Dat had ik dus nevernooitniet uit de advertentie gehaald.quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:36 schreef No.name.for.me het volgende:
Ze zochten dus een bedrijfsleider die aansturing geeft aan het personeel.
Dan heb je deze ook gelezen?quote:Op zaterdag 21 december 2013 19:32 schreef Karina het volgende:
Ik denk dat ze inmiddels toch iemand hebben gevonden want op hun site staat de vacature niet (meer).
Ze zoeken nog wel verkoopmedewerkers en een fietsenreparateur.
En tevens wat Tayu zegt... wat willen ze nou. Een HBO'er die op de fiets naar het werk komt en vervolgens gaat zitten DTP'en?
Verkapt 'we hebben liever een jongen'quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:04 schreef No.name.for.me het volgende:
Dan heb je deze ook gelezen?
ENTHOUSIASTE JONGENS M/V
En ik heb een fiets!quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
"Hierbij solliciteer ik naar de functie van collega. Ik heb heel veel ervaring als collega."
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
"Hierbij solliciteer ik naar de functie van collega. Ik heb heel veel ervaring als collega."
quote:
Fietsendieven mogen ook solliciteren, die hebben HEEEL veel affiniteit met fietsen.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die van mij is voor de Hogeschool gestolen.
En verkoopervaring.quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:24 schreef Karina het volgende:
[..]
Fietsendieven mogen ook solliciteren, die hebben HEEEL veel affiniteit met fietsen.
quote:Op zaterdag 21 december 2013 20:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Tuurlijk. Werklozen zat.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |