Jammer dat ik het nu pas zie, was op weg naar bed. Doei.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:29 schreef sp3c het volgende:
nee dit is de originele SC
de normale SC is meer een spinoff
ik zag laatst toevallig mijn eerste live schwalbe bij het ijshockey (in 20 jaar ofzo)quote:Op donderdag 21 november 2013 01:34 schreef El_Matador het volgende:
Bummer. Ben ermee opgegroeid (pa hield niet van voetbal, wel van ijshockey) en het is nog steeds een van de machtigste sporten. Zwaar, tactisch, supersnel, lekker hard maar geen gejank als Italiaanse en Portugese "voetballertjes".
Serieus. Goed plan. Heb nog nooit live een wedstrijd gezien (voetbal ook pas 5 keer, maar wel alle keren tof).quote:Op donderdag 21 november 2013 01:39 schreef sp3c het volgende:
als je een keer weer in Nederland bent pakken we een wedstrijd
augustus is wat vroegquote:Op donderdag 21 november 2013 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Serieus. Goed plan. Heb nog nooit live een wedstrijd gezien (voetbal ook pas 5 keer, maar wel alle keren tof).
Wordt er in augustus geijshockey'd?
De winter trek ik echt niet. 1:15 met knuffelmeisje gebeld. Van het weer word ik niet vrolijk. Juli/Augustus is het plan, dan voor een maand of 2.
Maar mooie deal.
Vet!quote:Op donderdag 21 november 2013 01:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
augustus is wat vroeg
al was er dit jaar wel een toernooi al
http://internationalicehockeycup.com/
zat wel bomvol maar ik weet niet of dat volgend jaar weer is
topshow was dat
gelijk heb je kerelquote:Op donderdag 21 november 2013 02:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet!
Ik blijf zolang ik het leuk vind, dus oktober zal er al wel gespeeld worden? (en geld heb, na de Caribbean, WK Brazilie en dan Europa...). Erna start ik mijn eigen bedrijf en dan wordt het ~8 maanden werken, 4 maanden reizen/duiken/dansen/ijshockey kijken/whatever.
Tis leuk geweest met dat harde werken.
Dat wordt hem. En het WK doe ik alleen als Nederland de kwartfinales haalt (met een fit scherp team; 80% - tegen Colombia hebben ze het goed volgehouden, al had ik liever gezien dat het 1-1 werd).quote:Op donderdag 21 november 2013 02:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
gelijk heb je kerel
medio september beginnen de oefenwedstrijden, eind september de competitie
kolerequote:Op donderdag 21 november 2013 02:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wordt hem. En het WK doe ik alleen als Nederland de kwartfinales haalt (met een fit scherp team; 80% - tegen Colombia hebben ze het goed volgehouden, al had ik liever gezien dat het 1-1 werd).
Een hostel in Rio kost 170 dollar per nacht met het WK. Het is zieker dan ziek. In Honduras en Colombia kijken lijkt me ook prima.
Helaas heb je gelijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 02:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
kolere
heb ook eens naar een tripje Sotchi zitten kijken en daar werd ik ook bepaald niet vrolijk van, had je 2 of 3 jaar geleden moeten boeken geloof ik
het volk wil brood en spelen is allang geen stelregel meer
toch zonde, was graag gaan kijken naar de groten der aardequote:Op donderdag 21 november 2013 02:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helaas heb je gelijk.
De Russen zijn nog net een stukje corrupter dan de Brazilianen, maar de "voorbereidingen", een schande. Hier staat sinds een jaar een schitterend modern vliegveld wat Bogota waard is. Kijk je in Sao Paulo (24 miljoen!) inwoners en ik weet niet hoeveel reizigers, zelfde in Rio... Je waant je in een film uit 1972...
Het WK in Qatar boycot ik. Dat soort verkrachting van de sport voetbal en mensenrechten verdient geen aandacht.
Oeh!quote:Op donderdag 21 november 2013 03:09 schreef El_Matador het volgende:
Tof. Litouwen. wordt mooi.
Ik blijf toch iets langer op Cuba:
http://www.isladelajuventud-cuba.com/centros_buceo.html
Dan weet ik nog wel een topic dat niet in POL hoort/hoorde, maar hierquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:50 schreef sp3c het volgende:
SPT idd
al is het wel actueel nieuws natuurlijk dus het hoort eigenlijk hier ofzo
Ik zeg maar niets.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel een topic dat niet in POL hoort/hoorde, maar hier
Doe niet zo zuur en lees de post incl de "smiley"quote:
Geen enkele mail van je ontvangen.quote:Op maandag 25 november 2013 01:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nou ben ik toch wel benieuwd welk bericht in NWS de aanleiding gaf om me een 48-uursban op te leggen? Op mijn bericht naar forum@fok.nl wordt in ieder geval niet gereageerd.
Jij wel, op jou hebben we een alert staan.quote:Op maandag 25 november 2013 01:50 schreef hugecooll het volgende:
Ik krijg standaard () binnen vrij korte termijn een reactie
Vreemd, want wel degelijk verstuurd op vrijdag 22-11-2013.quote:Op maandag 25 november 2013 01:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen enkele mail van je ontvangen.
awwwquote:Op maandag 25 november 2013 02:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij wel, op jou hebben we een alert staan.
Waarom trek je ze niet via DM aan hun jassies dan?quote:Op maandag 25 november 2013 02:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Vreemd, want wel degelijk verstuurd op vrijdag 22-11-2013.
[ afbeelding ]
ja tochquote:Op maandag 25 november 2013 02:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
Oh, kan dat ook wanneer je een forumban hebt?
Wij gaan niet over bans. Beslissen niet wie er een ban krijgt en wie niet.quote:Op maandag 25 november 2013 02:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nou ja, doet er verder ook niet toe. Ik heb wel betere dingen te doen in 't weekend, maar ik ben toch benieuwd welk bericht de aanleiding gaf om me te kicken. Dat staat nl. niet in de dm.
Je zal het dus echt met hun moeten oplossenquote:Over bans wordt niet gecorrespondeerd noch gediscussieerd. Je kunt wel besluiten je gedrag middels een mail toe te lichten, maar er is geen enkele garantie dat dat een kortere ban oplevert.
Wordt verder niet besproken dus je zult het hiermee moeten doen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:14 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hm, okee. Maar mijn ban zit er al op en ik wil alleen weten welk bericht de aanleiding gaf, want geen van mijn berichten in NWS zijn aangepast of verwijderd. Misschien handig om dat voortaan ook te vermelden in de dm.
Slachtofferrolletje de gekste. Quinsy kan er nog wat van leren.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom worden mijn reacties weggemoffeld in het kleurlingtopic, terwijl deze niet anders zijn dan uitspraken van andere users? Over het in bepaalde banen leiden van topics gesproken...
Dat is toch mijn mening? Als Wespensteek wenst dat een heel bedrijf binnen een paar maanden failliet gaat vanwege de uitspraak van een individu en dit ziet als een goede les, en ik geef als reactie dat ik graag zie dat Wespensteek binnen een paar maanden aan anuskanker overlijdt, wat een goede les is voor zulke uitspraken, dan is dat toch precies hetzelfde? Waarom wordt mijn reactie dan weggegooid en blijft de reactie van Wespensteek staan?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:20 schreef Specularium het volgende:
Omdat je users geen kanker moet gaan toewensen.
NWS / CBR vreest voor veiligheid na geweldquote:Op zondag 1 december 2013 00:38 schreef KreKkeR het volgende:
Wauw, ik wist niet dat topics die worden verwijderd gewoon van je scherm verdwijnen. Waarschijnlijk door die refresh-optie die nieuwe posts laat zien.
Wel irritant, was ik net een topic over het CBR en beveiliging ivm ruziemakende rijschoolhouders aan het lezen. Terwijl ik midden in het nieuwsbericht in de openingspost zit, verwijnt gewoon de tekst voor m'n ogen en krijg ik zo'n wit scherm met 'page not exist'-boodschap (of iets dergelijks).
Yup. Vaag...quote:Op zondag 1 december 2013 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / CBR vreest voor veiligheid na geweld
Deze?
moet ik nu ruiken waar je het over hebt?quote:Op maandag 2 december 2013 21:25 schreef Juicyhil het volgende:
WTF, waarom wordt er zo partijdig gemodereerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |