is dat niet net zo goed een beetje laf?quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zou inderdaad wel de kern van mijn zaak zijn.
Misschien waren de pedojagers wel gefrustreerd door de wijze waarop justitie boeven (niet) aanpakt.quote:Op dinsdag 5 november 2013 16:11 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Eigen rechter spelen is nooit te nuanceren.
wat als de (klein)kinderen van dit stel gefrustreerd raken over de wijze waarop justitie deze boeven (niet) aanpakt?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:16 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Misschien waren de pedojagers wel gefrustreerd door de wijze waarop justitie boeven (niet) aanpakt.
Je zegt zelf dat de ene misdaad weg te strepen is tegen de andere. Dat impliceert wel degeijk dat je voor lynchpartijen bent. Dat is geen laster en al helemaal geen smaad. Gewoon je eigen woorden.quote:Op dinsdag 5 november 2013 17:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nee, die "implicatie" is voor jouw rekening. Laster dus.
Andersomquote:Op dinsdag 5 november 2013 19:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
Dat is geen laster en al helemaal geen smaad.
Dat zeg ik waar precies?quote:Op dinsdag 5 november 2013 19:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat de ene misdaad weg te strepen is tegen de andere.
nee, jouw fantasie. En wat jij impliceert.quote:Dat impliceert wel degeijk dat je voor lynchpartijen bent. Dat is geen laster en al helemaal geen smaad. Gewoon je eigen woorden.
Jij hebt makkelijk spreken, jij woont in Colombia waar mensen beschaving kennen. Stel je voor dat je in een kansenwijk als Duindorp in Den Haag (sorry, Scheveningenquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bloedserieus. De bescherming van kinderen verdient de hoogste prioriteit. De zwaksten uit de samenleving die bescherming ten volle verdienen.
Post #64 en je bent zelfs te dom om de implicaties van je uitspraken te begrijpen? Nou ja, dan laat ik het daarbij.quote:Op dinsdag 5 november 2013 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat zeg ik waar precies?
[..]
nee, jouw fantasie. En wat jij impliceert.
staat alleen dat hij in een ander topic over een ander onderwerp heeft gereageerdquote:Op dinsdag 5 november 2013 15:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een andere zaak die al een eigen topic heeft waar ik al gereageerd heb.
Ik neem aan dat-ie #62 bedoelde (en anders wellicht #52).quote:Op dinsdag 5 november 2013 21:15 schreef sp3c het volgende:
euh ....
dit is post #64
[..]
staat alleen dat hij in een ander topic over een ander onderwerp heeft gereageerd
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |