Bedankt, ik denk er precies zo over, het zal je dochter wezen!quote:Op maandag 27 januari 2014 12:38 schreef kovenant het volgende:
als dit een serieus bericht is, vind ik al deze racties diep triest.
Sorry, maar daar staat gewoon te weinig informatie om daar iets zinnigs mee te kunnen.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:39 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Bedankt, ik denk er precies zo over, het zal je dochter wezen!
Miss voor sommige mensen genoeg en als je meer info wilt kan je contact opnemen toch?quote:Op maandag 27 januari 2014 12:43 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Sorry, maar daar staat gewoon te weinig informatie om daar iets zinnigs mee te kunnen.
Dat lijkt me niet wenselijk. Die ouders zien al die pipo's aankomen. Zet dat gewoon in het bericht.quote:Op maandag 27 januari 2014 12:44 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Miss voor sommige mensen genoeg en als je meer info wilt kan je contact opnemen toch?
Oh jeetje wat erg.quote:Op maandag 27 januari 2014 15:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
379 views, 10 Trollen en niemand die heeft gezegd, gedeeld op FB, of jeetje wat erg...
Triest..
JEETJE WAT ERG~!quote:Op maandag 27 januari 2014 15:11 schreef WhateverWhatever het volgende:
379 views, 10 Trollen en niemand die heeft gezegd, gedeeld op FB, of jeetje wat erg...
Triest..
En je mag er vanuit gaan dat eenieder die hier heeft gepost dat ook wel doet.quote:Op maandag 27 januari 2014 20:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
JEETJE WAT ERG~!
-- Waarom moeten mensen reageren zoals jij wilt? Je brengt het onder de aandacht, en dat is nobel - maar verwacht geen geveinsd medeleven. Hopelijk wordt ze snel in goede gezondheid gevonden.
Ja ik zie het. Geeft me eigenlijk hoop dat het wel goed zal zijn met haar nuquote:Op maandag 27 januari 2014 20:54 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja sorry. Maar moet je ff kijken, kan rechtstreeks naar de dutch people tumblr
Elk weggelopen pubertje op facebook delen zorgt er alleen maar voor dat vermissingen minder serieus genomen worden.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:05 schreef egeltje1985 het volgende:
Wat het voor nut zou kunnen zijn als ik het op FaceBook zou delen weet ik echt niet, maar ik hoop dat ze snel weer thuis is in ieder geval
Ik denk dat je de de DJ wel uitspreekt zoals de G, in George. Djoortsjquote:
ja inderdaad, als ze telkens 's avonds ofzo alweer gevonden zijn, geloof ik er uiteindelijk niks meer van.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Elk weggelopen pubertje op facebook delen zorgt er alleen maar voor dat vermissingen minder serieus genomen worden.
Ze is sinds zaterdagochtend kwijt.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:47 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
ja inderdaad, als ze telkens 's avonds ofzo alweer gevonden zijn, geloof ik er uiteindelijk niks meer van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |