abonnement Unibet Coolblue
pi_132892668
quote:
Mannen dringen woning binnen na onjuist facebookbericht
De politie zoekt vier mannen die zondagavond 3 november bij een woning aan de Evertsenlaan zijn binnengedrongen. Zij meenden dat daar een man woonde die in een facebookbericht oneerbare voorstellen zou hebben gedaan aan een jong meisje. De bewoners op het bewuste adres hebben daar absoluut niets mee te maken en zijn erg geschrokken.

Binnendringen woning
De politie kreeg omstreeks 20.30 uur een melding, dat vier mannen de voordeur hadden vernield en de woning binnen waren gedrongen. Uit wat zij zeiden, was duidelijk, dat zij meenden dat daar een man woonde, die verantwoordelijk zou zijn voor een oneerbaar voorstel op facebook.

Verkeerd adres
Toen het de mannen duidelijk werd, dat zij op het verkeerde adres waren, gingen ze er lopend vandoor in de richting van de Karel Doormanlaan. Of zij daar een auto hadden staan, is niet bekend.

Signalementen
De politie heeft de volgende signalementen van de mannen: de leeftijd wordt geschat tussen de 25 à 30 jaar. Ze droegen allemaal donkere kleding en hadden hun capuchon op. Van één van hen is bekend, dat hij z’n haar in een staartje had; een ander had kort stekelig haar en grote oren en tot slot één van de mannen was licht getint, had een ringbaardje met bakkebaarden.

Getuigen gezocht
De politie neemt deze zeer ongewenste actie hoog op en is direct een onderzoek gestart. Het gisteren ingestelde buurtonderzoek wordt vandaag voorgezet. Voor de hevig geschrokken bewoners wordt slachtofferhulp geregeld. Mensen die tips over de mannen hebben kunnen bellen met de politie via 0900 - 8844.

http://www.stadindex.nl/h(...)uist-facebookbericht
Dat is schrikken! :(

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 06-11-2013 03:04:12 ]
  maandag 4 november 2013 @ 16:27:41 #2
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_132892733
Tsja, laatst in Engeland nog iemand door een menige gelyncht omdat ze dachten dat ie pedo was. Bleek later gewoon onschuldig te zijn.

Behoorlijk triest.

Maarja als het om pedo's gaat mag opeens alles, dat argument gebruikt de overheid zelf ook als het om privacy gaat.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_132892787
Dit soort dingen gebeuren steeds vaker
in groot britannie is er enkele weken geleden iemand dood geslagen omdat mensen dachten dat hij een pedo was (was hij niet overigens)

Alsof het een vrijbrief is om eigen rechter te spelen :?
Bizar

ik hoop dat ze extra hard gestraft worden
dit soort mensen ontwrichten onze samenleving
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 4 november 2013 @ 16:29:43 #4
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_132892796
De overheid moet maar eens optreden tegen al die achterlijke pedojagers die zelf het heft in handen nemen, omdat blijkbaar bij pedo's opeens alles geoorloofd is. Zulke types zijn gewoon geen haar beter dan kindermisbruikers in mijn ogen.
pi_132892822
Mensen die voor eigen rechter spelen, hopelijk worden ze gepakt en hard gestraft.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_132893061
Zijn er eigenlijk al pedojagerjagers?
FOK! verstandig, lees een P.I.
  Redactie Frontpage maandag 4 november 2013 @ 16:40:05 #7
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_132893146
Tjah, randdebielen heb je overal. Dit krijg je als burgers voor eigen rechter gaan spelen.

Tuig van de richel.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 4 november 2013 @ 16:44:03 #9
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_132893300
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:29 schreef rhubarbje het volgende:
Dit soort dingen gebeuren steeds vaker
in groot britannie is er enkele weken geleden iemand dood geslagen omdat mensen dachten dat hij een pedo was (was hij niet overigens)

Alsof het een vrijbrief is om eigen rechter te spelen :?
Bizar

ik hoop dat ze extra hard gestraft worden
dit soort mensen ontwrichten onze samenleving
Levend verbrand bedoel je..
En altijd het laatste woord.
pi_132893835
Wees dan een kerel en bied je excuses aan en zorg voor een schadeloosstelling alvorens alsnog het juiste huis te bezoeken. :{
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_132893980
Het gaat ook nog eens om een facebook berichtje, totaal idioot.

Keihard aanpakken dit soort tuig.
٩๏̯͡๏)۶
pi_132894636
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:00 schreef Ferdo het volgende:
Wees dan een kerel en bied je excuses aan en zorg voor een schadeloosstelling alvorens alsnog het juiste huis te bezoeken. :{
Tot en met schadeloosstelling heb je gelijk.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_132894644
-

[ Bericht 78% gewijzigd door sp3c op 05-11-2013 17:46:27 (haha..) ]
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 november 2013 @ 17:29:12 #14
54593 crew  Olga
Cheese
pi_132894707
Wacht ff. Ze zijn enkel vanwege een bericht op Facebook op jacht gegaan? Sinds wanneer is wat op Facebook wordt geschreven waar? Ze zaten nu dan bij de verkeerde mensen, maar als ze wel goed zaten? Wie zegt dat het verhaal waar is. Misschien heeft een wraakzuchtige ex van iemand wel een bericht op Facebook verspreid of zo....
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
pi_132894793
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2013 17:29 schreef Olga het volgende:
Wacht ff. Ze zijn enkel vanwege een bericht op Facebook op jacht gegaan? Sinds wanneer is wat op Facebook wordt geschreven waar? Ze zaten nu dan bij de verkeerde mensen, maar als ze wel goed zaten? Wie zegt dat het verhaal waar is. Misschien heeft een wraakzuchtige ex van iemand wel een bericht op Facebook verspreid of zo....
Dat was laatst toch ook met die marginalen in Deventer? Die haalden ook hun 'informatie' van Facebook en maakten daarmee hun (klein)kinderen bang: "Nu staat er dat-ie op de negende verdieping zit, mijn kind deed geen oog meer dicht, want wij wonen op de tiende!!!!!111eins".
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_132895499
Wat een losers :') kunnen zelfs niet in het goede huis inbreken
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 4 november 2013 @ 17:59:04 #17
104871 remlof
Europees federalist
pi_132895622
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 17:00 schreef Ferdo het volgende:
Wees dan een kerel en bied je excuses aan en zorg voor een schadeloosstelling alvorens alsnog het juiste huis te bezoeken. :{
Dus je keurt eigen richting goed? Volgens mij hebben we daar politie en justitie voor en wordt iemand pas gestraft als hij is veroordeeld.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 4 november 2013 @ 18:00:58 #18
54593 crew  Olga
Cheese
pi_132895703
Nu ff op Facebook voor detective gespeeld om wie het ging.

Degene die werd gezocht zou met een meisje van acht jaar oud geprobeerd hebben af te spreken via Facebook (wie laat zijn kind van acht jaar in godsnaam op Facebook)

Via de gemeente Harderwijk zou zijn achterhaald dat diegene op een bepaalde adres woonde. (Alsof ze die zo gauw geven)

Wmb mogen pedo's aan de hoogste boom worden opgeknoopt, maar voor eigen rechter spelen.... Of moet in ons land eerst een onschuldige dode vallen net als in Engeland?
Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
  maandag 4 november 2013 @ 18:08:06 #19
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_132895974
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:25 schreef cdgrit het volgende:

[..]

Dat is schrikken! :(
Goed dat er op pedo's gejaagd wordt toch, Terre des Hommes jaagt ook lekker op pedo's (behalve op de pedo's in hun eigen gelederen natuurlijk) en tsja, dat er dan een keer een verkeerd iemand aan gort wordt geslagen of wellicht wel vermoord, is een bijkomstigheid.
pi_132896323
Kunnen ze dat soort zaken niet ondervangen door iedereen zijn leeftijd na identificatie te registreren, en dan iedereen die contact zoekt met minderjarigen en zelf meerderjarig is, een bericht sturen dat de gesprekken opgenomen worden, en desnoods een telefoontje of sms-je naar de ouders. Dit allemaal vrijwillig in te stellen natuurlijk. Dus gewoon een extra service eigenlijk?
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_132896404
Zullen zich wel slecht voelen over zichzelf en daarom zoiets willen doen om hun schuld af te kopen.
Conscience do cost.
  maandag 4 november 2013 @ 18:25:34 #22
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_132896561
Ik vind die pedojagers minstens zo slecht als degene waarop ze jagen. Mss nog wel een graadje slechter.
Wie doet nou zoiets ? Een fatsoenlijk mens regelt dit soort zaken toch op een andere manier.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_132896691
quote:
5s.gif Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn er eigenlijk al pedojagerjagers?
Nooit van gehoord, maar wel van een pedofielofiel :+

Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  Redactie Frontpage maandag 4 november 2013 @ 18:31:06 #24
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_132896788
quote:
5s.gif Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn er eigenlijk al pedojagerjagers?
Google eens op Yvonne van Hertum, er gaat een wereld van sneuheid en achterbaksheid voor je open....
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  maandag 4 november 2013 @ 18:39:00 #25
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_132897053
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:28 schreef Resistor het volgende:

[..]

Nooit van gehoord, maar wel van een pedofielofiel :+

:D :D :D _O- _O- _O-
  maandag 4 november 2013 @ 18:41:11 #26
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_132897133
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:28 schreef Resistor het volgende:

[..]

Nooit van gehoord, maar wel van een pedofielofiel :+

_O-
pi_132899909
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:25 schreef deedeetee het volgende:
Ik vind die pedojagers minstens zo slecht als degene waarop ze jagen. Mss nog wel een graadje slechter.
Wie doet nou zoiets ? Een fatsoenlijk mens regelt dit soort zaken toch op een andere manier.
Met een kopje thee, bedoel je?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_132899980
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 19:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Met een kopje thee, bedoel je?
nee binnen de rechtsstaat
niet daar buiten

dan ondermijn je het hele systeem en daarmee de samenleving
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_132903005
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:36 schreef Ulx het volgende:
Dat de politie is ingeschakeld door de bewoners maakt duidelijk wat deze mensen van kindermisbruik vinden.
Deze uitspraak maakt duidelijk dat je voor eigenrichting, lynchpartijen en willekeur bent. Er zijn volkomen onschuldige mensen bedreigd. In Bristol is onlangs iemand levend verbrand die ook onschuldig bleek..Jij kunt daar ook het slachtoffer van worden.
Maakt het feit dat de politie het hoog opneemt ook duidelijk wat ze kindermisbruik vindt?
En zouden deze daders zelf slachtoffer zijn, kinderen hebben of de vermeende dader zelfs maar kennen? De woede die mensen voelen in zaken waar ze zelf niets mee te maken hebben is buitengewoon verontrustend.
Ik heb niet de illusie dat dit soort achterlijkheden ook maar iets op gaat lossen.
  maandag 4 november 2013 @ 20:57:44 #30
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_132904244
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2013 19:46 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Met een kopje thee, bedoel je?
Sinds wanneer drinkt de politie thee ? :{w Iedereen weet toch dat die lui alleen koffie drinken :?
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_132904989
Als de oproep openbaar op Feestboek is gedaan zouden de daders toch makkelijk op te sporen moeten zijn. Aanzetten tot geweld is al strafbaar, die kan meteen als voorbeeld voor de rest dienen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_132905194
Ik kijk hier allang niet meer van op, dat steeds meer van die dubieuze berichten op Facebook verschijnen, waaruit blijkt dat bewoners ons erop wijzen, dat er weer een pedofiel naast de deur woont.

Ik probeer dit zoveel mogelijk te nuanceren. Ten eerste een pedofiel is geen pedoseksueel. Ten tweede veroordeel ik iemand pas, wanneer hij schuldig is bevonden aan een strafbaar feit en ik vertrouw erop, dat de overheid passende maatregelen treft. Mocht diegene zijn straf hebben uitgezeten, dan is het de verantwoording van de overheid, dat deze man niet weer de fout in gaat. Dus pedoseksueel of niet, als hij zijn straf heeft uitgezeten, dan zal ik hem er niet meer vreemd op nakijken, mocht hij naast mij gaan wonen.
Ik ga ervan uit dat hij zijn lesje heeft geleerd en mocht dat niet het geval zijn, dan uit ik mijn woede liever op de verantwoordelijke rechtbank, dan de dader. Die hebben immers niet juist gehandeld. Als vader van twee kleine kinderen, hoop je uiteraard dat je kroost niks overkomt en met het idee dat het gevaar overal loert, ontneem je de zekerheid van je kinderen door zo hysterisch te reageren. Zij moeten fatsoenlijke opgroeien in deze verknipte samenleving, dus laat ik verstandig zijn en mijn kids niet te confronteren met volwassen problemen.
pi_132905446
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
Waar rook is, is vuur.
De oorspronkelijke betekenis van dit gezegde (dat al bij de Romeinen bekend was) is overigens dat het niet uitmaakt hoe vergezocht een roddel is, er zijn altijd wel mensen bereid om erachteraan te lopen.

"Zeg, heb jij dat gehoord van Cassius? Die heeft nu wel ácht minnaressen tegelijk en zijn vrouw is er nog steeds van overtuigd dat hij haar trouw is! Gaius en Drusus zeggen het ook, dus het is echt waar!" :o
"Ja ja... en waar rook is, is vuur." :P
pi_132914414
quote:
14s.gif Op maandag 4 november 2013 18:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:

[..]

Goed dat er op pedo's gejaagd wordt toch, Terre des Hommes jaagt ook lekker op pedo's (behalve op de pedo's in hun eigen gelederen natuurlijk) en tsja, dat er dan een keer een verkeerd iemand aan gort wordt geslagen of wellicht wel vermoord, is een bijkomstigheid.
Och arme... Laten ze je niet onschuldig azen op kinderen? ;(

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 16:29 schreef BasEnAad het volgende:
De overheid moet maar eens optreden tegen al die achterlijke pedojagers die zelf het heft in handen nemen, omdat blijkbaar bij pedo's opeens alles geoorloofd is. Zulke types zijn gewoon geen haar beter dan kindermisbruikers in mijn ogen.
Het lijkt mij verstandiger om harder op te gaan treden tegen pedoseksuelen.

Dit soort wanpraktijken zijn een logisch gevolg van de onvrede bij betrokkenen en sympathisanten van slachtoffers.

Als je ziet dat kinderverkrachters hier ook na 4 jaar zitten weer vrijkomen, dan zal het mij niet verbazen als dit hier ook vaker gaat gebeuren.

En pedojagers op één lijn zetten als kindverkrachters? Weet je dat zeker? :N .
pi_132914801
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
Waar rook is, is vuur. De bewoner van het 'verkeerde' huis zal vast ook wel iets gedaan hebben.
Vast wel. Misschien heeft hij wel zijn huisnummer verkeerd opgehangen, waardoor het opeens 19 lijkt in plaats van 61. Zie je wel: hij heeft dus ook iets fout gedaan, dus hij verdient straf.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_132915338
je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is... Behalve in zedenzaken.
Je hebt vroeger ook wel eens dubieuze uitspraken gedaan over je voorkeur voor jonge meisjes. Voor hetzelfde geld word je zelf slachtoffer van dit soort hysterie.
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
Waar rook is, is vuur. De bewoner van het 'verkeerde' huis zal vast ook wel iets gedaan hebben.
pi_132915505
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 01:11 schreef Drxx het volgende:
Dit soort wanpraktijken zijn een logisch gevolg van de onvrede bij betrokkenen en sympathisanten van slachtoffers.
En dat kun je ook onderbouwen of is dit gewoon een aanname om voor hardere straffen voor pedoseksuelen te kunnen pleiten?
  dinsdag 5 november 2013 @ 07:20:39 #38
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_132915536
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 20:36 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Deze uitspraak maakt duidelijk dat je voor eigenrichting, lynchpartijen en willekeur bent. Er zijn volkomen onschuldige mensen bedreigd. In Bristol is onlangs iemand levend verbrand die ook onschuldig bleek..Jij kunt daar ook het slachtoffer van worden.
Maakt het feit dat de politie het hoog opneemt ook duidelijk wat ze kindermisbruik vindt?
En zouden deze daders zelf slachtoffer zijn, kinderen hebben of de vermeende dader zelfs maar kennen? De woede die mensen voelen in zaken waar ze zelf niets mee te maken hebben is buitengewoon verontrustend.
Ik heb niet de illusie dat dit soort achterlijkheden ook maar iets op gaat lossen.
En je kunt er inderdaad op gaan wachten dat een onschuldige dode gaat vallen.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_132916018
Dat is al gebeurd.. En ook als iemand schuldig is heb je mi. geen excuus om misdaden te begaan.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 07:20 schreef Megumi het volgende:

[..]

En je kunt er inderdaad op gaan wachten dat een onschuldige dode gaat vallen.
pi_132916233
Ik kan jullie verzekeren dat er in dit geval geen vuur was. Het is een ouder echtpaar dat op dat adres woont. Een of andere domme aap heeft het adres van die oudjes op FB geflikkerd en vervolgens hebben vier hersenlozen besloten de woning binnen te breken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 5 november 2013 @ 09:13:36 #41
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_132916362
En wij moeten raden in welke stad deze 'Evertsenlaan' en 'Karel Doormanlaan' zich bevinden?
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2013 @ 09:17:46 #42
7889 tong80
Spleenheup
pi_132916435
quote:
2s.gif Op maandag 4 november 2013 16:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tsja, laatst in Engeland nog iemand door een menige gelyncht omdat ze dachten dat ie pedo was. Bleek later gewoon onschuldig te zijn.

Idd het eerste waar ik aan moest denken.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_132916603
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 09:13 schreef IkStampOpTacos het volgende:
En wij moeten raden in welke stad deze 'Evertsenlaan' en 'Karel Doormanlaan' zich bevinden?
Harderwijk.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_132916650
De mensheid is gestoord.. je hebt altijd van die massa-hysterische toestanden en altijd als er zoiets speelt schud ik mijn hoofd.. vind het ook behoorlijk vreemd dat als het om pedo's gaat, mensen opeens van die rare dingen gaan doen.. Pedo's zijn een beetje de heksen van onze tijd. Vroeger werden vrouwen levend verbrand omdat de hysterische massa een kronkel in hun domme koppen had. De mensen zijn nog steeds hetzelfde.. even stompzinnig.
  dinsdag 5 november 2013 @ 09:54:11 #45
241662 Jian
Well, well, well
pi_132916944
En zo hier ook, snoeihard aanpakken dit soort idioten opdat elke domme hufter weet wat hem/haar te wachten staat wanneer je op deze manier eigen rechtertje gaat spelen ...... Onacceptabel!
  Redactie Frontpage dinsdag 5 november 2013 @ 10:00:39 #46
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_132917051
Hopelijk wordt het tuig dat deze oudjes heeft lastiggevallen in de kraag gevat en achter de tralies gegooid.

Dit soort volk kan de maatschappij missen als kiespijn.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  dinsdag 5 november 2013 @ 10:25:25 #47
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_132917468
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 01:11 schreef Drxx het volgende:

En pedojagers op één lijn zetten als kindverkrachters? Weet je dat zeker? :N .
Aan een kind zitten is het ergste dat er is, maar iemand lynchen is wel prima?
Gebruik je verstand eens, in plaats van emotie.
pi_132919061
Het trieste is dat veel mensen dit gedrag ook nog min of meer goedkeuren, want stel je voor er woont wel een pedo...

Echt zo dom en hersenloos, het zal je maar gebeuren dat vier van die dwazen je huis binnen komen vallen.
٩๏̯͡๏)۶
pi_132920657
Dan zijn je kinderen ook getraumatiseerd, hoor..
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 11:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Het trieste is dat veel mensen dit gedrag ook nog min of meer goedkeuren, want stel je voor er woont wel een pedo...

Echt zo dom en hersenloos, het zal je maar gebeuren dat vier van die dwazen je huis binnen komen vallen.
  dinsdag 5 november 2013 @ 12:27:50 #50
120887 padlarf
dagdag33 achtig
pi_132920728
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 21:14 schreef MakkieR het volgende:
Ik kijk hier allang niet meer van op, dat steeds meer van die dubieuze berichten op Facebook verschijnen, waaruit blijkt dat bewoners ons erop wijzen, dat er weer een pedofiel naast de deur woont.

Ik probeer dit zoveel mogelijk te nuanceren. Ten eerste een pedofiel is geen pedoseksueel. Ten tweede veroordeel ik iemand pas, wanneer hij schuldig is bevonden aan een strafbaar feit en ik vertrouw erop, dat de overheid passende maatregelen treft. Mocht diegene zijn straf hebben uitgezeten, dan is het de verantwoording van de overheid, dat deze man niet weer de fout in gaat. Dus pedoseksueel of niet, als hij zijn straf heeft uitgezeten, dan zal ik hem er niet meer vreemd op nakijken, mocht hij naast mij gaan wonen.
Ik ga ervan uit dat hij zijn lesje heeft geleerd en mocht dat niet het geval zijn, dan uit ik mijn woede liever op de verantwoordelijke rechtbank, dan de dader. Die hebben immers niet juist gehandeld. Als vader van twee kleine kinderen, hoop je uiteraard dat je kroost niks overkomt en met het idee dat het gevaar overal loert, ontneem je de zekerheid van je kinderen door zo hysterisch te reageren. Zij moeten fatsoenlijke opgroeien in deze verknipte samenleving, dus laat ik verstandig zijn en mijn kids niet te confronteren met volwassen problemen.
Maar als je tokkies met nuance confronteert denken ze dat je zelf dan ook een pedo moet zijn
Ok stelletje hokboeren
pi_132921217
quote:
5s.gif Op maandag 4 november 2013 16:37 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Zijn er eigenlijk al pedojagerjagers?
Ik.
pi_132926657
De politie doet niets aan dat soort gevallen, dus vind ik het terecht dat de burgers niet stil blijven zitten en wachten tot het fout gaat en we weer een Amber Alert uit kunnen sturen en achteraf verbaasd zijn "hoe het toch zo heeft kunnen lopen".

Soms gaat het verkeerd, zoals hier. Schade van de ingetrapte deur verhalen en verder niets lijkt me.

Uiteraard komt de politie wel in actie als er pedojagers gevonden moeten worden, maar als er pedo's opgespoord moeten worden, dan zijn er opeens heel belangrijke flitstaken en grachtplasserarrestaties. :')
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132927213
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:28 schreef El_Matador het volgende:
De politie doet niets aan dat soort gevallen, dus vind ik het terecht dat de burgers niet stil blijven zitten en wachten tot het fout gaat en we weer een Amber Alert uit kunnen sturen en achteraf verbaasd zijn "hoe het toch zo heeft kunnen lopen".

Soms gaat het verkeerd, zoals hier. Schade van de ingetrapte deur verhalen en verder niets lijkt me.

Uiteraard komt de politie wel in actie als er pedojagers gevonden moeten worden, maar als er pedo's opgespoord moeten worden, dan zijn er opeens heel belangrijke flitstaken en grachtplasserarrestaties. :')
Prima toch, kun jij weer blèren over de politie en applaudiseren voor heksenjachten en onschuldige slachtoffers vergoeilijken.
pi_132927349
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:43 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Prima toch, kun jij weer blèren over de politie en applaudiseren voor heksenjachten en onschuldige slachtoffers vergoeilijken.
Het intrappen van een deur (die ze dus gewoon moeten vergoeden) versus een pedo die met een kind van 8 (!) wil afspreken. :')

Ik hoop dat jij nooit vader wordt, of als je het wel wordt, in ieder geval anders gaat denken.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132927404
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het intrappen van een deur (die ze dus gewoon moeten vergoeden) versus een pedo die met een kind van 8 (!) wil afspreken. :')

Ik hoop dat jij nooit vader wordt, of als je het wel wordt, in ieder geval anders gaat denken.
Ik hoop dat jij niet serieus bent.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_132927443
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:47 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Ik hoop dat jij niet serieus bent.
Bloedserieus. De bescherming van kinderen verdient de hoogste prioriteit. De zwaksten uit de samenleving die bescherming ten volle verdienen.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132927513
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het intrappen van een deur (die ze dus gewoon moeten vergoeden) versus een pedo die met een kind van 8 (!) wil afspreken. :')

Ik hoop dat jij nooit vader wordt, of als je het wel wordt, in ieder geval anders gaat denken.
Daar ga je al. Het was maar een deur! De immateriële schade en doden die er bij vallen vergeten we maar even voor het gemak.
pi_132927579
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:46 schreef El_Matador het volgende:

Het intrappen van een deur (die ze dus gewoon moeten vergoeden) versus een pedo die met een kind van 8 (!) wil afspreken. :')

Waar denk jij dat we politie voor hebben?

Eigenrichting leidt tot niets meer dan ellende.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_132927591
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bloedserieus. De bescherming van kinderen verdient de hoogste prioriteit. De zwaksten uit de samenleving die bescherming ten volle verdienen.
Uiteraard, volledig mee eens! Maar niet op deze manier, overal maar deuren inschoppen en niet eens weten wie je moet hebben en of het wel waar is. Dan moet men toch echt 200% procent zeker zijn! Als een dolle stier rammen is niet wat je wil hebben, en al helemaal niet bij mensen die er niets mee te maken hebben. Daar moet je zeer voorzichtig mee omgaan.

En jij weet net als ik dat er eerst geramd of erger gebeuren zal voordat men ineens uit de waas komt en bemerkt dat men verkeerd zit. Geen goede zaak.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_132927644
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:50 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Daar ga je al. Het was maar een deur! De immateriële schade en doden die er bij vallen vergeten we maar even voor het gemak.
Doden? Fantast.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132927694
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Doden? Fantast.
Nee hoor, realist.

http://www.volkskrant.nl/(...)pedofiel-bleek.dhtml
pi_132927711
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:51 schreef DS4 het volgende:

[..]

Waar denk jij dat we politie voor hebben?
In theorie is die er om de samenleving te beschermen. In praktijk blijken er nogal wat steken te vallen daarbij.

quote:
Eigenrichting leidt tot niets meer dan ellende.
Vanuit jouw juridische gezichtspunt wel. Ik acht het geoorloofd als de politie niets doet, hoewel ik uiteraard niet goedkeur dat men de verkeerde deur intrapt, zoals ik reeds in mijn eerste post besprak.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132927714
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef El_Matador het volgende:

Bloedserieus. De bescherming van kinderen verdient de hoogste prioriteit. De zwaksten uit de samenleving die bescherming ten volle verdienen.
Desnoods van mensen die op basis van onjuiste informatie achter de verkeerde mensen aangaan? Dan hoop ik voor jou dat nooit iemand die op jou lijkt of iemand met dezelfde naam door pedojagers verdacht wordt.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_132927728
quote:
Een andere zaak die al een eigen topic heeft waar ik al gereageerd heb. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132927744
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 01:45 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Vast wel. Misschien heeft hij wel zijn huisnummer verkeerd opgehangen, waardoor het opeens 19 lijkt in plaats van 61. Zie je wel: hij heeft dus ook iets fout gedaan, dus hij verdient straf.
pi_132927781
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:53 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Doden? Fantast.
Gewoon wegkijken inderdaad.
pi_132927791
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een andere zaak die al een eigen topic heeft waar ik al gereageerd heb. :*
En dat maakt Xa1pt een fantast? :?
pi_132927840
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:56 schreef r_one het volgende:

[..]

En dat maakt Xa1pt een fantast? :?
Wel als we het on-topic houden.

Ik heb niet gezegd dat je vermeende pedo's moet vermoorden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132927870
quote:
18s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wel als we het on-topic houden.

Ik heb niet gezegd dat je vermeende pedo's moet vermoorden.
Waar gehakt wordt vallen spaanders toch?
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_132927891
quote:
18s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wel als we het on-topic houden.

Ik heb niet gezegd dat je vermeende pedo's moet vermoorden.
Met 'Doden? Fantast' misken je dat er doden (kunnen) vallen.
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2013 @ 16:01:37 #71
7889 tong80
Spleenheup
pi_132927982
quote:
3s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:55 schreef r_one het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:D _O_

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_132928016
quote:
18s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:57 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wel als we het on-topic houden.

Ik heb niet gezegd dat je vermeende pedo's moet vermoorden.
Maar met het oproepen tot (extreem) geweld tegen 'pedo's's creeer je wel een klimaat waar dat soort dingen sneller gebeuren
pi_132928032
quote:
18s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:57 schreef El_Matador het volgende:

Wel als we het on-topic houden.

Ik heb niet gezegd dat je vermeende pedo's moet vermoorden.
Neuh, wat deuren inschoppen en mensen in hun eigen huis bedreigen moet gewoon kunnen natuurlijk, want DENK TOCH EENS AAN DE KINDEREN!, IN HEMELSNAAM!!!11eins
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_132928105
quote:
15s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:02 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Neuh, wat deuren inschoppen en mensen in hun eigen huis bedreigen moet gewoon kunnen natuurlijk, want DENK TOCH EENS AAN DE KINDEREN!, IN HEMELSNAAM!!!11eins
Klassiek gevalletje "het doel heiligt de middelen" Waar ken ik dat toch van? :X
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_132928193
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:05 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Klassiek gevalletje "het doel heiligt de middelen" Waar ken ik dat toch van? :X
Het doel heiligt bepaalde middelen. Nuance zie jij niet?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132928335
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het doel heiligt bepaalde middelen. Nuance zie jij niet?
Er zit een enorm nuance-verschil tussen "de" en "bepaalde" middelen, ja.
pi_132928347
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het doel heiligt bepaalde middelen. Nuance zie jij niet?
Volgens mij heb je het nu over jezelf ;) Nuance ken je volgens mij niet zodra het hier over gaat. Toch schokkend eigenlijk, ieder weldenkend mens wil van die praktijken af natuurlijk. Maar op deze manier bereik je niet zoveel, dat is duidelijk.

Beter past men de wet aan zodat wat het leger des heils dat doet legaal wordt. Een hoop herrie en lynchpartijen zullen het probleem niet oplossen vrees ik.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_132928350
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:07 schreef El_Matador het volgende:
Het doel heiligt bepaalde middelen. Nuance zie jij niet?
Eigen rechter spelen is nooit te nuanceren.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_132928366
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een andere zaak die al een eigen topic heeft waar ik al gereageerd heb. :*
Lekker 'on-topic' reactie daar ook :')

quote:
15s.gif Op woensdag 30 oktober 2013 05:08 schreef El_Matador het volgende:
"Mooi" ook dat het topic van een onterecht vermoorde non-pedofiel door de hypercorrecte FOK!kers wordt misbruikt om "hetzes" tegen èchte pedoseksuelen af te wijzen. :')

Een echte pedoseksueel mag voor mij tot waanzin en zelfmoord gedreven worden. Laat duidelijk zijn dat zo'n ziek iemand geen plaats dient te hebben in de samenleving en helemaal niet op sympathie moet kunnen rekenen.

Dat een pedoseksueel ziek is, is geen excuus. Dan kan je ook psychopate (massa)moordenaars gaan goedpraten "die mensen weten niet wat ze doen en verdienen :') behandeling, hebben recht op miljoenen aan uitgaven van uw en mijn geld voor rehabilitatie, etc."

:r

verwijder jezelf zo snel mogelijk uit de samenleving. Moordenaars van het slachtoffer uit de OP eveneens trouwens.

Wanneer stoppen we nu eens met het weggooien van miljarden aan juist het goorste tuig terwijl de brave burger en hardwerkende bejaarden telkens meer gekort worden juist om geld op te hoesten voor het goorste volledig marginale tuig? Dat doet pas echt pijn, zoveel "social"isme.
pi_132928439
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Eigen rechter spelen is nooit te nuanceren.
Stel jij gaat met je vriendin op stap en zij wordt belaagd door een stel bloeddorstige mocro's (of welke andere afkomst dan ook, dat is niet zo relevant, de kans is echter aanzienlijk dat als het in hartje Amsterdam gebeurt dat het geen Thai of Tukkers zijn), dan grijp jij ook niet in? Dan stel je net zo ongenuanceerd; "Nee schatje, ik wacht netjes tot de politie er is, ik heb ze net gebeld. Nog even volhouden, lieverd!"

Ik hoop toch echt van niet.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132928528
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Stel jij gaat met je vriendin op stap en zij wordt belaagd door een stel bloeddorstige mocro's (of welke andere afkomst dan ook, dat is niet zo relevant, de kans is echter aanzienlijk dat als het in hartje Amsterdam gebeurt dat het geen Thai of Tukkers zijn), dan grijp jij ook niet in? Dan stel je net zo ongenuanceerd; "Nee schatje, ik wacht netjes tot de politie er is, ik heb ze net gebeld. Nog even volhouden, lieverd!"

Ik hoop toch echt van niet.
Slecht voorbeeld, jullie hadden dan allebei op de grond gelegen, en pas dan gebeld voor hulp.. :P
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_132928549
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:14 schreef El_Matador het volgende:
Stel jij gaat met je vriendin op stap en zij wordt belaagd door een stel bloeddorstige mocro's (of welke andere afkomst dan ook, dat is niet zo relevant, de kans is echter aanzienlijk dat als het in hartje Amsterdam gebeurt dat het geen Thai of Tukkers zijn), dan grijp jij ook niet in? Dan stel je net zo ongenuanceerd; "Nee schatje, ik wacht netjes tot de politie er is, ik heb ze net gebeld. Nog even volhouden, lieverd!"

Ik hoop toch echt van niet.
Da's lekker appels met koeien vergelijken, het is niet eens allebei fruit.

In jouw voorbeeld zou ik ergens moeten lezen op Facebook dat iemand's vriendin in Amsterdam in elkaar is geslagen door Mocro's, waarna ik de namen van verdachten invoer op telefoongids, iemand vind die dezelfde naam heeft die er niks mee te maken heeft, die vervolgens opzoek, de deur daar intrap en ze bedreig.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_132928589
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:17 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Da's lekker appels met koeien vergelijken, het is niet eens allebei fruit.

In jouw voorbeeld zou ik ergens moeten lezen op Facebook dat iemand's vriendin in Amsterdam in elkaar is geslagen door Mocro's, waarna ik de namen van verdachten invoer op telefoongids, iemand vind die dezelfde naam heeft die er niks mee te maken heeft, die vervolgens opzoek, de deur daar intrap en ze bedreig.
Hee, JIJ was degene die zei dat "voor eigen rechter spelen NOOIT te nuanceren viel". Nou niet terugkrabbelen... :N
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132928617
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:14 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Stel jij gaat met je vriendin op stap en zij wordt belaagd door een stel bloeddorstige mocro's (of welke andere afkomst dan ook, dat is niet zo relevant, de kans is echter aanzienlijk dat als het in hartje Amsterdam gebeurt dat het geen Thai of Tukkers zijn), dan grijp jij ook niet in? Dan stel je net zo ongenuanceerd; "Nee schatje, ik wacht netjes tot de politie er is, ik heb ze net gebeld. Nog even volhouden, lieverd!"

Ik hoop toch echt van niet.
Dat is een situatie proberen te stoppen die op dat moment aan de hand is. Dat is iets anders als wraak nemen op een persoon die door bepaalde mensen ergens voor verantwoordelijk wordt gehouden.
pi_132928642
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:16 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Slecht voorbeeld, jullie hadden dan allebei op de grond gelegen, en pas dan gebeld voor hulp.. :P
En dat denk jij? Sorry, ik ben geen laf zolderkamerautistje zoals 3/4 van FOK!.

Genoeg gevallen meegemaakt waar ik gewoon van me af bijt, net als hier overigens.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132928649
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:18 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Hee, JIJ was degene die zei dat "voor eigen rechter spelen NOOIT te nuanceren viel". Nou niet terugkrabbelen... :N
Jouw voorbeeld is "verdediging" op het moment zelf, dat is iets heel anders als dit onderwerp.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_132928667
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:19 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Jouw voorbeeld is "verdediging" op het moment zelf, dat is iets heel anders als dit onderwerp.
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:19 schreef Casiotone het volgende:

[..]

Dat is een situatie proberen te stoppen die op dat moment aan de hand is. Dat is iets anders als wraak nemen op een persoon die door bepaalde mensen ergens voor verantwoordelijk wordt gehouden.
Dat het geval anders is, is duidelijk. Maar ik reageerde dan ook specifiek op de opmerking van Johnny dat er NOOIT nuance kan zijn bij eigenrichting.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132928699
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:18 schreef El_Matador het volgende:
Hee, JIJ was degene die zei dat "voor eigen rechter spelen NOOIT te nuanceren viel". Nou niet terugkrabbelen... :N
:'). Zelfverdediging is toch echt iets anders dan eigen rechter spelen, vrind.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_132928766
quote:
18s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:19 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dat denk jij? Sorry, ik ben geen laf zolderkamerautistje zoals 3/4 van FOK!.

Genoeg gevallen meegemaakt waar ik gewoon van me af bijt, net als hier overigens.
Zeg zeg, we kunnen niet allemaal Rambo zijn.. En daarbij is het vaak toch de geschetste afloop in het geval van hongerige Mocro's, maar dat terzijde.

Je mag ook best van je afbijten, maar er is niemand die je aanvalt, we verschillen slechts in opvattingen. En reageren vanuit emotie leidt altijd naar zulke antwoorden, en ook te begrijpen in dit geval. Maar een oplossing is het natuurlijk niet, daar gaat het om. Daar zijn hele andere methoden voor te bedenken die wel effectief zouden zijn.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_132928798
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het intrappen van een deur (die ze dus gewoon moeten vergoeden) versus een pedo die met een kind van 8 (!) wil afspreken. :')

Ik hoop dat jij nooit vader wordt, of als je het wel wordt, in ieder geval anders gaat denken.
Het zal je deur maar zijn en je zal toevallig een alleenstaande man zijn. Denk dat veel mensen toch onbewust anders naar zo'n persoon gaan kijken, want "waar rook is, is vuur".

Nee, het lijkt me geweldig om het leven van een onschuldig persoon te vernietigen.
Get it and Bet it
pi_132928851
quote:
7s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:22 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Zeg zeg, we kunnen niet allemaal Rambo zijn..
Opkomen voor jezelf, je vriendin/vriend, kinderen, familie, vrienden, vind ik een groot goed.

Wat dat betreft heb ik meer gemeen met "mocro's" dan met veelal laffe Nederlandertjes.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132928914
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:25 schreef El_Matador het volgende:
Opkomen voor jezelf, je vriendin/vriend, kinderen, familie, vrienden, vind ik een groot goed.

Wat dat betreft heb ik meer gemeen met "mocro's" dan met veelal laffe Nederlandertjes.
Jij zou het dus niet erg vinden wanneer wat mocro's bij jou binnen zouden vallen omdat zij onterecht denken dat jij met hun 15-jarige zusje hebt afgesproken?

"Geeft niks jongens, kan de beste overkomen, als je mijn deur vergoed zijn we even goede matties!"
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_132929014
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:28 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

"Geeft niks jongens, kan de beste overkomen, als je mijn deur vergoed zijn we even goede matties!"
Dat zou inderdaad wel de kern van mijn zaak zijn.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132929020
Godverdomme zeg. Wat een tokkies zijn dat toch ook. Als ik de keuze had om naast een pedo te wonen of naast zo'n pedojager dan wist ik het wel. Bah wat een enge mensen !
pi_132929054
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad wel de kern van mijn zaak zijn.
Kinderen trauma, vrouw overstuur, en jij vind het maar best.. Familieman bij uitstek!
pi_132929062
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef El_Matador het volgende:
Dat zou inderdaad wel de kern van mijn zaak zijn.
Voor jou misschien, maar voor de meeste mensen (naast het rechtstelsel) dus niet.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_132929098
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:23 schreef SteveBudin het volgende:

[..]

Het zal je deur maar zijn en je zal toevallig een alleenstaande man zijn. Denk dat veel mensen toch onbewust anders naar zo'n persoon gaan kijken, want "waar rook is, is vuur".

Nee, het lijkt me geweldig om het leven van een onschuldig persoon te vernietigen.
Dit inderdaad. Want de meeste mensen zijn niet die geweldige nuchtere Hollanders als het er op aan komt, meer van het type wat jij schetst.
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Opkomen voor jezelf, je vriendin/vriend, kinderen, familie, vrienden, vind ik een groot goed.

Wat dat betreft heb ik meer gemeen met "mocro's" dan met veelal laffe Nederlandertjes.
Uiteraard, en dat zullen de meesten dan ook doen denk ik. En het heeft verder niet veel met laf te maken maar met een cultuurverschil. Hier geven we het recht uit handen aan daarvoor opgestelde instanties. Daar kun je wat van vinden uiteraard, en zeker niet altijd effectief, maar het voorkomt veel chaos meen ik.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_132929271
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:32 schreef Opnieuw-energie het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Want de meeste mensen zijn niet die geweldige nuchtere Hollanders als het er op aan komt, meer van het type wat jij schetst.

[..]

Uiteraard, en dat zullen de meesten dan ook doen denk ik. En het heeft verder niet veel met laf te maken maar met een cultuurverschil. Hier geven we het recht uit handen aan daarvoor opgestelde instanties. Daar kun je wat van vinden uiteraard, en zeker niet altijd effectief, maar het voorkomt veel veel chaos meen ik.
Er heerst in Nederland een eng vertrouwen in "De Wet" en "De Politie". In vrijwel elk ander land zijn die instanties er ook en zijn zij degenen die op moeten treden.

Hier is men trouwens ook erg laf en bang, met name vanwege de oorlog 15 jaar geleden. Mijn vriendin werd in een busje beroofd van haar telefoon (gelukkig droeg ze altijd een simpel dingetje bij zich en gaf ze niet haar smartphone) door 2 (!) mennekes (de meesten van die gassies zijn niet ouder dan 18-20 en vaak volkomen doorgebazuko'd (crack dus)). Het erge was dat NIEMAND iets deed in dat busje. Met 2 man kan je zo'n idioot zo overmeesteren, wat tikken op de neus verkopen en ofwel vasthouden tot de politie komt (zinloos, want zoals in Nederland lopen dat soort crimineeltjes heel snel weer vrij rond) ofwel de kanker in slaan, wat ze gewoon verdienen.

Als ik erbij was geweest, had ik zeker opgetreden. Zeker als ze slechts een mesje hebben, met een pistool wordt het al wat lastiger.

De lafheid moet een sociaal ongeaccepteerde houding worden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 5 november 2013 @ 16:45:03 #99
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_132929519
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:07 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het doel heiligt bepaalde middelen. Nuance zie jij niet?
Wat zou je gedaan hebben als het hier (bij de oudjes bij wie de deur ingetrapt werd) om jouw (groot-) ouders ging?
pi_132929612
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:45 schreef Kopiko het volgende:

[..]

Wat zou je gedaan hebben als het hier (bij de oudjes bij wie de deur ingetrapt werd) om jouw (groot-) ouders ging?
Hun deur vergoeden en gauw weer verdergaan op pedojacht :')
pi_132929670
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het intrappen van een deur (die ze dus gewoon moeten vergoeden) versus een pedo die met een kind van 8 (!) wil afspreken. :')

Ik hoop dat jij nooit vader wordt, of als je het wel wordt, in ieder geval anders gaat denken.
Je geeft te kennen dat je een geweldadige, potentiele moordenaar bent en voorstander van lynchpartijen waarbij het nog niet eens zo erg is als de verkeerde zijn deur in wordt getrapt en zijn huis wordt binnengedrongen. Stel je voor dat je zelf slachtoffer wordt van zoiets? Wat denk je dat er met je gebeurt als ze hun vergissining niet inzien?
Ik hoop dat als je ooit kinderen krijgt, je tegen die tijd iets meer wjisheid hebt om ze mee te geven.
pi_132929733
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er heerst in Nederland een eng vertrouwen in "De Wet" en "De Politie". In vrijwel elk ander land zijn die instanties er ook en zijn zij degenen die op moeten treden.

Hier is men trouwens ook erg laf en bang, met name vanwege de oorlog 15 jaar geleden. Mijn vriendin werd in een busje beroofd van haar telefoon (gelukkig droeg ze altijd een simpel dingetje bij zich en gaf ze niet haar smartphone) door 2 (!) mennekes (de meesten van die gassies zijn niet ouder dan 18-20 en vaak volkomen doorgebazuko'd (crack dus)). Het erge was dat NIEMAND iets deed in dat busje. Met 2 man kan je zo'n idioot zo overmeesteren, wat tikken op de neus verkopen en ofwel vasthouden tot de politie komt (zinloos, want zoals in Nederland lopen dat soort crimineeltjes heel snel weer vrij rond) ofwel de kanker in slaan, wat ze gewoon verdienen.

Als ik erbij was geweest, had ik zeker opgetreden. Zeker als ze slechts een mesje hebben, met een pistool wordt het al wat lastiger.

De lafheid moet een sociaal ongeaccepteerde houding worden.
Ik begrijp wat je wilt zeggen, en ben het ook deels eens. Zoals het nu functioneert werkt het gewoon niet inderdaad. En men is inderdaad ook angstig geworden, en vaak met reden ook natuurlijk, je kunt niet van mensen verwachten dat ze met gevaar voor eigen leven gaan optreden. En dat is helaas wel het risico omdat men toch vaak iets bij heeft en er in gevaarlijke situaties voor hunzelf dan ook gebruik van zullen maken.

En dat is het telefoontje niet waard natuurlijk. Het blijft een inschatting op het moment zelf, en als er groepsgewijs actie kan worden genomen zonder kans op ernstig letsel zou het mooi zijn natuurlijk.

Maar het is ieder voor zich geworden, dus ook vaak op dit vlak, dat is een feit. En tevens betreurenswaardig. Maar het woord laf vind ik niet terecht, zeker daar bij jouw waar men net een oorlog achter de rug heeft, die mensen weten dus heel goed hoe fout het kan gaan, dat is niet laf maar realistisch waarschijnlijk, wat je er ook van vindt.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_132929977
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je geeft te kennen dat je een geweldadige, potentiele moordenaar bent en voorstander van lynchpartijen
En dat gezegd door een moderator. Je moet maar durven, zoveel laster en leugens in 1 post. :') :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132930060
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef betyar het volgende:

[..]

:D :D :D _O- _O- _O-
:)

Ze hebben toch die man erna opgepakt hoop ik :o

Die kijkt naar kinderen wanneer hij gefilmd wordt
pi_132930076
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dat gezegd door een moderator. Je moet maar durven, zoveel laster en leugens in 1 post. :') :r
Stel je eens voor je bent een alleenstaande man in een huis, gewoon rustig TV aan het kijken, niks aan de hand. Ineens komen er 4 wilde gekken binnen die jou beschuldigen van pedofilie.

Zou je dat zomaar accepteren, want het doel heiligt immers alle middelen?
٩๏̯͡๏)۶
pi_132930181
Matador beukt iedereen weer in elkaar.

In werkelijkheid is hij waarschijnlijk een mietje dat met een goede klap tegen de vlakte gaat, maar goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_132930183
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:00 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Stel je eens voor je bent een alleenstaande man in een huis, gewoon rustig TV aan het kijken, niks aan de hand. Ineens komen er 4 wilde gekken binnen die jou beschuldigen van pedofilie.

Zou je dat zomaar accepteren, want het doel heiligt immers alle middelen?
En nog meer laster.

Lees eerst maar eens wat ik schrijf. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132930202
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
In werkelijkheid is hij waarschijnlijk een mietje
:D _O-

Jij kent mij duidelijk niet.

En dat wilde ik graag zo houden.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132930253
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:D _O-

Jij kent mij duidelijk niet.

En dat wilde ik graag zo houden.
Ik ken je niet inderdaad, maar je zal wel een klerenkast zijn, net als de rest van FOK!
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:06:49 #110
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_132930280
Dat kindermisbruik een van de ernstigste misdrijven is die er zijn, maakt eigenrichting niet ineens tot een goed idee.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_132930312
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef Janneke141 het volgende:
Dat kindermisbruik een van de ernstigste misdrijven is die er zijn, maakt eigenrichting niet ineens tot een goed idee.
Precies. Het doel heiligt niet de middelen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_132930471
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ken je niet inderdaad, maar je zal wel een klerenkast zijn, net als de rest van FOK!
:D !
Verre van. Maar dat is ook helemaal niet nodig. Ik ben ook geen goeie voetballer, maar kon aardig meekomen door een enorme motivatie/inzet/fanatisme.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:12:46 #113
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_132930474
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Matador beukt iedereen weer in elkaar.

In werkelijkheid is hij waarschijnlijk een mietje dat met een goede klap tegen de vlakte gaat, maar goed.
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:16:20 #114
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_132930602
DENK AAN DE KINDEREN :(
  Overall beste user 2022 dinsdag 5 november 2013 @ 17:17:13 #115
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_132930638
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:16 schreef Life2.0 het volgende:
DENK AAN DE KINDEREN :(
Pedofielen doen niets anders.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_132931315
Gewoon die bejaarde bewoners in elkaar beuken. Voor de zekerheid. Wie heeft die vent wel pedofiele gedachten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_132931401
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dat gezegd door een moderator. Je moet maar durven, zoveel laster en leugens in 1 post. :') :r
Wat je beweert impliceert deze dingen..
  Overall beste user 2022 dinsdag 5 november 2013 @ 17:40:09 #118
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_132931407
Trouwens, als zo'n bejaarde ineens een pistool trekt en have en goed gaat verdedigen met vier dode pedojagers tot gevolg, wie moet je dan eigenlijk gelijk geven?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_132931477
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat je beweert impliceert deze dingen..
Nee, die "implicatie" is voor jouw rekening. Laster dus.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_132931797
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, die "implicatie" is voor jouw rekening. Laster dus.
Dat je de consequenties niet voor rekening durft te nemen van de door jou bejubelde eigenrichting zegt wel genoeg.
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 18:09:29 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132932253
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad wel de kern van mijn zaak zijn.
is dat niet net zo goed een beetje laf?

als een stel hooligans bij mij naar binnen komt stormen dan ga ik daar niet mee rond de tafel zitten met een lekker kopje kaneelthee voor een goed gesprek over het hoe en waarom van deze bruuske entree maar dan begin ik met een honkbalknuppel te zwaaien en dan belanden er gewoon mensen in het ziekenhuis

ikzelf waarschijnlijk ook in het geval van 4 doorgesnoven belagers die op bloed uit zijn (want waar rook is is vuur) en als ik dat overleef dan wil ik daar echt wel wat meer aan overhouden dan een paar gebroken botten en een ingetrapte deur ongeacht wat ze nu eigenlijk kwamen zoeken

dan moet ik ze achteraf (1 voor 1 obviously) op gaan zoeken om ze alsnog in elkaar te slaan en evt te beroven want de politie deed niets

hopen dat ik wel de juiste adressen kan vinden dan ...

[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 05-11-2013 18:23:40 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132932460
Pedo's zijn de nieuwe Marokkanen? *O*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Overall beste user 2022 dinsdag 5 november 2013 @ 18:17:07 #123
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_132932496
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:15 schreef Barbusse het volgende:
Pedo's zijn de nieuwe Marokkanen? *O*
Zo erg is kindermisbruik nou ook weer niet.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 18:18:28 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132932549
helemaal alsof mensen Marokkaanse daders op gaan zoeken om er een hartig woordje mee te spreken :{w

gewoon klagen vanachter de computer op Anouk dr facebook is meer dan zat
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 18:18:56 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132932566
naja Mollukkers hebben daar niet zo'n moeite mee natuurlijk maar die zijn sowieso wat ... anders
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132932597
Niet alleen laf, ook nogal naïef. Stel dat iemand nu echt pedoseksueel is. Denk je dan echt dat iemand zou zeggen "oh nee, sorry jongens, ik ben pedo dus ros me in elkaar en ik zal 't niet meer doen!". :')
pi_132932618
Oke, oke. Gewoon iedereenallemaalalles terug naar Turkije dan.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 18:21:38 #128
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132932663
zeker de Polen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 18:22:01 #129
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132932677
maar goed, genoeg lolligheden

nog heel even ontopic, bijna weekend enzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132934423
quote:
11s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Eigen rechter spelen is nooit te nuanceren.
Misschien waren de pedojagers wel gefrustreerd door de wijze waarop justitie boeven (niet) aanpakt.
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 19:25:16 #131
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132934741
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:16 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Misschien waren de pedojagers wel gefrustreerd door de wijze waarop justitie boeven (niet) aanpakt.
wat als de (klein)kinderen van dit stel gefrustreerd raken over de wijze waarop justitie deze boeven (niet) aanpakt?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132935974
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, die "implicatie" is voor jouw rekening. Laster dus.
Je zegt zelf dat de ene misdaad weg te strepen is tegen de andere. Dat impliceert wel degeijk dat je voor lynchpartijen bent. Dat is geen laster en al helemaal geen smaad. Gewoon je eigen woorden.
pi_132936417
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat is geen laster en al helemaal geen smaad.
Andersom ;)
pi_132936693
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat de ene misdaad weg te strepen is tegen de andere.
Dat zeg ik waar precies? :')

quote:
Dat impliceert wel degeijk dat je voor lynchpartijen bent. Dat is geen laster en al helemaal geen smaad. Gewoon je eigen woorden.
nee, jouw fantasie. En wat jij impliceert. :*
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  dinsdag 5 november 2013 @ 20:20:54 #135
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_132937391
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bloedserieus. De bescherming van kinderen verdient de hoogste prioriteit. De zwaksten uit de samenleving die bescherming ten volle verdienen.
Jij hebt makkelijk spreken, jij woont in Colombia waar mensen beschaving kennen. Stel je voor dat je in een kansenwijk als Duindorp in Den Haag (sorry, Scheveningen :') ) woont en Henk en Ingrid daar trappen je deur in, vernielen je meubilair, trappen je fiets en auto aan gort en slaan je met 5 man het ziekenhuis in met blijvend letsel tot gevolg.

Denk je dat Henk en Ingrid uit Duindorp je ooit een schadevergoeding gaan betalen? In Duindorp zit iedereen in de bijstand en van een kale kip valt niets te plukken.

Tegen 5 man die teveel Schultenbrau ophebben en te weinig hersenen (de inwoners van een gemiddelde straat in Duindorp hebben weliswaar het IQ van 130, echter is dit cumulatief van aard) hebben meegekregen van de Here, kan jij niets beginnen.

Maar ja, het was voor een goede zaak, denk je terwijl je in het hospitaal ligt. O+
  Trouwste user 2022 dinsdag 5 november 2013 @ 20:58:58 #136
7889 tong80
Spleenheup
pi_132939370
Zwarte Piet komt ook ongevraagd je woning binnen. Uit naam van een kindervriend. Door de kachelpijp zelfs. :(

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_132939607
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 20:05 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zeg ik waar precies? :')

[..]

nee, jouw fantasie. En wat jij impliceert. :*
Post #64 en je bent zelfs te dom om de implicaties van je uitspraken te begrijpen? Nou ja, dan laat ik het daarbij.
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 21:15:13 #138
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132940243
euh ....

dit is post #64 :?

quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:55 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Een andere zaak die al een eigen topic heeft waar ik al gereageerd heb. :*
staat alleen dat hij in een ander topic over een ander onderwerp heeft gereageerd
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132941075
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef sp3c het volgende:
euh ....

dit is post #64 :?

[..]

staat alleen dat hij in een ander topic over een ander onderwerp heeft gereageerd
Ik neem aan dat-ie #62 bedoelde (en anders wellicht #52).
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 21:43:55 #140
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132941663
denk het

maar controleer dat ff voor je mensen dom noemt _O-
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132946754
Tsja .. dat krijg je er van als je het volk continue bang loopt te maken met kinderporno en terrorisme. Als je van 1 van de 2 verdacht wordt, ben je je leven niet meer veilig.
"Pools are perfect for holding water"
pi_132949490
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 07:20 schreef Megumi het volgende:

[..]

En je kunt er inderdaad op gaan wachten dat een onschuldige dode gaat vallen.
Die is dus al gevallen.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_132949561
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:16 schreef Life2.0 het volgende:
DENK AAN DE KINDEREN :(
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:17 schreef Ulx het volgende:

[..]

Pedofielen doen niets anders.
Hurrrdurrr.
pi_132949629
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

is dat niet net zo goed een beetje laf?

als een stel hooligans bij mij naar binnen komt stormen dan ga ik daar niet mee rond de tafel zitten met een lekker kopje kaneelthee voor een goed gesprek over het hoe en waarom van deze bruuske entree maar dan begin ik met een honkbalknuppel te zwaaien en dan belanden er gewoon mensen in het ziekenhuis

ikzelf waarschijnlijk ook in het geval van 4 doorgesnoven belagers die op bloed uit zijn (want waar rook is is vuur) en als ik dat overleef dan wil ik daar echt wel wat meer aan overhouden dan een paar gebroken botten en een ingetrapte deur ongeacht wat ze nu eigenlijk kwamen zoeken

dan moet ik ze achteraf (1 voor 1 obviously) op gaan zoeken om ze alsnog in elkaar te slaan en evt te beroven want de politie deed niets

hopen dat ik wel de juiste adressen kan vinden dan ...
Vet van mij.
Facebook, is dat een idee?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Trouwste user 2022 woensdag 6 november 2013 @ 01:31:06 #145
7889 tong80
Spleenheup
pi_132949650
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 01:28 schreef Kees22 het volgende:

Facebook, is dat een idee?
Zal over deze vraag nadenken.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_132952375
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:16 schreef stekelzwijn het volgende:

[..]

Misschien waren de pedojagers wel gefrustreerd door de wijze waarop justitie boeven (niet) aanpakt.
Nee, bij dat soort figuren zit de frustratie elders.

Ik durft de stelling wel aan dat een huiszoeking bij minimaal 75% van de 'pedojagers' illegaal materiaal op de PC op gaat leveren.
pi_132953345
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 19:16 schreef stekelzwijn het volgende:
Misschien waren de pedojagers wel gefrustreerd door de wijze waarop justitie boeven (niet) aanpakt.
Dan mogen volgens jou de mensen waar die Harry's binnenvallen dus op hun beurt binnenvallen bij die Harry's? Echt, mensen die dit soort dingen gaan goedpraten moeten maar verhuizen naar het Midden-Oosten, waar lijfstraffen en eerwraak de normaalste zaak van de wereld zijn.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_132959554
Let maar op het wordt steeds erger. Straks wordt niet alleen de pedo doodgeslagen maar ook zijn vrouw en kinderen als hij ze heeft omdat ze samen met die pedo zijn.

"jullie wonen samen met die pedo dus hebben jullie ook vast wel iets op je geweten".
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_132960053
Ik begrijp al die hysterie nooit zo als het om pedo's gaat. Tuurlijk, het is vreselijk wat die doen, maar eigenlijk vind ik bijvoorbeeld moord veel erger en daar wordt niet zo spastisch op gereageerd.
  woensdag 6 november 2013 @ 14:09:24 #150
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_132960701
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp al die hysterie nooit zo als het om pedo's gaat. Tuurlijk, het is vreselijk wat die doen, maar eigenlijk vind ik bijvoorbeeld moord veel erger en daar wordt niet zo spastisch op gereageerd.
Het is politiek correct en een trend.
pi_132961028
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp al die hysterie nooit zo als het om pedo's gaat. Tuurlijk, het is vreselijk wat die doen, maar eigenlijk vind ik bijvoorbeeld moord veel erger en daar wordt niet zo spastisch op gereageerd.
Een mensenleven is schijnbaar ook aan inflatie onderhevig.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  woensdag 6 november 2013 @ 14:19:04 #152
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_132961052
Dat krijg je nou van eigen rechter spelen. :N
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  Overall beste user 2022 woensdag 6 november 2013 @ 14:40:38 #153
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_132961852
Kunnen we niet gewoon een actie maken voor die bewoner? Zetten we op facebook dat hij waarschijnlijk toch geen pedo was. En hangen we een spandoek op in de straat waarop staat dat op nummer zoveel misschien toch geen pedo woont.

Ik hou wel een slag om de arm, want ik wil voorkomen dat men mij gaat aanklagen als hij toch pedo blijkt te zijn.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 6 november 2013 @ 14:45:23 #154
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_132962029
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 09:37 schreef justanick het volgende:

[..]

Nee, bij dat soort figuren zit de frustratie elders.

Ik durft de stelling wel aan dat een huiszoeking bij minimaal 75% van de 'pedojagers' illegaal materiaal op de PC op gaat leveren.
goeie ja. Heb wel eens eerder iemand iets zien typen op internet dat mensen die zo erg anti pedo zijn, vaak zelf pedo-in-denial zijn en er zo tegenin gaan om zichzelf wijs te maken dat ze toch echt geen pedo zijn hoor :')
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_132962075
Wow, wéér zo'n geval. Het begint een beetje eng te worden. Misschien draagt het opdoeken van hyves wel bij aan de wereldvrede, aangezien dat zo'n beetje het intranet is van dat soort mensen.
-
pi_132963255
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 13:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp al die hysterie nooit zo als het om pedo's gaat. Tuurlijk, het is vreselijk wat die doen, maar eigenlijk vind ik bijvoorbeeld moord veel erger en daar wordt niet zo spastisch op gereageerd.
Oorzaak 1: de media pakken het direct op sinds Dutroux (die overigens gewoon een psychopaat is). De media doen dat weer omdat een zedenzaak gewoon spectaculair goed werkt voor de kijkcijfers. Als in: iedereen claimt er van te walgen, maar diezelfde personen zitten direct met hun snufferd voor de beeldbuis als er een zedenzaak naar buiten komt. Een pittige moordzaak heeft dat effect niet. Sex sells.

Oorzaak 2: Mensen accepteren steeds minder risico's. Het (verwaarloosbare) risico dat je kind wordt ontvoerd door een psychopaat moet dus koste wat kost worden voorkomen. Gevolg is dat mensen dan te sterk reageren. Idem dito voor het zeer geringe risico dat je kind wordt misbruikt.

Oorzaak 3: Volgens schattingen heeft ergens tussen de 0,5 en (in meen) >2% van de bevolking pedofiele gevoelens. Dat zijn heel veel gefrustreerde mensen. Die hun gevoelens moeten verbergen. Dat zijn dus doorgaans ook de hardste schreeuwers (ze schreeuwen zo hard om voor zichzelf te kunnen ontkennen dat ze de gevoelens hebben). Anders omschreven: hoe feller ze anti-pedo zijn, hoe groter de kans dat ze zelf met pedofiele gevoelens rondlopen.

Edit>> Oorzaak 4: Doordat er een heksenjacht ontstaan is, is het ook een aantrekkelijk onderwerp voor personen die gewoon aandacht zoeken en dus meegaan met de hype. Daar zijn ook voorbeelden zat van te vinden. Dat wakkert het vuurtje weer aan, want er zijn er een paar die daadwerkelijk media-aandacht krijgen met allerhande sappige bullshit verhalen (zie ook oorzaak 1).
  Overall beste user 2022 woensdag 6 november 2013 @ 15:36:52 #157
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_132963887
Kan de NSA eigenlijk niet meehelpen?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_132990756
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Ulx het volgende:
Kunnen we niet gewoon een actie maken voor die bewoner? Zetten we op facebook dat hij waarschijnlijk toch geen pedo was. En hangen we een spandoek op in de straat waarop staat dat op nummer zoveel misschien toch geen pedo woont.

Ik hou wel een slag om de arm, want ik wil voorkomen dat men mij gaat aanklagen als hij toch pedo blijkt te zijn.
Aardig idee.
We kunnen het ook omdraaien. Bij de duchtige daders van deze corrigerende maatregel een belonend spandoek ophangen. Dat op dit adres een verdediger van de veiligheid van onze kinderen woont, die desnoods met gevaar voor eigen leven vermeende pedofielen in elkaar wil slaan, of ze dat nou verdienen of zelfs maar zijn of niet.
Nou ja, die tekst is misschien wat te lang voor de doelgroep.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 01:52:36 #159
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132990809
ja mooi verhaal maar wie denkt er aan de slachtoffers hier hmm?

niemand -O-

de daders zijn ook nog niet opgepakt, ik stel voor dat we een prijs uitloven voor degene die ze kan identificeren op facebook zodat de fok!knokploeg ze op kan komen zoeken want de politie doet niets tegen deze smerige inbrekers die een bejaard stelletje bruut hebben getraumatiseerd

onze oudjes hebben ons land opgebouwd weet je?

ik bied een 12 dagen fok!pimpabo sms als prijs
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 01:53:06 #160
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132990820
*disclaimer: dit was dus sarcastisch, fok! wil hier geen aandeel in hebben
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132990941
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2013 01:52 schreef sp3c het volgende:
ja mooi verhaal maar wie denkt er aan de slachtoffers hier hmm?

niemand -O-

de daders zijn ook nog niet opgepakt, ik stel voor dat we een prijs uitloven voor degene die ze kan identificeren op facebook zodat de fok!knokploeg ze op kan komen zoeken want de politie doet niets tegen deze smerige inbrekers die een bejaard stelletje bruut hebben getraumatiseerd

onze oudjes hebben ons land opgebouwd weet je?

ik bied een 12 dagen fok!pimpabo sms als prijs
Is dat zo? Dat de politie niks doet tegen deze inbrekers?
Tijd voor een feestboekactie en eigenrichting, lijkt me.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 02:03:17 #162
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132990949
IK ZIE IIG NIETS GEBEUREN!!!!

dat geflits op de snelweg zie ik wel de hele tijd en ik heb geeneens een rijbewijs
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  Moderator donderdag 7 november 2013 @ 02:04:33 #163
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132990967
tijd voor actie!!!!!

via facebook, niet via fok!, fok! heeft er niets mee te maken, ik zeg dit als user en niet als mod
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')