Okee eerlijk zeggen: wie zou er nog meer zijn zusje in een bomgordel willen stoppen?quote:Broer dwong zusje in bomgordel
Het meisje dat gisteren door de politie zou zijn opgepakt omdat zij met een bomgordel een aanslag had willen plegen heeft dinsdag verteld dat haar broer haar tot de aanslag gedwongen had.
Het zou echter niet zo zijn dat zij met een bomgordel om de politie genaderd zou zijn, weet de NOS. Het meisje zou daarnaast niet 8 maar 10 jaar oud zijn.
Het meisje, dat Spozhmay heet, zou met de bomgordel om een rivier oversteken, om aan de overkant een militaire basis op te blazen. Spozhmay zette het eenmaal bij de rivier aangekomen echter op een gillen en weigerde verder nog iets te doen.
Spozhmay vertelt: "Daarna namen ze me weer mee terug naar huis en deden de bomgordel af. Mijn vader sloeg me. Ik rende daarna het huis uit in het midden van de nacht en bracht de rest van de nacht door in een dorp in de buurt. 's Ochtends ben ik naar de politie gegaan."
Ze vertelt ook dat ze er getuige van was dat haar broer een militair doodde. "Ik zag de moord en moest huilen. Ik vroeg mijn broer nog om het niet te doen, maar hij luisterde niet. Mijn broer hield me daarna lang thuis. Ik mocht niet naar buiten."
http://www.powned.tv/nieu(...)je_8_in_bomgord.html
quote:Het meisje, dat Spozhmay heet
En dat er dan een jong meisje moest sterven?quote:Op dinsdag 7 januari 2014 17:50 schreef slashdotter3 het volgende:
Ze had die bomgordel in het bijzijn van pa en broer in huis moeten laten afgaan
Is trouwens een vertaalfoutquote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:16 schreef De_Dakgoot het volgende:
Die broer zal wel een homo zijn als die de 72 maagden niet wilt hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij woont hier ver vandaan, zeggen ze elders in het land
Dan zeg ik, insgelijks, u ook, a'j ‘t zien van dizze kant.
quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:29 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Is trouwens een vertaalfout
Het zijn 72 druiven, geen maagdenZe denken dat ze 72 jarige maagden krijgen waarvan zijzelf het cadeautje zijn maar in werkelijkheid is het een 72-jarige maagd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Loool.quote:Op dinsdag 7 januari 2014 18:50 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ze denken dat ze 72 jarige maagden krijgen waarvan zijzelf het cadeautje zijn maar in werkelijkheid is het een 72-jarige maagd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |