Die is dus al gevallen.quote:Op dinsdag 5 november 2013 07:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
En je kunt er inderdaad op gaan wachten dat een onschuldige dode gaat vallen.
Vet van mij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 18:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
is dat niet net zo goed een beetje laf?
als een stel hooligans bij mij naar binnen komt stormen dan ga ik daar niet mee rond de tafel zitten met een lekker kopje kaneelthee voor een goed gesprek over het hoe en waarom van deze bruuske entree maar dan begin ik met een honkbalknuppel te zwaaien en dan belanden er gewoon mensen in het ziekenhuis
ikzelf waarschijnlijk ook in het geval van 4 doorgesnoven belagers die op bloed uit zijn (want waar rook is is vuur) en als ik dat overleef dan wil ik daar echt wel wat meer aan overhouden dan een paar gebroken botten en een ingetrapte deur ongeacht wat ze nu eigenlijk kwamen zoeken
dan moet ik ze achteraf (1 voor 1 obviously) op gaan zoeken om ze alsnog in elkaar te slaan en evt te beroven want de politie deed niets
hopen dat ik wel de juiste adressen kan vinden dan ...
Zal over deze vraag nadenken.quote:
Nee, bij dat soort figuren zit de frustratie elders.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:16 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Misschien waren de pedojagers wel gefrustreerd door de wijze waarop justitie boeven (niet) aanpakt.
Dan mogen volgens jou de mensen waar die Harry's binnenvallen dus op hun beurt binnenvallen bij die Harry's? Echt, mensen die dit soort dingen gaan goedpraten moeten maar verhuizen naar het Midden-Oosten, waar lijfstraffen en eerwraak de normaalste zaak van de wereld zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:16 schreef stekelzwijn het volgende:
Misschien waren de pedojagers wel gefrustreerd door de wijze waarop justitie boeven (niet) aanpakt.
Het is politiek correct en een trend.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp al die hysterie nooit zo als het om pedo's gaat. Tuurlijk, het is vreselijk wat die doen, maar eigenlijk vind ik bijvoorbeeld moord veel erger en daar wordt niet zo spastisch op gereageerd.
Een mensenleven is schijnbaar ook aan inflatie onderhevig.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp al die hysterie nooit zo als het om pedo's gaat. Tuurlijk, het is vreselijk wat die doen, maar eigenlijk vind ik bijvoorbeeld moord veel erger en daar wordt niet zo spastisch op gereageerd.
goeie ja. Heb wel eens eerder iemand iets zien typen op internet dat mensen die zo erg anti pedo zijn, vaak zelf pedo-in-denial zijn en er zo tegenin gaan om zichzelf wijs te maken dat ze toch echt geen pedo zijn hoorquote:Op woensdag 6 november 2013 09:37 schreef justanick het volgende:
[..]
Nee, bij dat soort figuren zit de frustratie elders.
Ik durft de stelling wel aan dat een huiszoeking bij minimaal 75% van de 'pedojagers' illegaal materiaal op de PC op gaat leveren.
Oorzaak 1: de media pakken het direct op sinds Dutroux (die overigens gewoon een psychopaat is). De media doen dat weer omdat een zedenzaak gewoon spectaculair goed werkt voor de kijkcijfers. Als in: iedereen claimt er van te walgen, maar diezelfde personen zitten direct met hun snufferd voor de beeldbuis als er een zedenzaak naar buiten komt. Een pittige moordzaak heeft dat effect niet. Sex sells.quote:Op woensdag 6 november 2013 13:52 schreef bloodymary1 het volgende:
Aardig idee.quote:Op woensdag 6 november 2013 14:40 schreef Ulx het volgende:
Kunnen we niet gewoon een actie maken voor die bewoner? Zetten we op facebook dat hij waarschijnlijk toch geen pedo was. En hangen we een spandoek op in de straat waarop staat dat op nummer zoveel misschien toch geen pedo woont.
Ik hou wel een slag om de arm, want ik wil voorkomen dat men mij gaat aanklagen als hij toch pedo blijkt te zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |