De helft van je forumtijd dan. De waarheid doet toch een klein beetje pijn? In de zin van dat er een kern van waarheid in zit in wat ik zeg.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:16 schreef VanishedEntity het volgende:
Denk nou maar niet dat ik al mn forumtijd aan hem ga verdoen
Gelet op het feit dat je bij volle overtuiging daarvan wel naar mn post history verwezen zou hebben; not even close, hehehe.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:19 schreef Mutant01 het volgende:
De helft van je forumtijd dan. De waarheid doet toch een klein beetje pijn? In de zin van dat er een kern van waarheid in zit in wat ik zeg.
Je begrijpt niet wat ik probeer te zeggen. Dat is jammer. En nu mag ik het ook niet meer uitleggen van timmm.quote:Op zondag 27 oktober 2013 19:28 schreef VanishedEntity het volgende:
[..]
Gelet op het feit dat je bij volle overtuiging daarvan wel naar mn post history verwezen zou hebben; not even close, hehehe.
Niets leuks aan die opmerking. Doordat jij elke opmerking waar je het niet mee eens bent gaat verwijderen maak je de discussie juist kapot.quote:Op maandag 28 oktober 2013 12:59 schreef Specularium het volgende:
Omdat dat topic nu net niet de plek is om leuk te gaan doen?
Jij ziet blijkbaar in elke opmerking die je niet aanstaat een grap. Een normale openlijk discussie voeren maak jij hierdoor onmogelijk.quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:13 schreef Specularium het volgende:
Als er 2 doden zijn gevallen kan dat best een apart topic krijgen, het is nogal wat.
En dat je daar dan wat terughoudender moet zijn met hilarische comments lijkt me vanzelfsprekend.
Hilarische opmerkingen in de trant van 'flikker toch op manquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:13 schreef Specularium het volgende:
Als er 2 doden zijn gevallen kan dat best een apart topic krijgen, het is nogal wat.
En dat je daar dan wat terughoudender moet zijn met hilarische comments lijkt me vanzelfsprekend.
Dat stond erbovenquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:41 schreef sp3c het volgende:
hoe moet iemand weten dat je met 'flikker toch op man' bedoelt dat bij jouw in eindhoven de bomen door de lucht vliegen ofzo?
telepathie?
nee er staat (het staat er namelijk nog steeds) alleen dat er een boom tegen je huis ligt, joost mag weten waar dat huis staat en er komen nog wat reacties van verschillende users tussen dat en flikker toch opquote:
Hij weet dat wel, staat ook in mijn profiel trouwensquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee er staat (het staat er namelijk nog steeds) alleen dat er een boom tegen je huis ligt, joost mag weten waar dat huis staat en er komen nog wat reacties van verschillende users tussen dat en flikker toch op
![]()
![]()
![]()
dat maakt voor mij als mod van NWS niet zo heel veel uitquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hij weet dat wel, staat ook in mijn profiel trouwens
quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:57 schreef sp3c het volgende:
maar bij jou heeft het dus flink gestormd, dat weten we nu
dan zal het in heel Eindhoven op het moment wel helemaal los gaan, mijn excuses
gewoon buiten gaan staanquote:Op maandag 28 oktober 2013 13:58 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ook ik wil soms weleens lekker zeiken
?quote:Op maandag 28 oktober 2013 13:59 schreef sp3c het volgende:
[..]
gewoon buiten gaan staan
in Eindhoven stormt het als een malle heb ik mij laten vertellen dus dan merkt niemand er wat van
Ging om het tweede deelquote:Op maandag 28 oktober 2013 14:01 schreef sp3c het volgende:
zeiken als in plassen
haha, 8/10
hier mogen flauwe grappen gewoon
De topicstarter is het maar om een ding te doen end at zie je vrijwel terug in al zijn topics.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:29 schreef ..-._---_-.- het volgende:
NWS / "Nederlander" vast in Egypte
De aanhalingstekens kunnen wel weg. Volgens alle berichten gaat het om een Nederlander.
Is dicht. Net als dat andere topic waar Yvonne me een fractie voor was.quote:Op maandag 28 oktober 2013 17:32 schreef yulian het volgende:
[..]
De topicstarter is het maar om een ding te doen end at zie je vrijwel terug in al zijn topics.
quote:Lumpdink
Dat is er toch nog gewoon?quote:Op maandag 28 oktober 2013 20:56 schreef arjan1112 het volgende:
wat is er met me topic over de kroketten gebeurt?
Het had wederom een racistische insteek, hoop open deuren en weer Powned als bron.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:37 schreef bluffer123 het volgende:
Mag ik uitleg waarom dit topic werd gesloten het had nieuwswaarde en een bron.
NWS / "politie discrimineert bij controles"
Ook was er een discussie gaande.
Dus dit soort nieuws word gecensureerd op fok omdat jij het als racistisch bestempeld? Dan is dat duidelijk voor de toekomst. Mijn volgende nieuwsbericht komt wel van joop.nlquote:Op maandag 28 oktober 2013 21:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het had wederom een racistische insteek, hoop open deuren en weer Powned als bron.
Dat gaat het niet worden.
Als het nou het enige topic van jouw hand was met die insteek dan is het nog iets anders.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:44 schreef bluffer123 het volgende:
[..]
Dus dit soort nieuws word gecensureerd op fok omdat jij het als racistisch bestempeld? Dan is dat duidelijk voor de toekomst. Mijn volgende nieuwsbericht komt wel van joop.nl
Ik dacht dat ik hier vrij was het nieuws te plaatsen wat ik wilde maar dat klopt dus helaas niet.quote:Op maandag 28 oktober 2013 21:46 schreef Specularium het volgende:
[..]
Als het nou het enige topic van jouw hand was met die insteek dan is het nog iets anders.
Maar dit lijkt een sport te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |