Hier verder.quote:Beknopte samenvatting van de NWS-FAQ; Sinterklaas-versie
Generalisaties, discriminatie, stokpaardjes en platitudes hebben we hier allemaal al een keer of tweehonderdduizend gelezen.
Daarvoor moet je hier dus niet wezen.
'Moslims-christenen-joden zijn kut' en 'Obama moet dood' hebben in een discussie totaal geen toegevoegde waarde.
Zulke opmerkingen vallen hier niet in goede aarde.
Posts waar je wat meer je best op doet, zijn leuker om te maken en ook om te lezen.
Voor enge dingen als onderbouwingen hoef je echt niet te vrezen.
Kankerturken-Marokkanen-Joden-Amerikanen etc, etc kunnen je een ban opleveren.
Net als volken/groepen mensen als apen betitelen en daarover blijven doorzeveren.
Open je een topic en c/p je tekst van een andere site?
Dan ook een link naar de site waar je het vandaan hebt; dus bronvermelding, right?
En omdat we voor druk van de hoofdredactie zijn gezwicht:
GELIEVE 'TROUW' NIET ALS BRON GEBRUIKEN VOOR JE BERICHT!
Users kunnen zo een artikel op waarde schatten en dat is belangrijk.
Ook krijgen we anders veel sneller klachten over plagiaat en gaan mensen over de zeik.
Met alleen een dump van een nieuwsbericht komen topics veel trager en moeilijker op gang.
Dat is voor heel wat NWS-usertjes en modjes nogal zuur en wrang.
Waar wil je naartoe met het topic? Dat kun je best makkelijk sturen.
Het maakt het ook leuker, zodat jouw verblijf in NWS ook langer zal duren.
Zie je een spannende tweet?
Aarzel dan niet
En zoek er een nieuwsberichtje bij
Dan zijn de modjes ook weer blij.
Want op Twitter wordt veel beweerd
Maar wie de waarheid niet eert
Kan beter gaan posten in ONZ
Daar krijgt men van paddy geen frons.
En zoals de FAQ zegt; schelden en bashen naar je medeuser vinden we niet tof.
Ook niet als je dat denkt te moeten doen in NWS-feedback, subtiel of grof.
De kans dat Yvonne je dan bant, neemt zienderogen toe
Ook krijg je van ons een pak slaag met de roe.
De Modpieten
Als het steeds hetzelfde onderwerp is begint het na een tijdje wat eentonig te worden.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:48 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik hier vrij was het nieuws te plaatsen wat ik wilde maar dat klopt dus helaas niet.
Wat is hetzelfde aan een overal op een 15 jarig meisje, en het verwijt dat de Nederlandse politie racistisch is?quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als het steeds hetzelfde onderwerp is begint het na een tijdje wat eentonig te worden.
Krijg ook sterk het idee dat het helemaal niet om het nieuws zelf gaat maar om de beeldvorming.
Of om het bashen.
Het gaat niet om dat ene topic, het gaat om je repertoire.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:58 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Wat is hetzelfde aan een overal op een 15 jarig meisje, en het verwijt dat de Nederlandse politie racistisch is?
Ik ben van mening dat al deze topics nieuwswaarde hadden. En daarom gediend geplaatst te worden maar ik kan je punt wel snappen ookal ben ik het er niet mee eens.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het gaat niet om dat ene topic, het gaat om je repertoire.
Het zou bijvoorbeeld al een groot deel schelen als je niet steeds PowNed als bron gebruikt.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:02 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat al deze topics nieuwswaarde hadden. En daarom gediend geplaatst te worden maar ik kan je punt wel snappen ookal ben ik het er niet mee eens.
Nu weet ik waar hij mij aan doet denken!! "The Joker"!! Bedoel ik Samson hequote:
I'll allow itquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:34 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Eindelijk een buschauffeur die kleuter-hooligans aanpakt
Er is vast een TT te verzinnen die de lading wel dekt...
dichtquote:Op donderdag 31 oktober 2013 10:37 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Tot de jaar 2050 wordt 1 van 3 kinderen op de wereld Afrikaan
Nieuwsdump.
Done.quote:Op vrijdag 1 november 2013 11:25 schreef mschol het volgende:
NWS / Groen licht voor cultuurpaleis Den Haag
die titel is niet goed, kan het veranderd worden naar:
Groen licht voor cultuurpaleis Den Haag
Dit was juist een topic waar zonder gescheld en wat diepgaander over het onderwerp van culturele gevoeligheden gepraat werd. Kun je het dan niet openen in GC of POL?quote:Op zaterdag 2 november 2013 09:13 schreef Specularium het volgende:
Ik zie vrij weinig nieuws in dit ontzettend matige trollberichtje van een of andere blogger.
Met een uitstekende bron ook die refereert naar een bericht uit 2009.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:03 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dit was juist een topic waar zonder gescheld en wat diepgaander over het onderwerp van culturele gevoeligheden gepraat werd. Kun je het dan niet openen in GC of POL?
Ja, het is echt verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 2 november 2013 10:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Frank de Boer wint JFK-Award
Op zich dan nog wel nws, hoewel sho of vbl ook kan, maar zo jammer dat Tong zelf er weer zijn 'humor' op los meent te moeten laten.
Vind ik niet normaal, jullie?quote:Op zondag 3 november 2013 @ 09:14 schreef Nemephis het volgende:
Ik had laatst een goede deal: Bij Ebay voor 50Euro een Jood gekocht, er zat nog voor 100Euro gas in
Ok, bedankt, wist ik nietquote:Op zondag 3 november 2013 09:22 schreef Specularium het volgende:
Volgens mij kun je dat hier kwijt.
FB / [FP] Moderaties: vragen, klachten en andere opmerkingen
Had ik gister al aangepastquote:Op zondag 3 november 2013 11:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Mag de TT voor onderstaand topic aangepast naar iets dat wel de lading dekt?
NWS / Man uit Leusden zomaar ernstig mishandeld
zoiets?quote:Op maandag 4 november 2013 10:00 schreef De_Coulance het volgende:
NWS / Getouwtrek om toekomst van Roma-meisje Maria
Het kind was dus niet gestolen door zigeuners, is al weken bekend. TT-change?
Aantal doden was toen nog niet helemaal duidelijk, aangepast.quote:Op dinsdag 5 november 2013 01:53 schreef Kees22 het volgende:
Waarom staan de drie doden in NWS / Drie doden bij Noorse buskaping tussen aanhalingstekens? Zijn ze alleen maar zogenaamd dood of zo?
Had paddy al veranderd.quote:Op dinsdag 5 november 2013 02:01 schreef Kees22 het volgende:
NWS / Grootste medische strafzaak in Nederland tot nu toe
Kan dat "ooit" vervangen worden door: "in de Nederlandse geschiedenis" of door "tot nu toe"? Want dat is namelijk wat er bedoeld wordt. En we weten nog helemaal niet of er ooit een grotere zaak komt.
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:02 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Veel meer is je onzinnige geleuter toch niet waard?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Prima. Ben je politieagent met toestemming van de lokale driehoek?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:13 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ben je politieagent met toestemming van de lokale driehoek? Ja of nee?
quote:Op vrijdag 8 november 2013 11:18 schreef eriksd het volgende:
[..]
Waarom maak je dan zo'n ridicule vergelijking dat je wisselgeld zou hebben?
quote:
quote:
quote:
(nog veel meer op andere pagina's)quote:
Het is ook op de andere pagina's al aan de gang. Voor mods vind ik dit absoluut geen voorbeeldgedrag. Maar dat ligt dus aan mij blijkbaar.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:04 schreef Specularium het volgende:
Ik vind het allemaal niet zo schokkend, en ook niet eens zo enorm offtopic.
Ze zijn geen NWS mods he?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:05 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Het is ook op de andere pagina's al aan de gang. Voor mods vind ik dit absoluut geen voorbeeldgedrag. Maar dat ligt dus aan mij blijkbaar.
Klopt, maar 1 van die mods reageert dan wel weer op mijn topicreport, wat dan ook een beetje vreemd is, dat is dus niet zijn functie dan.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ze zijn geen NWS mods he?
Hier zijn ze in principe gewoon user.
Waar precies?quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:07 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Klopt, maar 1 van die mods reageert dan wel weer op mijn topicreport, wat dan ook een beetje vreemd is, dat is dus niet zijn functie dan.
Via dmquote:
Een user kan alleen niet in TR's kijken he.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:11 schreef sp3c het volgende:
geen idee over welke mod het gaat maar als een niet NWS mod op je TR reageert dan doet hij of zij dat gewoon als user
Ik heb de TR's afgevinkt.quote:Op vrijdag 8 november 2013 12:13 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Een user kan alleen niet in TR's kijken he.
De niet-nws mod leest dus mijn TR's, dm't mij. Sluit waarschijnlijk de TR's, (of zijn ze nog zichtbaar voor jullie?) Waardoor de wel-nws mods ze nooit kunnen lezen, dat vind ik een beetje vreemd, naast het offtopic geblaat.
Doe eens wat aan dat trollenquote:Op zaterdag 9 november 2013 13:08 schreef IntensiveGary het volgende:
Ik stop met je lastigvallen als jij stopt met posten in dit draadje. Zolang jij blijft liegen en de feiten verdraaien blijf ik je in de zeik zetten
Hij zegt openlijk dat zijn bedoeling is een andere user te trollen en te trollen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:17 schreef sp3c het volgende:
zolang het niet tever gaat en het van beide kanten komt ga ik er niet tussen staan
Ja het is echt verschrikkelijk allemaal. Met je Holocaust vergelijkingen.quote:Op zaterdag 9 november 2013 13:26 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Hij zegt openlijk dat zijn bedoeling is een andere user te trollen en te trollen.
Dat is altijd topicontwrichtend.
quote:Op zondag 10 november 2013 18:07 schreef Lord_Vetinari het volgende:
NWS / Directeur Facebook harkt miljoenen binnen
Geen bron, geen nieuws, Tong humor, topic van likmevessie, dus.
Nee dat moet nietquote:Op maandag 11 november 2013 23:43 schreef Peunage het volgende:
NWS / We zullen zien hoe het loopt//
Iemand heeft het Syrië topic kapot gemaakt. Hij moet weer gekoppeld worden aan de reeks.
was ook niet meteen, dat duurde 102 postsquote:Op maandag 11 november 2013 23:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Oke oke, je hoeft niet meteen boos te worden.
Als jij nou eens met Whiskas gezellig een kamer zoekt, ok?quote:Op maandag 11 november 2013 23:43 schreef Peunage het volgende:
NWS / We zullen zien hoe het loopt//
Iemand heeft het Syrië topic kapot gemaakt. Hij moet weer gekoppeld worden aan de reeks.
Ik deed niks. Dit keer.quote:Op dinsdag 12 november 2013 00:02 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als jij nou eens met Whiskas gezellig een kamer zoekt, ok?
Dat zijn toch 2 totaal verschillende onderwerpen? Ene gaat over samenwonende mensen met een uitkering en fraude en de andere over asociaal of onaangepast gedrag tijdens de sollicitatie.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Woningdelende uitkeringstrekkers gekort op bijstand
NWS / Geen werk door onaangepast gedrag of kleding? 3 maanden geen uitkering
Tong is ook weer eens wakker geworden~~dubbel dus
Ik kijk altijd eerst wat er is gepost in NWS. Ik neem 's ochtends de kranten door. En plaats dan één of twee topics die interessant kunnen zijn voor FOK!. Ik heb de oorspronkelijke Volkskrantkop geplaatst.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:
NWS / Woningdelende uitkeringstrekkers gekort op bijstand
NWS / Geen werk door onaangepast gedrag of kleding? 3 maanden geen uitkering
Tong is ook weer eens wakker geworden~~dubbel dus
Dit dus. Plus ik heb het hele Volkskrantartikel geplaatst.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn toch 2 totaal verschillende onderwerpen? Ene gaat over samenwonende mensen met een uitkering en fraude en de andere over asociaal of onaangepast gedrag tijdens de sollicitatie.
Of gaan we vanaf nu alle moordzaken ook in 1 topic bespreken?
Nee, mijn topic ging over de gewijzigde plannen voor uitkeringsgerechtigden. Daarin zijn gewijzigdequote:Op woensdag 13 november 2013 10:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zijn toch 2 totaal verschillende onderwerpen? Ene gaat over samenwonende mensen met een uitkering en fraude en de andere over asociaal of onaangepast gedrag tijdens de sollicitatie.
Of gaan we vanaf nu alle moordzaken ook in 1 topic bespreken?
Blijkt niet uit je TT. Ik maak er geen halszaak van hoor.quote:Op woensdag 13 november 2013 10:27 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Nee, mijn topic ging over de gewijzigde plannen voor uitkeringsgerechtigden. Daarin zijn gewijzigde
kledingvoorschriften en extra gedragseisen voor de uitkeringstrekkers ook onderdeel van. Lees het topic maar door.
De Belgische Vincent Bijlo.quote:Op woensdag 13 november 2013 22:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Onvoorstelbaar dat ik de topic nog niet gezien heb over de ramp in de Filipijnen. Of ik ben blindwaar is ie?
Ja, die ging een beetje verkeerd.quote:Op vrijdag 15 november 2013 11:37 schreef StateOfMind het volgende:
NWS / Gehandicapte man overvallen in park
Kan dit topic gezuiverd worden van trollen en kleuters?
Dicht.quote:Op zaterdag 16 november 2013 00:56 schreef eight het volgende:
NWS / Chinezen koken honden en frituren katten LEVEND!!
Troll topic + oudnieuws + dubbel topic
Wat is er nou weer met Trouw?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dicht.
Ik kon het dubbeltopic niet vinden.
Mag niet als bron. Zie OP.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is er nou weer met Trouw?
Van trouw mogen we niks op ons forum publiceren.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is er nou weer met Trouw?
Ja, beetje onduidelijk geformuleerd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dicht.
Ik kon het dubbeltopic niet vinden.
Dat kunnen ze helemaal niet eisenquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Van trouw mogen we niks op ons forum publiceren.
Of ze het mogen weet ik niet. Weet wel dat we er teveel gezeik mee hebben gehad. Genoeg reden om afstand van te nemen in elk geval.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat kunnen ze helemaal niet eisen
Als je bronvermelding gewoon klopt, niks aan het handje.
Wat is de volgende angsthazenstap? Anti-EU-posts verwijderen, omdat de fascistische boekverkoper Martin Schulz dat opdraagt?...
Gelukkig staat Danny aan het hoofd en die buigt niet zo snel voor die smerige EU.
Dat dus. Als het over de kat van Ome Willem ging die op reis was geweest was het ook niet toegestaan. Heeft weinig met de EU te maken, des te meer met auteursrecht en beroepen daarop. Om maar te zwijgen van eventuele prijskaartjes.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:33 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of ze het mogen weet ik niet. Weet wel dat we er teveel gezeik mee hebben gehad. Genoeg reden om afstand van te nemen in elk geval.
Met bronvermelding zou dat geen probleem moeten zijn.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:42 schreef Ferdo het volgende:
Q
[..]
Dat dus. Als het over de kat van Ome Willem ging die op reis was geweest was het ook niet toegestaan. Heeft weinig met de EU te maken, des te meer met auteursrecht en beroepen daarop. Om maar te zwijgen van eventuele prijskaartjes.
Ja, die quote mag dus niet he?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:43 schreef remlof het volgende:
Artikel geheel of gedeeltelijk overnemen
In principe is het niet toegestaan materiaal uit Trouw te hergebruiken. Wilt u een deel of het complete artikel overnemen? Voor ¤ 0,36 per woord kunt u (een deel van) een artikel uit Trouw overnemen op uw website, intranet of nieuwsbrief. Stuurt u ons een e-mail met de titel en publicatiedatum van het artikel, dat u wenst te gebruiken tezamen met uw factuurgegevens naar copyright@trouw.nl.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)iksvoorwaarden.dhtml
Je kan het er natuurlijk ook op gokken, hé, en toch gewoon zo'n bericht plaatsen, als website zijnde dan.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Met bronvermelding zou dat geen probleem moeten zijn.
Maar goed, ken de ellende die er is geweest verder inhoudelijk niet en leg me maar neer bij een totaalverbod op Trouw-artikelen
Dat komt niet uit een artikel maar uit de gebruiksvoorwaarden van de sitequote:Op zaterdag 16 november 2013 01:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, die quote mag dus niet he?
quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:43 schreef remlof het volgende:
Artikel geheel of gedeeltelijk overnemen
In principe is het niet toegestaan materiaal uit Trouw te hergebruiken. Wilt u een deel of het complete artikel overnemen? Voor ¤ 0,36 per woord kunt u (een deel van) een artikel uit Trouw overnemen op uw website, intranet of nieuwsbrief. Stuurt u ons een e-mail met de titel en publicatiedatum van het artikel, dat u wenst te gebruiken tezamen met uw factuurgegevens naar copyright@trouw.nl.
http://www.trouw.nl/tr/nl(...)iksvoorwaarden.dhtml
Volgend jaar plaatsen Roemenen en Hongaren die stukjes in Trouw, kunnen we ze weer quoten.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En die gekken denken zo het oud-journalistieke hoofd boven water te houden?
Bij nader inzien maar goed dat we die lui niet steunen door hun berichtjes te plaatsen.
Veel nieuws is natuurlijk ook wel via andere bronnen te vinden, hé? En die doen minder moeilijk over het overnemen, zeker met de gedachte dat sommige mensen wel doorklikken naar het bronartikel.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:47 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En die gekken denken zo het oud-journalistieke hoofd boven water te houden?
Bij nader inzien maar goed dat we die lui niet steunen door hun berichtjes te plaatsen.
Hoe kan ons maatje nou zoveel verdienen dan?quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:51 schreef remlof het volgende:
Het mag dus wel als je één woord veranderd: Gewelddadig optreden Saoedi-Arabië leidt tot uittocht arbeidsmigranten
Anders kost het 7 x ¤0,36 = ¤2,52
Saoedi-Arabië wordt vast als twéé woorden gezien...quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:51 schreef remlof het volgende:
Het mag dus wel als je één woord verandert: Gewelddadig optreden Saoedi-Arabië leidt tot uittocht arbeidsmigranten
Anders kost het 7 x ¤0,36 = ¤2,52
Ja, veel berichten zijn ANP-berichten enzo en staan letterlijk op andere kranten- of nieuwssites... Van kranten die niet zo -hoe zeg ik dit netjes?- moeilijk doen op het "herplaatsen" van hun artikelen (mits met bronvermelding) om er over te discussiëren..quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Veel nieuws is natuurlijk ook wel via andere bronnen te vinden, hé? En die doen minder moeilijk over het overnemen, zeker met de gedachte dat sommige mensen wel doorklikken naar het bronartikel.
Dan kost het gebruiken van de originele titel ¤2,88quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:53 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Saoedi-Arabië wordt vast als twéé woorden gezien...
Ja, sure.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:54 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, veel berichten zijn ANP-berichten enzo en staan letterlijk op andere kranten- of nieuwssites... Van kranten die niet zo -hoe zeg ik dit netjes?- moeilijk doen op het "herplaatsen" van hun artikelen (mits met bronvermelding) om er over te discussiëren..
quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Volgend jaar plaatsen Roemenen en Hongaren die stukjes in Trouw, kunnen we ze weer quoten.
Dan zijn de Roemenen en Hongaren "de bron", zal hij bedoelen, maar zo zal het ook niet helemaal werken.quote:
Wat "ja, sure"? Vergelijk NU eens de "recent geplaatste berichten"-lijst van de Volkskrant en Trouw...quote:
Geenszins..quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:56 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Dan zijn de Roemenen en Hongaren "de bron", zal hij bedoelen, maar zo zal het ook niet helemaal werken.
Het is geen SC he? Dus laat die onzin erbuiten..quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij zal ook overgenomen worden door een Roemeen of Hongaar hoor.
Hoezo onzin, heb het al via mail gekregen, dat je account zal worden overgenomen door een Roemeen c/q Hongaar, ik heb voor gestemd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 01:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is geen SC he? Dus laat die onzin erbuiten..
Volkskrantquote:Op zaterdag 16 november 2013 01:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat "ja, sure"? Vergelijk NU eens de "recent geplaatste berichten"-lijst van de Volkskrant en Trouw...
Trouw.nlquote:01:34
Verweij: 'Davis is op hoogte het meest ...
01:31
Opnieuw miljardenschikking Amerikaanse ...
01:01
Record Verweij 1500 m niet voldoende ...
00:38
Bronzen De Jong: 'Ik ben nog lang niet ...
00:35
Tweedeling partij Berlusconi na ...
00:12
Sablikova neemt revanche op Pechstein
15/11
De Volkskrant is Europees 'Newspaper ...
15/11
Trein botst tegen fiets op spoor
15/11
Michel Mulder over record: 'Geweldige rit'
15/11
Olympische springruiter D'Inzeo overleden
Mmm...ik zie hier en daar toch verschillen!quote:<censuur>
<censuur>
<censuur>
<censuur>
<censuur>
<censuur>
<censuur>
<censuur>
<censuur>
<censuur>
quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:02 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Volkskrant
[..]
Trouw.nl
[..]
Mmm...ik zie hier en daar toch verschillen!
Grefo's??? Trouw? Nee toch?quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:02 schreef remlof het volgende:
Trouw wordt gewoon gerund door gierige gereformeerden
En de Volkskrant was ooit RK, en die zijn soepeler idd.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:02 schreef remlof het volgende:
Je weet niet veel hè.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Grefo's??? Trouw? Nee toch?
Overgenomen of genomen?quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
En de Volkskrant was ooit RK, en die zijn soepeler idd.
Neemt niet weg dat whiskers wordt overgenomen door Roemenen of Hongaren hè.
Ga jij haar maar nemen, ik niet hoor....quote:
Ik heb haar een paar keer ontmoet, is een leuke meid hoorquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ga jij haar maar nemen, ik niet hoor.....
Of het is een mislukte gimmick, of ze is echt zo, dan mag jij haar hebben.
Het zal.quote:Op zaterdag 16 november 2013 02:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb haar een paar keer ontmoet, is een leuke meid hoor
Weinig gereformeerd meer aan, hoor: http://nl.wikipedia.org/wiki/Willem_Schoonenquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:02 schreef remlof het volgende:
Ah kapitalistische communisten, nog ergerquote:Op zaterdag 16 november 2013 02:24 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Weinig gereformeerd meer aan, hoor: http://nl.wikipedia.org/wiki/Willem_Schoonen
Hier ben ik zo pissig over.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:36 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Ooh wat zielig, moet je mijn post aanpassen omdat het niet jouw ego streelt maar kritisch van inhoud was. Wat een censuur, wat een dictatoriale lul van een mod.
lekker je knopjes misbruiken voor je eigen gewin, wat een loser.
Zet mijn bericht eens even rap terug, zonder jouw wijziging. Het is hier geen propaganda van jouw wensen en voorkeuren omdat jij de knopjes toevallig hebt.
lamlul
Dat is het probleem. Je ziet het als een mod, terwijl hij gewoon als user zijnde een vraag stelde. Jij gaat meteen op de man af, omdat je een blauwe username ziet door irrelevante dingen te noemen over machtsmisbruik en dergelijke.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:42 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Hier ben ik zo pissig over.
Een mod die uit het niets in het Topic een persoonlijke aanval op mij begint, en als dat commentaar onterecht en onjuist blijkt te zijn dan worden mijn postings aangepast omdat het afbreuk doet aan het ego en zelfbeeld van de mod die zelf begon met persoonlijke aanvallen.
Dit is te belachelijk voor woorden, een blauw kleurtje blijkt nog niet een teken van intelligentie te zijn, maar een dwang tot uitoefening van macht middels misbruik van de knopjes die een aftandse mod heeft.
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:42 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Hier ben ik zo pissig over.
Een mod die uit het niets in het Topic een persoonlijke aanval op mij begint, en als dat commentaar onterecht en onjuist blijkt te zijn dan worden mijn postings aangepast omdat het afbreuk doet aan het ego en zelfbeeld van de mod die zelf begon met persoonlijke aanvallen.
Dit is te belachelijk voor woorden, een blauw kleurtje blijkt nog niet een teken van intelligentie te zijn, maar een dwang tot uitoefening van macht middels misbruik van de knopjes die een aftandse mod heeft.
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 november 2013 13:56 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
Vind de toevoeging van de Telegraaf wel een beetje overbodig, te vergaand;
LET OP SCHOKKENDE BEELDEN: Klik hier om foto’s van het levenloze lichaam te bekijken.
Edit, hier het Telegraaf artikel; Telegraaf
Hier ging het om. Mijn vraag blijft staan.quote:Op dinsdag 19 november 2013 14:09 schreef Specularium het volgende:
[..]
En daarom kom je het hier posten, omdat je het te ver vindt gaan?
User passen de post van een ander niet aan naar eigen wens en voorkeur, die mogelijkheden heeft alleen een mod.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:46 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Dat is het probleem. Je ziet het als een mod, terwijl hij gewoon als user zijnde een vraag stelde. Jij gaat meteen op de man af, omdat je een blauwe username ziet door irrelevante dingen te noemen over machtsmisbruik en dergelijke.
Je hebt het zelf veroorzaakt door overdreven te reageren.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:49 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
User passen de post van een ander niet aan naar eigen wens en voorkeur, die mogelijkheden heeft alleen een mod.
Als hij als user post dan moet hij niet de modrechten gaan misbruiken voor eigen genoegen, maar met ze poten van mijn berichten afblijven, zoals alle users dat doen.
Want nu zijn er al vijf berichten van mij verwijderd in het betreffende topic, door een mod die ik op zijn ieniemienie pikkie heb getrapt met de inhoud van de berichten.
Elke discussie word gesmoord, zoals het een dictator betreft.
SIEG HEIL SPECULARIUM,![]()
Ik doelde op de post daarvoor, deze dus. Daar is niks aan de hand en ga je meteen persoonlijk zeiken...vanaf dat moment wordt het dus een user-mod discussie. Iets wat je zelf hebt veroorzaakt. als je die 2 laatste zinnen niet had gebruikt was er niks aan de hand. I rest my case.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:23 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Ja, ik breng een feit aan, en geef daar mijn mening over, dat is toch niet vreemd of wel?
Dacht dat een forum bedoeld was om feiten te overleggen, en middels meningen uitwisselen erover communiceren.
Of had je als modje dat nog niet begrepen?
De slimste ben je in ieder geval niet....
Goeie typo in het licht van deze Topshow.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:51 schreef _NZT_ het volgende:
vanaf dat moment wordt het dus een user-mof discussie.
Jaquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Goeie typo in het licht van deze Topshow.
Gezien mijn antwoord door jou is verwijderd, nogmaals.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hier ging het om. Mijn vraag blijft staan.
quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:54 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Gezien mijn antwoord door jou is verwijderd, nogmaals.
Ik kom een nieuwswaardig feit tegen dat ik geheel on-topic heb toegevoegd, en daarbij vermeld dat ik het te ver vind gaan om foto's van overleden mensen zo als een soort entertainment door de publieke media gebracht word.
Waarom post je het dan toch hier?quote:Vind de toevoeging van de Telegraaf wel een beetje overbodig, te vergaand;
Aanpassen van berichten door tekst weg te halen, dat is geen user mogelijkheid, maar mod-rechten die worden misbruikt.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:56 schreef _NZT_ het volgende:
Er werd helemaal niks op gemodereerd. Mag hij niet gewoon een vraag stellen als user zijnde? Jij ziet een blauwe naam en denkt meteen dat het modereren is.
Sommige users denken dat jullie 24/7 mod zijn en niet gewoon meeposten. Pseudoniem zijn profiel spreekt ook wel boekdelen.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:57 schreef Specularium het volgende:
Van mij mag het allemaal, ik heb daar ook niks gemodereerd.
Ik begon pas met modereren toen je persoonlijk ging doen tegen mij en nog een mod.
Je blijft maar weer op die andere post terugwijzen héquote:Op dinsdag 19 november 2013 15:58 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Aanpassen van berichten door tekst weg te halen, dat is geen user mogelijkheid, maar mod-rechten die worden misbruikt.
Tuurlijk mag hij een vraag stellen, maar haal dan niet het antwoord op die vraag weg, omdat de inhoud van het gegeven antwoord niet aan de eigen wensen en voorkeuren van de mod voldoet.
Dan ben je namelijk gewoon erg zielig en triest, als je modrechten uitvoert om je eigen ego te beschermen.
Wij kunnen er niets aan doen dat je op de verkeerde knop bij miljoenenjacht heb gedrukt en daardoor een kuthumeur hebt. Volgende keer graag normaal of gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:54 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Gezien mijn antwoord door jou is verwijderd, nogmaals.
Ik kom een nieuwswaardig feit tegen dat ik geheel on-topic heb toegevoegd, en daarbij vermeld dat ik het te ver vind gaan om foto's van overleden mensen zo als een soort entertainment door de publieke media gebracht word.
Dat ik een feit aanbreng, geheel on-topic, vanuit de Telegraaf als bron, en mijn eigen bevindingen daarover vermeld, is heel erg normaal. Dat is niets raars of geks.
Dat jij te bekrompen bent om mij te kunnen, willen, begrijpen, dat zegt iets over jouw persoonlijke levens instelling, jouw waarheid is voor jouw leidend, en daar modereer jij op.
Je eigen ego in stand houden door mensen die anders denken of vinden van wat jij denkt of vind hun berichten weg te moffelen.
Alleen omdat jij op je pikkie bent getrapt, omdat jij mij voor gek wilde verklaren maar daar een backfire op kwam zodat jijzelf eigenlijk de gek lijkt te zijn. Maar dat kan je dan weer niet hebben en maak je misbruik van je modrechten door zomaar mijn berichten te verwijderen.
Lamlul.
het weghalen van persoonlijke aanvallen is niet bepaald misbruik van de rechten ... sterker nog daar zijn ze voor, 1 van de weinige zaken die we echt actief weg proberen te modden zelfs (imo)quote:Op dinsdag 19 november 2013 15:58 schreef P.S._Eudoniem het volgende:
[..]
Aanpassen van berichten door tekst weg te halen, dat is geen user mogelijkheid, maar mod-rechten die worden misbruikt.
Tuurlijk mag hij een vraag stellen, maar haal dan niet het antwoord op die vraag weg, omdat de inhoud van het gegeven antwoord niet aan de eigen wensen en voorkeuren van de mod voldoet.
Dan ben je namelijk gewoon erg zielig en triest, als je modrechten uitvoert om je eigen ego te beschermen.
Nee, maar deze wel.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:20 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een politiek iets dat nieuws is. Of schop je al het politieke nieuws naar POL?
99999 was het met mij eens.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:21 schreef remlof het volgende:
Bovendien ga je in tegen POL-mod Hexagon die het vast niet zonder reden in NWS heeft geopend
Het is vandaag gebeurd, hoe actueler wil je het hebben?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat het geen NWS topic is.
Klaar.
waarom?quote:Op woensdag 20 november 2013 23:25 schreef Ferdo het volgende:
En nou heb ik het topic moeten ontvolgen.
Is toch een bepaald sfeertje daar. Daar houd ik me liever buiten.quote:
Ik vind dat je bij dergelijke twijfel de keuze van de topicopener moet respecteren.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:32 schreef 99.999 het volgende:
Wat een geneuzel. Dit topic past prima in POL. Had eventueel ook in NWS kunnen blijven staan wat mij betreft, is gewoon vaak redelijk wat overlap tussen beiden.
Om toch nog bij te dragen aan hoe jullie NWS graag gevuld willen zien heb ik dit pareltje geopend: NWS / "Kate Middleton heeft Marilyn Monroe-moment"quote:Op woensdag 20 november 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
Ja, het is echt verschrikkelijk.
Check Syrië-topic en melding daarover aubquote:Op woensdag 20 november 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
we weten allemaal dat het eraan zit te komen
neequote:Op donderdag 21 november 2013 00:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Check Syrië-topic en melding daarover aub
dit is het goede topicquote:
Dank! maar fijn dat ik goed zat/zit uhhquote:Op donderdag 21 november 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
common mistake
in de SC kun je die vragen ook gewoon stellen, wij zijn niet zo moeilijk
Dan had ik dat topic van Hexa gewoon teruggeschopt naar NWS, waar het hoort.quote:Op woensdag 20 november 2013 23:51 schreef sp3c het volgende:
ja man ik moet bijna huilen
vertel nog eens hoe het ging toen jij nog FA was
Omdat POL niet zozeer actueel politiek nieuws brengt (Bijzondere Kamerdebatten uitgesloten) maar meer "politiek-filosofische" vragen of topics die algemeen zijn en dus niet afhangen van de actiualiteit.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:32 schreef sp3c het volgende:
betere vraag is waarom het geen POL is denk ik
Nee het is zeker niet "verboden", maar het past daar m.i. ook slechter.. POL is niet "snel", NWS redelijk vaak wel.. En als er écht verkiezingen gehouden worden komt er een VKZ-topic.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:36 schreef sp3c het volgende:
maar actueel nieuws is toch niet verboden daar?
als de verkiezingen weer voor de deur staan wordt het daar ook gewoon besproken
Het is "heet" nieuws, dan wil je het ook meteen bespreken en niet 3 weken later nog eensquote:Op donderdag 21 november 2013 00:39 schreef sp3c het volgende:
het hoeft toch ook niet snel?
ik snap het probleem niet echt
Dat is het probleem denk ik, dat jullie het niet snappen.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:39 schreef sp3c het volgende:
het hoeft toch ook niet snel?
ik snap het probleem niet echt
leg het dan normaal uitquote:Op donderdag 21 november 2013 00:48 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is het probleem denk ik, dat jullie het niet snappen.
Gaat niet gebeuren denk ik, maar we zullen zien..quote:Op donderdag 21 november 2013 00:53 schreef Jian het volgende:
Ik vind het beter in POL passen, daar kun je zo'n topic lekker uitdiepen, wat zijn nu de echte moverende reden van die PVV leden om voor het behoud van zo'n verhuismodel te stemmen? Hier in NWS komt het, gezien ook de door Remmie geschetste kwaliteit hier, waarschijnlijk niet veel verder dan Greet is een zak en de PVV is niet democratisch, toch,.. en dat wisten we al lang. Nee hoor een dergelijk kwaliteitstopic verdient gewoon beter op de plaats waar het hoort, in POL.
Dat zou toch een gemiste kans zijn ....quote:Op donderdag 21 november 2013 01:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren denk ik, maar we zullen zien..
Zit het in POL al in Het centrale PVV-topic?? Over doodslaan gesproken?quote:Op donderdag 21 november 2013 01:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat zou toch een gemiste kans zijn ....
Omdat het actueel nieuws is, dat hoort niet in POL maar in NWS.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
leg het dan normaal uit
waarom kan dit niet in POL?
onder het kopje 'politiek'quote:Op donderdag 21 november 2013 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het actueel nieuws is, dat hoort niet in POL maar in NWS.
Het staat zelfs op de frontpage: PVV wil 'Straatsburg' behouden
Ik zou je dokter morgen nog even bellen voor een recept voor maagzuurremmers.quote:Op donderdag 21 november 2013 00:53 schreef Jian het volgende:
Ik vind het beter in POL passen, daar kun je zo'n topic lekker uitdiepen, wat zijn nu de echte moverende reden van die PVV leden om voor het behoud van zo'n verhuismodel te stemmen? Hier in NWS komt het, gezien ook de door Remmie geschetste kwaliteit hier, waarschijnlijk niet veel verder dan Greet is een zak en de PVV is niet democratisch, toch,.. en dat wisten we al lang. Nee hoor een dergelijk kwaliteitstopic verdient gewoon beter op de plaats waar het hoort, in POL.
Ze snappen niet dat actueel en POL niet zo vanzelfsprekend zijnquote:Op donderdag 21 november 2013 01:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Omdat het actueel nieuws is, dat hoort niet in POL maar in NWS.
Het staat zelfs op de frontpage: PVV wil 'Straatsburg' behouden
Ze snappen er totaal niets van hier en het wordt steeds erger.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ze snappen niet dat actueel en POL niet zo vanzelfsprekend zijn
Ik wil nog even opmerken dat ik je een enorme zure eikel vind voordat ik ga slapen.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:15 schreef Jian het volgende:
Voor ik ga slapen wil ik toch Remlof nog graaf nomineren als FOK, Nws user van het jaar (hebben we die, anders moet ie er nu zeker komen) e.e.a vanzelfsprekend i.v.m. het Kate Middleton topic
Omdat je POL niet snapt...quote:Op donderdag 21 november 2013 01:15 schreef sp3c het volgende:
nee dat staat er niet he
het is politiek nieuws, kan dus prima in POL
ik snap niet waarom je zo zit te zeuren
Kijk eens aan, in POL al in het centrale PVV topic, op de frontpage al onder het kopje Politiek. Ik zou zeggen ruim voldoende voor een dergelijke futiele gebeurtenis, toch?! Kom, kom Remlof, overdaad schaadt, daar krijg je alleen maar maagzuur van.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:13 schreef remlof het volgende:
[..]
In POL wordt het al besproken in het centrale PVV topic.
Wat zei ik: verdwijnt naar centrale topic: totaal uit beeld.. Niemand ziet het.. WEG..quote:Op donderdag 21 november 2013 01:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk eens aan, in POL al in het centrale PVV topic, op de frontpage al onder het kopje Politiek. Ik zou zeggen ruim voldoende voor een dergelijke futiele gebeurtenis, toch?! Kom, kom Remlof, overdaad schaadt, daar krijg je alleen maar maagzuur van.
kom er ook niet maar als de mods er daar problemen mee hadden dan hadden ze niet toegestemd met het verplaatsen van dat topic natuurlijkquote:Op donderdag 21 november 2013 01:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat je POL niet snapt...
Ach jee, betekent dat nu dat je voortaan niet meer komt spelenquote:Op donderdag 21 november 2013 01:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Laat maar sp3c, ik heb NWS bij deze opgegeven als serieus forum.
Ah, je wilt de schijnheiligheid van je favoriete politieke beweging buiten de schijnwerpers houden. Dus dat is het, weten we dat ook weer.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:17 schreef Jian het volgende:
[..]
Kijk eens aan, in POL al in het centrale PVV topic, op de frontpage al onder het kopje Politiek. Ik zou zeggen ruim voldoende voor een dergelijke futiele gebeurtenis, toch?! Kom, kom Remlof, overdaad schaadt, daar krijg je alleen maar maagzuur van.
LOLquote:Op donderdag 21 november 2013 01:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik wil nog even opmerken dat ik je een enorme zure eikel vind voordat ik ga slapen.
Wel een lekker ding hoor, ze lijkt een beetje op Katequote:Ga je met je buurvrouw bemoeien ofzo.
Natuurlijk hebben die er geen problemen meequote:Op donderdag 21 november 2013 01:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
kom er ook niet maar als de mods er daar problemen mee hadden dan hadden ze niet toegestemd met het verplaatsen van dat topic natuurlijk
Als het echt nieuwswaarde heeft dan komt het wel bovendrijven hoor, anders was het waarschijnlijk niet zo heel interessant.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat zei ik: verdwijnt naar centrale topic: totaal uit beeld.. Niemand ziet het.. WEG..
Ik heb 'm aangekondigd en er lang op moeten wachten, maar er is altijd wel een ..... die 'm ophoest en zo origineel ookquote:Op donderdag 21 november 2013 01:18 schreef remlof het volgende:
[..]
[quote]Ah, je wilt de schijnheiligheid van je favoriete politieke beweging buiten de schijnwerpers houden. Dus dat is het, weten we dat ook weer.
Kniebuigingenquote:Op donderdag 21 november 2013 01:20 schreef sp3c het volgende:
ze zit wel vaker op de hometrainer he mag ik hopen
Je bent gewoon een beetje dom Sp3c, kan je ook niets aan doen, niet rot bedoeld hoorquote:Op donderdag 21 november 2013 01:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben die er geen problemen mee
Maar laat maar, ik meen het echt niet rot, maar je snapt POL niet. Het is NIET een politiek getinte versie van NWS
Niks met "dom" te maken, hij kent het subforum kennelijk niet zo goed als Remlof en ik..quote:Op donderdag 21 november 2013 01:24 schreef Jian het volgende:
[..]
Je bent gewoon een beetje dom Sp3c, kan je ook niets aan doen, niet rot bedoeld hoor![]()
Nou, nou, ik doe natuurlijk wel stoer, maar eigenlijk ben ik heel gevoelig .......quote:Op donderdag 21 november 2013 01:24 schreef sp3c het volgende:
er valt af en toe wat te zeggen voor het gecontroleerd af laten branden van een vuurtje
bovendien kan Jian wel tegen een stootje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry, ik zat nog een beetje met Max in m'n hoofd vanuit het Kate topic.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks met "dom" te maken, hij kent het subforum kennelijk niet zo goed als Remlof en ik..
Dat doe je maar in de SCquote:Op donderdag 21 november 2013 01:26 schreef sp3c het volgende:
als dit zo doorgaat ga ik over ijshockey brabbelen
Trust Sp3c, slaap lekkerquote:Op donderdag 21 november 2013 01:26 schreef sp3c het volgende:
Is dit de nieuwe SC?quote:Op donderdag 21 november 2013 01:26 schreef sp3c het volgende:
Het schijnt zo... Ik dacht al dat ik in het verkeerde topic posttequote:
Serieuze vraag; kan je dat ergens online gratis legaal bekijken?quote:Op donderdag 21 november 2013 01:26 schreef sp3c het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
nope, niet dat ik weet iigquote:Op donderdag 21 november 2013 01:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Serieuze vraag; kan je dat ergens online gratis legaal bekijken?
Jammer dat ik het nu pas zie, was op weg naar bed. Doei.quote:Op donderdag 21 november 2013 01:29 schreef sp3c het volgende:
nee dit is de originele SC
de normale SC is meer een spinoff
ik zag laatst toevallig mijn eerste live schwalbe bij het ijshockey (in 20 jaar ofzo)quote:Op donderdag 21 november 2013 01:34 schreef El_Matador het volgende:
Bummer. Ben ermee opgegroeid (pa hield niet van voetbal, wel van ijshockey) en het is nog steeds een van de machtigste sporten. Zwaar, tactisch, supersnel, lekker hard maar geen gejank als Italiaanse en Portugese "voetballertjes".
Serieus. Goed plan. Heb nog nooit live een wedstrijd gezien (voetbal ook pas 5 keer, maar wel alle keren tof).quote:Op donderdag 21 november 2013 01:39 schreef sp3c het volgende:
als je een keer weer in Nederland bent pakken we een wedstrijd
augustus is wat vroegquote:Op donderdag 21 november 2013 01:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Serieus. Goed plan. Heb nog nooit live een wedstrijd gezien (voetbal ook pas 5 keer, maar wel alle keren tof).
Wordt er in augustus geijshockey'd?
De winter trek ik echt niet. 1:15 met knuffelmeisje gebeld. Van het weer word ik niet vrolijk. Juli/Augustus is het plan, dan voor een maand of 2.
Maar mooie deal.
Vet!quote:Op donderdag 21 november 2013 01:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
augustus is wat vroeg
al was er dit jaar wel een toernooi al
http://internationalicehockeycup.com/
zat wel bomvol maar ik weet niet of dat volgend jaar weer is
topshow was dat
gelijk heb je kerelquote:Op donderdag 21 november 2013 02:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vet!
Ik blijf zolang ik het leuk vind, dus oktober zal er al wel gespeeld worden? (en geld heb, na de Caribbean, WK Brazilie en dan Europa...). Erna start ik mijn eigen bedrijf en dan wordt het ~8 maanden werken, 4 maanden reizen/duiken/dansen/ijshockey kijken/whatever.
Tis leuk geweest met dat harde werken.
Dat wordt hem. En het WK doe ik alleen als Nederland de kwartfinales haalt (met een fit scherp team; 80% - tegen Colombia hebben ze het goed volgehouden, al had ik liever gezien dat het 1-1 werd).quote:Op donderdag 21 november 2013 02:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
gelijk heb je kerel
medio september beginnen de oefenwedstrijden, eind september de competitie
kolerequote:Op donderdag 21 november 2013 02:14 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat wordt hem. En het WK doe ik alleen als Nederland de kwartfinales haalt (met een fit scherp team; 80% - tegen Colombia hebben ze het goed volgehouden, al had ik liever gezien dat het 1-1 werd).
Een hostel in Rio kost 170 dollar per nacht met het WK. Het is zieker dan ziek. In Honduras en Colombia kijken lijkt me ook prima.
Helaas heb je gelijk.quote:Op donderdag 21 november 2013 02:17 schreef sp3c het volgende:
[..]
kolere
heb ook eens naar een tripje Sotchi zitten kijken en daar werd ik ook bepaald niet vrolijk van, had je 2 of 3 jaar geleden moeten boeken geloof ik
het volk wil brood en spelen is allang geen stelregel meer
toch zonde, was graag gaan kijken naar de groten der aardequote:Op donderdag 21 november 2013 02:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Helaas heb je gelijk.
De Russen zijn nog net een stukje corrupter dan de Brazilianen, maar de "voorbereidingen", een schande. Hier staat sinds een jaar een schitterend modern vliegveld wat Bogota waard is. Kijk je in Sao Paulo (24 miljoen!) inwoners en ik weet niet hoeveel reizigers, zelfde in Rio... Je waant je in een film uit 1972...
Het WK in Qatar boycot ik. Dat soort verkrachting van de sport voetbal en mensenrechten verdient geen aandacht.
Oeh!quote:Op donderdag 21 november 2013 03:09 schreef El_Matador het volgende:
Tof. Litouwen. wordt mooi.
Ik blijf toch iets langer op Cuba:
http://www.isladelajuventud-cuba.com/centros_buceo.html
Dan weet ik nog wel een topic dat niet in POL hoort/hoorde, maar hierquote:Op vrijdag 22 november 2013 18:50 schreef sp3c het volgende:
SPT idd
al is het wel actueel nieuws natuurlijk dus het hoort eigenlijk hier ofzo
Ik zeg maar niets.quote:Op zaterdag 23 november 2013 00:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan weet ik nog wel een topic dat niet in POL hoort/hoorde, maar hier
Doe niet zo zuur en lees de post incl de "smiley"quote:
Geen enkele mail van je ontvangen.quote:Op maandag 25 november 2013 01:37 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nou ben ik toch wel benieuwd welk bericht in NWS de aanleiding gaf om me een 48-uursban op te leggen? Op mijn bericht naar forum@fok.nl wordt in ieder geval niet gereageerd.
Jij wel, op jou hebben we een alert staan.quote:Op maandag 25 november 2013 01:50 schreef hugecooll het volgende:
Ik krijg standaard () binnen vrij korte termijn een reactie
Vreemd, want wel degelijk verstuurd op vrijdag 22-11-2013.quote:Op maandag 25 november 2013 01:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen enkele mail van je ontvangen.
awwwquote:Op maandag 25 november 2013 02:00 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij wel, op jou hebben we een alert staan.
Waarom trek je ze niet via DM aan hun jassies dan?quote:Op maandag 25 november 2013 02:00 schreef Mint_Clansell het volgende:
[..]
Vreemd, want wel degelijk verstuurd op vrijdag 22-11-2013.
[ afbeelding ]
ja tochquote:Op maandag 25 november 2013 02:04 schreef Mint_Clansell het volgende:
Oh, kan dat ook wanneer je een forumban hebt?
Wij gaan niet over bans. Beslissen niet wie er een ban krijgt en wie niet.quote:Op maandag 25 november 2013 02:11 schreef Mint_Clansell het volgende:
Nou ja, doet er verder ook niet toe. Ik heb wel betere dingen te doen in 't weekend, maar ik ben toch benieuwd welk bericht de aanleiding gaf om me te kicken. Dat staat nl. niet in de dm.
Je zal het dus echt met hun moeten oplossenquote:Over bans wordt niet gecorrespondeerd noch gediscussieerd. Je kunt wel besluiten je gedrag middels een mail toe te lichten, maar er is geen enkele garantie dat dat een kortere ban oplevert.
Wordt verder niet besproken dus je zult het hiermee moeten doen.quote:Op dinsdag 26 november 2013 01:14 schreef Mint_Clansell het volgende:
Hm, okee. Maar mijn ban zit er al op en ik wil alleen weten welk bericht de aanleiding gaf, want geen van mijn berichten in NWS zijn aangepast of verwijderd. Misschien handig om dat voortaan ook te vermelden in de dm.
Slachtofferrolletje de gekste. Quinsy kan er nog wat van leren.quote:Op donderdag 28 november 2013 16:19 schreef Mint_Clansell het volgende:
Waarom worden mijn reacties weggemoffeld in het kleurlingtopic, terwijl deze niet anders zijn dan uitspraken van andere users? Over het in bepaalde banen leiden van topics gesproken...
Dat is toch mijn mening? Als Wespensteek wenst dat een heel bedrijf binnen een paar maanden failliet gaat vanwege de uitspraak van een individu en dit ziet als een goede les, en ik geef als reactie dat ik graag zie dat Wespensteek binnen een paar maanden aan anuskanker overlijdt, wat een goede les is voor zulke uitspraken, dan is dat toch precies hetzelfde? Waarom wordt mijn reactie dan weggegooid en blijft de reactie van Wespensteek staan?quote:Op donderdag 28 november 2013 16:20 schreef Specularium het volgende:
Omdat je users geen kanker moet gaan toewensen.
NWS / CBR vreest voor veiligheid na geweldquote:Op zondag 1 december 2013 00:38 schreef KreKkeR het volgende:
Wauw, ik wist niet dat topics die worden verwijderd gewoon van je scherm verdwijnen. Waarschijnlijk door die refresh-optie die nieuwe posts laat zien.
Wel irritant, was ik net een topic over het CBR en beveiliging ivm ruziemakende rijschoolhouders aan het lezen. Terwijl ik midden in het nieuwsbericht in de openingspost zit, verwijnt gewoon de tekst voor m'n ogen en krijg ik zo'n wit scherm met 'page not exist'-boodschap (of iets dergelijks).
Yup. Vaag...quote:Op zondag 1 december 2013 01:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
NWS / CBR vreest voor veiligheid na geweld
Deze?
moet ik nu ruiken waar je het over hebt?quote:Op maandag 2 december 2013 21:25 schreef Juicyhil het volgende:
WTF, waarom wordt er zo partijdig gemodereerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |