abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 januari 2014 @ 17:40:19 #1
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_135197119
quote:
Broer dwong zusje in bomgordel

Het meisje dat gisteren door de politie zou zijn opgepakt omdat zij met een bomgordel een aanslag had willen plegen heeft dinsdag verteld dat haar broer haar tot de aanslag gedwongen had.

Het zou echter niet zo zijn dat zij met een bomgordel om de politie genaderd zou zijn, weet de NOS. Het meisje zou daarnaast niet 8 maar 10 jaar oud zijn.

Het meisje, dat Spozhmay heet, zou met de bomgordel om een rivier oversteken, om aan de overkant een militaire basis op te blazen. Spozhmay zette het eenmaal bij de rivier aangekomen echter op een gillen en weigerde verder nog iets te doen.

Spozhmay vertelt: "Daarna namen ze me weer mee terug naar huis en deden de bomgordel af. Mijn vader sloeg me. Ik rende daarna het huis uit in het midden van de nacht en bracht de rest van de nacht door in een dorp in de buurt. 's Ochtends ben ik naar de politie gegaan."

Ze vertelt ook dat ze er getuige van was dat haar broer een militair doodde. "Ik zag de moord en moest huilen. Ik vroeg mijn broer nog om het niet te doen, maar hij luisterde niet. Mijn broer hield me daarna lang thuis. Ik mocht niet naar buiten."

http://www.powned.tv/nieu(...)je_8_in_bomgord.html
Okee eerlijk zeggen: wie zou er nog meer zijn zusje in een bomgordel willen stoppen?

btw:
quote:
Het meisje, dat Spozhmay heet
:')
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
pi_135197229
Gestoord zeg. Wel goed van het meisje dat ze de moed had om naar de politie te gaan!
  dinsdag 7 januari 2014 @ 17:47:55 #3
78918 SeLang
Black swans matter
pi_135197405
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  dinsdag 7 januari 2014 @ 17:50:54 #4
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
  PR/Manusje van alles dinsdag 7 januari 2014 @ 17:54:14 #5
148800 crew  Surveillance-Fiets
Toezicht is gezond!
pi_135197632
Ik geloof er geen reet van.
Ik denk meer dat je als nieuwsposter een geile egocentrische narcist moet zijn, die een flinke stijve krijgt van alle berichten die ie van zijn eigen hand ziet op de FP, zo! ©yvonne
Beste nieuwsbericht ooit op de FOK!frontpage!
pi_135197722
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 17:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Ze had die bomgordel in het bijzijn van pa en broer in huis moeten laten afgaan
En dat er dan een jong meisje moest sterven?

Gewoon neerdronen die broer en vader.
NEE!
pi_135198349
Die broer zal wel een homo zijn als die de 72 maagden niet wilt hebben :')
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
pi_135198512
Als je twee bom gordels hebt heffen ze elkaar op en komt er een zusje bij. Wet van behoud van energie.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  dinsdag 7 januari 2014 @ 18:29:20 #9
402566 SgtPorkbeans
Emmenaren olé olé
pi_135198793
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Die broer zal wel een homo zijn als die de 72 maagden niet wilt hebben :')
Is trouwens een vertaalfout :D
Het zijn 72 druiven, geen maagden ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
pi_135199517
quote:
6s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:

[..]

Is trouwens een vertaalfout :D
Het zijn 72 druiven, geen maagden ;)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze denken dat ze 72 jarige maagden krijgen waarvan zijzelf het cadeautje zijn maar in werkelijkheid is het een 72-jarige maagd.
pi_135202032
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 januari 2014 18:50 schreef ReplaR het volgende:

[..]

Ze denken dat ze 72 jarige maagden krijgen waarvan zijzelf het cadeautje zijn maar in werkelijkheid is het een 72-jarige maagd.
Loool.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')