Je geeft te kennen dat je een geweldadige, potentiele moordenaar bent en voorstander van lynchpartijen waarbij het nog niet eens zo erg is als de verkeerde zijn deur in wordt getrapt en zijn huis wordt binnengedrongen. Stel je voor dat je zelf slachtoffer wordt van zoiets? Wat denk je dat er met je gebeurt als ze hun vergissining niet inzien?quote:Op dinsdag 5 november 2013 15:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het intrappen van een deur (die ze dus gewoon moeten vergoeden) versus een pedo die met een kind van 8 (!) wil afspreken.
Ik hoop dat jij nooit vader wordt, of als je het wel wordt, in ieder geval anders gaat denken.
Ik begrijp wat je wilt zeggen, en ben het ook deels eens. Zoals het nu functioneert werkt het gewoon niet inderdaad. En men is inderdaad ook angstig geworden, en vaak met reden ook natuurlijk, je kunt niet van mensen verwachten dat ze met gevaar voor eigen leven gaan optreden. En dat is helaas wel het risico omdat men toch vaak iets bij heeft en er in gevaarlijke situaties voor hunzelf dan ook gebruik van zullen maken.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:37 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Er heerst in Nederland een eng vertrouwen in "De Wet" en "De Politie". In vrijwel elk ander land zijn die instanties er ook en zijn zij degenen die op moeten treden.
Hier is men trouwens ook erg laf en bang, met name vanwege de oorlog 15 jaar geleden. Mijn vriendin werd in een busje beroofd van haar telefoon (gelukkig droeg ze altijd een simpel dingetje bij zich en gaf ze niet haar smartphone) door 2 (!) mennekes (de meesten van die gassies zijn niet ouder dan 18-20 en vaak volkomen doorgebazuko'd (crack dus)). Het erge was dat NIEMAND iets deed in dat busje. Met 2 man kan je zo'n idioot zo overmeesteren, wat tikken op de neus verkopen en ofwel vasthouden tot de politie komt (zinloos, want zoals in Nederland lopen dat soort crimineeltjes heel snel weer vrij rond) ofwel de kanker in slaan, wat ze gewoon verdienen.
Als ik erbij was geweest, had ik zeker opgetreden. Zeker als ze slechts een mesje hebben, met een pistool wordt het al wat lastiger.
De lafheid moet een sociaal ongeaccepteerde houding worden.
En dat gezegd door een moderator. Je moet maar durven, zoveel laster en leugens in 1 post.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je geeft te kennen dat je een geweldadige, potentiele moordenaar bent en voorstander van lynchpartijen
quote:
Stel je eens voor je bent een alleenstaande man in een huis, gewoon rustig TV aan het kijken, niks aan de hand. Ineens komen er 4 wilde gekken binnen die jou beschuldigen van pedofilie.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat gezegd door een moderator. Je moet maar durven, zoveel laster en leugens in 1 post.![]()
En nog meer laster.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:00 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Stel je eens voor je bent een alleenstaande man in een huis, gewoon rustig TV aan het kijken, niks aan de hand. Ineens komen er 4 wilde gekken binnen die jou beschuldigen van pedofilie.
Zou je dat zomaar accepteren, want het doel heiligt immers alle middelen?
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
In werkelijkheid is hij waarschijnlijk een mietje
Ik ken je niet inderdaad, maar je zal wel een klerenkast zijn, net als de rest van FOK!quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]![]()
Jij kent mij duidelijk niet.
En dat wilde ik graag zo houden.
Precies. Het doel heiligt niet de middelen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef Janneke141 het volgende:
Dat kindermisbruik een van de ernstigste misdrijven is die er zijn, maakt eigenrichting niet ineens tot een goed idee.
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ken je niet inderdaad, maar je zal wel een klerenkast zijn, net als de rest van FOK!
quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Matador beukt iedereen weer in elkaar.
In werkelijkheid is hij waarschijnlijk een mietje dat met een goede klap tegen de vlakte gaat, maar goed.
Wat je beweert impliceert deze dingen..quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En dat gezegd door een moderator. Je moet maar durven, zoveel laster en leugens in 1 post.![]()
Nee, die "implicatie" is voor jouw rekening. Laster dus.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Wat je beweert impliceert deze dingen..
Dat je de consequenties niet voor rekening durft te nemen van de door jou bejubelde eigenrichting zegt wel genoeg.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, die "implicatie" is voor jouw rekening. Laster dus.
is dat niet net zo goed een beetje laf?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel de kern van mijn zaak zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |