abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_132929670
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2013 15:46 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Het intrappen van een deur (die ze dus gewoon moeten vergoeden) versus een pedo die met een kind van 8 (!) wil afspreken. :')

Ik hoop dat jij nooit vader wordt, of als je het wel wordt, in ieder geval anders gaat denken.
Je geeft te kennen dat je een geweldadige, potentiele moordenaar bent en voorstander van lynchpartijen waarbij het nog niet eens zo erg is als de verkeerde zijn deur in wordt getrapt en zijn huis wordt binnengedrongen. Stel je voor dat je zelf slachtoffer wordt van zoiets? Wat denk je dat er met je gebeurt als ze hun vergissining niet inzien?
Ik hoop dat als je ooit kinderen krijgt, je tegen die tijd iets meer wjisheid hebt om ze mee te geven.
pi_132929733
quote:
6s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:37 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Er heerst in Nederland een eng vertrouwen in "De Wet" en "De Politie". In vrijwel elk ander land zijn die instanties er ook en zijn zij degenen die op moeten treden.

Hier is men trouwens ook erg laf en bang, met name vanwege de oorlog 15 jaar geleden. Mijn vriendin werd in een busje beroofd van haar telefoon (gelukkig droeg ze altijd een simpel dingetje bij zich en gaf ze niet haar smartphone) door 2 (!) mennekes (de meesten van die gassies zijn niet ouder dan 18-20 en vaak volkomen doorgebazuko'd (crack dus)). Het erge was dat NIEMAND iets deed in dat busje. Met 2 man kan je zo'n idioot zo overmeesteren, wat tikken op de neus verkopen en ofwel vasthouden tot de politie komt (zinloos, want zoals in Nederland lopen dat soort crimineeltjes heel snel weer vrij rond) ofwel de kanker in slaan, wat ze gewoon verdienen.

Als ik erbij was geweest, had ik zeker opgetreden. Zeker als ze slechts een mesje hebben, met een pistool wordt het al wat lastiger.

De lafheid moet een sociaal ongeaccepteerde houding worden.
Ik begrijp wat je wilt zeggen, en ben het ook deels eens. Zoals het nu functioneert werkt het gewoon niet inderdaad. En men is inderdaad ook angstig geworden, en vaak met reden ook natuurlijk, je kunt niet van mensen verwachten dat ze met gevaar voor eigen leven gaan optreden. En dat is helaas wel het risico omdat men toch vaak iets bij heeft en er in gevaarlijke situaties voor hunzelf dan ook gebruik van zullen maken.

En dat is het telefoontje niet waard natuurlijk. Het blijft een inschatting op het moment zelf, en als er groepsgewijs actie kan worden genomen zonder kans op ernstig letsel zou het mooi zijn natuurlijk.

Maar het is ieder voor zich geworden, dus ook vaak op dit vlak, dat is een feit. En tevens betreurenswaardig. Maar het woord laf vind ik niet terecht, zeker daar bij jouw waar men net een oorlog achter de rug heeft, die mensen weten dus heel goed hoe fout het kan gaan, dat is niet laf maar realistisch waarschijnlijk, wat je er ook van vindt.
“When there is no desire, all things are at peace.”
pi_132929977
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:49 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Je geeft te kennen dat je een geweldadige, potentiele moordenaar bent en voorstander van lynchpartijen
En dat gezegd door een moderator. Je moet maar durven, zoveel laster en leugens in 1 post. :') :r
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 17:00:29 #104
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_132930060
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2013 18:39 schreef betyar het volgende:

[..]

:D :D :D _O- _O- _O-
:)

Ze hebben toch die man erna opgepakt hoop ik :o

Die kijkt naar kinderen wanneer hij gefilmd wordt
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_132930076
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

En dat gezegd door een moderator. Je moet maar durven, zoveel laster en leugens in 1 post. :') :r
Stel je eens voor je bent een alleenstaande man in een huis, gewoon rustig TV aan het kijken, niks aan de hand. Ineens komen er 4 wilde gekken binnen die jou beschuldigen van pedofilie.

Zou je dat zomaar accepteren, want het doel heiligt immers alle middelen?
٩๏̯͡๏)۶
pi_132930181
Matador beukt iedereen weer in elkaar.

In werkelijkheid is hij waarschijnlijk een mietje dat met een goede klap tegen de vlakte gaat, maar goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_132930183
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:00 schreef Ronaldsen het volgende:

[..]

Stel je eens voor je bent een alleenstaande man in een huis, gewoon rustig TV aan het kijken, niks aan de hand. Ineens komen er 4 wilde gekken binnen die jou beschuldigen van pedofilie.

Zou je dat zomaar accepteren, want het doel heiligt immers alle middelen?
En nog meer laster.

Lees eerst maar eens wat ik schrijf. :*
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

pi_132930202
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
In werkelijkheid is hij waarschijnlijk een mietje
:D _O-

Jij kent mij duidelijk niet.

En dat wilde ik graag zo houden.

pi_132930253
quote:
10s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:04 schreef El_Matador het volgende:

[..]

:D _O-

Jij kent mij duidelijk niet.

En dat wilde ik graag zo houden.
Ik ken je niet inderdaad, maar je zal wel een klerenkast zijn, net als de rest van FOK!
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:06:49 #110
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_132930280
Dat kindermisbruik een van de ernstigste misdrijven is die er zijn, maakt eigenrichting niet ineens tot een goed idee.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_132930312
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:06 schreef Janneke141 het volgende:
Dat kindermisbruik een van de ernstigste misdrijven is die er zijn, maakt eigenrichting niet ineens tot een goed idee.
Precies. Het doel heiligt niet de middelen.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_132930471
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:05 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik ken je niet inderdaad, maar je zal wel een klerenkast zijn, net als de rest van FOK!
:D !
Verre van. Maar dat is ook helemaal niet nodig. Ik ben ook geen goeie voetballer, maar kon aardig meekomen door een enorme motivatie/inzet/fanatisme.

dinsdag 5 november 2013 @ 17:12:46 #113
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_132930474
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:03 schreef KoosVogels het volgende:
Matador beukt iedereen weer in elkaar.

In werkelijkheid is hij waarschijnlijk een mietje dat met een goede klap tegen de vlakte gaat, maar goed.
  dinsdag 5 november 2013 @ 17:16:20 #114
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_132930602
DENK AAN DE KINDEREN :(
pi_132930638
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:16 schreef Life2.0 het volgende:
DENK AAN DE KINDEREN :(
Pedofielen doen niets anders.
pi_132931315
Gewoon die bejaarde bewoners in elkaar beuken. Voor de zekerheid. Wie heeft die vent wel pedofiele gedachten.
pi_132931401
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:58 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Wat je beweert impliceert deze dingen..
pi_132931407
Trouwens, als zo'n bejaarde ineens een pistool trekt en have en goed gaat verdedigen met vier dode pedojagers tot gevolg, wie moet je dan eigenlijk gelijk geven?
pi_132931477
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:39 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Wat je beweert impliceert deze dingen..
Nee, die "implicatie" is voor jouw rekening. Laster dus.

pi_132931797
quote:
13s.gif Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Nee, die "implicatie" is voor jouw rekening. Laster dus.
Dat je de consequenties niet voor rekening durft te nemen van de door jou bejubelde eigenrichting zegt wel genoeg.
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 18:09:29 #121
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132932253
quote:
14s.gif Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat zou inderdaad wel de kern van mijn zaak zijn.
is dat niet net zo goed een beetje laf?

als een stel hooligans bij mij naar binnen komt stormen dan ga ik daar niet mee rond de tafel zitten met een lekker kopje kaneelthee voor een goed gesprek over het hoe en waarom van deze bruuske entree maar dan begin ik met een honkbalknuppel te zwaaien en dan belanden er gewoon mensen in het ziekenhuis

ikzelf waarschijnlijk ook in het geval van 4 doorgesnoven belagers die op bloed uit zijn (want waar rook is is vuur) en als ik dat overleef dan wil ik daar echt wel wat meer aan overhouden dan een paar gebroken botten en een ingetrapte deur ongeacht wat ze nu eigenlijk kwamen zoeken

dan moet ik ze achteraf (1 voor 1 obviously) op gaan zoeken om ze alsnog in elkaar te slaan en evt te beroven want de politie deed niets

hopen dat ik wel de juiste adressen kan vinden dan ...

[ Bericht 1% gewijzigd door sp3c op 05-11-2013 18:23:40 ]
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_132932460
Pedo's zijn de nieuwe Marokkanen? *O*
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_132932496
quote:
17s.gif Op dinsdag 5 november 2013 18:15 schreef Barbusse het volgende:
Pedo's zijn de nieuwe Marokkanen? *O*
Zo erg is kindermisbruik nou ook weer niet.
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 18:18:28 #124
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132932549
helemaal alsof mensen Marokkaanse daders op gaan zoeken om er een hartig woordje mee te spreken :{w

gewoon klagen vanachter de computer op Anouk dr facebook is meer dan zat
  Moderator dinsdag 5 november 2013 @ 18:18:56 #125
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_132932566
naja Mollukkers hebben daar niet zo'n moeite mee natuurlijk maar die zijn sowieso wat ... anders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')