroen Dijsselbloem (PvdA) zeer gehaat bij de bevolking, die grotendeels eurokritisch is of -sceptisch. :{

Deze uitverkiezing lijkt op WC-eend.

De sfeer en het milieu in Den Haag zijn erg gericht op 'slikken of stikken' en geslijm bij elkaar... :N
pi_134289185
quote:
0s.gif Op zondag 15 december 2013 14:22 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Probeer je nu de reaguurders van powned met fok!-users te vergelijken? Probeer dan iig de vergelijking met de reacties op de frontpage te maken, dan zit je er al dichterbij.
Moslims eisen verbod op alcohol
Maar ook dan zit je er nog ver vanaf.
Nee ik probeer dat niet. Je snapt het duidelijk niet. Ik heb echter wel een gevoelige snaar geraakt zie ik.
pi_134289191
pi_134289237
De vorige twee edities gingen naar Mark Rutte.
pi_134289251
Ach, wie had je anders in gedachten dan? Voor mij kwam er niemand in aanmerking voor deze titel. Dijsselbloem is het meest in het nieuws geweest misschien dat ie daar deze titel aan te danken heeft.
pi_134289322
quote:
6s.gif Op zondag 15 december 2013 14:29 schreef nikk het volgende:
Knip
Haaaaal weg, laat TS met rust homo :(
pi_134289407
Zullen vast wel omgekocht zijn.
Ура для россии
  zondag 15 december 2013 @ 14:36:49 #20
256363 ZoKanIkHetOok
Also twitterte Zarathustra.
pi_134289495
quote:
LINKSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS bla bla bla etcetera
2007: Geert Wilders

2010, 2011: Mark Rutte
  Moderator zondag 15 december 2013 @ 14:47:47 #21
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_134289890
trolltopic
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')