Wat een ongelofelijk achterlijk land is Rusland toch, ik zou daar nog niet dood willen worden gevonden. Alsof kindermisbruik alleen wordt gepleegd door homoseksuelen.quote:De Russische president Vladimir Poetin stelt dat homoseksuelen zich thuis moeten voelen tijdens de Olympische Spelen in Sotsji, maar dat zij "kinderen met rust moeten laten".
Poetin sprak vrijdag met vrijwilligers en stelde dat er geen sprake zal zijn van discriminatie in Sotsji.
De president benadrukte echter ook dat er in Rusland een wet is die homoseksuele 'propaganda' onder jongeren verbiedt. Homoseksuelen kunnen daarom niet hun visie op homorechten uiten in het bijzijn van minderjarigen.
Waarneer ga je eindelijk in Rusland wonen, pas je kennelijk goed tussen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:26 schreef WitteMuur het volgende:
Het VK had precies dezelfde wet ingevoerd in 1988..
https://en.wikipedia.org/wiki/Section_28
Ofterwel hypocriet gezeik, en de koningin ging laats nog in bij de dictator van Oman op visite, waar homo's ter dood worden veroordeeld maar daar hoor je niemand over. Terwijl Rusland alleen "het promoten van niet-tradtionale relaties tegenover kinderen" verbied.
Goed argument manquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:28 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Waarneer ga je eindelijk in Rusland wonen, pas je kennelijk goed tussen.
In tegenstelling wat Nederlandse kinderen volgens de politiek-correcte doctrine op school geleerd wordt, komt kindermisbruik door homoseksuelen beduidend vaker voor dan bij heteroseksuelen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:23 schreef Old_Pal het volgende:
nu.nl
[..]
Wat een ongelofelijk achterlijk land is Rusland toch, ik zou daar nog niet dood willen worden gevonden. Alsof kindermisbruik alleen wordt gepleegd door homoseksuelen.
Ik ben blij dat ik in Nederland woon. Fuck the Russians.
Ben jij een racist ?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
In tegenstelling wat Nederlandse kinderen volgens de politiek-correcte doctrine op school geleerd wordt, komt kindermisbruik door homoseksuelen beduidend vaker voor dan bij heteroseksuelen.
Dan kan iedereen wel gaan roepen dat dit niet zo is, omdat het niet in het ideaalplaatje past, maar daar verandert het niet door. Net zo goed als dat negers minder intelligent zijn, vrouwen emotioneel instabieler, invaliden vaker ziek zijn en mongooltjes harder kwijlen.
Bron?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
In tegenstelling wat Nederlandse kinderen volgens de politiek-correcte doctrine op school geleerd wordt, komt kindermisbruik door homoseksuelen beduidend vaker voor dan bij heteroseksuelen.
Dan kan iedereen wel gaan roepen dat dit niet zo is, omdat het niet in het ideaalplaatje past, maar daar verandert het niet door. Net zo goed als dat negers minder intelligent zijn, vrouwen emotioneel instabieler, invaliden vaker ziek zijn en mongooltjes harder kwijlen.
Heb je dat helemaal zelf bedacht? Graag een bron als je dat soort uitspraken doet.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan wil ik wel een bron of cijfers zien.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:28 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dat was er ook echt in Ruslandquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:31 schreef iketurnerjr het volgende:
Uitstekende reactie van Poetin, moet toch niet willen dat een complete natie feminiseerd
Dat oververzadigde homoseksuele propaganda moet maar is stoppen
Nations and intelligencequote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:31 schreef LXIV het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Nations_and_intelligence
Genoeg om een verbod te rechtvaardigenquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:31 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Dat was er ook echt in Rusland
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:29 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Heb je dat helemaal zelf bedacht? Graag een bron als je dat soort uitspraken doet.
Het maakt niet uit of de oorzaak voeding, onderwijs of genetisch is. Daar heb ik niks over gezegd. Wel is het een feit dat in Afrikaanse landen gemiddeld meer negers wonen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:32 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Nations and intelligence
Het onderwijs is nou eenmaal niet al te best in Afrika... Heeft dus niks met negers te maken
is dat wel hetzelfde ? daar staat dat de gemeente of scholen homoseksualiteit niet mogen promoten, in engelandquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:26 schreef WitteMuur het volgende:
Het VK had precies dezelfde wet ingevoerd in 1988..
https://en.wikipedia.org/wiki/Section_28
Ofterwel hypocriet gezeik, en de koningin ging laats nog in bij de dictator van Oman op visite, waar homo's ter dood worden veroordeeld maar daar hoor je niemand over. Terwijl Rusland alleen "het promoten van niet-tradtionale relaties tegenover kinderen" verbied.
Dan is het ras negers dus niet dommer dus je uitspraak is onjuistquote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Het maakt niet uit of de oorzaak voeding, onderwijs of genetisch is. Daar heb ik niks over gezegd. Wel is het een feit dat in Afrikaanse landen gemiddeld meer negers wonen.
Nu voor de rest van je uitspraken nog bronnen graag.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Het maakt niet uit of de oorzaak voeding, onderwijs of genetisch is. Daar heb ik niks over gezegd. Wel is het een feit dat in Afrikaanse landen gemiddeld meer negers wonen.
Dat was dan ook niet welke bron ik wilde.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:34 schreef LXIV het volgende:
[..]
[..]
Bijna gelijk dan, in het VK was dat de gemeente had niet mag doen en in Rusland niemand tov minderjarigen.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 18:34 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
is dat wel hetzelfde ? daar staat dat de gemeente of scholen homoseksualiteit niet mogen promoten, in engeland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |